Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Проведення державної інвентаризації земель у Житомирській області
Carrying out a state inventory of land in the Zhytomyr region
Очікувана вартість
5 897 500,00 UAH
UA-2020-01-29-002016-b f4670003c78a4f00bd5ad75a6bd8424b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Кучерук

+380988959196 s.kucheruk_zem@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 39765513
Місцезнаходження: 10002, Україна , Житомирська область обл., м. Житомир, вул. Довженка, 45
Контактна особа: Світлана Кучерук
+380988959196
s.kucheruk_zem@ukr.net
Додаткові контактні особи: Julia Kravchuk
+380679960494
kravchuk_zem@ukr.net
Юлія Кравчук
+380679960494
kravchuk_zem@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: The Main Department of the State Geocadastre in Zhytomyr region
National ID: 39765513
Contact point: Svitlana Kucheruk
+380988959196
s.kucheruk_zem@ukr.net
Additional contacts: Julia Kravchuk
+380679960494
kravchuk_zem@ukr.net
Юлія Кравчук
+380679960494
kravchuk_zem@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 29 січня 2020 13:13
Звернення за роз’ясненнями: до 21 лютого 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 березня 2020 10:00
Початок аукціону: 30 квітня 2020 15:26
Очікувана вартість: 5 897 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 29 487,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 58975 UAH
Publication date: 29 січня 2020 13:13
Enquiries until: 21 лютого 2020 10:00
Complaints submission until: до 27 лютого 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 березня 2020 10:00

Information

Estimated total value: 5 897 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 29 488 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
35000 гектар
Проведення державної інвентаризації земель у Житомирській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10002, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Довженка, 45
ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії

Carrying out a state inventory of land in the Zhytomyr region
CPV: 71350000-6
Період постачання: по 10 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 січня 2020 13:15
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
29 січня 2020 13:13
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx
29 січня 2020 13:13
Тендерна документація - ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ ЗЕМЕЛЬ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проекту договору
Дата подання: 03 лютого 2020 12:44
Дата відповіді: 05 лютого 2020 17:25
Доброго дня! Просимо уточнити яким чином будуть проводитися розрахунки з Виконавцем, якщо згідно Проекту Договору, що викладений в тендерній документації, розрахунки мають здійснюватися щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів, однак з прив’язкою до акту приймання наданих послуг, що є вказівкою на 100% виконання договору? Чи можливо складання акту приймання наданих послуг передбачено кожного місяця з вказівкою на виконану частину послуг? Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Додатком № 3 до тендерної документації затверджений Проєкт договору про надання Послуг. Відповідно до пункту 4.1 Проєкту договору, оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності (далі – Акт) за умови належного виконання Сторонами умов пунктів 5.9, 5.10 цього Договору. Розрахунковим періодом за цим Договором є місяць (з 1-го по останнє число календарного місяця).
Протягом 5 (п’яти) робочих днів після завершення розрахункового періоду надання Послуг – календарного місяця, Виконавець складає, підписує та передає Замовнику акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності у двох примірниках, по одному примірнику для кожної Сторони, а також передає Замовнику на підставі акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель (додаток 3 до Проєкту Договору) у паперовій та електронній формах визначені умовами договору результати наданих послуг у відповідному розрахунковому періоді.
Протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання у відповідному розрахунковому періоді акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель та акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, Замовник зобов’язаний підписати такий акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, або надати Виконавцю вмотивовану відмову від його підписання у письмовій формі.
Виконанням Виконавцем договору в повному обсязі буде вважатись надання повного обсягу послуг за результатами роботи у всіх розрахункових періодах протягом дії договору про закупівлю.
Відповідь надана відділом землеустрою та охорони земель.
Питання відносно додатків
Дата подання: 03 лютого 2020 13:01
Дата відповіді: 06 лютого 2020 11:35
Доброго дня! Вкажіть будь ласка чи необхідно подавати у складі тендерної пропозиції заповнені додатки до проекту договору?
Відповідь: Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити перелік складових, серед яких, зокрема, проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Відповідно до умов пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, проєкт договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов викладено у Додатку № 3 до тендерної документації.
Додатки до проекту договори є його невід’ємною частиною. Вимоги до учасників щодо заповнення проекту договору тендерна документація не містить.
Разом з тим, підписаний та оформлений відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації проект договору не повинен містити інформації про цінові та вартісні характеристики поданої учасником тендерної пропозиції (не відображаються та/або не заповнюються учасником). Іншу інформацію, передбачену проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), учасник може зазначити за необхідності. (Відповідь надана відділом планування та закупівель фінансового управління.)
Банківська гарантія
Дата подання: 04 лютого 2020 12:03
Дата відповіді: 07 лютого 2020 12:27
Замовник, надайте будь ласка роз’яснення, що вимоги тендерної документації: «Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен чітко відповідати строку дії тендерної пропозиції». Чи може строк банківської гарантії бути більше ніж строк тендерної пропозиції? Чи він має повністю збігатися? В такому випадку, як буде оцінюватися тендерна пропозиція учасника якщо строк розгляду пропозицій перевищить термін банківської гарантії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації учасник під час подання тендерної пропозиції надає гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії, оформленої відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 13 січня 2005 р. за № 41/10321, яка надається шляхом її розміщення (завантаження) в Системі одночасно з поданням тендерної пропозиції.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 58975,00 грн. (П’ятдесят вісім тисяч дев’ятсот сімдесят п’ять грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен чітко відповідати строку дії тендерної пропозиції, який становить 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що розраховується з наступного дня після розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель.
Разом з тим, підстави для відхилення тендерної пропозиції визначені частиною першою статті 30 Закону. Зокрема тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Рекомендуємо учасникам врахувати вказану інформацію під час підготовки своїх пропозицій на участь в торгах.
(Відповідь надана відділом планування та закупівель фінансового управління.)
До Технічного завдання
Дата подання: 04 лютого 2020 13:14
Дата відповіді: 06 лютого 2020 16:36
Згідно «Порядку проведення інвентаризації земель», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476 при інвентаризації земель для визначення координат поворотних точок меж земельних ділянок та складання інвентаризаційних планів виконуються топографо-геодезичні роботи. В якій системі координат та в якій системі висот виконуються топографо-геодезичні роботи при інвентаризації земель?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 1 розділу ІІ Порядку використання Державної геодезичної референцної системи координат УСК-2000 при здійсненні робіт із землеустрою, затвердженого Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України від 02.12.2016 №509 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 19 грудня 2016 року за №1646/29776, визначено, що координатною основою при здійсненні робіт із землеустрою є Державна геодезична референцна система координат УСК-2000 (далі - система координат УСК-2000).
Система координат УСК-2000 встановлюється за умови паралельності її осей просторовим осям системи ITRS. За поверхню відліку в системі координат УСК-2000 приймається референц-еліпсоїд Красовського.
Система координат УСК-2000 має однозначний геодезичний зв’язок із системою ITRS/ITRF2000.
Нормальні висоти геодезичних пунктів визначаються в Балтійській системі висот 1977 року, вихідним початком якої є нуль Кронштадтського футштока.
(Відповідь надана відділом землеустрою та охорони земель.)
Технічне завдання
Дата подання: 04 лютого 2020 13:15
Дата відповіді: 07 лютого 2020 12:31
При інвентаризації земель деяка частина меж земельних ділянок буде співпадати із межами адміністративно-територіальних утворень. Якими типами межових знаків закріплюються межі адміністративно-територіальних утворень та за якими точностними характеристиками визначаються їх координати?
Відповідь: Відповідно Порядку проведення інвентаризації земель, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 червня 2019 р. № 476, об’єктами інвентаризації земель можуть бути територія України, територія адміністративно-територіальних одиниць або їх частин, масив земель сільськогосподарського призначення або окремі земельні ділянки.
Державній інвентаризації земель у Житомирській області підлягають виключно несформовані земельні ділянки державної власності та земельні ділянки державної власності, відомості про які відсутні у Державному земельному кадастрі, межі яких і будуть закріплюватися межовими знаками.
Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 18.05.2010 N376 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 16 червня 2010 р. за N391/17686, для закріплення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) на вибір замовника використовуються три види межових знаків.
