Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Черкаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №26 ім. І.Ф.Момота |
Код ЄДРПОУ: | 25660364 |
Місцезнаходження: | 18029, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Олени Теліги, 15 |
Контактна особа: |
Олена Ткаченко +380734847418 super-school26@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 січня 2023 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 січня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 12 січня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 083 427,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 417,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Послуги з постачання готової їжі для організації шкільного харчування.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник, здійснює оплату за Послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на умовах відстрочки платежу до 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Замовника і Постачальника актів наданих Послуг. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2023 14:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2023 14:20 |
Додаток 3.pdf | |
04 січня 2023 14:20 |
Тендерна документація.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-04-10-000063 ● 3a63b1aa3e9a4f61bd00b43fdca019ac
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 квітня 2023 15:43 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.04.2023 № 19-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 10.04.2023 № 19-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-01-04-003398-a, 04.01.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-04-17 09:21:14
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-04-003398-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2023-01-04-003398-а відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація.
- чому несвоєчасно оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору від 26.01.2023 № 2? Так, додатковою угодою від 26.01.2023 №1 внесено зміни до істотних умов договору від 26.01.2023 № 2, проте, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю оприлюднено в електронній системі лише 02.02.2023.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-04-20 16:04:42
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-01-04-003398-а) надаю відповіді з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1. Обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі та розміру витрат:
Згідно рішення Черкаської міської ради від 09.11.2021 №13-13 «Про затвердження Програми організації харчування у закладах загальної середньої освіти комунальної власності міста Черкаси на 2022-2024 роки» зі змінами, внесеними рішенням Черкаської міської ради від 09.12.2021 №15-24 «Про внесення змін до рішення Черкаської міської ради від 09.11.2021 № 13-13 «Про затвердження Програми організації харчування у закладах загальної середньої освіти комунальної власності міста Черкаси на 2022-2024 роки», рішенням виконавчого комітету Черкаської міської ради від 30.08.2022 №666, рішенням Черкаської міської ради від 01.12.2022 №33-19.
За программою орієнтовна вартість харчування і в день одного учня для вікової категорії: для учнів 6-11 років - 64,84 грн., для учнів 11-14 років – 67,84 грн., для учнів 14-18 років – 69,79 грн.
Розрахунок до бюджетного запиту видатків загального фонду на 2023 рік КПКВК 0611021 "Надання загальної середньої освіти закладами загальної середньої освіти", КЕКВ 2230 "Продукти харчування" (уточнений) складався відповідно до потреби закладу на 2023 рік та Програми організації харчування з урахуванням орієнтовної вартості харчування в день одного учня, кількості днів харчування (153 дні) та кількості учнів:
для учнів 6-11 років - 64,84 грн.* 153 дні * 69 учнів = 684 515,87 грн.;
для учнів 11-14 років – 67,84 грн.* 153 дні * 107 учнів = 1 110 608,64 грн.;
для учнів 14-18 років – 69,79 грн.* 153 дні * 27 учнів = 288 302,49 грн.
2. Оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2023-01-04-003398-а відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р.
№ 710 «Про ефективне використання державних коштів» інформацію про оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2023-01-04-003398-а можна побачити на сайті закладу освіти за посиланням:
http://www.school26.in.ua/%d0%be%d0%b3%d0%be%d0%bb%d0%be%d1%88%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d0%bf%d1%80%d0%be-%d0%bf%d1%80%d0%be%d0%b2%d0%b5%d0%b4%d0%b5%d0%bd%d0%bd%d1%8f-%d0%b7%d0%b0%d0%ba%d1%83%d0%bf%d1%96%d0%b2%d0%bb%d1%96/
3. Оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору від 26.01.2023 № 2, а саме додаткову угоду від 26.01.2023 №1.
Відповідно до пункту 2 абзац 3 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», договір про закупівлю, всі додатки та зміни до нього оприлюднюються замовником протягом 90 днів з дня припинення або скасування правового режиму воєнного стану в Україні.
Окрім того, у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України, на підставі пропозиції Ради національної безпеки і оборони України, відповідно до пункту 20 частини першої статті 106 Конституції України, Закону України «Про правовий режим воєнного стану» Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/202 в Україні введено воєнний стан, який діє і до тепер.
Протягом тривалого часу збройні сили російської федерації завдали масованих ракетних ударів по енергетичній інфраструктурі України, що призвело до екстрених та аварійних відключень електропостачання.
Внаслідок ситуації, що сталась в енергетичній системі, в м. Черкаси, як і по всій країні, були встановлено графіки планових відключень електроенергії, зокрема в період з 26.01.2023 року по 02.02.2023 року діяли червоні графіки відключень, що також утруднило діяльність.
З 26 січня 2023 року – по 02лютого 2023 в м. Черкаси було 5 разів оголошено повітряні тривоги, в середньому кожна тривога тривала 1 годину (https://air-alarms.in.ua/region/cherkasy?from=2022-12-01&to=2022-12-25#statistic).
Вказані обставини значно вплинули на можливість уповноваженої особи оперативно і вчасно розмістити інформацію про додаткову угоду в електронній системі публічних закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Вказане у висновку порушення частини сьомої статті 41 Закону, пункт 11 частини першої статі 10 Закону пункт 19 Особливостей усунути в даний час не має можливості. На майбутнє забов'язуємось не допускати таких порушень.
2023-04-26 16:22:10
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 квітня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 травня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОСФЕРА" |
2 063 427,00
UAH
|
2 063 427,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Л-НЕСТ" |
2 083 427,00
UAH
|
2 083 427,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛАГОСФЕРА" #43442507 |
Відхилено |
2 063 427,00
UAH
|
16 січня 2023 11:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 січня 2023 14:48
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "Л-НЕСТ" #44001244 |
Переможець |
2 083 427,00
UAH
|
16 січня 2023 11:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:56
|
ДУ №3 до дог №2.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2023 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 серпня 2023 15:38
|
Додаткова угода 2.PDF | зміни до договору |
24 серпня 2023 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2023 13:34
|
ДУ №1.PDF | зміни до договору |
02 лютого 2023 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
27 січня 2023 13:59
|
Договір №2.pdf | укладений |
27 січня 2023 13:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменьшення суми договору та зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 24 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника та зменьшення ціни договору. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменьшення суми договору та зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |