Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Реконструкція резервуарного парку (зливо-наливної естакади, продуктонасосної станції та автоналиву нафтопродуктів) із встановленням автоматизованої системи обліку обігу пального за адресою: вул. Г. Охман, 3а, село Стригани,Шепетівський район, Хмельницька область. Етап 1(1 черга))
Очікувана вартість
11 230 140,00 UAH
UA-2023-09-20-014803-a ● f600e9c60ead4f8ebee17dd0d3f078dc
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна організація "Комбінат "Естафета" |
Код ЄДРПОУ: | 14373331 |
Місцезнаходження: | 30069, Україна , Хмельницька обл., село Стригани, вул.Г.Охман,3А |
Контактна особа: |
ЧОРНОЛОЗ Наталія Ананіївна +380384272883 n.loza@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 вересня 2023 18:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 вересня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 вересня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 вересня 2023 18:29 |
Очікувана вартість: | 11 230 140,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 112 301,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція резервуарного парку (зливо-наливної естакади, продуктонасосної станції та автоналиву нафтопродуктів) із встановленням автоматизованої системи обліку обігу пального за адресою: вул. Г. Охман, 3а, село Стригани,Шепетівський район, Хмельницька область. Етап 1(1 черга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
30069, Україна, Хмельницька область, село Стригани, вул. Г. Охман, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 березня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 вересня 2023 16:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 вересня 2023 15:23 |
ЗМІНИ - 24.09.2023.doc | |
24 вересня 2023 15:23 |
Додаток 4. Договір зі змінами.docx | |
24 вересня 2023 15:23 |
Додаток 3. Технічна специфікація зі змінами.docx | |
20 вересня 2023 18:24 |
Тендерна документація.doc | |
20 вересня 2023 18:24 |
Додаток 4. Договір.docx | |
20 вересня 2023 18:24 |
Додаток 3. Технічна специфікація.docx | |
20 вересня 2023 18:24 |
Додаток 2. Тендерна пропозиція.docx | |
20 вересня 2023 18:24 |
Додаток 1. Кваліфікаційні вимоги.docx |
24 вересня 2023 16:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 вересня 2023 15:23 |
ЗМІНИ - 24.09.2023.doc
|
|||
24 вересня 2023 15:23 |
Додаток 4. Договір зі змінами.docx
|
|||
24 вересня 2023 15:23 |
Додаток 3. Технічна специфікація зі змінами.docx
|
|||
20 вересня 2023 18:24 |
Тендерна документація.doc
|
|||
20 вересня 2023 18:24 |
Додаток 4. Договір.docx
|
|||
20 вересня 2023 18:24 |
Додаток 3. Технічна специфікація.docx
|
|||
20 вересня 2023 18:24 |
Додаток 2. Тендерна пропозиція.docx
|
|||
20 вересня 2023 18:24 |
Додаток 1. Кваліфікаційні вимоги.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кошторисів
Дата подання: 21 вересня 2023 14:22
Дата відповіді: 24 вересня 2023 15:08
Доброго дня, Шановний Замовнику! Для прискорення розрахунку тендерної пропозиції просимо надати нульовий кошторис (кошторис з нульовими цінами) у форматі «.imd» на базі якого формувався перелік робіт та обладання.
Відповідь: Добрий день. Від Проектанта до Замовника Робочий проект передано у паперовому вигляді та у форматі Word, PDF та Excel. Вимоги до змісту тендерної документації закріплені у статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). При цьому Закон не містить умов, які б визначали у якому саме форматі мала б оприлюднюватися тендерна документація Замовника, а отже Замовником не порушено норм чинного законодавства в цій частині. Довідково повідомляємо, що тендерна документація оприлюднюються виключно у порядку та у строки, що передбачені згідно ст. 10 Закону. Також, слід зазначити, що оприлюднена у електронній системі тендерна документація доступна для перегляду, копіювання інформації, друку, тому у Замовника відсутні підстави у наданні інформації в іншій формі.
