Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДОНЕЦЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ |
Код ЄДРПОУ: | 08571423 |
Вебсайт: | https://dnuvs.ukr.education |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська обл., місто Кропивницький, вулиця Велика Перспективна, будинок 1 |
Контактна особа: |
Наталія Кучер +380967587095 nataliya_kycher@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2024 18:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2024 11:46 |
Початок аукціону: | 03 травня 2024 11:46 |
Очікувана вартість: | 2 767 180,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 835,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання Договору про закупівлю складає 4 (чотири) % від суми Договору. Вид забезпечення виконання Договору: перерахування коштів у формі завдатку на розрахунковий рахунок Замовника. Платіжні реквізити Замовника: Одержувач (Замовник) – Донецький державний університет внутрішніх справ юридична адреса: вул. Велика Перспективна, 1, м. Кропивницький, Кіровоградська обл., 25015 IBAN UA 2282 0172 0355 11900 400 2000 675 Державна казначейська служба України м. Київ ЄДРПОУ 08571423 є неприбутковою організацією Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках визнання договору нікчемним; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин. Замовник не повертає забезпечення виконання Договору в разі невиконання або неналежного виконання Постачальником своїх зобов'язань по Договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, протягом 30 (тридцять) банківських днів після отримання Товару на підставі видаткових накладних. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, що оплата поставленого Продавцем Товару буде проводитись Покупцем з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Покупця. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2024 18:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2024 18:18 |
_ Додаток № 5_ опис документів, що вимагаються ТД.docx | |
25 квітня 2024 18:18 |
_ Додаток_№ 2_пункт_47_Особливостей_оновлений.docx | |
25 квітня 2024 18:18 |
_ ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ_за_Особливостями_зі_змінами_від_09_04_2024.docx | |
25 квітня 2024 18:18 |
_ Додаток № 6_ цінова пропозиція.docx | |
25 квітня 2024 18:18 |
_ Додаток №4_проєкт договору_2024.docx | |
25 квітня 2024 18:18 |
_ Додаток_№ 1_ кваліфікаційні.docx | |
25 квітня 2024 18:18 |
_ Додаток №3 _технічні та якісні характеристики.docx | |
25 квітня 2024 18:18 |
_ Додаток №3 _технічні та якісні характеристики.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Так, як код дк 021:2015 44110000-4 - "Конструкційні матеріали", в розгорнутому вигляді має відповідний код ДК 021:2015: 44111400-5 "Фарби та шпалери", тож Замовником було прийнято рішення про відповідний перелік позицій.
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-28-000005 ● 0e3258c335854dfb89e3a03934f6ce56
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 травня 2024 16:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.05.2024 № 29-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Роман СНІГУР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 28.05.2024 № 29-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
4.UA-2024-04-25-012148-a від 25.04.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-29 09:46:22
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «44110000-4 “Конструкційні матеріали”(конструкційні (будівельні) матеріали в асортименті)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-25-012148-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-03 16:19:55
Пояснення щодо проведеного моніторингу (ідентифікаційний номер - UA-M-2024-05-28-000005)
Пояснення надається окремим файлам з додатками в форматі pdf;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-03 17:20:16
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури на закупівлю «44110000-4 «Конструкційні матеріали» (конструкційні (будівельні) матеріали в асортименті)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-25-012148-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
Згідно пункту 5 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації передбачено надання учасником забезпечення виконання договору. «Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 4 (чотири) % від суми договору. Вид забезпечення виконання Договору: перерахування коштів у формі завдатку на розрахунковий рахунок Замовника» та зазначено платіжні реквізити замовника, на які перераховуватимуться кошти.
У зв’язку з вищенаведеним, прошу надати інформацію та скан-копію документу (платіжної інструкції) щодо перерахування завдатку, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору переможцем закупівлі -ТОВ «АЛЬМА-БУД».
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-06 17:17:47
Пояснення щодо проведеного моніторингу (ідентифікаційний номер - UA-M-2024-05-28-000005)
Пояснення надається окремим файлам з додатками в форматі pdf;
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2024 12:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАСКО" |
2 588 887,00
UAH з ПДВ
|
2 588 887,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛЬМА-БУД" |
2 759 315,47
UAH з ПДВ
|
2 759 315,47
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАСКО" #20971740 |
Відхилено |
2 588 887,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 20:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2024 13:44
|
ТОВ "АЛЬМА-БУД" #43099760 |
Переможець |
2 759 315,47
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 11:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 травня 2024 12:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2024 09:49
|
дог 75-05-24 2 759 315,47 (конструкційні).pdf | укладений |
22 травня 2024 09:47
|