Межовий знак - спеціальний знак встановленого зразка, яким закріплюється місцеположення поворотних точок меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Місцеположення межових визначається кадастровою зйомкою, масштаб проведення якої встановлюється відповідно Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), затвердженої наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 09.04.1998 № 56 зі змінами і доповненнями, внесеними Головним управлінням геодезії, картографії та кадастру від 27.07.1999 № 90.
(Відповідь надана відділом землеустрою та охорони земель.)
Щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 12 лютого 2020 17:27
Дата відповіді: 14 лютого 2020 16:55
Доброго дня, згідно вимог Тендерної документації Наявність в учасника залученого обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується копіями документів, які дають учаснику право користування ним до 10.12.2020 року або пізніше. Відповідно до зазначеної вимоги, Учаснику необхідно завантажити вказані документи з написом "Згідно з оригіналом" завірені підписом та печаткою, чи допускається завантаження сканованих оригіналів документів без додаткового завірення? Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації наявність в учасника залученого обладнання та матеріально-технічної бази підтверджується копіями документів, які дають учаснику право користування ним до 10.12.2020 року або пізніше. Завантаження сканованих оригіналів документів без додаткового завірення – допускається.(Відповідь надана відділом планування та закупівель фінансового управління.)
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 18 лютого 2020 13:23
Дата відповіді: 20 лютого 2020 14:22
Доброго дня! Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками документів, які підтверджують його відповідність кваліфікаційним критеріям (сертифікати; документи про вищу освіту; трудові книжки; накази; аналогічні договори; документи, які підтверджують проведення останньої повірки; документи, які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази). Учаснику необхідно завантажити оригінали чи копії, завірені належним чином? Також, надайте роз’яснення: трудова книжка надається в повному обсязі (всі сторінки) або лише заповнені сторінки?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Відповідно до умов пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, …., а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами (згідно з вказаним переліком).
При цьому, умовами тендерної документації також визначено, що кожен документ тендерної пропозиції повинен бути розміщений (завантажений) учасником в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, .jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7-Zip). Кожен документ тендерної пропозиції, що розміщений (завантажений) учасником в Системі, повинен бути належного рівня зображення та доступний для перегляду. Забороняється обмежувати перегляд документів тендерної пропозиції шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
У випадку, якщо розміщені (завантажені) учасником в Системі документи тендерної пропозиції сформовані не відповідно до вимог тендерної документації, або такі документи тендерної пропозиції мають неякісне, та/або неповне, та/або нечітке, та/або частково скановане зображення замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Окремих вимог щодо надання оригіналів, копій, чи завірених належним чином копій документів тендерної пропозиції, що надаються у вигляді сканованих в кольоровому режимі документів (у тому числі і щодо документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) тендерна документація не містить.
(Відповідь надана відділом планування та закупівель фінансового управління.)
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 19 лютого 2020 12:22
Дата відповіді: 21 лютого 2020 14:55
Доброго дня! Тендерна документація містить вимоги щодо надання учасниками: довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю за наведеною Вами формою у вигляді Таблиці. Надайте роз’яснення, щодо заповнення Таблиці, а саме яка інформація має міститись в стовпці «Спеціалізація по диплому», якщо в дипломі зазначається ступінь освіти, спеціальність та кваліфікація?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 20 ч. 1 ст.1 Закону України від 01.07.2014 № 1556-VII «Про вищу освіту» (далі - Закон) визначено, що спеціалізація – складова спеціальності, що може визначатися закладом вищої освіти та передбачає одну або декілька спеціалізованих освітніх програм вищої або післядипломної освіти.
Частиною 3 ст.7 Закону встановлено, що у дипломі молодшого бакалавра, бакалавра, магістра зазначаються назва закладу вищої освіти (наукової установи), що видав цей документ (у разі здобуття вищої освіти у відокремленому підрозділі закладу вищої освіти (наукової установи) – також назва такого підрозділу), назва освітньої програми, а також кваліфікація, що складається з інформації про здобутий особою ступінь вищої освіти, спеціальність (спеціальності, галузь знань – для міждисциплінарних освітніх програм), спеціалізацію та професійну кваліфікацію (у разі присвоєння).
Згідно ч.2 ст.9-1 Закону заклад вищої освіти може самостійно запроваджувати спеціалізації, що зазначаються при присудженні освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідним освітніми програмами.
Тобто, зазначений стовпчик таблиці «Спеціалізація до диплому» у підпункті 2.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації заповнюється при наявності таких відомостей у дипломі.
(Відповідь надана відділом планування та закупівель фінансового управління.)
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 20 лютого 2020 09:58
Дата відповіді: 24 лютого 2020 17:22
Доброго дня! Відповідно до вимог тендерної документації, учаснику необхідно надати Довідку, яка містить відбиток печатки учасника, складену за нижченаведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю. Згідно з наданою Замовником формою, обов'язковим є зазначення серійного номеру обладнання. Надайте, будь ласка, роз'яснення, щодо ком'ю терів та системних блоків, надавати IP адресу, чи інші відомості? Також просимо роз’яснити, у вищезазначеній довідці, яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статуту) обладнання та матеріально-технічної бази одним з обов’язкових полів є «Одиниця виміру», що необхідно зазначати у вказаному полі, щодо електронних тахеометрів та GPS-приймачів, якщо таке обладнання не має власної одиниці виміру? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель та розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Відповідно до умов підпункту 1.1. пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за наведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статусу) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою».
Дана довідка складається відповідно до наявних документів що засвідчують права володіння, користування, або іншого правового статусу, та/або первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку.
(Відповідь надана відділом планування та закупівель фінансового управління.)
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-01-29-002016-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КИЇВЗЕМ, Код ЄДРПОУ:43361788
Дата подання: 27 березня 2020 10:00
Оскарження рішення Замовника
Згідно з оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2020-01-29-002016-b Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області (далі – Замовник) проводить закупівлю послуг: код ДК 71350000-6 «Науково-технічні послуги в галузі інженерії» (Проведення державної інвентаризації земель у Житомирській області).
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 25.03.2020 року, опублікованого в електронній системі закупівель Prozorro, Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції та недопущення до аукціону ТОВ «КИЇВЗЕМ» (код ЄДРПОУ 43361788). Замовником було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника - ТОВ «КИЇВЗЕМ» не відповідає кваліфікаційним критеріям по ст.16 «на підставі частини першої статті 30 Закону, в зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону:1) довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю за вихідним номером 46 від 28.02.2020 року не містить даних щодо року виготовлення обладнання (підпункт 1.1. пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД); 2) На підтвердження наявності в учасника власного обладнання надано: - інвентаризаційний опис необоротних активів (дата складання 20.01.2020р.), яка не містить даних щодо фактичної наявності обладнання в розрізі об’єктів на відповідну дату, лише згідно даних бухгалтерського обліку, тобто документально не підтверджується наявність обладнання (частина 1 пункту 10 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV); - оборотно – сальдову відомість по рахунку 104, що відображує надходження та сальдо на кінець звітного періоду, проте не відображено на яку дату та якого періоду це стосується. З огляду на вище згадане учасник не підтвердив наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази вказаних у довідці №46 від 28.02.2020 року (підпункт 1.3. пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД). При цьому, тендерна пропозиція ТОВ «КИЇВЗЕМ» не містить будь яких пояснень (довідок, роз’яснень, уточнень тощо) стосовно причин ненадання (або неможливості надання) необхідних документів, відповідно до вимог ТД.».
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) встановлюються принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
ТОВ «КИЇВЗЕМ» у складі своєї тендерної пропозиції надав всі необхідні документи, які вимагалися тендерною документацією Замовника.
Тендерна пропозиція ТОВ «КИЇВЗЕМ» повністю відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації Замовника.
ТОВ «КИЇВЗЕМ» на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» надав всі необхідні документи, а саме: довідку № 46 від 28.02.2020 року, яка містить відбиток печатки учасника, за підписом учасника, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою».
При цьому, серед іншого у довідці № 46 від 28.02.2020 року відображена в повному обсязі інформація про наявність у ТОВ «КИЇВЗЕМ» супутникового обладнання: приймач GPS GRX1/U «Sokkia» (L1/L2)- 1 шт., електронний тахеометр HILTI POS 15 -1 шт. (договір оренди обладнання від 20.02.2020 р. № 20 та акт приймання-передачі обладнання від 20.02.2020 р.).
Надано документи, які підтверджують проведення останньої повірки відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» геодезичних інструментів (свідоцтво про повірку № 7512 на приймач GPS GRX1/U «Sokkia» (L1/L2); свідоцтво про повірку № 8210 на електронний тахеометр HILTI POS 15).
У підпункті 1.3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника вказано, що учасник має надати: документи (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або договір оренди, та/або договір лізингу, та/або накладна на поставку, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання обладнання, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці, згідно пункту 1.1 цього розділу ТД.
Зазначаємо, що на виконання вимоги підпункту 1.3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, ТОВ «КИЇВЗЕМ» надав інші документи - інвентаризаційний опис необоротних активів (станом на/дата складання 20.01.2020 р.), який містить дані щодо фактичної наявності обладнання, а саме: «разом за описом: б) .загальна кількість одиниць (фактично) дев’ять».
Тобто інвентаризаційний опис необоротних активів підтверджує фактичну наявність у ТОВ «КИЇВЗЕМ» обладнання, вказаного у довідці № 46 від 28.02.2020 року.
Надано довідку № 51 від 28.02.2020 року про наявність у ТОВ «КИЇВЗЕМ» власного ліцензійного програмного забезпечення (програмне забезпечення «Digitals Professional/Geodesy/Reports/XML.Checker/Topotracer»), необхідного для виконання договору про закупівлю (довідка складена за наведеною в тендерній документації Замовника формою, містить відбиток печатки та підпис учасника). Надано копію ліцензії на право легального використання програмного забезпечення «Digitals Professional/Geodesy/Reports/XML.Checker/Topotracer» та копію видаткової накладної, що підтверджує наявність на підставі права володіння ліцензійного програмного забезпечення, необхідного для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою»).
Не зазначення даних щодо року виготовлення обладнання в довідці № 46 від 28.02.2020 року про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю (підпункт 1.1. пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД) вважаємо незначною (несуттєвою) помилкою допущеною учасником в документі, що не впливає на подану нами тендерну пропозицію так як зміст такого документа повністю відповідає вимогам ТД.
Таким чином, не зазначення даних щодо року виготовлення обладнання в довідці № 46 від 28.02.2020 року аж ніяк не вливає на можливість виконання ТОВ «КИЇВЕМ» договору про закупівлю та своєчасність надання послуг.
Геодезичне обладнання: приймач GPS GRX1/U «Sokkia» (L1/L2) та електронний тахеометр HILTI POS 15 в робочому стані і використовується та знаходиться в експлуатації ТОВ «КИЇВЗЕМ» згідно чинного договору оренди обладнання від 20.02.2020 р. № 20.
Обладнання: МФУ А -3 Xerox VersaLink C7020 (серійний номер 3391669529), МФУ А -3 Xerox VersaLink C7020 (серійний номер 3391668417), ноутбук Asus X756UA (X756UA-TY160T) (серійний номер G6N0CX00M907228), системний блок HP ProDesk 600 G3 SFF (серійний номер CZC938D5YS), системний блок HP ProDesk 600 G3 SFF (серійний номер CZC936CTSD), системний блокARTLINE Gaming X55v06 (серійний номер AL 113251), монітор 27"Deii UltraSharp UP2716D (серійний номер 26479198334), монітор 27"Deii UltraSharp UP2716D (серійний номер 20821097198), монітор 23.8 DELL S2419H (серійний номер 328 192 010 66) працює і знаходиться у власності ТОВ «КИЇВЗЕМ» відповідно до наданого інвентаризаційного опису необоротних активів ТОВ «КИЇВЗЕМ», де зазначено фактичну наявність такого обладнання.
Обладнання відповідає всім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
ТОВ «КИЇВЗЕМ» надало інформацію та документи, що підтверджують відповідність ТОВ «КИЇВЗЕМ» кваліфікаційним критеріям, необхідних для виконання договору про закупівлю.
У довідці № 46 від 28.02.2020 року також відображена інформація про наявність у ТОВ «КИЇВЗЕМ» матеріально-технічної бази, а саме орендованого офісного приміщення площею 50,6 кв.м за адресою: м. Київ, вул. Золотоустівська, 3 (договір оренди від 01.12.2019 р. № 50219272, орендодавець – акціонерне товариство «Київський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» (місцезнаходження: проспект Перемоги, 4, м.Київ, 01135; код ЄДРПОУ: 16392628), строк оренди до 31 грудня 2020 р. включно).
Таким чином, ТОВ «КИЇВЗЕМ» має відповідне обладнання та матеріально-технічну базу необхідну для виконання договору про закупівлю, відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації Замовника.
Тендерна пропозиція ТОВ «КИЇВЗЕМ» відхилена Замовником НЕПРАВОМІРНО.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «КИЇВЗЕМ».
Замовником було порушено права, інтереси ТОВ «КИЇВЗЕМ», а також основоположні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – ч. 1 ст. 3 Закону, яка містить положення про принципи здійснення закупівлі, де зазначається що закупівля повинна бути здійснена з врахуванням добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінація учасників та, найголовніше – об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
. Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Керуючись пунктом 2 ст. 9 Закону, ТОВ «КИЇВЗЕМ», як учасник процедури закупівлі (оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2020-01-29-002016-b) сприяє залученню громадськості до здійснення контролю у сфері закупівель відповідно до законів України «Про громадські об’єднання», «Про звернення громадян» і «Про інформацію».
Просимо переглянути рішення Замовника у частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВЗЕМ» та допустити ТОВ «КИЇВЗЕМ» до аукціону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2020 16:06
Відповідь на вимогу надана в прикріпленому файлі
Номер вимоги: UA-2020-01-29-002016-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС, Код ЄДРПОУ:41425139
Дата подання: 30 березня 2020 12:02
Вимога до Замовника скасувати рішення про допущення до аукціону ДП «Центр державного земельного кадастру»
За результатами розгляду тендерних пропозицій учасників Замовником було прийнято рішення про допущення до подальшого аукціону як такого, що відповідає умовам ТД за оголошенням UA-2020-01-29-002016-b учасника: ДП «Центр державного земельного кадастру». Аналізуючи документи, які подано учасниками закупівлі, виявлено не відповідність ДП «Центр державного земельного кадастру» вимогам п.7 ч.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» - «тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника;», а саме встановлено факт, того що ДП «Центр державного земельного кадастру» та ДП «Житомирський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» є пов’язаними особами у розумінні абз. 2 п. 16 ч. 1 ст.1 ЗУ «Про публічні закупівлі». Зазначені підприємства, як суб’єкти господарювання, мають одного і того ж Засновника - Держгеокадастр, який здійснює спільний контроль над ними (уповноважений орган управління).
Відповідно до п.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника утому числі якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Також звертаємо Вашу увагу на ступний факт, що ДП «Центр державного земельного кадастру» та ДП «Житомирський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» у розумінні п.16 ч.1 чт.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» також є пов’язаними особами з уповноваженою особою Замовника. Згідно додатку 1 до Постанови Кабінету міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру» від 14 січня 2015 р. № 5, Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області визначено як територіальний орган Держгеокадастру, відповідно який перебуває під контролем Держгеокадастру як і ДП «Центр державного земельного кадастру» та ДП «Житомирський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», що прямо свідчить про їх перебування під спільним контролем.
Допущення ДП «Центр державного земельного кадастру» до участі в аукціоні є прямим порушенням вимог п.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника задовільнити дану вимогу та скасувати рішення про допущення до аукціону ДП «Центр державного земельного кадастру».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2020 17:52
Відповідно до пункту 7 частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо: тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та /або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Згідно пункту 16 частини 1 статті першої Закону, пов’язана особа – особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі;
фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Для фізичної особи загальна сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі визначається залежно від обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім’ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім’ї.
Для цілей цього Закону членами сім’ї вважаються подружжя, діти, батьки, рідні брати і сестри, дідусь, бабуся, онуки, усиновлювачі, усиновлені, а також інші особи, за умови їх постійного проживання разом з пов’язаною особою і ведення з нею спільного господарства.
Відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Учасник ДП «Центр державного земельного кадастру»:
– юридична особа;
– перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім'я, по батькові, якщо засновник – фізична особа; найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код юридичної особи, якщо засновник – юридична особа – ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ (код ЄДРПОУ засновника: 39411771);
– прізвище, ім'я, по батькові, дата обрання (призначення) осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи – ІЩЕНКО ВІКТОР ВАЛЕНТИНОВИЧ - керівник (генеральний директор).
Відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Учасник ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ":
– юридична особа;
– перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім'я, по батькові, якщо засновник – фізична особа; найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код юридичної особи, якщо засновник – юридична особа – ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ (код ЄДРПОУ засновника: 39411771);
– прізвище, ім'я, по батькові, дата обрання (призначення) осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи – ВЕРЖАНСЬКИЙ ІГОР АДАМОВИЧ - керівник з 06.02.2013; ЛОСЬ ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ - підписант з 15.03.2013; ТРАСКІВСЬКИЙ ГАЛИНА БРОНІСЛАВІВНА - підписант; ГАНЬКО ОЛЕНА ФЕДОРІВНА - підписант; КОЗАК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ - голова комісії з припинення або ліквідатор.
Відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник:
– ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ – юридична особа, орган державної влади, утворений згідно з постановою КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ № 5 від 14.01.2015;
– прізвище, ім'я, по батькові, дата обрання (призначення) осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи – СМОЛЯНЮК ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ – керівник (покладання виконання обов'язків начальника з 24 лютого 2020 року).
Відповідно до Наказу Замовника від 07.11.2018 року №15/0/10-18а членами тендерного комітету Замовника є: 1) КАЛЕНЮК НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА, 2) МАРЧУК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА, 3) КУЧЕРУК СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА, 4) КУЦ ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА, 5) ВИШНІВСЬКА ЖАННА ПЕТРІВНА, 6) РАЙКОВСЬКИЙ БОГДАН РУСЛАНОВИЧ, 7) НИШТУН ТЕТЯНА АДАМІВНА.
На участь у процедурі закупівлі були подані пропозиції від наступних учасників:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕСОММ СО» (код за ЄДРПОУ: 23735402; місцезнаходження: 03115, м. Київ, Святошинський район ВУЛИЦЯ ПЕТРИЦЬКОГО буд. 4);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ» (код за ЄДРПОУ: 35212013; місцезнаходження: 02097, м. Київ, Деснянський район ВУЛИЦЯ ЛІСКІВСЬКА буд. 2/71 кв. 320);
- ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ» (код за ЄДРПОУ: 21616582; місцезнаходження: 03151, м. Київ, Солом'янський район ВУЛИЦЯ НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ буд. 3) (далі – ДП «Центр ДЗК»);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕНД.КОМ» (код за ЄДРПОУ: 38922252; місцезнаходження: 04213, м. Київ, Оболонський район ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДА буд. 53-Б,Г/П № 116);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» (код за ЄДРПОУ: 41425139; місцезнаходження: 01054, м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВІВ ВАЛ буд. 29В);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВЗЕМ» (код за ЄДРПОУ: 43361788; місцезнаходження: 01135, м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ ЗЛАТОУСТІВСЬКА буд. 3);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕНЕСАНС-ГРУП» (код за ЄДРПОУ: 40082251; місцезнаходження: 30240, Хмельницька обл., Білогірський район, село Сушівці ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА буд. 9);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР» (код за ЄДРПОУ: 37971513; місцезнаходження: Хмельницька обл., місто Хмельницький ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА буд. 5);
- ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИТОМИРСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ» (код за ЄДРПОУ: 00698236; місцезнаходження: 10002, Житомирська обл., місто Житомир, Корольовський район ВУЛ. ДОВЖЕНКА буд. 45) (далі – ДП «ЖНДПІЗ»);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД" (код за ЄДРПОУ: 37749002; місцезнаходження: 29000, Хмельницька обл., місто Хмельницький ВУЛИЦЯ ПОДІЛЬСЬКА буд. 93).
Серед учасників, які подали тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі такий Учасник, як ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ відсутній. У зв’язку з цим Замовник не є юридичною особою, яка здійснює контроль над учасниками процедури закупівлі – ДП «Центр ДЗК», ДП «ЖНДПІЗ» або контролюється ДП «Центр ДЗК», ДП «ЖНДПІЗ», або перебувають під спільним контролем з ДП «Центр ДЗК», ДП «ЖНДПІЗ».
Фізичні особи - члени тендерного комітету:
1) КАЛЕНЮК НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА, 2) МАРЧУК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА, 3) КУЧЕРУК СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА, 4) КУЦ ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА, 5) ВИШНІВСЬКА ЖАННА ПЕТРІВНА, 6) РАЙКОВСЬКИЙ БОГДАН РУСЛАНОВИЧ, 7) НИШТУН ТЕТЯНА АДАМІВНА, керівник Замовника (СМОЛЯНЮК ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ), та/або члени їхніх сімей, не здійснюють контроль над ДП «Центр ДЗК», ДП «ЖНДПІЗ» та не уповноважені здійснювати від імені Учасників ДП «Центр ДЗК», ДП «ЖНДПІЗ» юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин.
Зважаючи на наведене, у Замовника відсутні підстави для прийняття рішення про відмову Учаснику ДП «Центр ДЗК» в участі у процедурі закупівлі та відхиленні його тендерної пропозиції відповідно до пункту 7 частини 1 статті 17 Закону.