Щодо робочого проекту
Дата подання: 21 вересня 2023 14:22
Дата відповіді: 24 вересня 2023 15:10
Доброго дня, Шановний Замовнику! У Додатку № 3 до тендерної документації Замовник вказав що «З робочим проектом Учасники можуть ознайомитися у електронному вигляді за попереднім офіційним запитом, оформленим на фірмовому бланку на ім'я керівника ДО «Комбінат «Естафета» e-mail: estafeta@ukr.net.» , вважаємо що таким чином Замовник може вплунити на не своєчасне надання потенційним учасникам закупівлі проектної документації і, як наслідок, вплинути на можливість участі у процедурі закупівлі. Просимо внести зміни до тендерної документації та розмістити проект на площадці, для ознайомлення потенційними учасниками Закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Робочий проект є інтелектуальною власністю Проектанта та Замовника. Замовник не зобов’язаний викладати даний проект у відкритому доступі.
Разом з цим, якщо Учасники вважають опубліковану інформацію недостатньою для формування своєї тендерної/цінової пропозиції, вони мають право, відповідно до Додатку № 3 Тендерної документації, ознайомитися з Робочим проектом у електронному вигляді за попереднім офіційним запитом. Це право можуть реалізувати усі Учасники для ознайомлення з об’ємом, умовами, документацією виконання робіт та поставки обладнання, для об’єктивної оцінки своїх спроможностей у виконанні зазначених робіт та поставки обладнання, з'ясування своїх очікуваних витрат для формування об’єктивної цінової пропозиції та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дана умова застосовується задля недопущення неконтрольованому витоку інформації, яка може містити загрозу безпеки Замовника, та з метою забезпечення захищеності Замовника від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, у зв’язку з тим, що проведення даної закупівлі відбувається в умовах воєнного стану, запровадженого Указом Президента від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», який триває.
Наголошуємо, що ознайомлення з робочим проектом за попереднім офіційним запитом не обмежує Учасників, які бажають взяти участь в зазначеній закупівлі та продиктоване бажанням Замовника отримати переможця, здатного виконати роботи належної якості з врахуванням всіх нюансів зазначеного об’єкту. Так, для зв’язку із Учасниками Замовником визначена особа з технічних питань, контакти особи зазначені в Тендерній документації. Вказана особа не є Уповноваженою особою із здійснення публічних закупівель, не приймає рішень та не розглядає пропозиції Учасників.
З огляду на те, що ця вимога є однаковою для всіх учасників, хто бажає взяти участь у даній закупівлі замовника, вона не є дискримінаційною.
Разом з цим, якщо Учасники вважають опубліковану інформацію недостатньою для формування своєї тендерної/цінової пропозиції, вони мають право, відповідно до Додатку № 3 Тендерної документації, ознайомитися з Робочим проектом у електронному вигляді за попереднім офіційним запитом. Це право можуть реалізувати усі Учасники для ознайомлення з об’ємом, умовами, документацією виконання робіт та поставки обладнання, для об’єктивної оцінки своїх спроможностей у виконанні зазначених робіт та поставки обладнання, з'ясування своїх очікуваних витрат для формування об’єктивної цінової пропозиції та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дана умова застосовується задля недопущення неконтрольованому витоку інформації, яка може містити загрозу безпеки Замовника, та з метою забезпечення захищеності Замовника від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, у зв’язку з тим, що проведення даної закупівлі відбувається в умовах воєнного стану, запровадженого Указом Президента від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», який триває.
Наголошуємо, що ознайомлення з робочим проектом за попереднім офіційним запитом не обмежує Учасників, які бажають взяти участь в зазначеній закупівлі та продиктоване бажанням Замовника отримати переможця, здатного виконати роботи належної якості з врахуванням всіх нюансів зазначеного об’єкту. Так, для зв’язку із Учасниками Замовником визначена особа з технічних питань, контакти особи зазначені в Тендерній документації. Вказана особа не є Уповноваженою особою із здійснення публічних закупівель, не приймає рішень та не розглядає пропозиції Учасників.
З огляду на те, що ця вимога є однаковою для всіх учасників, хто бажає взяти участь у даній закупівлі замовника, вона не є дискримінаційною.
