Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійні засоби навчання для кабінетів перших класів
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-05-15-001333-b ● f5316c5a4727438187318094b49bba20
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №23 з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва |
Код ЄДРПОУ: | 03874432 |
Місцезнаходження: | 02089, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця Путивльська, будинок 35 |
Контактна особа: |
Долматова Ганна Сергіївна +380445134054 sh232009@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 травня 2020 11:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 травня 2020 11:05 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2020 11:05 |
Початок аукціону: | 01 червня 2020 11:31 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт
Мультимедійні засоби навчання для кабінетів перших класів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02089, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Путивльська, буд.35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
14 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 травня 2020 18:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 травня 2020 17:31 |
Протокол 10 розміщення оновленої версії вимог.pdf | |
19 травня 2020 17:31 |
Вимоги до предмета закупівлі нова редакція (зі змінами) 19 05.docx | |
18 травня 2020 12:04 |
Протокол 8 про відповідь на звернення та внесення змін з власної ініціативи.pdf | |
18 травня 2020 12:04 |
Оголошення обладнання НУШ нова редакція (зі змінами).docx | |
15 травня 2020 11:01 |
Проект договору.docx |
19 травня 2020 18:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 травня 2020 17:31 |
Протокол 10 розміщення оновленої версії вимог.pdf
|
||||||
19 травня 2020 17:31 |
Вимоги до предмета закупівлі нова редакція (зі змінами) 19 05.docx
|
||||||
18 травня 2020 12:04 |
Протокол 8 про відповідь на звернення та внесення змін з власної ініціативи.pdf
|
||||||
18 травня 2020 12:04 |
Оголошення обладнання НУШ нова редакція (зі змінами).docx
|
||||||
15 травня 2020 11:01 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Монтаж
Дата подання: 19 травня 2020 08:31
Дата відповіді: 19 травня 2020 09:26
Доброго дня!
Чи потрібен Вам монтаж інтерактивного обладнання?
Відповідь: Доброго дня. Так, обов'язково. Це прописано у Додатку №1 до Оголошення "У вартість пропозиції повинні бути включені наступні послуги: доставка товару, розвантаження, монтажні роботи, вартість монтажного комплекту, пусконалагоджувальні роботи "
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-15-001333-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕКС ЮКРЕЙН", Код ЄДРПОУ:42838481
Дата подання: 15 травня 2020 15:04
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовнику, просимо Вас прибрати з вимог тендерної документації пункти, які прямо порушують принципи публічних закупівель, що наведені в ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме: "1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;".
Наведена Вами вимога в додатку 2, щодо надання Свідоцтва "ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» про відповідність педагогічним вимогам", явно дискримінує учасників тому, що навіть у разі відповідності товару всім вимогам, які наведені в Наказах МОН (Зокрема №704), тільки конкретні учасники, із визначеним свідоцтвом зможуть прийняти участь у тендері.
Також важливо відмітити, що оформити дану довідку у відповідні строки не є можливим. (Інформація з офіційного сайту Інституту модернізації освіти: https://imzo.gov.ua/diyalnist/zasobi-navchannya-i-obladnannya/svidotstva/oderzhati-svidotstvo/).
Вимагаємо від Замовника прибрати дискримінаційні вимоги, з метою дотримання принципів Публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;".
Наведена Вами вимога в додатку 2, щодо надання Свідоцтва "ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» про відповідність педагогічним вимогам", явно дискримінує учасників тому, що навіть у разі відповідності товару всім вимогам, які наведені в Наказах МОН (Зокрема №704), тільки конкретні учасники, із визначеним свідоцтвом зможуть прийняти участь у тендері.
Також важливо відмітити, що оформити дану довідку у відповідні строки не є можливим. (Інформація з офіційного сайту Інституту модернізації освіти: https://imzo.gov.ua/diyalnist/zasobi-navchannya-i-obladnannya/svidotstva/oderzhati-svidotstvo/).
Вимагаємо від Замовника прибрати дискримінаційні вимоги, з метою дотримання принципів Публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 травня 2020 11:57
Враховуючи складність та тривалість отримання Свідоцтва "ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» про відповідність педагогічним вимогам, та на виконання вимог статті 5 Закону, прийнято рішення внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та до вимог до предмета закупівлі та видалити вимогу щодо надання Свідоцтва "ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» про відповідність педагогічним вимогам
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230 |
Відхилено |
138 600,00
UAH з ПДВ
|
03 червня 2020 09:53
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДЕНИСЮК ДМИТРО МИКОЛАЙОВИЧ #3165921618 |
Переможець |
149 850,00
UAH з ПДВ
|
04 червня 2020 17:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2020 16:24
|
Звіт про виконання договору | укладений |
04 серпня 2020 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2020 09:39
|
Договір | укладений |
17 червня 2020 09:34
|