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-01-29-002016-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ", Код ЄДРПОУ:35212013
Дата подання: 30 березня 2020 21:18
Скарга щодо порушення законодавства та необ’єктивної оцінки тендерних пропозицій
Детально в скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 квітня 2020 17:37
рішення від 02.04.2020 №6272+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2020 17:37
рішення від 17.04.2020 №7491 .pdf
Дата публікації: 23 квітня 2020 21:51
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконано рішення Антимонопольного комітету України
Дата виконання рішення замовником: 24 квітня 2020 11:37

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-30-000011 ● 2b862436e83d49669b5789d0a70a9f67
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 30 квітня 2020 13:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

30.04.2020
№ 28

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.04.2020 № 28.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-01-29-002016-b Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-06 17:44:30

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Проведення державної інвентаризації земель у Житомирській області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-29-002016-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозиції учасників на відповідність тендерній документації Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-08 14:57:03

Лист-відповідь на запит

Лист-відповідь на запит та протоколи засідання тендерного комітету

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані зеперечення до висновку

2020-05-21 16:49:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 20 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 04 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку подано до Житомирського окружного адміністативного суду за вхідним номером 240/7895/20 від 28.05.2020.
Дата публікації: 28 травня 2020

Документи:

28 травня 2020 18:02
Електронний підпис
28 травня 2020 18:01
Адміністративний позов.pdf

Ризики, що спрацювали

RISK2-14_1

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 квітня 2020
UA-2020-01-29-002016-bf4670003c78a4f00bd5ad75a6bd8424b
Найменування: Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 39765513
Місцезнаходження: 10002, Україна, Житомирська область обл., м. Житомир, вул. Довженка, 45
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ КИЇВЗЕМ Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД" Документи
Відхилено
Документи
ДП Центр державного земельного кадастру Документи
Допущено до аукціону
Документи
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСОММ СО" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС Документи
Відхилено
Документи

Документи

02 березня 2020 10:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

08 травня 2020 16:59
Електронний підпис
02 березня 2020 09:51
Електронний підпис
02 березня 2020 09:51
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:56
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:56
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:54
Трудові книжки Ч 1.rar
28 лютого 2020 11:46
21_Довідки.PDF
28 лютого 2020 11:46
18_Відповідність ТЗ.PDF
28 лютого 2020 11:46
17_Довідка по ст.17.PDF
28 лютого 2020 11:46
15_Дипломи працівників.pdf
28 лютого 2020 11:46
14_Повірка приладів.pdf
28 лютого 2020 11:46
10_Ліцензії Digitals.PDF
28 лютого 2020 11:46
4_Витяг з ЄДР.pdf
28 лютого 2020 11:46
3_Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 11:46
Гарантія Житомир G7148.20.7z
28 лютого 2020 11:46
2_Лист щодо Статуту.PDF
28 лютого 2020 11:46
1_Статут нова редакція.PDF
28 лютого 2020 11:46
Трудові книжки Ч. 2.rar
28 лютого 2020 11:46
Трудові книжки Ч.1..rar
28 лютого 2020 11:46
25_Проєкт договору.PDF

Конфіденційні документи

28 лютого 2020 11:46
1.1_Цінова пропозиція Житомир.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Торги з публікацією англійською мовою

Документи

02 березня 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 лютого 2020 13:40
Електронний підпис
28 лютого 2020 13:28
Штатний розпис.PDF
28 лютого 2020 13:28
Трудові.PDF
28 лютого 2020 13:28
Сертифікати.PDF
28 лютого 2020 13:28
Свідоцтва про повірки.PDF
28 лютого 2020 13:28
Проект договору.PDF
28 лютого 2020 13:28
Ліцензія Digitals.pdf
28 лютого 2020 13:27
Лист щодо податку.PDF
28 лютого 2020 13:27
Дипломи.PDF
28 лютого 2020 13:27
Гарантійний_лист.PDF
28 лютого 2020 13:27
Гарантійний лист.PDF
28 лютого 2020 13:27
виписка ЄДРПОУ.PDF

Документи

02 березня 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 березня 2020 10:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 лютого 2020 22:22
Електронний підпис
28 лютого 2020 22:06
Кваліфікаційні.pdf
28 лютого 2020 22:06
Рейтинг.zip
28 лютого 2020 22:06
Лiцензiя.zip
28 лютого 2020 22:06
Довiренiсть_Рижий.zip
28 лютого 2020 22:06
Гарантия_1066.zip
28 лютого 2020 22:06
Рейтинг_Скан.pdf
28 лютого 2020 22:06
Ліцензія_скан.pdf
28 лютого 2020 22:06
Довіреність_скан.pdf
28 лютого 2020 22:06
Гарантия_1066.pdf
28 лютого 2020 22:06
36 Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 22:06
31 Проект договору.pdf
28 лютого 2020 22:06
07 Витяг ПДВ оригінал.pdf
28 лютого 2020 22:06
05 Довідка про ліцензію.pdf
28 лютого 2020 22:06
03 Наказ.pdf
28 лютого 2020 22:06
01 Статут оригінал.pdf

Документи

02 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 лютого 2020 11:49
Електронний підпис
29 лютого 2020 11:48
проект договору.PDF
29 лютого 2020 11:48
лист-пояснення ПДВ.PDF
29 лютого 2020 11:48
лист-гарантія санкції.PDF
29 лютого 2020 11:48
інформаційна довідка.PDF
29 лютого 2020 11:48
ЕЦП БГ 203.rar
29 лютого 2020 11:48
довідка субпідряд.PDF
29 лютого 2020 11:48
довідка не резидент.PDF
29 лютого 2020 11:48
установчі документи.rar
29 лютого 2020 11:48
Довідка працівники..PDF

Документи

02 березня 2020 10:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 лютого 2020 16:38
Електронний підпис
29 лютого 2020 16:38
Електронний підпис
29 лютого 2020 16:37
проект договору.pdf
29 лютого 2020 16:37
Трудові книжки 2.rar
29 лютого 2020 16:37
Трудові книжки 1.rar
29 лютого 2020 16:36
Тендерна пропозиція.pdf
29 лютого 2020 16:36
Довідка субпідрядник.pdf
29 лютого 2020 16:36
Дипломи працівників.pdf
29 лютого 2020 16:36
Витяг ПДВ.pdf
29 лютого 2020 16:36
Аналогічні договори.pdf

Документи

Публічні документи

29 лютого 2020 18:28
Електронний підпис
29 лютого 2020 18:08
7.Статут.pdf
29 лютого 2020 18:08
6.Забезпечення.pdf
29 лютого 2020 18:08
12.Проект договору.pdf
29 лютого 2020 18:08
4.Інформація.pdf
29 лютого 2020 18:08
2.3. Довідка Досвід.pdf
29 лютого 2020 18:08
2.1.Трудові.pdf
29 лютого 2020 18:08
2.1.pdf

Конфіденційні документи

29 лютого 2020 18:19
2.1.Трудові.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ зберігає персональні данні робітників підприємства

29 лютого 2020 18:19
2.1.Дипломи, та свідоцтва.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ зберігає персональні данні робітників підприємства

29 лютого 2020 18:19
2.1.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ зберігає персональні данні робітників підприємства

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" #37971513

№ рішення у справі

72/40-р/к

Дата рішення у справі

19.05.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

02 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

01 березня 2020 01:10
Електронний підпис
01 березня 2020 01:09
Ліцензія.pdf
01 березня 2020 01:09
621-20.zip

Документи

02 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

12 травня 2020 16:48
Електронний підпис
12 травня 2020 16:04
Довідка ДФС.rar
12 травня 2020 16:04
04.05.2020 Семенова.zip
01 березня 2020 20:34
Електронний підпис
01 березня 2020 20:34
Електронний підпис
01 березня 2020 20:34
Статут оригінал.pdf
01 березня 2020 20:34
Проект договору.PDF
01 березня 2020 20:33
Довідка стаття 17.pdf
01 березня 2020 20:33
Дипломи працівників.pdf
01 березня 2020 20:33
Витяги ДГК працівники.pdf
01 березня 2020 20:33
Банківська гарантія.rar
01 березня 2020 20:33
Балансова виписка.pdf
01 березня 2020 20:33
9 Довідка субпідрядники.pdf
01 березня 2020 20:33
5 Довідка працівники.pdf
01 березня 2020 20:33
Тендерна пропозиція.PDF