Щодо надання специфікацій
Дата подання: 21 вересня 2023 14:40
Дата відповіді: 24 вересня 2023 15:10
Доброго дня, Шановний Замовнику! У зв'язку з відсутністю проектної документації на майданчику, як наслідок, не можливістю розрахунку вартості обладнання, на яке відсутні специфікації складових частин (наприклад шафа керування, шафа обліку, наливний вимірювальний комплекс(комплектний на загальній рамі) тощо), просимо завантажити проектну документацію, специфікації на шафу з керуючою консоллю VISY-Command 16 WEB, наливний вимірювальний комплекс (комплектний на загальній рамі), шафу керування та обліку автоналиву палива зі спеціальним сертифікованим ПЗ в комплекті з джерелом безперебійного живлення, шафу обліку з/д зливу-наливу палива зі спеціальним сертифікованим ПЗ в комплекті з джерелом безперебійного живлення, для розрахунку вартості тендерної пропозиції та подовжити строк прийому пропозицій на 14 календарних днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Інформація щодо робіт її видів та обсягів, а також обладнання та його характеристики прописані в технічній документації Додатку № 3 до Тендерної документації. Строк для підготовки тендерних пропозицій 8 календарних днів є достатнім, та таким, що відповідає чинному законодавству. Тендерна документація містить необхідну інформацію для розрахунку тендерної пропозиції. Також, в Учасників є можливість ознайомленням з Робочим проектом.
Щодо термінів
Дата подання: 21 вересня 2023 14:41
Дата відповіді: 24 вересня 2023 15:11
Доброго дня, Шановний Замовнику! У Додатку 3 до тендерної документації вказана вимога «термін постачання обладнання складає 14 календарних днів з моменту підписання Договору», при цьому строк виконання робіт до 01.03.2024р. ознайомившись з переліком обладнання, яке необхідно поставити Замовнику, значна його кількість імпортного походження (наприклад магнітострикційний рівнемір FAFNIR VISY-Stick Flex, сигналізатор рівня Rosemount 2120, комплектуючі шаф керування, обліку) з реальним строком постачання протягом 90-120 календарних днів. Протягом 14 календарних днів постачання такого обладнання можливе лише за умови, що Замовник вже визначився з переможцем ще до торгів і той вже купив все обладнання. До речі, не зрозуміло чому тоді «Строк кінцевого виконання робіт до 01 березня 2024 року.», якщо все обладнання вже має бути у Замовника протягом 14 календарних днів. Просимо прибрати вимогу «термін постачання обладнання складає 14 календарних днів з моменту підписання Договору» тому, що вона жодним чином не впливає на кінцевий строк закінчення робіт, а лише намагається налякати учасників та відмовитись від участі у торгах. Якщо Замовник справді хоче провести ці торги чесно та відкрито просимо вказати наступну вимогу щодо строку виконання робіт та постачання обладнання: «термін постачання обладнання складає 120 календарних днів з моменту підписання Договору, але не пізніше 01.03.2024р.» або «Строк кінцевого виконання робіт з укомплектуванням необхідним устаткуванням до 01 березня 2024 року, дострокове постачання устаткування та виконання робіт дозволяється».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваше питання буде розглянуто, та за результатом розгляду будуть внесені зміни до Тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-20-014803-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ ПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:42469795
Дата подання: 22 вересня 2023 11:34
Вимога
Вимога
Рішення замовника: Вимога відхилена
25 вересня 2023 17:30
Відповідь на вимогу щодо строків
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 вересня 2023 18:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НКМ ГРУП" |
10 900 000,00
UAH з ПДВ
|
10 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НКМ ГРУП" #38520499 |
Переможець |
10 900 000,00
UAH з ПДВ
|
04 жовтня 2023 09:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 грудня 2024 16:06
|
Дод.угода _8 від 03.12.2024.PDF | зміни до договору |
03 грудня 2024 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2024 10:18
|
Дод.угода-7 від 16.09.2024.PDF | зміни до договору |
16 вересня 2024 10:16
|
Електронний підпис | укладений |
18 липня 2024 13:50
|
Дод.угода _6 від 18.07.2024 до договору 19-10-23.PDF | зміни до договору |
18 липня 2024 13:48
|
Електронний підпис | укладений |
05 червня 2024 13:40
|
Дод.угода 5 від 05 червня 2024 р..PDF | зміни до договору |
05 червня 2024 13:30
|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2024 11:29
|
Дод.угода 4 до договору _ 19-10-23 НКМ ГРУП .PDF | зміни до договору |
14 травня 2024 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2024 15:34
|
Додаткова угода 3 до договору _19-10-23 .PDF | зміни до договору |
22 квітня 2024 15:28
|
Електронний підпис | укладений |
18 березня 2024 15:34
|
Дод.угода _2 до договору 19-10-23.PDF | зміни до договору |
18 березня 2024 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
19 грудня 2023 12:30
|
Додаткова угода 1 від 19.12.2023 | зміни до договору |
