Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Активне мережеве обладнання
Очікувана вартість
84 550,00 UAH
UA-2020-07-13-002286-a f548bf09d1be4974bb8ed069951a59a3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Загоруйко Тетяна Вікторівна

+380987878030 tatyana-sidak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 13322403
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Контактна особа: Загоруйко Тетяна Вікторівна
+380987878030
tatyana-sidak@ukr.net
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 липня 2020 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 16 липня 2020 17:31
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 17:31
Початок аукціону: 22 липня 2020 13:07
Очікувана вартість: 84 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 422,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
51 шт
Активне мережеве обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, каб. 1216
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 вересня 2020
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений Товар проводяться протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі в національній грошовій одиниці України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 17:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 17:27
Додаток_3.docx
13 липня 2020 17:27
Проєкт договору.docx
13 липня 2020 17:27
Додаток _ 1.docx
13 липня 2020 17:27
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналоги
Дата подання: 14 липня 2020 10:36
Дата відповіді: 14 липня 2020 17:50
Доброго дня! Чи розглядаєте аналоги?
Відповідь: Технічні характеристики предмету закупівлі визначені Додатком №1 Оголошення. У разі, якщо Учасником пропонується еквівалент або аналог Товару він повинен бути не гіршим за технічні та якісні характеристики, які вимагаються Замовником. Еквівалент - це товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому товару за своїми характеристиками; еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату. Аналоги будуть розглядатися відповідно до технічних характеристик, що вказані в вимогах до предмету закупівлі, які Учасник надає у вигляді порівняльної таблиці
Запитання
Дата подання: 14 липня 2020 12:24
Дата відповіді: 14 липня 2020 17:51
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону, 2. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників що додають документи на стадії кваліфікації, не подані на момент закінчення подачі пропозиції . Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” пункт 9 Стаття 14. Спрощені закупівлі   що регулює спрощені Закупівлі. 3. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиції Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 3 статті 14 Закону України від 25.12.2015 №922 «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначається кінцевий строк подання пропозицій.
Згідно частини 9 статті 14 Законуучасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються в разі, якщо їх отримано електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій.
Найбільш економічно вигідна пропозиція учасника оцінюється замовником на предмет її відповідності умовам, визначеним в оголошенні спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Якщо пропозиція учасника відповідає умовам та вимогам до предмета закупівліта відсутні підстави для її відхилення, такого учасника буде визнано переможцем.
Частиною 4 статті 41 Закону та проєктомдоговору про закупівлю (додаток №2 до Оголошення) визначено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця спрощеної закупівлі, крім випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі, та не повинні змінюватися після підписання цього Договору до виконання зобов’язань Сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених частиною п’ятою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі.
Згідно статті 22 Закону технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (ч.5 ст.14 Закону). Додатком 1 до Оголошення «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії до учасників» щодо оголошення закупівлі визначено вимоги, які є обов’язковими для предмету закупівлі.
Згідно з Додатком 3 до Оголошення учасник у технічній частині своєї пропозиції, повинен чітко вказати специфікації продукції, які будуть запропоновані замовнику для задоволення технічних вимог та технічних специфікацій. Специфікації товарів повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору. Вказана вимога Замовника узгоджується з принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель за ст. 5 Закону. Найбільш економічно вигідна пропозиція учасника оцінюється замовником на предмет її відповідності умовам оголошення, у тому числі на відповідність технічним характеристикам. Якщо пропозиція учасника відповідає умовам та вимогам до предмета закупівліта відсутні підстави для її відхилення, такого учасника буде визнано переможцем

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС" 78 039,00
UAH з ПДВ
78 039,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СІ-ЕЛ" 82 872,00
UAH з ПДВ
82 872,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 13:52
Електронний підпис
21 липня 2020 13:50
Мережеве + телефони.pdf
21 липня 2020 13:50
СET_RED_hAP ac².pdf
21 липня 2020 13:50
Пропозиція.pdf
21 липня 2020 13:50
Проект договору.pdf
21 липня 2020 13:50
Порівняльна таблиця.pdf
21 липня 2020 13:50
Витяг з ЄДР (09 06 2020).pdf
21 липня 2020 13:50
gigabyte easy smart switch.pdf
21 липня 2020 13:50
DoC_RED_hAP ac².pdf
21 липня 2020 13:50
D-Link2_1 до 27 02 22.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"

ТОВ "СІ-ЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"
#38773345
Переможець 78 039,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 18:03

Документи

27 липня 2020 18:03
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 18:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІТ МАСТЕР СЕРВІС"
#38773345
78 039,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 липня 2020 18:03
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 10:49
Договір укладений
07 серпня 2020 10:43

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 78 039,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 006,50 UAH)