Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Санітарно-гігієнічні товари для закладів освіти Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації)
Очікувана вартість
1 540 640,00 UAH
UA-2022-10-18-011994-a ● f536af7b489b42b88d5e7e1f56f5f2e1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Денисенко Світлана Іванівна +380975954817 tender_108@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 жовтня 2022 21:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 жовтня 2022 21:18 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 листопада 2022 21:18 |
Початок аукціону: | 03 листопада 2022 12:36 |
Очікувана вартість: | 1 540 640,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 703,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Розмір забезпечення пропозиції: 46219,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції: не менше 90 календарних днів, починаючи з дати кінцевого строку подання пропозицій. Учасник надає електронну страхову гарантію, у вигляді електронного файлу в форматі PDF з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта та КЕП печатки фінансової установи, у розширенні p7s через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП для можливості перевірки такого підпису. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління) - надати довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій особі з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління) та КЕП печатки фінансової установи, у розширенні p7s через електронну систему закупівель. У гарантії обов’язково зазначається, що вона є безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником документації/оголошення, відповідно до вимог «Умови повернення чи неповернення забезпечення пропозиції», з обов’язковим посиланням на ID закупівлі та ідентифікатор закупівлі на порталі prozorro.gov.ua. У гарантії обов’язково зазначається що принципал (страхувальник) ознайомлений з умовами гарантії, порядок та умови виплати страхового відшкодування. Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення пропозиції, виплата не може перевищувати 5 робочих/банківських днів (згідно страхової гарантії) після отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 46219 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47400 рулон
Папір туалетний Ecolo
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Заклади освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 листопада 2022
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
11850 пачка
Рушники паперові білі, по 2 рулони в уп. Ecolo
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Заклади освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 листопада 2022
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
5930 пачок
Серветки паперові 100 шт пачка Ecolo
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03148, Україна, м. Київ, м. Київ, Заклади освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
21 листопада 2022
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2022 21:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2022 18:44 |
Додаток 2 Проєкт договору (зі змінами).doc | |
21 жовтня 2022 18:44 |
Додаток 1 Технічне завдання (зі змінами).docx | |
18 жовтня 2022 21:13 |
Оголошення папір.docx |
21 жовтня 2022 21:11 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 жовтня 2022 18:44 |
Додаток 2 Проєкт договору (зі змінами).doc
|
|||
21 жовтня 2022 18:44 |
Додаток 1 Технічне завдання (зі змінами).docx
|
|||
18 жовтня 2022 21:13 |
Оголошення папір.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналог
Дата подання: 19 жовтня 2022 10:21
Дата відповіді: 20 жовтня 2022 22:13
Шановний замовнику, чи розглядаєте Ви товар інших торгових марок, який повністю відповідає Вимогам до технічних характеристик
Відповідь: Шановний учасник, тендерні вимоги сформульовані у відповідності до ч. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Пропозиції в яких будуть зазначені «АНАЛОГ» та/або «ЕКВІВАЛЕНТ» або замінені на аналогічні товари іншого виробника даного предмета закупівлі розглядатись та прийматись до уваги не будуть.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 24 жовтня 2022 15:50
Дата відповіді: 24 жовтня 2022 21:07
Гарантійний лист від виробника є дискримінаційною умовою і надається лише одному, заздалегідь визначеному учаснику закупівлі. Якщо не дозволяєте пропонувати аналогічний товар, то просимо хоча б видалити вимогу щодо надання гарантійного листа від виробника для збільшення конкуренції і, як наслідок, максимальної економії бюджетних коштів.
Відповідь: Повідомляємо, що встановлення вимоги щодо надання гарантійного листа від виробника не може вважатись дискримінацією, оскільки стосується всіх учасників закупівлі і не обмежує ніяких прав.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-10-18-011994-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПрофТехноТрейд", Код ЄДРПОУ:44019424
Дата подання: 24 жовтня 2022 13:07
Зміни в ТД
Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) 18 жовтня 2022 року оголосило закупівлю в електронній системі Prozorro:
UA-2022-10-18-011994-a - ДК 021:2015 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Санітарно-гігієнічні товари для закладів освіти Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації)
Замовником встановлені дискримінаційні вимоги, які спрямовані на перемогу одного учасника. Зазначене підтверджуємо наступним:
1) Замовник зазначає торгівельні марки товару, що вимагається без можливості надання еквівалентного (тотожного за своїми властивостями та характеристиками) товару. Проте, для прикладу, на серветки паперові 100 шт пачка Ecolo розміром 240*240мм, можна запропонувати мінімум 5 аналогічних товарів:
Серветки паперові 100 шт пачка ТМ «Диво» розміром 240*240мм;
Серветки паперові 100 шт пачка ТМ «Доброго ранку» розміром 240*240мм;
Серветки паперові 100 шт пачка ТМ «Clean Point» розміром 240*240мм;
Серветки паперові 100 шт пачка ТМ «Ruta» розміром 240*240мм;
Серветки паперові 100 шт пачка ТМ «Silken» розміром 240*240мм (які були закуплені замовником минулого року - ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-20-005420-c);
2) Замовник зазначає, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає за всіма позиціями оригінал гарантійного листа виробника або власника торгової марки товару, яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника.
Ми звертались до власника торгівельної марки «Ecolo» - ПАТ «ВГП». У відповідь нам повідомили, що лист вже виданий у єдиному екземплярі і більше нікому з учасників не може бути наданий. З даної відповіді ми дійшли висновку, що конкуренція у закупівлі буде відсутня через незалежні від учасників обставини. Зі свої сторони повідомляємо, що лист від виробника ніяким чином не гарантує поставку якісного товару та не зобов’язує учасника співпрацювати напряму з виробником. Учасник може придбати товар у офіційного дистриб’ютора та/або ліцензованій точці продажу (наприклад – ТОВ «Епіцентр К»), яка в свою чергу не може надати гарантійний лист від виробника або власника торгівельної марки, але це не означає, що у ній реалізується фальсифікований товар.
Закон України «Про публічні закупівлі» спрямований на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них і найголовніше – на максимальну економію, ефективність та пропорційність. У зв’язку з цим, просимо внести зміни у тендерну документацію шляхом вилучення дискримінаційних вимог щодо надання гарантійних листів від виробників та дозволу пропонувати еквівалентні товари.
Розгорнути
Згорнути
UA-2022-10-18-011994-a - ДК 021:2015 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Санітарно-гігієнічні товари для закладів освіти Святошинської районної в м. Києві державної адміністрації)
Замовником встановлені дискримінаційні вимоги, які спрямовані на перемогу одного учасника. Зазначене підтверджуємо наступним:
1) Замовник зазначає торгівельні марки товару, що вимагається без можливості надання еквівалентного (тотожного за своїми властивостями та характеристиками) товару. Проте, для прикладу, на серветки паперові 100 шт пачка Ecolo розміром 240*240мм, можна запропонувати мінімум 5 аналогічних товарів:
Серветки паперові 100 шт пачка ТМ «Диво» розміром 240*240мм;
Серветки паперові 100 шт пачка ТМ «Доброго ранку» розміром 240*240мм;
Серветки паперові 100 шт пачка ТМ «Clean Point» розміром 240*240мм;
Серветки паперові 100 шт пачка ТМ «Ruta» розміром 240*240мм;
Серветки паперові 100 шт пачка ТМ «Silken» розміром 240*240мм (які були закуплені замовником минулого року - ідентифікатор закупівлі UA-2021-05-20-005420-c);
2) Замовник зазначає, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає за всіма позиціями оригінал гарантійного листа виробника або власника торгової марки товару, яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих торгів, у необхідній кількості та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника.
Ми звертались до власника торгівельної марки «Ecolo» - ПАТ «ВГП». У відповідь нам повідомили, що лист вже виданий у єдиному екземплярі і більше нікому з учасників не може бути наданий. З даної відповіді ми дійшли висновку, що конкуренція у закупівлі буде відсутня через незалежні від учасників обставини. Зі свої сторони повідомляємо, що лист від виробника ніяким чином не гарантує поставку якісного товару та не зобов’язує учасника співпрацювати напряму з виробником. Учасник може придбати товар у офіційного дистриб’ютора та/або ліцензованій точці продажу (наприклад – ТОВ «Епіцентр К»), яка в свою чергу не може надати гарантійний лист від виробника або власника торгівельної марки, але це не означає, що у ній реалізується фальсифікований товар.
Закон України «Про публічні закупівлі» спрямований на добросовісну конкуренцію серед учасників, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них і найголовніше – на максимальну економію, ефективність та пропорційність. У зв’язку з цим, просимо внести зміни у тендерну документацію шляхом вилучення дискримінаційних вимог щодо надання гарантійних листів від виробників та дозволу пропонувати еквівалентні товари.
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 жовтня 2022 15:30
Шановний Учасник! Дана закупівля являється спрощеною, таким чином згідно частини 4 статті 14 Закону "Про публічні закупівлі", замовник може, але не повинен, вказати які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. В даній закупівлі аналоги та/або еквіваленти не передбачені. Також, повідомляємо, що встановлення вимоги щодо надання гарантійного листа від виробника не може вважатись дискримінацією, оскільки стосується всіх учасників закупівлі і не обмежує ніяких прав.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 листопада 2022 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЄРМОЛЕНКО ІННА В'ЯЧЕСЛАВІВНА " |
924 380,00
UAH з ПДВ
|
924 380,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП ЛЕВИЦЬКА ОЛЕНА ПЕТРІВНА |
1 439 820,00
UAH з ПДВ
|
1 385 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП БЕРЕСТОК ОЛЕКСАНДР ЮРІЙОВИЧ |
1 500 640,00
UAH з ПДВ
|
1 439 810,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕНЛАНДІЯ НВП" |
1 539 100,00
UAH з ПДВ
|
1 539 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЄРМОЛЕНКО ІННА В'ЯЧЕСЛАВІВНА
" #3209313507 |
Відхилено |
924 380,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2022 13:07
|
ФОП ЛЕВИЦЬКА ОЛЕНА ПЕТРІВНА #2926503568 |
Переможець |
1 385 300,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2022 13:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2023 13:30
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2022 13:39
|
Дод. угода 2 до дог. 908.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2022 13:37
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2022 13:34
|
Дод. угода 1 до дог. 908.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2022 13:33
|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2022 13:17
|
Договір 908.pdf | зміни до договору |
21 листопада 2022 13:16
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Папір туалетний Ecolo | 47400 | рулон |
17,45
UAH
|
Рушники паперові білі, по 2 рулони в уп. Ecolo | 11850 | пачка |
28,37
UAH
|
Серветки паперові 100 шт пачка Ecolo | 5930 | пачок |
37,43
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Додатку 1 для покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 908 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 908 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Папір туалетний Ecolo | 47400 | рулон |
17,45
UAH
|
Рушники паперові білі, по 2 рулони в уп. Ecolo | 11850 | пачка |
28,37
UAH
|
Серветки паперові 100 шт пачка Ecolo | 5930 | пачок |
37,43
UAH
|