Документи

02 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)
02 березня 2020 10:04
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

02 березня 2020 08:04
Електронний підпис
02 березня 2020 08:01
29 Довідка про субпідряд.pdf
02 березня 2020 08:01
27 Витяг з ЄДР.pdf
02 березня 2020 08:01
26 Виписка з ЄДРЮО.pdf
02 березня 2020 08:01
23 Статут.pdf
02 березня 2020 08:00
09 Відгуки.pdf

Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП

ТОВ КИЇВЗЕМ

ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС

ТОВ "ЛЕНД.КОМ"

ТОВ "ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД"

ДП Центр державного земельного кадастру

ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ"

ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР"

ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСОММ СО"

ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП 3 150 000,00
UAH з ПДВ
3 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" 5 189 802,00
UAH з ПДВ
5 160 314,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП Центр державного земельного кадастру 5 400 000,00
UAH з ПДВ
5 188 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2020 16:59
Електронний підпис
02 березня 2020 09:51
Електронний підпис
02 березня 2020 09:51
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:56
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:56
Електронний підпис
28 лютого 2020 16:54
Трудові книжки Ч 1.rar
28 лютого 2020 11:46
21_Довідки.PDF
28 лютого 2020 11:46
18_Відповідність ТЗ.PDF
28 лютого 2020 11:46
17_Довідка по ст.17.PDF
28 лютого 2020 11:46
15_Дипломи працівників.pdf
28 лютого 2020 11:46
14_Повірка приладів.pdf
28 лютого 2020 11:46
10_Ліцензії Digitals.PDF
28 лютого 2020 11:46
4_Витяг з ЄДР.pdf
28 лютого 2020 11:46
3_Витяг ЄДРПОУ.pdf
28 лютого 2020 11:46
Гарантія Житомир G7148.20.7z
28 лютого 2020 11:46
2_Лист щодо Статуту.PDF
28 лютого 2020 11:46
1_Статут нова редакція.PDF
28 лютого 2020 11:46
Трудові книжки Ч. 2.rar
28 лютого 2020 11:46
Трудові книжки Ч.1..rar
28 лютого 2020 11:46
25_Проєкт договору.PDF

Конфіденційні документи

28 лютого 2020 11:46
1.1_Цінова пропозиція Житомир.PDF

Обґрунтування конфіденційності

Торги з публікацією англійською мовою

Публічні документи

12 травня 2020 16:48
Електронний підпис
12 травня 2020 16:04
Довідка ДФС.rar
12 травня 2020 16:04
04.05.2020 Семенова.zip
01 березня 2020 20:34
Електронний підпис
01 березня 2020 20:34
Електронний підпис
01 березня 2020 20:34
Статут оригінал.pdf
01 березня 2020 20:34
Проект договору.PDF
01 березня 2020 20:33
Довідка стаття 17.pdf
01 березня 2020 20:33
Дипломи працівників.pdf
01 березня 2020 20:33
Витяги ДГК працівники.pdf
01 березня 2020 20:33
Банківська гарантія.rar
01 березня 2020 20:33
Балансова виписка.pdf
01 березня 2020 20:33
9 Довідка субпідрядники.pdf
01 березня 2020 20:33
5 Довідка працівники.pdf
01 березня 2020 20:33
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

29 лютого 2020 16:38
Електронний підпис
29 лютого 2020 16:38
Електронний підпис
29 лютого 2020 16:37
проект договору.pdf
29 лютого 2020 16:37
Трудові книжки 2.rar
29 лютого 2020 16:37
Трудові книжки 1.rar
29 лютого 2020 16:36
Тендерна пропозиція.pdf
29 лютого 2020 16:36
Довідка субпідрядник.pdf
29 лютого 2020 16:36
Дипломи працівників.pdf
29 лютого 2020 16:36
Витяг ПДВ.pdf
29 лютого 2020 16:36
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП

ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"

ДП Центр державного земельного кадастру

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП
#40082251
Рішення скасоване 3 150 000,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 15:26
ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП
#40082251
Відхилено 3 150 000,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 15:35
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"
#35212013
Переможець 5 160 314,00
UAH з ПДВ
12 травня 2020 15:42

Документи

12 травня 2020 15:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 травня 2020 15:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ"
#35212013
5 160 314,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:47
Електронний підпис зміни до договору
21 вересня 2020 16:36
ДУ №133-2 від 21.09.2020р..PDF зміни до договору
21 вересня 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
02 вересня 2020 15:43
ДУ №133-1 від 02.09.2020р..PDF зміни до договору
02 вересня 2020 15:37
Д№ №133-1 від 02.09.2020р..PDF зміни до договору
02 вересня 2020 15:33
Електронний підпис укладений
28 травня 2020 16:14
Договір 133 від 28.05.2020.pdf укладений
28 травня 2020 15:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк (термін) надання Послуг, а саме: проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності - до 21.09.2020
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 133/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено строк (термін) надання Послуг, а саме: проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності - до 21.10.2020
Номер договору про закупівлю: 133
Договір:
Номер додаткової угоди: 133/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 493 870,84
UAH (в тому числі ПДВ 248 978,47 UAH)