Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-95
Очікувана вартість
377 780,00 UAH
UA-2020-01-10-000115-b ● f59492e77bab4acca9091ee823372cdf
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | районна адміністрація Запорізької міської ради по Вознесенівському району |
Код ЄДРПОУ: | 37573115 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, Сєдова, 5 |
Контактна особа: |
Широких Олена Анатоліївна +380612363332 orjra2014@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 січня 2020 11:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 січня 2020 11:17 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 січня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 січня 2020 11:17 |
Початок аукціону: | 28 січня 2020 12:57 |
Очікувана вартість: | 377 780,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 888,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
талони, скретч-картки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13880 літр
Бензин А-95
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, За адресою Постачальника (АЗС у м. Запоріжжя)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі ст. 48,49 Бюджетного кодексу України протягом 15 днів з дня отримання накладної та Товару. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 січня 2020 11:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 січня 2020 11:14 |
Проект договору бензин 2020.doc | |
10 січня 2020 11:14 |
Додаток 7 - анкета Учасника.doc | |
10 січня 2020 11:13 |
Додаток 6 - згода на обробку персональних даних.doc | |
10 січня 2020 11:13 |
Додаток 5 - документи від Учасника.doc | |
10 січня 2020 11:13 |
Додаток 4 - Технічні вимоги.doc | |
10 січня 2020 11:13 |
Додаток 3 - Стаття 17.doc | |
10 січня 2020 11:13 |
Додаток 2 - Кваліфікаційні критерії.doc | |
10 січня 2020 11:13 |
Додаток 1 - Цінова пропозиція.doc | |
10 січня 2020 11:13 |
ТД_бензин_2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
питання
Дата подання: 10 січня 2020 16:47
Дата відповіді: 11 січня 2020 14:05
1) чи можлива передплата?
2) чи можливе надання довідки про наявність матеріально-технічної бази в довільній формі?
3) чи можливе виключення п. 3.3 проекту договору?
4) чи можливе виключення п.7.2 проекту договору?
5) чи можливе виключення п. 7.3 проекту договору?
6) чи можливе виключення п. 7.4 проекту договору?
Відповідь: Відповіді на питання:
1. Передплата неможлива.
2. Ні.
3. Ні
4. Ні.
5. Ні
6. Ні.
1. Передплата неможлива.
2. Ні.
3. Ні
4. Ні.
5. Ні
6. Ні.
Внесення змін до договору
Дата подання: 16 січня 2020 13:25
Дата відповіді: 17 січня 2020 12:29
Просимо розглянути можливість внести наступні зміни до договору:
П. 7.2., 7.3. 7.4. Договору викласти у наступній редакції:
7.2. У разі невиконання або несвоєчасного виконання зобов'язань у строки, визначені даним Договором, Постачальник сплачує Замовнику пеню у розмірі подвійної ставки НБУ за кожен день прострочення поставки
7.3. У разі порушення умов зобов’язання щодо якості Товару, що підтверджується висновками акредитованої лабораторії, визначених Розділом ІІ Договору, з Постачальника стягується штраф у розмірі 0,1 % вартості неякісно поставленого Товару. Сплата штрафу не звільняє Постачальника від обов’язку поставити Товар належної якості в повному обсязі.
7.4. У разі безпідставної відмови АЗС у відпуску пального за наданими талонами та/або скретч-картками Постачальник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 100,00 грн. за кожен випадок. (Відмова АЗС у відпуску пального підтверджується актом Замовника за підписом не менше трьох осіб представників Замовника).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни в проєкт договору вноситися не будуть.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-01-10-000115-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ", Код ЄДРПОУ:41224168
Дата подання: 13 лютого 2020 20:47
переможець не надав документальне підтвержденння згідно ст.17
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЗОГ-РІТЕЙЛ» є учасником закупівлі, оголошеної РА Запорізької міської ради по Вознесенівському району (ідентифікатор закупівлі UA-2020-01-10-000115-b).
Згідно протоколу № 31 засідання тендерного комітету районної адміністрації Запорізької міської ради по Вознесенівському району від 03 лютого 2020 р. ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» (далі- Учасник) визначено переможцем закупівлі.
