Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Димерська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04359488 |
Вебсайт: | http://dymer.rada.org.ua |
Місцезнаходження: | 07330, Україна , Київська обл., Димер, вул.Соборна, 19 |
Контактна особа: |
Ткаченко Наталія Василівна +380459631481 Dymer.rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 травня 2023 17:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 червня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 4 428 526,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 285,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2023 15:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2023 15:07 |
Перелік змін.docx | |
02 червня 2023 15:07 |
КІЛЬЦЕВА.docx | |
29 травня 2023 16:16 |
Перелік змін.docx | |
29 травня 2023 16:16 |
Глібівка вул.Кільцева.docx | |
26 травня 2023 16:15 |
Перелік змін.docx | |
26 травня 2023 16:15 |
тд с.Глібівка вул.Кільцева оновлено.docx | |
17 травня 2023 17:25 |
д.3 Проєкт договору.docx | |
17 травня 2023 17:25 |
тд с.Глібівка вул.Кільцева.docx |
02 червня 2023 15:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 червня 2023 15:07 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
02 червня 2023 15:07 |
КІЛЬЦЕВА.docx
|
|||||||||
29 травня 2023 16:16 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
29 травня 2023 16:16 |
Глібівка вул.Кільцева.docx
|
|||||||||
26 травня 2023 16:15 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
26 травня 2023 16:15 |
тд с.Глібівка вул.Кільцева оновлено.docx
|
|||||||||
17 травня 2023 17:25 |
д.3 Проєкт договору.docx
|
|||||||||
17 травня 2023 17:25 |
тд с.Глібівка вул.Кільцева.docx
|
Скарги до процедури
Дата подання: 19 травня 2023 16:16
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-29-000038 ● 0e802f6896a644a6938622d56ee48fdb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2023 14:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.08.2023 № 56-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 29.08.2023 № 56-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-05-17-014855-a 17.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник не погоджується з порушеннями, виявленими під час проведення моніторингу, а саме з порушеннями вимог пункту 28 Постанови №1178 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації. Пунктом 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Пунктом 14 частини другої статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації має бути зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Замовником зазначений такий строк у пункті 1 Кінцевий строк подання тендерної пропозиції розділу 4 Подання та розкриття тендерної пропозиції тендерної документації. Тому Замовником дотримано вимоги пункту 28 Постанови №1178 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону. Щодо розбіжності кінцевого строку подання тендерних пропозицій, то повідомляю наступне. Відповідно до абзацу 2 пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082: «У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів». Виходячи з вищевикладеного, розбіжність між кінцевим строком подання тендерних пропозицій зазначеним у тендерній документації та заповненими електронними полями, не є порушенням, а береться до уваги та інформації, яка зазначена у електронних полях.
2023-09-21 16:08:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 червня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" |
4 425 378,00
UAH з ПДВ
|
4 425 378,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" #41037833 |
Переможець |
4 425 378,00
UAH з ПДВ
|
09 червня 2023 14:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2023 17:37
|
Ду 1 до Дог 122.pdf | укладений |
18 жовтня 2023 17:36
|
Електронний підпис | укладений |
27 червня 2023 15:57
|
договір | укладений |
27 червня 2023 15:57
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 червня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Порушення умов Договору а саме строків виконання послуг |