19 грудня 2023 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2023 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2023 13:50
|
Договір з додатками | укладений |
23 жовтня 2023 13:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв"язку з допущенням механічної помилки при заповненні електронного поля "Укладені договори: Дата завершення дії", а саме: заповнено "31.12.2023", а потрібно "31.12.2024", уповноваженою особою прийнято рішення: відредагувати кінцеву дату завершення дії договору відповідно до умов Договору від 19.10.2023 №19-10-23 та внести зміни в частині "Дата завершення дії" на електронному майданчику, заповнивши "31.12.2024". |
Номер договору про закупівлю: | 19-10-23 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | Протокол №206 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до підпункту 3 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, Сторони дійшли взаємної згоди викласти: Додаток № 2 " План фінансування"до Договору у новій редакції, що додається та є невід’ємною частиною цієї Додаткової угоди; та п.2.3 Розділу 2 "ЦІНА ДОГОВОРУ ТА ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ" у такій редакції: "2.3. Загальна сума Договору становить 10 900 000,00 грн. (десять мільйонів дев’ятсот тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. Договірна вартість робіт за договором на 2023 рік становить 6 432 006,00 грн. (шість мільйонів чотириста тридцять дві тисячі шість гривень нуль копійок) , в т.ч. ПДВ. Договірна вартість робіт за договором на 2024 рік становить 4 467 994,00 грн. (чотири мільйони чотириста шістдесят сім тисяч дев’ятсот дев’яносто чотири гривні нуль копійок), в т.ч. ПДВ." |
Номер договору про закупівлю: | 19-10-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи обставини непереборної сили ,вимушені тривалі перерви в роботі через неможливість працювати під час сигналу « Повітряна тривога» ,несприятливі погодні умови (наявність стійкого снігового покриття), наявність підземних конструкцій (бетонного покриття , існування якого не передбачено проектом) , сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 1 «Календарний графік виконання робіт» у новій редакції , що додається. . |
Номер договору про закупівлю: | 19-10-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 квітня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи обставини непереборної сили ,вимушені тривалі перерви в роботі через неможливість працювати під час сигналу « Повітряна тривога» ,несприятливі погодні умови наявність підземних конструкцій (бетонного покриття , існування якого не передбачено проектом) , сторони дійшли взаємної згоди викласти Додаток 1 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток 2 «План фінансування» до Договору у новій редакції , що додаються. . |
Номер договору про закупівлю: | 19-10-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В процесі виконання пуско-налагоджувальних робіт, відповідно до Договору підряду від 19.10.2023 № 19-10-23 із встановленням автоматизованої системи обліку обігу пального не виконано роботи по «підключенню і налаштуванню оптоволоконних ліній для передачі інформації в адміністративну будівлю для бухгалтерської звітності про параметри і рух нафтопродукту». Закінчити вищевказану роботу ДО «Комбінат «Естафета» зможе як пройде реєстрацію та підключення у системі обміну інформацією про кіберзагрози MISP CERT UA в Держспецзв’язку України. |
Номер договору про закупівлю: | 19-10-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Не завершено роботи з налагодження системи передачі інформації в адміністративну будівлю для впорядкування бухгалтерської звітності про параметри та рух нафтопродуктів. |
Номер договору про закупівлю: | 19-10-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 18 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Не завершено роботи з налагодження системи передачі інформації в адміністративну будівлю для впорядкування бухгалтерської звітності про параметри та рух нафтопродуктів. |
Номер договору про закупівлю: | 19-10-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 16 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток 1 «Календарний графік виконання робіт » до договору у новій редакції: -Поставка обладнання та устаткування не пізніше 30 вересня 2024 року , шафа з керуючою консоллю VISY-Commfnd 16WEB -1шт., сигналізація переливу при наливі автоцистерн – 2 шт, шафа обліку з/зливу-наливу палива зі спеціальним сертифікованим ПЗ в комплекті з джерелом безперебійного живлення – 1 шт. |
Номер договору про закупівлю: | 19-10-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п. 19 Особливостей ,уразі необхідності замовник може зменшити обсяги закупівлі. Підставою для таких змін може стати зменшення обсягів закупівлі в залежності від реальної потреби замовника у кількості робіт, послуг. У разі зменшення обсягів закупівлі у кількісному виразі відповідно зменшується також і загальна сума договору про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 19-10-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |