Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 23, під'їзд 2 у Дарницькому районі м. Києва
Очікувана вартість
1 278 329,60 UAH
UA-2020-07-01-008560-a f4202a4b07454d8b8cacbfec762525e1
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саушев Олександр Анатолійович

380442357105 kbr404tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дирекція з капітального будівництва та реконструкції "Київбудреконструкція"
Код ЄДРПОУ: 37932233
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Велика Житомирська, 15-А
Контактна особа: Саушев Олександр Анатолійович
380442357105
kbr404tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 липня 2020 18:07
Звернення за роз’ясненнями: до 07 липня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 278 329,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 391,65 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до Технічних, якісних та кількісних вимоги до виконання робіт Технічного завдання (Додаток 2 до Оголошення). Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 об’єкт, роботи, обсяг відповідно до Технічного завдання (Додаток 2 до Оголошення).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція ліфта у житловому будинку за адресою: вул. Санаторна, 23, під'їзд 2 у Дарницькому районі м. Києва [ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 (за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)]. (Джерело фінансування - бюджет міста Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02099, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Санаторна, 23, під'їзд 2 у Дарницькому районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник надає попередню оплату у розмірі не більше 30 % від річного обсягу вартості робіт, на строк не більше 5-ти (п’яти) місяців з дати надання попередньої оплати. Надання попередньої оплати здійснюється на підставі виставленого Підрядником рахунку протягом 7-ми (семи) робочих днів, за наявності фінансування. Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Замовник сплачує вартість прийнятих від Підрядника робіт на підставі Довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3, складеної відповідно до Акту приймання виконаних робіт за формою № КБ-2в з відомістю ресурсів, Акту вартості устаткування, та згідно Акту здачі-приймання виконаних робіт (по первинному технічному огляду ліфта після монтажу обладнання) не пізніше 30-ти (тридцяти) банківських днів після надходження коштів на вказані цілі на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 липня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" 1 276 904,40
UAH з ПДВ
1 276 904,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 14:31
Електронний підпис
10 липня 2020 14:29
4. 10227_dopovnenja 08.10.2019.pdf
10 липня 2020 14:28
4. Витяг з ЄДР.PDF
10 липня 2020 14:28
27. Згода з тз.PDF
10 липня 2020 14:28
19. Ліцензія.pdf
10 липня 2020 14:28
17. Довідка про офшори.PDF
10 липня 2020 14:28
11. Довідка про МТБ.PDF
10 липня 2020 14:28
8. Довідки з Банку.pdf
10 липня 2020 14:28
Санаторна 23 під2.imd
10 липня 2020 14:28
9.2. Довідка про ІТП.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"
#32423953
Переможець 1 276 904,40
UAH з ПДВ
14 липня 2020 16:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 липня 2020 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"
#32423953
1 276 904,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2020 17:29
Додаткова угода № 2 від 03.11.2020 до дог. № 139 від 27.07.2020 вул. Санаторна, 23, п. 2.pdf зміни до договору
03 листопада 2020 17:29
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 18:03
Додаткова угода № 1 від 13.08.2020 до дог. № 139 від 27.07.2020, вул. Санаторна, 23, п.2.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 18:00
Електронний підпис укладений
27 липня 2020 12:07
Договір № 139 від 27.07.2020 вул. Санаторна, 23, п. 2.pdf укладений
27 липня 2020 12:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року №1070 попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору. Зміни викладені у Додатковій угоді № 1 від 13.08.2020
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до Програми економічного і соціального розвитку м. Києва на 2018-2020 роки, враховуючи економію витрат, в порядку та на умовах, визначених цим Договором, Сторони дійшли згоди внести зміни у Договір, а саме: в Розділ 3 «Договірна ціна» Договору, в Розділ 5 «Порядок розрахунків» Договору, в Додаток № 1 – Протокол погодження договірної ціни, в Додаток № 2 – Договірна ціна з локальними кошторисними розрахунками, в Додаток № 3 – Календарний план виконання робіт, в Додаток № 4 – План фінансування робіт. Зміни до умов договору викладені у додатковій угоді № 2 від 03.11.2020 року, що додається.
Номер договору про закупівлю: 139
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 251 009,82
UAH (в тому числі ПДВ 208 501,64 UAH)