Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 79810000-5 – Друкарські послуги (Послуги щодо друку інформаційно-роз’яснювальної та іміджевої поліграфічної продукції ДП «НАЕК «Енергоатом»)
Очікувана вартість
1 340 300,00 UAH
UA-2020-08-21-001329-a f40f8cbc89b04f98a8ba0689eb8a0e90
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коломієць Дмитро Олександрович

044-206-97-56 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"
Код ЄДРПОУ: 24584661
Вебсайт: http://www.energoatom.kiev.ua
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Коломієць Дмитро Олександрович
044-206-97-56
tender-naek@direkcy.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 серпня 2020 10:05
Звернення за роз’ясненнями: до 28 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 вересня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 вересня 2020 16:00
Початок аукціону: 08 вересня 2020 14:53
Очікувана вартість: 1 340 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 701,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79810000-5: Друкарські послуги


Інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації. Умови надання тендерного забезпечення тендерних пропозицій- відповідно до п. 2 Розділу III тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
ДК 021:2015 79810000-5 – Друкарські послуги (Послуги щодо друку інформаційно-роз’яснювальної та іміджевої поліграфічної продукції ДП «НАЕК «Енергоатом»).Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - відповідно до п. 7 Розділу І тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01054, Україна, Київська область, Київ, Гоголівська 22-24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2021
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десять) робочих днів з дати підписання Сторонами Актів приймання-передачі. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

додрукарська підготовка
Дата подання: 25 серпня 2020 12:39
Дата відповіді: 25 серпня 2020 16:31
Що включає в себе додрукарська підготовка? Розробка дизайну, верстка, коректура чи передрукарська перевірка?
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (Дирекція з комунікацій):Додрукарська підготовка макету включає в себе внесення необхідних корекцій у макет з урахуванням особливостей друкарського і післядрукарського обладнання (як приклад, відступи), виготовлення кольоропроби (кольоровий зразок кінцевого виробу), виготовлення електронного спуску смуг з урахуванням подальшої післядрукарської обробки виробу.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 вересня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БВІ-ПРИНТ" 1 167 123,00
UAH з ПДВ
1 160 421,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АКТИВ ГРУП ТГ" 1 266 347,00
UAH з ПДВ
1 252 627,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 вересня 2020 17:56
Інвентарна картка_633.pdf
11 вересня 2020 17:56
Інвентарна картка_632.pdf
11 вересня 2020 17:56
Інвентарна картка_631.pdf
11 вересня 2020 17:56
Інвентарна картка_630.pdf
11 вересня 2020 17:56
Інвентарна картка_629.pdf
11 вересня 2020 17:56
Інвентарна картка_628.pdf
11 вересня 2020 17:56
Інвентарна картка_627.pdf
11 вересня 2020 17:56
Інвентарна картка_626.pdf
11 вересня 2020 17:56
Інвентарна картка_625.pdf
11 вересня 2020 17:56
Інвентарна картка_624.pdf
11 вересня 2020 17:56
Інвентарна картка_623.pdf
11 вересня 2020 17:56
Додаток_5_New_622.pdf
11 вересня 2020 17:56
Додаток_5_New_621.pdf
11 вересня 2020 17:56
Додаток_5_New_620.pdf
11 вересня 2020 17:56
Додаток_5_New_619.pdf
11 вересня 2020 17:56
Додаток_5_New_618.pdf
11 вересня 2020 17:56
Штатное_расписание_617.pdf
11 вересня 2020 17:56
Штатное_расписание_616.pdf
11 вересня 2020 17:56
Додаток_6_615.pdf
11 вересня 2020 17:56
Додаток_6_614.pdf
07 вересня 2020 15:57
20200907_154944.jpg
07 вересня 2020 15:57
20200907_154948.jpg
07 вересня 2020 15:57
IMG_20200907_153709.jpg
07 вересня 2020 15:57
IMG_20200907_153700.jpg
07 вересня 2020 15:57
IMG_20200907_153654.jpg
07 вересня 2020 15:57
IMG_20200907_153640.jpg
07 вересня 2020 15:57
IMG_20200907_153630.jpg
07 вересня 2020 15:57
IMG_20200907_153621.jpg
07 вересня 2020 15:57
IMG_20200907_153615.jpg
07 вересня 2020 15:57
IMG_20200907_153607.jpg
07 вересня 2020 15:57
IMG_20200907_153558.jpg
07 вересня 2020 15:57
IMG_20200907_153548.jpg
07 вересня 2020 15:57
IMG_20200907_153536.jpg
07 вересня 2020 15:57
IMG_20200907_153528.jpg
07 вересня 2020 15:57
IMG_20200907_153855.jpg
07 вересня 2020 15:57
IMG_20200907_153855 (1).jpg
07 вересня 2020 15:57
IMG_20200907_153848.jpg
07 вересня 2020 15:57
IMG_20200907_153841.jpg
07 вересня 2020 15:57
IMG_20200907_153835.jpg

Публічні документи

29 вересня 2020 10:38
Електронний підпис
29 вересня 2020 10:36
public_doc (10).pdf
29 вересня 2020 10:36
Dovidka_20254541840970961993.pdf.p7s
29 вересня 2020 10:36
Dovidka_20254541840970961993.pdf
29 вересня 2020 10:36
2.jpg
29 вересня 2020 10:36
1.jpg
04 вересня 2020 15:10
Електронний підпис
04 вересня 2020 15:09
Зразки і відгуки.pdf
04 вересня 2020 15:09
Додаток 6 і договори.pdf
04 вересня 2020 15:09
Додаток 5.pdf
04 вересня 2020 15:09
Довідка про працівників.pdf
04 вересня 2020 15:09
Технічна специфікація.pdf
04 вересня 2020 15:09
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БВІ-ПРИНТ"

ТОВ "АКТИВ ГРУП ТГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БВІ-ПРИНТ"
#38804865
Відхилено 1 160 421,50
UAH з ПДВ
16 вересня 2020 08:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 вересня 2020 15:16
ТОВ "АКТИВ ГРУП ТГ"
#34429318
Переможець 1 252 627,00
UAH з ПДВ
22 вересня 2020 13:57

Вимога про усунення невідповідностей

ДП «НАЕК «Енергоатом» відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє про виявлені невідповідності в інформації та/або документах: 1. 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: Наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Довідка встановленої форми (Додаток 5 до ТД), підписана керівником та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), яка підтверджує наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання друкарських послуг, а саме: -наявність обладнання, що спроможне друкувати повнокольорові (4+4) сторінки різних форматів у відповідності до технічних вимог; -наявність резервного обладнання з аналогічними характеристиками; -наявність обладнання для організації та забезпечення своєчасного розвантаження паперу, необхідного для надання послуг, та доставки цього паперу до складів зберігання Виконавця. Копії інвентарних карток обліку основних засобів або договір оренди обладнання (термін дії договору повинен бути не меншим ніж до 30 червня 2021 року), або інші документи, які підтверджують наявність обладнання (наприклад: видаткові накладні, акти прийому-передачі, тощо). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку та копії інвентарних карток обліку основних засобів або договір оренди обладнання відповідно вимог тендерної документації. 2. 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Довідка довільної форми завірена печаткою (у разі її використання) та підписом керівника учасника про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (стаж) роботи не менше 3 (трьох) років, а саме: дизайнер графічних робіт, інженер системний видавничо-поліграфічного виробництва, різальник, майстер після друкарського цеху, брошурувальник, менеджер з логістики, менеджер-куратор договору Замовника. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку відповідно вимог тендерної документації. 3. 1. Невідповідності виявлені в інформації та/або документах: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2. Довідка встановленої форми (Додаток 6 до ТД), підписана керівником та скріплена печаткою учасника (у разі її використання), що підтверджує досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) протягом останніх трьох років. Аналогічним договором вважається виконаний договір про надання послуг друку поліграфічної продукції (а саме: буклети, брошури, корпоративні щоденники, календарі настінні квартальні, календарі настільні) в обсягах, аналогічних до обсягів зазначених у даній закупівлі (понад 20000 од. продукції). До довідки необхідно надати скановану версію відповідного договору (договорів). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку та скановану версію відповідного договору (договорів) відповідно вимог тендерної документації. ДП «НАЕК «Енергоатом» пропонує відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» виправити невідповідності в документах, що подані у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, та виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. У разі, якщо Вами не будуть виправлені виявлені замовником під час розгляду тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей – Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абз. 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону.

Документи

16 вересня 2020 08:43
Електронний підпис
08 вересня 2020 15:14
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 вересня 2020 13:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АКТИВ ГРУП ТГ"
#34429318
1 252 627,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 грудня 2023 11:07
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2020 11:15
31-025-01-20-01321.tif укладений
12 жовтня 2020 11:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 жовтня 2020 — 15 грудня 2023
Сума оплати за договором: 886 668,00
UAH (в тому числі ПДВ 147 777,99 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до листа дирекції зі стратегічних комунікацій від 28.11.2023 № 01-24568/32-вих розірвання договору, керуючись п. 7.4 договору, у зв'язку з відсутністю необхідності отримання послуг.