Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41803086 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ПРОСПЕКТ ДМИТРА ЯВОРНИЦЬКОГО, будинок 75 |
Контактна особа: |
Вікторія Курбацька +380978663597 info.systems.dmr@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 грудня 2020 15:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 04 січня 2021 11:24 |
Очікувана вартість: | 4 530 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник здійснює передплату (перший платіж) в розмірі 30% (тридцять відсотків) ціни Договору, яка визначається п.3.1., протягом 5-ти (п’яти) банківських днів з моменту укладання цього Договору на підставі виставленого Виконавцем рахунку. Рахунок виставляється Виконавцем в день підписання даного Договору | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Після отримання Послуги та підписання актів наданих послуг Замовник здійснює оплату вартості отриманої Послуги згідно актів наданих послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 грудня 2020 15:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 грудня 2020 15:44 |
ТЕендерна Документація 2021 рік.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-30-000059 ● af7baf1f83984a87ac0f13d0af1d859e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2022 17:40 |
20.06.2022 № 163
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.06.2022 № 163
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
43 UA-2020-12-18-013259-c
18.12.2020 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-23 12:16:52
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуги з обслуговування серверів, ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-18-013259-c), яку провело КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНІ СИСТЕМИ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1.В ході моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до пункту 9.1 розділу ІХ «Строк дії договору» договору від 18 січня 2021 № 1/2021 (далі Договір), цей Договір діє до 31.12.2021р, а в частині розрахунків - до повного його виконання.
Просимо надати інформацію про стан виконання Договору, зокрема на теперішній час.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питання, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснення необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи).
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 липня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 січня 2021 11:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕНТІС" |
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПАРК ТЕХНОЛОДЖИ" |
4 400 000,00
UAH з ПДВ
|
4 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕНТІС" #43204833 |
Переможець |
4 000 000,00
UAH з ПДВ
|
04 січня 2021 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 18:12
|
договор 1-2021 СЕРВЕР.PDF | укладений |
18 січня 2021 18:11
|