Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Carrying out a state inventory of land in the Zhytomyr region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 39765513 |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська область обл., м. Житомир, вул. Довженка, 45 |
Контактна особа: |
Світлана Кучерук +380988959196 s.kucheruk_zem@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Julia Kravchuk +380679960494 kravchuk_zem@ukr.net Юлія Кравчук +380679960494 kravchuk_zem@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | The Main Department of the State Geocadastre in Zhytomyr region |
National ID: | 39765513 |
Contact point: |
Svitlana Kucheruk +380988959196 s.kucheruk_zem@ukr.net |
Additional contacts: |
Julia Kravchuk +380679960494 kravchuk_zem@ukr.net Юлія Кравчук +380679960494 kravchuk_zem@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2020 13:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 лютого 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2020 15:26 |
Очікувана вартість: | 5 897 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 29 487,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 58975 UAH |
Publication date: | 29 січня 2020 13:13 |
Enquiries until: | 21 лютого 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 27 лютого 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 02 березня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 5 897 500 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 29 488 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71350000-6: Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості наданих Послуг здійснюється Замовником щомісячно шляхом перерахування належних до сплати сум коштів в національній валюті України у безготівковій формі на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 січня 2020 13:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 січня 2020 13:13 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ.docx | |
29 січня 2020 13:13 |
Тендерна документація - ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ ЗЕМЕЛЬ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Протягом 5 (п’яти) робочих днів після завершення розрахункового періоду надання Послуг – календарного місяця, Виконавець складає, підписує та передає Замовнику акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності у двох примірниках, по одному примірнику для кожної Сторони, а також передає Замовнику на підставі акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель (додаток 3 до Проєкту Договору) у паперовій та електронній формах визначені умовами договору результати наданих послуг у відповідному розрахунковому періоді.
Протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання у відповідному розрахунковому періоді акту прийому-передачі результатів проведення державної інвентаризації земель та акту приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, Замовник зобов’язаний підписати такий акт приймання наданих послуг з проведення інвентаризації земель державної власності, або надати Виконавцю вмотивовану відмову від його підписання у письмовій формі.
Виконанням Виконавцем договору в повному обсязі буде вважатись надання повного обсягу послуг за результатами роботи у всіх розрахункових періодах протягом дії договору про закупівлю.
Відповідь надана відділом землеустрою та охорони земель.
Відповідно до умов пункту 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, проєкт договору про закупівлю з обов'язковим зазначенням змін його умов викладено у Додатку № 3 до тендерної документації.
Додатки до проекту договори є його невід’ємною частиною. Вимоги до учасників щодо заповнення проекту договору тендерна документація не містить.
Разом з тим, підписаний та оформлений відповідно до Додатку № 3 до тендерної документації проект договору не повинен містити інформації про цінові та вартісні характеристики поданої учасником тендерної пропозиції (не відображаються та/або не заповнюються учасником). Іншу інформацію, передбачену проектом договору для внесення (відображення та/або заповнення), учасник може зазначити за необхідності. (Відповідь надана відділом планування та закупівель фінансового управління.)
Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 58975,00 грн. (П’ятдесят вісім тисяч дев’ятсот сімдесят п’ять грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен чітко відповідати строку дії тендерної пропозиції, який становить 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що розраховується з наступного дня після розкриття тендерних пропозицій електронною системою закупівель.
Разом з тим, підстави для відхилення тендерної пропозиції визначені частиною першою статті 30 Закону. Зокрема тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі, якщо учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Рекомендуємо учасникам врахувати вказану інформацію під час підготовки своїх пропозицій на участь в торгах.
(Відповідь надана відділом планування та закупівель фінансового управління.)
Система координат УСК-2000 встановлюється за умови паралельності її осей просторовим осям системи ITRS. За поверхню відліку в системі координат УСК-2000 приймається референц-еліпсоїд Красовського.
Система координат УСК-2000 має однозначний геодезичний зв’язок із системою ITRS/ITRF2000.
Нормальні висоти геодезичних пунктів визначаються в Балтійській системі висот 1977 року, вихідним початком якої є нуль Кронштадтського футштока.
(Відповідь надана відділом землеустрою та охорони земель.)
Державній інвентаризації земель у Житомирській області підлягають виключно несформовані земельні ділянки державної власності та земельні ділянки державної власності, відомості про які відсутні у Державному земельному кадастрі, межі яких і будуть закріплюватися межовими знаками.
Інструкції про встановлення (відновлення) меж земельних ділянок в натурі (на місцевості) та їх закріплення межовими знаками, затвердженої наказом Державного комітету України із земельних ресурсів від 18.05.2010 N376 та зареєстровано в Міністерстві юстиції України від 16 червня 2010 р. за N391/17686, для закріплення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) на вибір замовника використовуються три види межових знаків.
Межовий знак - спеціальний знак встановленого зразка, яким закріплюється місцеположення поворотних точок меж земельної ділянки в натурі (на місцевості). Місцеположення межових визначається кадастровою зйомкою, масштаб проведення якої встановлюється відповідно Інструкції з топографічного знімання у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000 та 1:500 (ГКНТА-2.04-02-98), затвердженої наказом Головного управління геодезії, картографії та кадастру при Кабінеті Міністрів України від 09.04.1998 № 56 зі змінами і доповненнями, внесеними Головним управлінням геодезії, картографії та кадастру від 27.07.1999 № 90.
(Відповідь надана відділом землеустрою та охорони земель.)
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Відповідно до умов пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації, тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, …., а також розміщення (завантаження) в Системі електронних файлів із сканованими в кольоровому режимі документами (згідно з вказаним переліком).
При цьому, умовами тендерної документації також визначено, що кожен документ тендерної пропозиції повинен бути розміщений (завантажений) учасником в Систему у вигляді електронного файлу у форматі розширення .pdf, .jpeg та/або розширення програм, що здійснюють архівацію даних (наприклад WinRAR, 7-Zip). Кожен документ тендерної пропозиції, що розміщений (завантажений) учасником в Системі, повинен бути належного рівня зображення та доступний для перегляду. Забороняється обмежувати перегляд документів тендерної пропозиції шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб.
У випадку, якщо розміщені (завантажені) учасником в Системі документи тендерної пропозиції сформовані не відповідно до вимог тендерної документації, або такі документи тендерної пропозиції мають неякісне, та/або неповне, та/або нечітке, та/або частково скановане зображення замовник може прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції такого учасника.
Окремих вимог щодо надання оригіналів, копій, чи завірених належним чином копій документів тендерної пропозиції, що надаються у вигляді сканованих в кольоровому режимі документів (у тому числі і щодо документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям) тендерна документація не містить.
(Відповідь надана відділом планування та закупівель фінансового управління.)
Частиною 3 ст.7 Закону встановлено, що у дипломі молодшого бакалавра, бакалавра, магістра зазначаються назва закладу вищої освіти (наукової установи), що видав цей документ (у разі здобуття вищої освіти у відокремленому підрозділі закладу вищої освіти (наукової установи) – також назва такого підрозділу), назва освітньої програми, а також кваліфікація, що складається з інформації про здобутий особою ступінь вищої освіти, спеціальність (спеціальності, галузь знань – для міждисциплінарних освітніх програм), спеціалізацію та професійну кваліфікацію (у разі присвоєння).
Згідно ч.2 ст.9-1 Закону заклад вищої освіти може самостійно запроваджувати спеціалізації, що зазначаються при присудженні освітньої кваліфікації особам, які успішно закінчили навчання за відповідним освітніми програмами.
Тобто, зазначений стовпчик таблиці «Спеціалізація до диплому» у підпункті 2.1 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації заповнюється при наявності таких відомостей у дипломі.
(Відповідь надана відділом планування та закупівель фінансового управління.)
Відповідно до частин першої та другої статті 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Відповідно до частини першої статті 20, частини першої статті 21 Закону, відкриті торги є основною процедурою закупівлі, оголошення про проведення яких оприлюднюється разом з тендерною документацією на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом.
Частиною другою статті 22 Закону визначені обов’язкові вимоги до змісту тендерної документації, яка повинна містити визначений перелік складових, серед яких, зокрема, інструкція з підготовки тендерних пропозицій.
Відповідно до умов підпункту 1.1. пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» учасник повинен надати довідку, яка містить відбиток печатки* учасника, складену за наведеною формою, за підписом учасника або його уповноваженої особи, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування, або іншого правового статусу) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою».
Дана довідка складається відповідно до наявних документів що засвідчують права володіння, користування, або іншого правового статусу, та/або первинних документів і регістрів бухгалтерського обліку.
(Відповідь надана відділом планування та закупівель фінансового управління.)
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій від 25.03.2020 року, опублікованого в електронній системі закупівель Prozorro, Замовником прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції та недопущення до аукціону ТОВ «КИЇВЗЕМ» (код ЄДРПОУ 43361788). Замовником було встановлено, що тендерна пропозиція Учасника - ТОВ «КИЇВЗЕМ» не відповідає кваліфікаційним критеріям по ст.16 «на підставі частини першої статті 30 Закону, в зв’язку з тим, що учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону:1) довідка про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю за вихідним номером 46 від 28.02.2020 року не містить даних щодо року виготовлення обладнання (підпункт 1.1. пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД); 2) На підтвердження наявності в учасника власного обладнання надано: - інвентаризаційний опис необоротних активів (дата складання 20.01.2020р.), яка не містить даних щодо фактичної наявності обладнання в розрізі об’єктів на відповідну дату, лише згідно даних бухгалтерського обліку, тобто документально не підтверджується наявність обладнання (частина 1 пункту 10 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» № 996-XIV); - оборотно – сальдову відомість по рахунку 104, що відображує надходження та сальдо на кінець звітного періоду, проте не відображено на яку дату та якого періоду це стосується. З огляду на вище згадане учасник не підтвердив наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази вказаних у довідці №46 від 28.02.2020 року (підпункт 1.3. пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД). При цьому, тендерна пропозиція ТОВ «КИЇВЗЕМ» не містить будь яких пояснень (довідок, роз’яснень, уточнень тощо) стосовно причин ненадання (або неможливості надання) необхідних документів, відповідно до вимог ТД.».
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі – Закон) встановлюються принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
ТОВ «КИЇВЗЕМ» у складі своєї тендерної пропозиції надав всі необхідні документи, які вимагалися тендерною документацією Замовника.
Тендерна пропозиція ТОВ «КИЇВЗЕМ» повністю відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації Замовника.
ТОВ «КИЇВЗЕМ» на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази» надав всі необхідні документи, а саме: довідку № 46 від 28.02.2020 року, яка містить відбиток печатки учасника, за підписом учасника, та яка містить інформацію про наявність в учасника (на підставі права володіння, користування) обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою».
При цьому, серед іншого у довідці № 46 від 28.02.2020 року відображена в повному обсязі інформація про наявність у ТОВ «КИЇВЗЕМ» супутникового обладнання: приймач GPS GRX1/U «Sokkia» (L1/L2)- 1 шт., електронний тахеометр HILTI POS 15 -1 шт. (договір оренди обладнання від 20.02.2020 р. № 20 та акт приймання-передачі обладнання від 20.02.2020 р.).
Надано документи, які підтверджують проведення останньої повірки відповідно до Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» геодезичних інструментів (свідоцтво про повірку № 7512 на приймач GPS GRX1/U «Sokkia» (L1/L2); свідоцтво про повірку № 8210 на електронний тахеометр HILTI POS 15).
У підпункті 1.3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника вказано, що учасник має надати: документи (наприклад: інвентаризаційна відомість, та/або договір оренди, та/або договір лізингу, та/або накладна на поставку, та/або розрахункові документи, які засвідчують факт придбання обладнання, та/або інші документи), які підтверджують наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, вказаних у довідці, згідно пункту 1.1 цього розділу ТД.
Зазначаємо, що на виконання вимоги підпункту 1.3 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника, ТОВ «КИЇВЗЕМ» надав інші документи - інвентаризаційний опис необоротних активів (станом на/дата складання 20.01.2020 р.), який містить дані щодо фактичної наявності обладнання, а саме: «разом за описом: б) .загальна кількість одиниць (фактично) дев’ять».
Тобто інвентаризаційний опис необоротних активів підтверджує фактичну наявність у ТОВ «КИЇВЗЕМ» обладнання, вказаного у довідці № 46 від 28.02.2020 року.
Надано довідку № 51 від 28.02.2020 року про наявність у ТОВ «КИЇВЗЕМ» власного ліцензійного програмного забезпечення (програмне забезпечення «Digitals Professional/Geodesy/Reports/XML.Checker/Topotracer»), необхідного для виконання договору про закупівлю (довідка складена за наведеною в тендерній документації Замовника формою, містить відбиток печатки та підпис учасника). Надано копію ліцензії на право легального використання програмного забезпечення «Digitals Professional/Geodesy/Reports/XML.Checker/Topotracer» та копію видаткової накладної, що підтверджує наявність на підставі права володіння ліцензійного програмного забезпечення, необхідного для виконання договору про закупівлю, відповідно до розділу ІІ наказу Міністерства аграрної політики та продовольства від 11.04.2013 № 255 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців (розробників) робіт із землеустрою»).
Не зазначення даних щодо року виготовлення обладнання в довідці № 46 від 28.02.2020 року про наявність обладнання та матеріально - технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю (підпункт 1.1. пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД) вважаємо незначною (несуттєвою) помилкою допущеною учасником в документі, що не впливає на подану нами тендерну пропозицію так як зміст такого документа повністю відповідає вимогам ТД.
Таким чином, не зазначення даних щодо року виготовлення обладнання в довідці № 46 від 28.02.2020 року аж ніяк не вливає на можливість виконання ТОВ «КИЇВЕМ» договору про закупівлю та своєчасність надання послуг.
Геодезичне обладнання: приймач GPS GRX1/U «Sokkia» (L1/L2) та електронний тахеометр HILTI POS 15 в робочому стані і використовується та знаходиться в експлуатації ТОВ «КИЇВЗЕМ» згідно чинного договору оренди обладнання від 20.02.2020 р. № 20.
Обладнання: МФУ А -3 Xerox VersaLink C7020 (серійний номер 3391669529), МФУ А -3 Xerox VersaLink C7020 (серійний номер 3391668417), ноутбук Asus X756UA (X756UA-TY160T) (серійний номер G6N0CX00M907228), системний блок HP ProDesk 600 G3 SFF (серійний номер CZC938D5YS), системний блок HP ProDesk 600 G3 SFF (серійний номер CZC936CTSD), системний блокARTLINE Gaming X55v06 (серійний номер AL 113251), монітор 27"Deii UltraSharp UP2716D (серійний номер 26479198334), монітор 27"Deii UltraSharp UP2716D (серійний номер 20821097198), монітор 23.8 DELL S2419H (серійний номер 328 192 010 66) працює і знаходиться у власності ТОВ «КИЇВЗЕМ» відповідно до наданого інвентаризаційного опису необоротних активів ТОВ «КИЇВЗЕМ», де зазначено фактичну наявність такого обладнання.
Обладнання відповідає всім технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
ТОВ «КИЇВЗЕМ» надало інформацію та документи, що підтверджують відповідність ТОВ «КИЇВЗЕМ» кваліфікаційним критеріям, необхідних для виконання договору про закупівлю.
У довідці № 46 від 28.02.2020 року також відображена інформація про наявність у ТОВ «КИЇВЗЕМ» матеріально-технічної бази, а саме орендованого офісного приміщення площею 50,6 кв.м за адресою: м. Київ, вул. Золотоустівська, 3 (договір оренди від 01.12.2019 р. № 50219272, орендодавець – акціонерне товариство «Київський науково-дослідний та проектно-конструкторський інститут «Енергопроект» (місцезнаходження: проспект Перемоги, 4, м.Київ, 01135; код ЄДРПОУ: 16392628), строк оренди до 31 грудня 2020 р. включно).
Таким чином, ТОВ «КИЇВЗЕМ» має відповідне обладнання та матеріально-технічну базу необхідну для виконання договору про закупівлю, відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації Замовника.
Тендерна пропозиція ТОВ «КИЇВЗЕМ» відхилена Замовником НЕПРАВОМІРНО.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ «КИЇВЗЕМ».
Замовником було порушено права, інтереси ТОВ «КИЇВЗЕМ», а також основоположні принципи Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – ч. 1 ст. 3 Закону, яка містить положення про принципи здійснення закупівлі, де зазначається що закупівля повинна бути здійснена з врахуванням добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінація учасників та, найголовніше – об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
. Ураховуючи зазначене, та беручи до уваги мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції, Замовнику під час проведення процедури закупівлі, у тому числі розгляду та оцінки тендерних пропозицій, необхідно дотримуватись принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола учасників для подальшого визначення переможця торгів.
Керуючись пунктом 2 ст. 9 Закону, ТОВ «КИЇВЗЕМ», як учасник процедури закупівлі (оголошенням про проведення відкритих торгів UA-2020-01-29-002016-b) сприяє залученню громадськості до здійснення контролю у сфері закупівель відповідно до законів України «Про громадські об’єднання», «Про звернення громадян» і «Про інформацію».
Просимо переглянути рішення Замовника у частині розгляду тендерної пропозиції ТОВ «КИЇВЗЕМ» та допустити ТОВ «КИЇВЗЕМ» до аукціону.
Відповідно до п.1 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника утому числі якщо тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з членом (членами) тендерного комітету, уповноваженою особою (особами) замовника.
Також звертаємо Вашу увагу на ступний факт, що ДП «Центр державного земельного кадастру» та ДП «Житомирський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою» у розумінні п.16 ч.1 чт.1 ЗУ «Про публічні закупівлі» також є пов’язаними особами з уповноваженою особою Замовника. Згідно додатку 1 до Постанови Кабінету міністрів України «Про утворення територіальних органів Державної служби з питань геодезії, картографії та кадастру» від 14 січня 2015 р. № 5, Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області визначено як територіальний орган Держгеокадастру, відповідно який перебуває під контролем Держгеокадастру як і ДП «Центр державного земельного кадастру» та ДП «Житомирський науково-дослідний та проектний інститут землеустрою», що прямо свідчить про їх перебування під спільним контролем.
Допущення ДП «Центр державного земельного кадастру» до участі в аукціоні є прямим порушенням вимог п.1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищезазначене, просимо Замовника задовільнити дану вимогу та скасувати рішення про допущення до аукціону ДП «Центр державного земельного кадастру».
Згідно пункту 16 частини 1 статті першої Закону, пов’язана особа – особа, яка відповідає будь-якій з таких ознак:
юридична особа, яка здійснює контроль над учасником процедури закупівлі або контролюється таким учасником процедури закупівлі, або перебуває під спільним контролем з таким учасником процедури закупівлі;
фізична особа або члени її сім’ї, які здійснюють контроль над учасником процедури закупівлі;
службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, уповноважена здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин, та члени сім’ї такої службової (посадової) особи;
фізичні особи - члени тендерного комітету, керівник замовника та/або члени їхніх сімей, які здійснюють контроль над учасниками процедури закупівлі або уповноважені здійснювати від імені учасника процедури закупівлі юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин.
Під здійсненням контролю розуміється можливість здійснення вирішального впливу або вирішальний вплив на господарську діяльність учасника процедури закупівлі безпосередньо або через більшу кількість пов’язаних фізичних чи юридичних осіб, що здійснюється, зокрема, шляхом реалізації права володіння або користування всіма активами чи їх значною часткою, права вирішального впливу на формування складу, результати голосування, а також вчинення правочинів, що надають можливість визначати умови господарської діяльності, надавати обов’язкові до виконання вказівки або виконувати функції органу управління учасника процедури закупівлі, або володіння часткою (паєм, пакетом акцій), що становить не менше ніж 25 відсотків статутного капіталу учасника процедури закупівлі.
Для фізичної особи загальна сума володіння часткою у статутному капіталі учасника процедури закупівлі визначається залежно від обсягу корпоративних прав, що сукупно належать такій фізичній особі, членам її сім’ї та юридичним особам, які контролюються такою фізичною особою або членами її сім’ї.
Для цілей цього Закону членами сім’ї вважаються подружжя, діти, батьки, рідні брати і сестри, дідусь, бабуся, онуки, усиновлювачі, усиновлені, а також інші особи, за умови їх постійного проживання разом з пов’язаною особою і ведення з нею спільного господарства.
Відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Учасник ДП «Центр державного земельного кадастру»:
– юридична особа;
– перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім'я, по батькові, якщо засновник – фізична особа; найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код юридичної особи, якщо засновник – юридична особа – ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ (код ЄДРПОУ засновника: 39411771);
– прізвище, ім'я, по батькові, дата обрання (призначення) осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи – ІЩЕНКО ВІКТОР ВАЛЕНТИНОВИЧ - керівник (генеральний директор).
Відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Учасник ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ":
– юридична особа;
– перелік засновників (учасників) юридичної особи, у тому числі частки кожного із засновників (учасників); прізвище, ім'я, по батькові, якщо засновник – фізична особа; найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код юридичної особи, якщо засновник – юридична особа – ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ (код ЄДРПОУ засновника: 39411771);
– прізвище, ім'я, по батькові, дата обрання (призначення) осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи – ВЕРЖАНСЬКИЙ ІГОР АДАМОВИЧ - керівник з 06.02.2013; ЛОСЬ ВАЛЕРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ - підписант з 15.03.2013; ТРАСКІВСЬКИЙ ГАЛИНА БРОНІСЛАВІВНА - підписант; ГАНЬКО ОЛЕНА ФЕДОРІВНА - підписант; КОЗАК ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ - голова комісії з припинення або ліквідатор.
Відповідно до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Замовник:
– ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖГЕОКАДАСТРУ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ – юридична особа, орган державної влади, утворений згідно з постановою КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ № 5 від 14.01.2015;
– прізвище, ім'я, по батькові, дата обрання (призначення) осіб, які обираються (призначаються) до органу управління юридичної особи, уповноважених представляти юридичну особу у правовідносинах з третіми особами, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори та дані про наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи – СМОЛЯНЮК ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ – керівник (покладання виконання обов'язків начальника з 24 лютого 2020 року).
Відповідно до Наказу Замовника від 07.11.2018 року №15/0/10-18а членами тендерного комітету Замовника є: 1) КАЛЕНЮК НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА, 2) МАРЧУК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА, 3) КУЧЕРУК СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА, 4) КУЦ ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА, 5) ВИШНІВСЬКА ЖАННА ПЕТРІВНА, 6) РАЙКОВСЬКИЙ БОГДАН РУСЛАНОВИЧ, 7) НИШТУН ТЕТЯНА АДАМІВНА.
На участь у процедурі закупівлі були подані пропозиції від наступних учасників:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕСОММ СО» (код за ЄДРПОУ: 23735402; місцезнаходження: 03115, м. Київ, Святошинський район ВУЛИЦЯ ПЕТРИЦЬКОГО буд. 4);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ» (код за ЄДРПОУ: 35212013; місцезнаходження: 02097, м. Київ, Деснянський район ВУЛИЦЯ ЛІСКІВСЬКА буд. 2/71 кв. 320);
- ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ» (код за ЄДРПОУ: 21616582; місцезнаходження: 03151, м. Київ, Солом'янський район ВУЛИЦЯ НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ буд. 3) (далі – ДП «Центр ДЗК»);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕНД.КОМ» (код за ЄДРПОУ: 38922252; місцезнаходження: 04213, м. Київ, Оболонський район ПРОСПЕКТ ГЕРОЇВ СТАЛІНГРАДА буд. 53-Б,Г/П № 116);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС» (код за ЄДРПОУ: 41425139; місцезнаходження: 01054, м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВІВ ВАЛ буд. 29В);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КИЇВЗЕМ» (код за ЄДРПОУ: 43361788; місцезнаходження: 01135, м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ ЗЛАТОУСТІВСЬКА буд. 3);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕНЕСАНС-ГРУП» (код за ЄДРПОУ: 40082251; місцезнаходження: 30240, Хмельницька обл., Білогірський район, село Сушівці ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА буд. 9);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР» (код за ЄДРПОУ: 37971513; місцезнаходження: Хмельницька обл., місто Хмельницький ВУЛИЦЯ ГАГАРІНА буд. 5);
- ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЖИТОМИРСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ» (код за ЄДРПОУ: 00698236; місцезнаходження: 10002, Житомирська обл., місто Житомир, Корольовський район ВУЛ. ДОВЖЕНКА буд. 45) (далі – ДП «ЖНДПІЗ»);
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД" (код за ЄДРПОУ: 37749002; місцезнаходження: 29000, Хмельницька обл., місто Хмельницький ВУЛИЦЯ ПОДІЛЬСЬКА буд. 93).
Серед учасників, які подали тендерні пропозиції на участь у процедурі закупівлі такий Учасник, як ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ГЕОДЕЗІЇ, КАРТОГРАФІЇ ТА КАДАСТРУ відсутній. У зв’язку з цим Замовник не є юридичною особою, яка здійснює контроль над учасниками процедури закупівлі – ДП «Центр ДЗК», ДП «ЖНДПІЗ» або контролюється ДП «Центр ДЗК», ДП «ЖНДПІЗ», або перебувають під спільним контролем з ДП «Центр ДЗК», ДП «ЖНДПІЗ».
Фізичні особи - члени тендерного комітету:
1) КАЛЕНЮК НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА, 2) МАРЧУК ОЛЕНА МИКОЛАЇВНА, 3) КУЧЕРУК СВІТЛАНА МИКОЛАЇВНА, 4) КУЦ ТЕТЯНА ОЛЕКСАНДРІВНА, 5) ВИШНІВСЬКА ЖАННА ПЕТРІВНА, 6) РАЙКОВСЬКИЙ БОГДАН РУСЛАНОВИЧ, 7) НИШТУН ТЕТЯНА АДАМІВНА, керівник Замовника (СМОЛЯНЮК ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ), та/або члени їхніх сімей, не здійснюють контроль над ДП «Центр ДЗК», ДП «ЖНДПІЗ» та не уповноважені здійснювати від імені Учасників ДП «Центр ДЗК», ДП «ЖНДПІЗ» юридичні дії, спрямовані на встановлення, зміну або зупинення цивільно-правових відносин.
Зважаючи на наведене, у Замовника відсутні підстави для прийняття рішення про відмову Учаснику ДП «Центр ДЗК» в участі у процедурі закупівлі та відхиленні його тендерної пропозиції відповідно до пункту 7 частини 1 статті 17 Закону.
Скарги до процедури
Дата подання: 30 березня 2020 21:18
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-30-000011 ● 2b862436e83d49669b5789d0a70a9f67
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 30 квітня 2020 13:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
30.04.2020
№ 28
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 30.04.2020 № 28.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкуретної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-01-29-002016-b Дані автоматичних індикаторів ризиків; Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-06 17:44:30
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Проведення державної інвентаризації земель у Житомирській області» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-01-29-002016-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно із ч. 4. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерних пропозиції учасників на відповідність тендерній документації Головного управління Держгеокадастру у Житомирській області з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-08 14:57:03
Лист-відповідь на запит
Лист-відповідь на запит та протоколи засідання тендерного комітету
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані зеперечення до висновку
2020-05-21 16:49:43
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний позов про визнання протиправним та скасування висновку подано до Житомирського окружного адміністативного суду за вхідним номером 240/7895/20 від 28.05.2020. |
Дата публікації: | 28 травня 2020 |
Документи:
28 травня 2020 18:02
|
Електронний підпис |
28 травня 2020 18:01
|
Адміністративний позов.pdf |
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Головне управління Держгеокадастру у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 39765513 |
Місцезнаходження: | 10002, Україна, Житомирська область обл., м. Житомир, вул. Довженка, 45 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ КИЇВЗЕМ | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ТОВ "ЛЕНД.КОМ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ДОБРОБУТ-ЗЕМВПОРЯД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ДП Центр державного земельного кадастру | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЖИТОМИРСЬКИЙ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ ТА ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ ЗЕМЛЕУСТРОЮ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ПОДІЛЬСЬКИЙ ЗЕМЕЛЬНИЙ ЦЕНТР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСОММ СО" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ ПРОМТЕХ ПРОЕКТ ЕНД СЕРВІС | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2020 15:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП |
3 150 000,00
UAH з ПДВ
|
3 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" |
5 189 802,00
UAH з ПДВ
|
5 160 314,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ДП Центр державного земельного кадастру |
5 400 000,00
UAH з ПДВ
|
5 188 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП #40082251 |
Рішення скасоване |
3 150 000,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 15:26
|
ТОВ РЕНЕСАНС-ГРУП #40082251 |
Відхилено |
3 150 000,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 15:35
|
ТОВ "ЮНЕКС КОНСАЛТІНГ" #35212013 |
Переможець |
5 160 314,00
UAH з ПДВ
|
12 травня 2020 15:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2020 16:36
|
ДУ №133-2 від 21.09.2020р..PDF | зміни до договору |
21 вересня 2020 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2020 15:43
|
ДУ №133-1 від 02.09.2020р..PDF | зміни до договору |
02 вересня 2020 15:37
|
Д№ №133-1 від 02.09.2020р..PDF | зміни до договору |
02 вересня 2020 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2020 16:14
|
Договір 133 від 28.05.2020.pdf | укладений |
28 травня 2020 15:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк (термін) надання Послуг, а саме: проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності - до 21.09.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 133 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 133/1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовжено строк (термін) надання Послуг, а саме: проведення інвентаризації земель сільськогосподарського призначення державної власності - до 21.10.2020 |
Номер договору про закупівлю: | 133 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 133/2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |