Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» Дизельне паливо (по талонах, картах, скретч-картах) (код ДК 021:2015 – 09134200-9 – Дизельне паливо)
Очікувана вартість
4 523 000,00 UAH
UA-2021-01-13-006370-a f463a5555cce46b398d6e3eea4010a04
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Донюк Юрій Володимирович

+380978399550 km_ambulance@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 26514713
Місцезнаходження: 29009, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Пілотська 1
Контактна особа: Донюк Юрій Володимирович
+380978399550
km_ambulance@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 січня 2021 18:35
Звернення за роз’ясненнями: до 21 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 січня 2021 12:00
Початок аукціону: 01 лютого 2021 14:47
Очікувана вартість: 4 523 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 615,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та не підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою. Місце знаходження замовника: 29008, Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Депутатська, будинок 20. Категорія замовника - 3. Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про Публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
173000 літр
Дизельне паливо (по талонах, картах, скретч-картах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Депутатська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки між Сторонами здійснюються в Українській національній валюті — гривнях. Вид розрахунків — безготівковий, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника. Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом: 30 (тридцяти) календарних днів з моменту підписання видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі згідно вимог тендерної документації, та яка підтверджує відсутність відповідної підстави для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Опис: учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі згідно вимог тендерної документації, та яка підтверджує відсутність відповідної підстави для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
Опис: учасник надає у складі тендерної пропозиції довідку у довільній формі згідно вимог тендерної документації, та яка підтверджує відсутність відповідної підстави для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: учасник надає у складі тендерної пропозиції документ згідно вимог тендерної документації, та яка підтверджує відсутність відповідної підстави для відмови учаснику в участі в процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2021-01-13-006370-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ", Код ЄДРПОУ:41829696
Дата подання: 19 лютого 2021 12:04
Неправомірне відхилення ТП та неправомірне визначення переможця
СКАРГА на прийняті рішення та дії замовника Комунальним некомерційним підприємством «Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Хмельницької обласної ради (далі – «Замовник») відповідно до оголошення, опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-13-006370-a, проводяться відкриті торги на закупівлю: «код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» Дизельне паливо (код ДК 021:2015 – 09134200-9 - Дизельне паливо) (по талонах, картах, скретч-картах). Розкриття тендерних пропозицій відбулося 01.02.2021 15:14. Участь у процедурі закупівлі взяли такі учасники:  ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ»;  ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ» (далі – Скаржник);  ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» (далі – Переможець). Згідно Протоколу засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» від 10.02.2021 №1, опублікованому на веб-порталі Уповноваженого органу 10.02.2021, за результатами розгляду тендерна пропозиція Скаржника була відхилена, нібито, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Водночас, за результатами розгляду пропозиції ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС», Замовником було прийнято рішення про визначення останнього переможцем цих відкритих торгів (протокол засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» від 12.02.2021 №3). Скаржник не погоджується з такими рішеннями Замовника та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі». І. Замовником безпідставно відхилена тендерна пропозиція Скаржника, що суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». 1.1. Згідно Протоколу від 10.02.2021р. № 1 підставою для відхилення тендерної пропозиції є: «1) Згідно ТД Розділу І пункт 4.3 «кількість товару та місце його поставки» 4.3 кількість товару та місце його поставки Місце: через мережу АЗС на території Хмельницької області з можливістю цілодобової заправки санітарних автомобілів екстреної медичної допомоги згідно переліку Додатку №7 (адрес місця базування бригад екстреної медичної допомоги Хмельницької) Згідно обсягу постачання, який наведено в Додатку №5 цієї документації: - дизельне паливо – 173 000 л. - Згідно Додатку 5 «Технічні вимоги»: Місце поставки товару: Хмельницька область, за місцезнаходженням АЗС Учасника на території Хмельницької області (згідно наведеного списку місць базування транспортного засобу КНП «ХОЦЕМД та МК ХОР», та - пункту 5. Необхідно надати у складі тендерної пропозиції перелік діючих автозаправних станцій на яких буде здійснюватися заправка транспортних засобів замовника на території Хмельницької області. Час роботи АЗС – цілодобово. Також, надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, щодо можливості цілодобового відпуску товару на всіх АЗС учасника (власних або партнерських) на території Хмельницької області. Згідно викладеного у складі пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ", надало довідку № 0-01/95 від 21.01.2021 року - Довідку перелік партнерських АЗС, де в пункті 16 вказано перелік партнерських АЗС, що знаходяться не на території Хмельницької області, а на території Рівненської області, а саме ТОВ «Люкспромгаз» Рівненська область. Острозький район, м. Острог, вул. Східна, 82А, що суперечить вимогам тендерної документації». Скаржник не погоджується з таким твердженням Замовника та зазначає, що згідно п.5 додатку №5 до ТД учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції перелік діючих автозаправних станцій, на яких буде здійснюватися заправка транспортних засобів замовника на території Хмельницької області. Час роботи АЗС – цілодобово. Також, надати у складі тендерної пропозиції гарантійний лист, щодо можливості цілодобового відпуску товару на всіх АЗС учасника (власних або партнерських) на території Хмельницької області. При цьому, будь-яких інших вимог щодо розташування АЗС (крім розташування АЗС на території Хмельницької області) пунктом 5 додатку №5 до ТД не встановлено. Скаржник листом від 28.01.2021 №О-01/119 (файл: 1 довідка з переліком АЗС 3.pdf) надав у складі ТП «Перелік діючих автозаправних станцій на яких буде здійснюватися заправка транспортних засобів замовника на території Хмельницької області» з зазначенням АЗС, які розташовані виключно на території Хмельницької області, та часу роботи АЗС – цілодобово. Також в складі ТП Скаржник надав «Гарантійний лист щодо відпуску товару» від 21.01.2021 №О-01/105 (файл: 7 ГЛ про відпуск товару.pdf), чим підтвердив відповідність ТП в цій частині. 1.2. Згідно Протоколу від 10.02.2021р. № 1 іншою підставою для відхилення тендерної пропозиції є: «2) Згідно технічних вимог: - Згідно Додатку 5 «Технічні вимоги» пункту 4 (Учасник має підтвердити знаходження не менше однієї власної АЗС (або партнерської) біля місць дислокації транспорту Замовника на відстані не більше 20 км та надати перелік таких АЗС у складі тендерної пропозиції у листі, складеному за формою, згідно Додатку № 7 цієї тендерної документації.) В тому ж пункті 16 довідки № 0-01/95 від 21.01.2021 року Учасником вказано перелік партнерських АЗС, а саме SUNOIL, Хмельницька область, Славутський район, місто Славута, вулиця Приміська, будинок 1, де вказано відстань між даною АЗС та місцем дислокації транспорту Замовника 19,3 км. Вивчивши подану інформацію та перевіривши дані було виявлено, що дана відстань є більшою і становить 20,4 (20,7) км. Учасником ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ" у складі своєї пропозиції надано зменшені відстані, щодо знаходження партнерських АЗС відносно дислокацій Замовника згідно додатку 7. Враховуючи вищенаведене Учасник не надав підтвердження діючої власної (або партнерської) АЗС на території Хмельницької області в межах до 20км, а саме відносно місця базування Нетішинської підстанції КНП «ХОЦЕМД та МК ХОР» (м. Нетішин, вулиця Лісова,1а)». Скаржник не погоджується з таким твердженням Замовника та зазначає, що згідно п.4 додатку №5 до ТД учасник має підтвердити знаходження не менше однієї власної АЗС (або партнерської) біля місць дислокації транспорту Замовника на відстані не більше 20 км та надати перелік таких АЗС у складі тендерної пропозиції у листі, складеному за формою, згідно Додатку № 7 цієї тендерної документації. На виконання зазначеної вимоги Скаржник у складі ТП надав довідку «Перелік партнерських АЗС» від 21.01.2021 № О-01/94 (файл: 1 довідка з переліком АЗС 2.pdf) та довідку «Перелік партнерських АЗС» від 21.01.2021 № О-01/95 (файл: 1 довідка з переліком АЗС 1.pdf), у яких в пунктах 16 вказав: АЗС SUNOIL, Хмельницька обл., Славутський р-он, м. Славута, вул.Приміська, буд.1, яка розташована від відповідної адреси місця дислокації транспорту (м. Нетішин, вулиця Лісова, 1а) на відстані 19,3 км. Таким чином, Скаржник підтвердив відповідність ТП умовам технічної специфікації в цій частині. Згідно даних картографічних сервісів «Карти Google» та «Візіком Карти» відстань від відповідної адреси місця дислокації транспорту за адресою м. Нетішин, вулиця Лісова, 1а до АЗС SUNOIL, Хмельницька обл. Славутський район, м. Славута, вул. Приміська, 1 складає за різними маршрутами від 17,7 до 19,3 км. (скріншоти даних «Карти Google» та «Візіком Карти» у Додатку 1 до Скарги). Проте, Замовник під час розгляду ТП Скаржника у додатках до протоколу від 10.02.2021р. № 1 відобразив інший (нераціональний та не економічний) маршрут чим штучно збільшив відстань від відповідної адреси місця дислокації транспорту м. Нетішин, вулиця Лісова, 1а до АЗС SUNOIL, Хмельницька обл. Славутський район, м. Славута, вул. Приміська, 1 до 20,4 (20,7) км. Слід зазначити, що з метою дотримання принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності Скаржник у довідках «Перелік партнерських АЗС» від 21.01.2021 № О-01/94 (файл: 1 довідка з переліком АЗС 2.pdf) та «Перелік партнерських АЗС» від 21.01.2021 № О-01/95 (файл: 1 довідка з переліком АЗС 1.pdf), додатково вказав АЗС PPG, ТОВ «ЛЮКСПРОМГАЗ», Рівненська обл., Острозький р-он, м. Острог, вул. Східна, 82А, відстань до якої становить 11,0 км. 1.3. Згідно протоколу від 10.02.2021р. № 1 учасником ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ» надано пакет документів – трудових книжок на іноземній мові, що суперечить вимогам. Скаржник не погоджується з таким твердженням Замовника та зазначає, що у складі ТП надав пакет документів – трудових книжок які підтверджують факт працевлаштування згідно із чинним законодавством України. - переклад (на українську мову) прізвища, ім’я, по батькові Гамаюнова Сергія Миколайовича зазначено у «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід» від 21.01.2021 №О-01/90 (файл: 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації.pdf); - запис у трудовій книжці про працевлаштування Гамаюнова Сергія Миколайовича в ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ» зроблений українською мовою. Інші сторінки трудової книжки підтверджують наявність загального стажу роботи, а не роботи у Скаржника. Підтвердження загального стажу ТД не вимагається. Звертаємо увагу, що відповідно до підпункту 1.7.3 пункту 7 розділу 1. «Загальні положення» ТД Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, отже Замовник не повинен приймати до уваги записи про працевлаштування працівників не у Скаржника. Також слід зазначити, що трудова книжка працівника Гамаюнова Сергія Миколайовича оформлена 11.10.1988, її форма і ведення є затвердженою та такою що відповідає законодавству України. Так, згідно статті 48 Кодексу законів про працю України трудова книжка – основний документ працівника про його трудову діяльність. Форма бланка трудової книжки затверджена постановою Кабінету Міністрів України від 27.04.1993 № 301 (далі – Постанова № 301). Згідно абзацу другого п. 1 Постанови № 301, та п. 1.2 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджених спільним наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.1993 № 58 (далі – Інструкція №58), трудові книжки раніше установленого зразка обміну не підлягають (тобто є чинними на даний час). Отже, згідно вищевказаних нормативно-правових актів підприємства, установи та організації усіх форм власності (у т.