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен надати:
«Дозавантажуються до Електронної системи закупівель у сканованому вигляді протягом 10(десяти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір
1. Оригінал або нотаріально завірена копія довідки виданої відповідним органом Державної фіскальної служби про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету, яка дійсна на дату подання документів Переможцем Замовнику. Переможець має право надавати документ, виданий в паперовому вигляді або сформований в електронній формі (відтворений) у відповідності до законодавства. Додатково замовник самостійно може перевірити інформацію, а також для підтвердження роздруковує дану інформацію»
Учасник завантажив довідку в електронній формі (файл file.pdf), яка не відповідає Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затв. Наказом Міністерства фінансів України 03 вересня 2018 року № 733, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 вересня 2018 р. за № 1102/32554, а саме відсутній підпис посадових осіб відповідного контролюючого органу з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Таким чином, Учасник не надав документальне підтвердження згідно ст.17, а саме довідку виданої відповідним органом Державної фіскальної служби про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету.
З метою недопущення порушення норм законодавства про публічні закупівлі, користуючись своїми правами, ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» звертається до Замовника прийняти до уваги вищенаведені зауваження та відхили пропозицію ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» згідно с ч.3 ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
Згідно протоколу № 31 засідання тендерного комітету районної адміністрації Запорізької міської ради по Вознесенівському району від 03 лютого 2020 р. ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» (далі- Учасник) визначено переможцем закупівлі.
Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен надати:
«Дозавантажуються до Електронної системи закупівель у сканованому вигляді протягом 10(десяти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір
1. Оригінал або нотаріально завірена копія довідки виданої відповідним органом Державної фіскальної служби про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету, яка дійсна на дату подання документів Переможцем Замовнику. Переможець має право надавати документ, виданий в паперовому вигляді або сформований в електронній формі (відтворений) у відповідності до законодавства. Додатково замовник самостійно може перевірити інформацію, а також для підтвердження роздруковує дану інформацію»
Учасник завантажив довідку в електронній формі (файл file.pdf), яка не відповідає Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затв. Наказом Міністерства фінансів України 03 вересня 2018 року № 733, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 27 вересня 2018 р. за № 1102/32554, а саме відсутній підпис посадових осіб відповідного контролюючого органу з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Таким чином, Учасник не надав документальне підтвердження згідно ст.17, а саме довідку виданої відповідним органом Державної фіскальної служби про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету.
З метою недопущення порушення норм законодавства про публічні закупівлі, користуючись своїми правами, ТОВ «ЗОГ-РІТЕЙЛ» звертається до Замовника прийняти до уваги вищенаведені зауваження та відхили пропозицію ТОВ «ФОРПОСТ СІТІ» згідно с ч.3 ст.32 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 лютого 2020 11:18
Тендерним комітетом районної адміністрації Запорізької міської ради по Вознесенівському району розглянуті вимога ТОВ “ЗОГ-РІТЕЙЛ” щодо документального підтвердження Переможцем (ТОВ “ФОРПОСТ СІТІ”) статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі”(далі — Закон), в частині надання довідки про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету, виданої відповідним органом Державної фіскальної служби по результатам відкритих торгів на закупівлю товару - код ДК 021-2015 (CPV): 09130000-9 Нафта і дистиляти (бензин А-95). Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-01-10-000115-b.
Відповідно до абз 2. ч.1 ст. 32 Закону Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Відповідно до вимог тендерної документації, Переможець завантажує до Електронної системи закупівель у сканованому вигляді, протягом 10 (десяти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, оригінал або нотаріально завірену копію довідки, виданої відповідним органом Державної фіскальної служби, про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету, яка дійсна на дату подання документів Переможцем Замовнику. Переможець має право надавати документ, виданий в паперовому вигляді або сформований в електронній формі (відтворений) у відповідності до законодавства. Додатково замовник самостійно може перевірити інформацію, а також для підтвердження роздруковує дану інформацію.
Також в “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції” зазначено, що у разі надання довідок у вигляді роздрукованого електронного документу, такі довідки повинні містити обов’язкові атрибути (QR-код та/або № документа, запиту тощо) за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів.
Відповідно до п.7 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів (далі - Довідка), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733, Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві. Довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг”та “Про електронні довірчі послуги”.
Відповідно до ст. 7 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії.
Відповідно до ст. 12 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису.
Переглянути видану платнику електронну Довідку у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету платника (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit), зацікавлений орган/суб’єкт може шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів довідки (дати і номеру).
Враховуючи вищезазначене, довідка від 12.02.2020 № 10981, що завантажена до електронної системи закупівель, переможцем закупівлі — ТОВ “ФОРПОСТ СІТІ” (код ЄДРПОУ 42722773), була перевірена у відкритій частині Електронного кабінету платника (скрин-копія додається). Дана довідка підписана посадовими особами, а саме Косенко І.В. та Павлих О.М.:
Підпис успішно перевірено
Підписувач [1]:Павлих Олена Миколаївна
ЦСК: КНЕДП - ІДД ДПС
Серійний номер: 58E2D9E7F900307B04000000BDF02C0035E77A00
Мітка часу:12.02.2020 15:50:56
Підписувач [2]:Косенко Ірина Володимирівна
ЦСК: КНЕДП - ІДД ДПС
Серійний номер: 58E2D9E7F900307B0400000082ED2C0078DB7A00
Мітка часу:12.02.2020 15:58:47
Таким чином, відсутні правові підстави для відхилення пропозиції ТОВ “ФОРПОСТ СІТІ”.
Відповідно до абз 2. ч.1 ст. 32 Закону Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення.
Відповідно до вимог тендерної документації, Переможець завантажує до Електронної системи закупівель у сканованому вигляді, протягом 10 (десяти) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, оригінал або нотаріально завірену копію довідки, виданої відповідним органом Державної фіскальної служби, про відсутність заборгованості по обов'язковим платежам до бюджету, яка дійсна на дату подання документів Переможцем Замовнику. Переможець має право надавати документ, виданий в паперовому вигляді або сформований в електронній формі (відтворений) у відповідності до законодавства. Додатково замовник самостійно може перевірити інформацію, а також для підтвердження роздруковує дану інформацію.
Також в “Інструкції з підготовки тендерної пропозиції” зазначено, що у разі надання довідок у вигляді роздрукованого електронного документу, такі довідки повинні містити обов’язкові атрибути (QR-код та/або № документа, запиту тощо) за допомогою яких можна перевірити автентичність цих документів.
Відповідно до п.7 Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів (далі - Довідка), контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 № 733, Довідка надається за вибором платника у паперовій або електронній формі, про що він зазначає у Заяві. Довідку в електронній формі платник отримує у приватній частині електронного кабінету з дотриманням вимог Законів України “Про електронні документи та електронний документообіг”та “Про електронні довірчі послуги”.
Відповідно до ст. 7 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України “Про електронні довірчі послуги”. Оригінал електронного документа повинен давати змогу довести його цілісність та справжність у порядку, визначеному законодавством; у визначених законодавством випадках може бути пред’явлений у візуальній формі відображення, в тому числі у паперовій копії.
Відповідно до ст. 12 Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг”, перевірка цілісності електронного документа проводиться шляхом перевірки електронного цифрового підпису.
Переглянути видану платнику електронну Довідку у відкритій частині (вхід до якої не потребує ідентифікації) Електронного кабінету платника (https://cabinet.tax.gov.ua/registers/debit), зацікавлений орган/суб’єкт може шляхом введення податкового номера платника (код за ЄДРПОУ/РНОКПП) та реквізитів довідки (дати і номеру).
Враховуючи вищезазначене, довідка від 12.02.2020 № 10981, що завантажена до електронної системи закупівель, переможцем закупівлі — ТОВ “ФОРПОСТ СІТІ” (код ЄДРПОУ 42722773), була перевірена у відкритій частині Електронного кабінету платника (скрин-копія додається). Дана довідка підписана посадовими особами, а саме Косенко І.В. та Павлих О.М.:
Підпис успішно перевірено
Підписувач [1]:Павлих Олена Миколаївна
ЦСК: КНЕДП - ІДД ДПС
Серійний номер: 58E2D9E7F900307B04000000BDF02C0035E77A00
Мітка часу:12.02.2020 15:50:56
Підписувач [2]:Косенко Ірина Володимирівна
ЦСК: КНЕДП - ІДД ДПС
Серійний номер: 58E2D9E7F900307B0400000082ED2C0078DB7A00
Мітка часу:12.02.2020 15:58:47
Таким чином, відсутні правові підстави для відхилення пропозиції ТОВ “ФОРПОСТ СІТІ”.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 січня 2020 13:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" |
333 120,00
UAH з ПДВ
|
293 145,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗОГ- РІТЕЙЛ" |
322 293,60
UAH з ПДВ
|
317 296,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
328 956,00
UAH з ПДВ
|
317 990,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГЛУСКО-КАРТ УКРАЇНА" |
332 287,20
UAH з ПДВ
|
318 962,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРПОСТ СІТІ" #42722773 |
Переможець |
293 145,60
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2020 17:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2020 14:46
|
ДУ 1 від 17062020.PDF | зміни до договору |
17 червня 2020 14:00
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2020 11:31
|
Договір 43 | укладений |
18 лютого 2020 11:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | у зв'язку з скороченням видатків, керуючись ч.4 п.1 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції до 19.04.2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 43 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |