Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Закупівля маркетингових послуг з розробки концепції створення промороликів розважального та соціально-інформаційного контенту (Рекламні та маркетингові послуги за кодом ДК 021:2015 79340000-9)
Очікувана вартість
1 500 060,00 UAH
UA-2021-08-18-014215-a ● f503466da7034978b7ab2706e557d7a4
Переговорна процедура (скорочена)
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Мультимедійна платформа іномовлення України" |
Код ЄДРПОУ: | 40235671 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Хрещатик, буд. 26 |
Контактна особа: |
Полівчук Володимир Володимирович 380631492871 v.polivchuk@uatv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Слухали: Голову тендерного комітету В. Настеку, який повідомив членів тендерного комітету, що згідно з ч. 4 ст. 3 Закону відносини, пов’язані зі сферою публічних закупівель, регулюються виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Відповідно до ч. 10 ст. 3 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом.
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Згідно п. 3-2 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону установлено, що до 24 серпня 2021 року замовники, визначені Кабінетом Міністрів України, можуть здійснювати закупівлю товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України, згідно з переліком товарів, робіт і послуг, затвердженим Кабінетом Міністрів України, за переговорною процедурою, встановленою статтею 40 цього Закону. При цьому замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через п’ять днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
На підставі поданої заявки від ініціюючого підрозділу та заслухавши начальника творчо-виробничого відділу стосовно проведення закупівлі, запропоновано тендерному комітету ДП «МПІУ» провести переговорну процедуру на закупівлю маркетингових послуг з розробки концепції створення промороликів розважального та соціально-інформаційного контенту (Рекламні та маркетингові послуги за кодом ДК 021:2015 79340000-9) на підставі п. 3-2 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» де зазначене наступне обґрунтування.
Державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України» (далі – Підприємство, ДП «МПІУ») здійснює свою діяльність у сфері телебачення і радіомовлення. Підприємство є суб’єктом державного іномовлення України, мовлення якого, спрямоване на інформування про події в Україні, що здійснюється у формі інформаційних повідомлень, новин, програм (передач).
У зв’язку із необхідністю популяризації телеканалів ДП «МПІУ», власного розважального, інформативного та новинного контенту (в т.ч. документальна програма «Україна 30. Хроніки незалежності»), різних тематичних спрямувань та жанрів, відзначення національних свят (30 років незалежності України), з метою здійснення основної мети підприємства виникла необхідність у розробці концепції промороликів розважального та соціально-інформаційного контенту, зміст яких має висвітлювати основну мету та відповіді на питання :
- що змінювалось разом із незалежністю та нами;
- фокусуватися не лише на історії, але й на визначальних напрямках розвитку в майбутньому;
- показати кожному українцю, що йому є чим пишатися;
- мотивувати до єдності та зміцненню іміджу України.
Виникла необхідність послуг з розробки концепції створення промороликів розважального та соціально-інформаційного контенту у кількості 69 одиниць.
В результаті офіційного листування та отриманої документації, з урахуванням вимог, викладених в вищезазначених листах, було виявлено, що найменшу вартість послуг з розробки концепції створення промороликів розважального та соціально-інформаційного контенту у кількості 69 одиниць може надати ТОВ «Томати і сіль».
Під час переговорів ТОВ «Томати і сіль» повідомило, що їх виробничі ресурси та матеріально-технічна база в повній мірі відповідають встановленим вимогам, мають досвід роботи в галузі створення творчих та креативних концепцій для виробництва аудіовізуальних творів.
Також, ТОВ «Томати і сіль» надало комерційну пропозицію щодо послуг з розробки концепції створення промороликів розважального та соціально-інформаційного контенту у кількості 69 одиниць - 1 500 060,00 грн. (один мільйон п’ятсот тисяч шістдесят гривень 00 копійок), з ПДВ.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2021 р. № 736 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України» до переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України включено маркетингові послуги до яких і належить маркетингових послуг з розробки концепції створення промороликів розважального та соціально-інформаційного контенту (Рекламні та маркетингові послуги за кодом ДК 021:2015 79340000-9).
Також зазначеною постановою затверджено перелік замовників, які можуть здійснювати закупівлю товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України, до складу якого включено Державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України»
З огляду на зазначене, Замовником
ВИРІШЕНО:
- провести переговорну процедуру (скорочену) на закупівлю маркетингових послуг з розробки концепції створення промороликів розважального та соціально-інформаційного контенту (Рекламні та маркетингові послуги за кодом ДК 021:2015 79340000-9);
- прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВ «Томати і сіль (відповідно до абз. 4 п. 2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо роботи, товари та послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником);
- погодити остаточну ціну закупівлі – 1 500 060,00 грн. (один мільйон п’ятсот тисяч шістдесят гривень 00 коп.) з ПДВ;
- визначити строк надання послуг по 15 грудня 2021 року.
Відповідно до ч. 10 ст. 3 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом.
Згідно ч. 1 ст. 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
Згідно п. 3-2 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону установлено, що до 24 серпня 2021 року замовники, визначені Кабінетом Міністрів України, можуть здійснювати закупівлю товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України, згідно з переліком товарів, робіт і послуг, затвердженим Кабінетом Міністрів України, за переговорною процедурою, встановленою статтею 40 цього Закону. При цьому замовник має право укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі у строк не раніше ніж через п’ять днів з дня оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
На підставі поданої заявки від ініціюючого підрозділу та заслухавши начальника творчо-виробничого відділу стосовно проведення закупівлі, запропоновано тендерному комітету ДП «МПІУ» провести переговорну процедуру на закупівлю маркетингових послуг з розробки концепції створення промороликів розважального та соціально-інформаційного контенту (Рекламні та маркетингові послуги за кодом ДК 021:2015 79340000-9) на підставі п. 3-2 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» де зазначене наступне обґрунтування.
Державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України» (далі – Підприємство, ДП «МПІУ») здійснює свою діяльність у сфері телебачення і радіомовлення. Підприємство є суб’єктом державного іномовлення України, мовлення якого, спрямоване на інформування про події в Україні, що здійснюється у формі інформаційних повідомлень, новин, програм (передач).
У зв’язку із необхідністю популяризації телеканалів ДП «МПІУ», власного розважального, інформативного та новинного контенту (в т.ч. документальна програма «Україна 30. Хроніки незалежності»), різних тематичних спрямувань та жанрів, відзначення національних свят (30 років незалежності України), з метою здійснення основної мети підприємства виникла необхідність у розробці концепції промороликів розважального та соціально-інформаційного контенту, зміст яких має висвітлювати основну мету та відповіді на питання :
- що змінювалось разом із незалежністю та нами;
- фокусуватися не лише на історії, але й на визначальних напрямках розвитку в майбутньому;
- показати кожному українцю, що йому є чим пишатися;
- мотивувати до єдності та зміцненню іміджу України.
Виникла необхідність послуг з розробки концепції створення промороликів розважального та соціально-інформаційного контенту у кількості 69 одиниць.
В результаті офіційного листування та отриманої документації, з урахуванням вимог, викладених в вищезазначених листах, було виявлено, що найменшу вартість послуг з розробки концепції створення промороликів розважального та соціально-інформаційного контенту у кількості 69 одиниць може надати ТОВ «Томати і сіль».
Під час переговорів ТОВ «Томати і сіль» повідомило, що їх виробничі ресурси та матеріально-технічна база в повній мірі відповідають встановленим вимогам, мають досвід роботи в галузі створення творчих та креативних концепцій для виробництва аудіовізуальних творів.
Також, ТОВ «Томати і сіль» надало комерційну пропозицію щодо послуг з розробки концепції створення промороликів розважального та соціально-інформаційного контенту у кількості 69 одиниць - 1 500 060,00 грн. (один мільйон п’ятсот тисяч шістдесят гривень 00 копійок), з ПДВ.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2021 р. № 736 «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України» до переліку товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України включено маркетингові послуги до яких і належить маркетингових послуг з розробки концепції створення промороликів розважального та соціально-інформаційного контенту (Рекламні та маркетингові послуги за кодом ДК 021:2015 79340000-9).
Також зазначеною постановою затверджено перелік замовників, які можуть здійснювати закупівлю товарів, робіт і послуг, необхідних для забезпечення підготовки та проведення заходів з відзначення 30-ї річниці незалежності України, до складу якого включено Державне підприємство «Мультимедійна платформа іномовлення України»
З огляду на зазначене, Замовником
ВИРІШЕНО:
- провести переговорну процедуру (скорочену) на закупівлю маркетингових послуг з розробки концепції створення промороликів розважального та соціально-інформаційного контенту (Рекламні та маркетингові послуги за кодом ДК 021:2015 79340000-9);
- прийняти рішення про намір укласти договір з ТОВ «Томати і сіль (відповідно до абз. 4 п. 2 ч. 2. ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо роботи, товари та послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків, а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником);
- погодити остаточну ціну закупівлі – 1 500 060,00 грн. (один мільйон п’ятсот тисяч шістдесят гривень 00 коп.) з ПДВ;
- визначити строк надання послуг по 15 грудня 2021 року.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 серпня 2021 18:47 |
Оскарження наміру укласти договір: | 24 серпня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Закупівля маркетингових послуг з розробки концепції створення промороликів розважального та соціально-інформаційного контенту (Рекламні та маркетингові послуги за кодом ДК 021:2015 79340000-9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04073, Україна, м. Київ, м. Київ, провулок Куренівський 19/5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2021
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 12 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
18 серпня 2021 18:40 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «Томати і сіль» #43653926 |
Переможець |
1 050 060,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2021 18:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2022 12:37
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2021 17:21
|
Підписаний договір (ТОВ ТОМАТИ І СІЛЬ).pdf | укладений |
27 серпня 2021 17:20
|