ч. Замовник) зобов’язані приймати трудові книжки (вважають їх дійсними) раніше встановленого зразка (без перекладу). Таким чином, в протоколі від 10.02.2021р. № 1 Замовник не довів і документально не підтвердив, яким чином оформлення ТП у спосіб, наведений вище, впливає на зміст пропозиції. 1.4 Згідно Протоколу від 10.02.2021р. № 1 іншою підставою для відхилення тендерної пропозиції є: «4) У складі пропозиції Учасник надав Гарантійний лист вих. № 8-25/01 від 25.01.2021 року від ТзОВ «Подільське» про те, що товариство гарантує здійснювати відпуск палива через розгалужену мережу автозаправних станцій та відпускати необхідну кількість скретч-карток/ талонів, проте у договорі № ПК-28 від 17 квітня 2020 року ТзОВ «Подільське» з Учасником на відпуск товару за пластиковими картками, предметом даного договору є заправка паливно- мастильних матеріалів через використання пластикових карток (карток поповнення), що суперечить вимогам тендерної документації замовника. Подані документи суперечать один одному. Замовником у ТД вимагалось закупівлю здійснювати у вигляді талонів, карток, скретч- карток номіналом 10-15 л., а не пластикові картки багаторазового використання». Скаржник не погоджується з відхиленням його ТП з вищезазначеної підстави та зазначає. Згідно підпункту 1.2 пункту 1 додатку 1 до ТД на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники повинні надати, крім іншого, копії договорів на користування АЗС, які не належать Учаснику, та (АБО) оригінал гарантійного листа від емітента скретч-карток або еквіваленту, щодо можливості надання Учаснику необхідної кількості скретч-карток або еквіваленту для забезпечення Замовника предметом закупівлі на весь обсяг протягом усього строку дії скретч-карток або еквіваленту. Скаржник в складі ТП надав оригінал гарантійного листа від ТОВ «Подільське», як емітента скретч-карток або еквіваленту (по талонах, картах, скретч-картах), чим підтвердив відповідність ТП умовам технічної специфікації в цій частині. В складі тендерної пропозиції Скаржником надані документи та інформація, які передбачені ТД, в повному обсязі, чим підтверджено відповідність ТП умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі. Зважаючи на вищевикладене, Замовник безпідставно та надумано відхилив ТП ТОВ «КРЕЙН ЕНЕРДЖІ». Частинами першою та другою статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 передбачено, що виключними підставами для відхилення тендерної пропозиції учасника є: учасник процедури закупівлі:  не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;  не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;  зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;  не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;  не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;  не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;  визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону; тендерна пропозиція учасника:  не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;  викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;  є такою, строк дії якої закінчився. Керуючись вищенаведеним, вважаємо підстави для відхилення ТП Скаржника надуманими, безпідставними та такими, що суперечать умовам ТД та нормам Закону України «Про публічні закупівлі». ІІ. Тендерна пропозиція Переможця – ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» не відповідає умовам тендерної документації, а тому повинна бути відхилена. По-перше, Переможець не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Згідно підпункту 1.2 пункту 1 додатку 1 до ТД на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники повинні надати, крім іншого, копії договорів на користування АЗС, які не належать Учаснику, та (або) оригінал гарантійного листа від емітента скретч-карток або еквіваленту, щодо можливості надання Учаснику необхідної кількості скретч-карток або еквіваленту для забезпечення Замовника предметом закупівлі на весь обсяг протягом усього строку дії скретч-карток або еквіваленту. Так, в складі пропозиції Переможець запропонував АЗС «ВОГ» за адресами смт.Білогір'я, вул.Шевченка, 78Б та смт.Теофіполь, вул.Заводська, 17 та на підтвердження надав договір від 10.07.2019 №К03235, укладений між ТОВ «ВОГ КАРД» (Постачальник) та ТОВ «Солвінг Сістемс» (Покупець). Положення договору від 10.07.2019 №К03235 передбачають повернення зі зберігання нафтопродуктів (Товар) Покупцю на підставі та в обмін на картку на пальне, видану Постачальником Покупцеві (п.3.2 договору). Згідно п.3.7 договору від 10.07.2019 №К03235 зберігання та видача (передача) Товару зі зберігання здійснюється на АЗС, перелік яких узгоджується сторонами у Додатку №1 до договору. Проте, ні додаток №1 до договору, ні офіційний веб-сайт www.wog.ua не підтверджує можливість відпуску пального на АЗС «ВОГ» за адресами смт.Білогір'я, вул.Шевченка, 78Б та смт.Теофіполь, вул.Заводська, 17 (скріншот даних веб-сайту www.wog.ua у Додатку 2 до Скарги). Таким чином, Переможець не підтвердив можливість відпуску дизельного палива на АЗС «ВОГ» в смт.Білогір’я та смт.Теофіполь. Звертаємо увагу, що на місці запропонованої Переможцем АЗС «ВОГ» в м.Теофіполь (с.Коров’є), вул.Заводська, 17А станом на 18.02.2021 здійснює реалізацію пального АЗС ТОВ «МОТТО РЕНТАЛ» під брендом «Motto», що також підтверджується офіційним веб-сайтом www.motto.ua (скріншот даних веб-сайту www.motto.ua у Додатку 3 до Скарги). Згідно пунктів 6.6 та 6.7 договору від 10.07.2019 №К03235 у випадку, якщо Покупець купує Товар у Постачальника згідно даного Договору для подальшого перепродажу третім особам, Покупець гарантує та зобов’язується дотримуватися умов співпраці Сторін, у т.ч. не здійснювати перепродаж Товару третім особам шляхом використання мережі Інтернет. У випадку порушення Покупцем зазначених запевнень та гарантій Постачальник має право заблокувати картки на пальне. Частина перша статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначає:  авторизований електронний майданчик - авторизована Уповноваженим органом інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет;  веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель – інформаційно-телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", до складу якої входять модуль електронного аукціону і база даних, та є частиною електронної системи закупівель. Веб-портал Уповноваженого органу є онлайн-сервісом, що забезпечує створення, зберігання, оприлюднення всієї інформації про закупівлі, проведення електронного аукціону, автоматичний обмін інформацією і документами та користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет. Отже, наданий в складі тендерної пропозиції Переможця договір від 10.07.2019 №К03235, укладений з ТОВ «ВОГ КАРД» не гарантує заправку автотранспорту Замовника на запропонованих Переможцем АЗС «ВОГ». Також на підтвердження наявності матеріально-технічної бази Переможець надав копію договору від 02.12.2019 №Т70/467, укладеного з ТОВ «Лівайн Торг» (емітент талонів, за якими здійснюється відпуск пального на АЗС «Авіас»). При цьому, слід зазначити, що у публічному доступі на веб-порталі Уповноваженого органу за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-10-000697-c додатком до протоколу розгляду ТП ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» розміщено (на стор.9) копію листа ТОВ «Лівайн Торг» вих. №70/12/27 від 27.12.2019 про розірвання вищевказаного договору від 02.12.2019 №Т70/467 з 27.12.2019. Зазначена копія містить відмітку про отримання листа вих. №70/12/27 від 27.12.2019 представником ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС». Копія протоколу з додатками у Додатку 4 до Скарги. Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД в цій частині та підлягає відхиленню. По-друге, Переможець не підтвердив відповідність кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Згідно підпункту 2.1. пункту 2 додатку 1 до ТД на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники повинні надати довідку у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, щодо забезпечення належного виконання умов договору з інформацією про працівників, які будуть долучені до виконання умов Договору із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, яку обіймає на підприємстві, та загального стажу роботи. На підтвердження інформації на кожну особу, зазначену в довідці, учасник надає копії документів, копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), які підтверджують факт працевлаштування згідно із чинним законодавством України. На виконання зазначеної вимоги Переможець в складі тендерної пропозиції надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ВИХ Б/Н від 10.11.2020, в якій зазначив, крім інших, Руденко Надію Ігорівну, та надав копію трудової книжки останньої. Згідно пункту 2.12 Інструкція №58 Після зазначення дати заповнення трудової книжки працівник своїм підписом завіряє правильність внесених відомостей. Першу сторінку (титульний аркуш) трудової книжки підписує особа, відповідальна за видачу трудових книжок, і після цього ставиться печатка підприємства (або печатка відділу кадрів), на якому вперше заповнювалася трудова книжка. Проте, надана в складі пропозиції Переможця копія трудової книжки Руденко Надії Ігорівни не відповідає Інструкції №58, а саме не містить: підпису власника трудової книжки; підпису особи, відповідальної за видачу трудових книжок; печатки підприємства. Зважаючи на вищевикладене, Переможець не підтвердив інформацію, зазначену в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ВИХ Б/Н від 10.11.2020, оскільки не надав копію трудової книжки (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування у Учасника), яка підтверджує факт працевлаштування Руденко Надії Ігорівни згідно із чинним законодавством України. Таким чином, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам ТД в цій частині та підлягає відхиленню. По-третє, ТП ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» не надав копії документів, які посвідчують якість товару. Згідно додатку 5 «Технічні вимоги. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі на закупівлю товару «Код ДК 021-2015 – 09130000-9 Нафта і дистиляти» (дизельне паливо)» до ТД для підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам необхідно надати копії документів, які посвідчують якість товару (сертифікатів та/або паспортів якості та/або посвідчень тощо) дійсних протягом строку поставки визначеного у оголошенні про проведення та у тендерній документації. Згідно пункту 4.4 ТД та пункту 5.1 розділу 5 проекту договору (додаток 3 до ТД) строк поставки товару – до 31.12.2021. Переможець в складі тендерної пропозиції не надав копії сертифікатів терміном дії до 31.12.2021 (надані Переможцем в складі пропозиції сертифікати відповідності №UA.056.П.000169-18 та №UA.056.П.00065-19, дійсні до 24.04.2021). Також, в складі пропозиції Переможцем надані паспорти якості від 05.03.2020 №51 на паливо дизельне ДП-З-Євро5-В0 (дата виготовлення 05.03.2020) та від 02.04.2020 №97 паливо дизельне Energy-ДП-Л-Євро5-В0 (дата виготовлення 02.04.2020) з гарантійним терміном зберігання – 1 рік від дати виготовлення. Згідно пункту 11.1 розділу 11 ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови» виробник гарантує відповідність якості дизельного палива вимогам стандарту в разі дотримання вимог щодо транспортування та зберігання. Як вбачається з Інструкції з контролювання якості нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, затвердженої спільним наказом Міністерства палива та енергетики України та Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 04.06.2007 №271/121 (далі – Інструкція №271/121), після завершення гарантійного терміну зберігання проводяться повні випробування палива дизельного (в обсязі технічних вимог ДСТУ 7688:2015) не менше двох разів на рік, починаючи від дати завершення гарантійного терміну зберігання. Отже, подані Переможцем в складі пропозиції паспорти якості від 05.03.2020 №51 та від 02.04.2020 №97 є дійсні до 05.03.2021 та 02.04.2021 відповідно, а не протягом строку поставки товару – до 31.12.2021. Таким чином, ТП Переможця ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» не містить копій документів, які посвідчують якість товару дійсних протягом строку поставки, а тому має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. По-четверте, ТП ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» запропонував АЗС, яка не має ліцензії (дозволу) на право роздрібної торгівлі пальним. Згідно п.4 додатку №5 до ТД учасник має підтвердити знаходження не менше однієї власної АЗС (або партнерської) біля місць дислокації транспорту Замовника на відстані не більше 20 км та надати перелік таких АЗС у складі тендерної пропозиції у листі, складеному за формою, згідно Додатку № 7 цієї тендерної документації. На виконання зазначеної вимоги Переможець у складі ТП надав довідку ВИХ Б/Н від 28.01.2021 у якій в п.19 запропонував АЗС ВОГ за адресою смт.Теофіполь, вул.Заводська,17. Згідно Єдиного державного реєстру суб'єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним (далі – Єдиний реєстр ліцензіатів та місць обігу пального), який ведеться та розміщується на веб-порталі Державної податкової служби України (https://tax.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/reestri/383525.html) відповідно до Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» № 481/95-ВР від 19.12.1995 та Порядку, ведення Єдиного державного реєстру суб’єктів господарювання, які отримали ліцензії на право виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, та місць виробництва, зберігання, оптової та роздрібної торгівлі пальним, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 №545, ліцензії на право роздрібної торгівлі (№22170314201900091; №22170314201900169) для АЗС «ВОГ» (ліцензіат ТОВ «ВЕСТ ПЕТРОЛ МАРКЕТ») на території Теофіпольського району Хмельнильцької області анульовані 02.06.2020. Згідно пункту 12 частини першої статті 1 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» № 222-VIII від 02.03.2015 анулювання ліцензії повністю або частково – позбавлення суб’єкта господарювання права на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, на який йому видано ліцензію, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про анулювання ліцензії повністю або частково, про що робиться запис у ліцензійному реєстрі. Зважаючи на вищевикладене, АЗС «ВОГ» позбавлені права на реалізацію пального на території Теофіпольського району Хмельницької області. Таким чином, пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі в цій частині, а тому має бути відхилена. Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Скаржника з підстав, наведених у протоколі засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» від 10.02.2021 №1, Замовник порушив вимоги статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», та, як наслідок, неправомірно визначивши Переможця Процедури закупівлі, Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, на недискримінацію Скаржника та рівне ставлення до учасників процедури закупівлі, що є порушенням вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». З огляду на вищевикладене, в діях та одночасній бездіяльності Замовника вбачаються порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та основних принципів здійснення публічних закупівель, встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», адже пропозиція Скаржника повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає умовам та вимогам ТД. Крім того незаконне відхилення пропозиції Скаржника призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС». Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником паливного ринку. На підставі вищевикладеного, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Комунальне некомерційне підприємство «Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Хмельницької обласної ради скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Крейн Енерджі» та рішення про визначення переможцем ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС» за процедурою закупівлі «код ДК 021:2015 – 09130000-9 «Нафта і дистиляти» Дизельне паливо (код ДК 021:2015 – 09134200-9 - Дизельне паливо) (по талонах, картах, скретч-картах), оголошення про проведення якої опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2021-01-13-006370-a. Додатки: 1. Скріншоти даних «Карти Google» та «Візіком Карти»; 2. Скріншот даних веб-сайту www.wog.ua; 3. Скріншот даних веб-сайту www.motto.ua; 4. Копія протоколу з додатками.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2021 09:59
рішення від 23.02.2021 №3263+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 09:59
рішення від 03.03.2021 №4069.pdf
Дата публікації: 09 березня 2021 19:30
Коментар замовника щодо усунення порушення: СКАРГУ ЗАДОВОЛЕНО. Згідно рішення Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №4069-р/пк-пз від 03.03.2021 року . Скасувати рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Хмельницької обласної ради протокол №3 від 12.02.21р., щодо визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СОЛВІНГ СІСТЕМС" переможцем процедури закупівлі — код ДК 021:2015 – 09130000-9 "Нафта і дистиляти" Дизельне паливо (по талонах, картах, скретч-картах) (код ДК 021:2015 – 09134200-9 – Дизельне паливо)" Скасувати рішення тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Хмельницької обласної ради протокол №1 від 10 лютого 2021 року про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ"
Дата виконання рішення замовником: 11 березня 2021 13:17

Документи подані скаржником

19 лютого 2021 10:13
Додаток 1.pdf
19 лютого 2021 10:13
Додаток 2.pdf
19 лютого 2021 10:13
Додаток 3.pdf
19 лютого 2021 10:13
Додаток 4.pdf
19 лютого 2021 10:13
Скарга АМКУ.pdf
01 березня 2021 11:01
пояснення UA-2021-01-13-006370-a.docx

Документи подані замовником

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-19-000010 ● ac9f940278df466db4e67d5b77980493
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2021 13:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.04.2021 № 260
Львів
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 16.04.2021 № 260
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
1 UA-2021-01-13-006370-a 13.01.2021 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель Болдецька Н.П.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-21 13:49:46

Про внесення змін

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

21.04.2021 № 278

Львів

Про внесення змін до наказу
№260 від 16.04.2021
«Про початок
моніторингу закупівель»

В зв’язку із розміщенням Комунальним некомерційним підприємством "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради в електронній системі закупівель звіту про виконання договору про закупівлю за процедурою UA-2021-01-13-006370-a, Дата формування звіту: 16 квітня 2021,
НАКАЗУЮ:
Внести зміни до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області №260 від 16.04.2021 «Про початок моніторингу закупівель» та виключити із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, наведеного у додатку до наказу, процедури закупівлі за номером UA-2021-01-13-006370-a.

Заступник начальника Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-21 13:50:02

Про внесення змін

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

21.04.2021 № 278

Львів

Про внесення змін до наказу
№260 від 16.04.2021
«Про початок
моніторингу закупівель»

В зв’язку із розміщенням Комунальним некомерційним підприємством "Хмельницький обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Хмельницької обласної ради в електронній системі закупівель звіту про виконання договору про закупівлю за процедурою UA-2021-01-13-006370-a, Дата формування звіту: 16 квітня 2021,
НАКАЗУЮ:
Внести зміни до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області №260 від 16.04.2021 «Про початок моніторингу закупівель» та виключити із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, наведеного у додатку до наказу, процедури закупівлі за номером UA-2021-01-13-006370-a.

Заступник начальника Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Відповіді ще немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 лютого 2021 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ" 4 325 000,00
UAH з ПДВ
3 809 460,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ" 4 307 700,00
UAH з ПДВ
4 065 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 4 515 300,00
UAH з ПДВ
4 515 300,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 січня 2021 10:15
Електронний підпис
31 січня 2021 10:14
ДПС МТК до 05.02.2021.zip
31 січня 2021 10:14
27. Договір аренди.pdf
31 січня 2021 10:14
25 Трудовая Данилюк.pdf
31 січня 2021 10:14
21 ДИПЛОМ ДАНИЛЮК.pdf
31 січня 2021 10:14
19 СТАТУТ ТОВ ТД МТК.pdf
31 січня 2021 10:14
18 Статут (копія).pdf
31 січня 2021 10:14
14 Описи (копія).pdf
31 січня 2021 10:14
12 Опис (новый).pdf
31 січня 2021 10:14
10 Ліцензія ТД МТК.pdf
31 січня 2021 10:14
6 ВИТЯГ ПДВ - копія.pdf
31 січня 2021 10:14
5 Витяг МТК .pdf
31 січня 2021 10:14
3 Виписка (новая).pdf
31 січня 2021 10:14
2 Виписка (копія).pdf
31 січня 2021 10:14
1 Альфа-Банк .pdf

Публічні документи

16 березня 2021 13:17
Електронний підпис
16 березня 2021 13:17
дфс.zip
11 березня 2021 17:42
Електронний підпис
11 березня 2021 17:42
ГЛ по ст. 17_3.pdf
11 березня 2021 17:35
Електронний підпис
11 березня 2021 17:35
Цінова.pdf
11 березня 2021 17:35
Статут завірений.pdf
11 березня 2021 17:35
Повноваження.pdf
11 березня 2021 17:35
МВС.zip
11 березня 2021 17:35
Ліцензія КРЕЙН ЕНЕРДЖІ.pdf
11 березня 2021 17:35
Довідка про ліцензію.pdf
11 березня 2021 17:35
ГЛ по ст. 17_2.pdf
11 березня 2021 17:34
ГЛ по ст. 17_1.pdf
30 січня 2021 11:39
Електронний підпис
29 січня 2021 12:35
Електронний підпис
29 січня 2021 12:33
ДП-Л.pdf
29 січня 2021 12:33
ДП-Арктика.pdf
29 січня 2021 12:33
8 Цінова.pdf
29 січня 2021 12:33
7 ТЯХПЗ.pdf
29 січня 2021 12:33
7 ГЛ про талони.pdf
29 січня 2021 12:33
7 ГЛ ДСТУ.pdf
29 січня 2021 12:33
6 фін звіт 2019.pdf
29 січня 2021 12:33
6 Статут завірений.pdf
29 січня 2021 12:33
6 Повноваження.pdf
29 січня 2021 12:33
6 Довідка банк.pdf
29 січня 2021 12:33
6 Витяг ПДВ.pdf
29 січня 2021 12:33
6 Виписка ЄДР.pdf
29 січня 2021 12:33
5 Проект договору.pdf
29 січня 2021 12:33
4 ГЛ по ст. 17_2.pdf
29 січня 2021 12:33
4 ГЛ по ст. 17_1.pdf
29 січня 2021 12:33
1 Датекс.pdf

Публічні документи

13 лютого 2021 19:23
Електронний підпис
13 лютого 2021 19:22
МВД СС до 08.03.2021.zip
13 лютого 2021 19:22
ДПС СС до 19.02.2021.zip
13 лютого 2021 19:22
Довідка СС ст.17 (повна).pdf
31 січня 2021 11:44
Електронний підпис
31 січня 2021 11:40
Налоговая.pdf
31 січня 2021 11:40
15. ПУМБ СС від 27.01.2021.pdf
31 січня 2021 11:40
15. Ліцензия 2020-2021.pdf
31 січня 2021 11:40
14. Ліцензия 2020-2021.pdf
31 січня 2021 11:40
13. Диплом Хараберюш.pdf
31 січня 2021 11:40
13. Диплом Руденко.pdf
31 січня 2021 11:40
13. Диплом Гурий.pdf
31 січня 2021 11:40
12. Наказ Руденко.pdf
31 січня 2021 11:40
12. Наказ Гурий.pdf
31 січня 2021 11:40
12. Баланс Солвинг 2020.pdf
31 січня 2021 11:40
8. Договір відходи.pdf
31 січня 2021 11:40
5. Відгук Зеленбуд.pdf
31 січня 2021 11:40
4.Договір з WOG (ориг).pdf
31 січня 2021 11:40
2. Статут ТОВ СС.pdf
31 січня 2021 11:40
2. Статут копия.pdf
31 січня 2021 11:40
2. Рішеня ЗУ про ТОВ.pdf
31 січня 2021 11:40
2. Опис.pdf
31 січня 2021 11:40
2. Витяг СС від 12.01.2021.pdf
31 січня 2021 11:40
2. Витяг ПДВ.pdf
31 січня 2021 11:40
1. Рішення Статут.pdf
31 січня 2021 11:40
1. Рішення адреса.pdf
31 січня 2021 11:40
1. Наказ на директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Надано довідку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Надано довідку

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

4 ГЛ по ст. 17_2.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС», Директор Хараберюш Микола Миколайович, який підписав тендерну пропозицію (уповноважений на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не був засуджений за злочин, вчинений з корисливих мотивів (зокрема, пов’язаний з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

службова (посадова) особа учасника ТОВ «СОЛВІНГ СІСТЕМС», Директор Хараберюш Микола Миколайович, якого уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Налоговая.pdf

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ"
#43621716
Рішення скасоване 3 809 460,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 13:17
ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ"
#41829696
Рішення скасоване 4 065 500,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 13:17
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"
#42524688
Рішення скасоване 4 515 300,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 13:17
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ МІЖРЕГІОНАЛЬНА ТРЕЙДИНГОВА КОМПАНІЯ"
#43621716
Відхилено 3 809 460,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 15:35
ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ"
#41829696
Переможець 4 065 500,00
UAH з ПДВ
11 березня 2021 16:40

Документи

04 лютого 2021 13:35
Електронний підпис

Документи

10 лютого 2021 13:56
Електронний підпис

Документи

11 березня 2021 15:35
Електронний підпис
11 березня 2021 13:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2021 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕЙН ЕНЕРДЖІ"
#41829696
4 065 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 14:40
Електронний підпис укладений
30 березня 2021 13:25
ДодУгода_2 Крейн_Енерджі_від29.03.21.pdf зміни до договору
30 березня 2021 13:20
Електронний підпис укладений
24 березня 2021 10:01
Дод_угода__1_Крейн_енерджі_від 24.03.21.pdf зміни до договору
24 березня 2021 09:54
Електронний підпис укладений
23 березня 2021 15:57
Дог__1_ТзОВ_Крейн_Енерджі_від _23.03.21.pdf укладений
23 березня 2021 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 6.2.3 Договору № 1 від23.03.21 року (далі - Договір), а також згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі згідно Договору, відповідно пункт 1.3 Договору викласти в наступній редакції: 1.3 Кількість товарів -дизельне паливо (по талонах, картах, скретч-картах)- 134 510л та відповідно зменшити суму договору на 904 485,00 грн. ( Дев’ятсот чотири тисячі гривень чотириста вісімдесят п’ять гривень 00 копійок) Специфікацію (Додаток №1 до Договору) викласти у новій редакції 2. Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Загальна сума договору становить: 3 160 985,00 грн. (три мільйони сто шістдесят тисяч дев’ятсот вісімдесят п’ять гривень 00 копійок) , в тому числі ПДВ 526 830, 83грн. ( П’ятсот двадцять шість тисяч вісімсот тридцять гривень 83 коп.) 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: № 1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 4.5 Договору № 1 від 23.03.2021 року (далі - Договір), а також згодою Сторін, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони погоджують поставку партії товару після укладання цієї додаткової угоди дизельне паливо (по талонах, картах, скретч-картах) -123 090 л 2. Додаток 1 (Специфікація) до Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Загальна сума договору становить: 3 160 951,20 грн. (три мільйони сто шістдесят тисяч дев'ятсот п'ятдесят одна гривня 20 копійок) , в тому числі ПДВ 526 825,20 грн. (П’ятсот двадцять шість тисяч вісімсот двадцять п'ять гривень 20 коп.) 3. Всі інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов’язання. 4. Ця Додаткова угода складена у двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної із Сторін. 5. Ця Додаткова угода вступає в силу з моменту підписання Сторонами та вважається невід’ємною частиною Договору.
Номер договору про закупівлю: № 1
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 160 951,20
UAH (в тому числі ПДВ 526 825,20 UAH)