Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМУНАЛЬНЕ ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО" УЖГОРОДСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03328362 |
Місцезнаходження: | 88007, Україна , Закарпатська обл., місто Ужгород, ВУЛИЦЯ ПРОЕКТНА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Тамара Увіна +380312661027 ksep2010@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2022 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2022 12:59 |
Початок аукціону: | 31 жовтня 2022 12:59 |
Очікувана вартість: | 501 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 505,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77210000-5: Лісозаготівельні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату послуг (далі – рахунок) після підписання Сторонами акта Ф-2. Договірні платіжні зобов’язання за цим Договором виникнуть при наявності відповідного бюджетного призначення (бюджетних асигнувань) в залежності від реального фінансування на 2022 рік. Замовник здійснює розрахунок за отримані Послуги протягом 30 банківських днів з моменту її отримання. Форма оплати – безготівковий розрахунок. Датою оплати Послуг вважається дата перерахування коштів Замовника на поточний рахунок Виконавця. До рахунка додаються Акт Ф-2 | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 жовтня 2022 17:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 жовтня 2022 15:03 |
25-10-ZK-355.pdf | |
24 жовтня 2022 16:04 |
168. Внесення змін в оголошення ВТ (2).pdf | |
24 жовтня 2022 16:04 |
Нова_редакція_Тендерна документація_обрізка,визірка дерев (1).docx | |
21 жовтня 2022 16:37 |
Додаток 3.Проєкт договору.docx | |
21 жовтня 2022 16:37 |
Тендерна документація_обрізка,визірка дерев.docx |
25 жовтня 2022 17:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
25 жовтня 2022 15:03 |
25-10-ZK-355.pdf
|
||||
24 жовтня 2022 16:04 |
168. Внесення змін в оголошення ВТ (2).pdf
|
||||
24 жовтня 2022 16:04 |
Нова_редакція_Тендерна документація_обрізка,визірка дерев (1).docx
|
||||
21 жовтня 2022 16:37 |
Додаток 3.Проєкт договору.docx
|
||||
21 жовтня 2022 16:37 |
Тендерна документація_обрізка,визірка дерев.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У разі якщо отримання дозволу не передбачено чинним законодавством, такі документи не вимагаються замовником.
Вдячні за запитання.
Гарного дня!
Скарги до процедури
Дата подання: 08 листопада 2022 10:05
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-28-000021 ● 202252f586164aa091686d7cf8f97dfb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 лютого 2023 10:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
27.02.2023 № 6-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 185, із внесеними змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Світлана МИГОЛИНЕЦЬ
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 27.02.2023 № 6-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2022-10-21-010656-a 21.10.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-28 11:32:02
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода (ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-10-21-010656-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі?
2. Чому Комунальним підприємством "Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство" Ужгородської міської ради (надалі – Замовник) не виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз (далі – Рішення колегії АМКУ)? У разі оскарження Рішення колегії АМКУ в окружному адміністративному суді надати документи, що підтверджують таке оскарження.
Пояснення (інформацію та підтвердні документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-03 16:55:35
Щодо обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Очікувана вартість бюджетного призначення на закупівлю обрахована відповідно до середньоринкового рівня цін на послуги, включені до складеного технічного завдання станом на жовтень 2022 р. Кошторис очікуваної вартості пулу послуг, включених до закупівлі, додається до пояснення.
Обсяги закупівлі визначені на підставі доведених на виконання КП «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради актів Комісії з обстеження зелених насаджень Департаменту міської інфраструктури Ужгородської міської ради. Очікувана потреба у закупівлі становила сукупний перелік зелених насаджень на території м.Ужгорода, що підлягали вирізці, обрізці та формувальній образці. У зв’язку із відсутністю у підприємства деяких дороговартісних механізмів та працівників окремих кваліфікацій та розрядів, прийнято рішення залучити до виконання даного завдання підрядників.
Технічні та якісні характеристики визначено з урахуванням обсягів закупівлі та з урахуванням досягнення економічного, оперативного та якісного виконання завдання, а також з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-03-03 16:56:15
Щодо виконання замовником рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз
Комунальним підприємством «Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство» Ужгородської міської ради в повному обсязі виконано Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз.
На виконання вказаного рішення, Замовником скасоване протокольне рішення Уповноваженої особи № 207 від 29.11.2022 р. (Протокол уповноваженої особи № 4 від 10.01.2023 р.)
10.01.2023 р. в межах строків, визначених ст. 18 Закону України 922-VIII, АМКУ та Скаржника було проінформовано про виконання рішення Колегії АМКУ від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз в повному обсязі шляхом завантаження завантажено протокольне рішення уповноваженої особи Замовника (файл «4. Про виконанання рішення АМКУ №7303-р_пк-пз від 12.12.2022.pdf» у вкладці «Скарги») через кабінет Замовника на електронному майданчику закупівель.
Однак станом на 10.01.2023 р. у кабінеті Замовника була відсутня технічна можливість скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, а саме: у профілі закупівлі активними були всього дві кнопки: «Перевірити підпис» під пропозиціями учасників та «Додати документи» у вкладці «Скарги».
Станом на 17.01.2023 р. технічні несправності не були усунені та у Замовника виникли нові обставини щодо даної закупівлі – відпала подальша потреба в закупівлі послуг та відсутність затверджених кошторисних призначень на закупівлю даного виду послуг. Уповноваженою особою замовника прийнято протокольне рішення про скасування процедури закупівлі з підстав визначених пп.1, п. 47 Постанови КМУ 1178.
Оскільки станом на дату прийняття протокольного рішення в кабінеті Замовника не з’явилась технічна можливість вчиняти будь-які дії із закупівлею (зокрема скасувати її відміну, направити на кваліфікацію учасників тощо), крім додавати документи у вкладці «Скарги», уповноваженою особою оприлюднено Протокол № 7 від 17.01.2023 р. у вкладці «Скарги» (файл. 7. Про скасування процедури закупівлі у зв’язку із відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (2).pdf).
В протоколі зазначено, що у Замовника відсутня технічна можливість вчиняти будь-які дії щодо даної закупівлі, зокрема щодо кваліфікації учасників, через відсутність відповідних функцій на майданчику, що ймовірніше за все, спричинено технічними роботами. На підтвердження цього до протоколу додано знімок екрану, де відсутнє активне натискання щодо будь-яких дій з пропозицією Учасника/Скаржника, окрім читання підпису.
Окремо в протоколі зазначено що протокол про скасування процедури закупівлі неможливо завантажити на майданчик. При натисканні кнопки «Скасувати закупівлю», система видає помилку (Знімок екрана № 2 додається до Протоколу). Відтак уповноважена особа не має технічної можливості з незалежних від Замовника та його уповноваженої особи обставин, відновити перебіг закупівлі чи скасувати закупівлю та в межах строків завантажити даний протокол на майданчик.
Також уповноваженою особою було здійснено спробу редагувати закупівлю. В окремих випадках, при аналогічних ситуаціях на майданчику, при редагування закупівлі, продовження строку розгляду пропозицій розблоковувало закупівлю та дозволяло Замовнику далі вчиняти дії на усунення порушень. Однак функція редагування (кнопка «Редагувати закупівлю» у правому куті сторінки) була відсутня на майданчику станом на складання протоколу № 7 від 17.01.2023 р (знімком екрану № 3 доданий до Протоколу).
Уповноваженою особою взято на себе зобов’язання вчинити дії передбачені Законом 922-VIII та Постановою КМУ 1178, як тільки описані вище технічні несправності будуть усунені адміністратором сайту zakupki.prom.ua.
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2023-03-15 16:01:51
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода (ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-10-21-010656-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питаннь:
1. Розглянувши пояснення, надані Комунальним підприємством "Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство" Ужгородської міської ради (далі - Замовник) щодо невиконання ним рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз (далі – орган оскарження) з технічних причин, просимо надати підтверджуючи документи про звернення до служби підтримки авторизованого електронного майданчика та до органу оскарження (АМКУ) про неможливість виконати вказане рішення органу оскарження, тощо, зокрема, з урахуванням вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082).
2. Чому при наявності зобов’язання скасувати рішення про відміну процедури закупівлі ID: UA-2022-10-21-010656-a, як постановлено органом оскарження у рішенні від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз та підлягало виконанню у 30-ти денний строк, Замовником 14 грудня 2022 року за результатами процедури закупівлі ID: UA-2022-12-01-016446-a, оголошеної на заміну відміненої закупівлі ID: UA-2022-10-21-010656-a (згідно наявної інформації на веб-порталі Уповноваженого органу та пункту 5 протоколу Уповноваженої особи від 29.11.2022 №207) прийнято рішення про укладення договору з ТОВ "Зеленгосп-Ужгород" та 20 грудня 2022 року укладено з вказаним переможцем договір №468/01, який згідно оприлюдненого звіту про виконання договору про закупівлю виконано сторонами в повному обсязі, тобто, в межах строку виконання вказаного рішення органу оскарження?
Пояснення/інформацію та підтвердні документи до кожного пункту запиту необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-03-04 10:03:42
Щодо технічної реалізації виконання рішення Колегії АМКУ на електронному майданчику
Після надання пояснень в межах даного моніторингу, уповноваженою особою Замовника виявлено, що у вкладці "Скасування закупівлі" у профілі закупівлі нарешті стала активною кнопка "Скасувати дію". Відтак уповноваженій особі Замовника нарешті вдалося технічно реалізувати Протокол уповноваженої особи № 4 від 10.01.2023 р. про виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз на електронному майданчику та Протокол уповноваженої особи № 7 від 17.01.2023 р. Про скасування процедури закупівлі у зв’язку із відсутності подальшої потреби в закупівлі послуг.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-15 16:51:51
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Послуги з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода (ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-10-21-010656-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 №185 зі змінами, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питаннь:
1. Розглянувши пояснення, надані Комунальним підприємством "Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство" Ужгородської міської ради (далі - Замовник) щодо невиконання ним рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз (далі – орган оскарження) з технічних причин, просимо надати підтверджуючи документи про звернення до служби підтримки авторизованого електронного майданчика та до органу оскарження (АМКУ) про неможливість виконати вказане рішення органу оскарження, тощо, зокрема, з урахуванням вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082).
2. Чому при наявності зобов’язання скасувати рішення про відміну процедури закупівлі ID: UA-2022-10-21-010656-a, як постановлено органом оскарження у рішенні від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз та підлягало виконанню у 30-ти денний строк, Замовником 14 грудня 2022 року за результатами процедури закупівлі ID: UA-2022-12-01-016446-a, оголошеної на заміну відміненої закупівлі ID: UA-2022-10-21-010656-a (згідно наявної інформації на веб-порталі Уповноваженого органу та пункту 5 протоколу Уповноваженої особи від 29.11.2022 №207) прийнято рішення про укладення договору з ТОВ "Зеленгосп-Ужгород" та 20 грудня 2022 року укладено з вказаним переможцем договір №468/01, який згідно оприлюдненого звіту про виконання договору про закупівлю виконано сторонами в повному обсязі, тобто, в межах строку виконання вказаного рішення органу оскарження?
Пояснення/інформацію та підтвердні документи до кожного пункту запиту необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-03-20 15:15:20
На запит Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 15 бер 16:51
1. Щодо запиту Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області про надання підтверджуючих документів про звернення до служби підтримки авторизованого електронного майданчика та до органу оскарження (АМКУ) про неможливість виконати вказане рішення органу оскарження, тощо, зокрема, з урахуванням вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 повідомляємо, що на виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз, Замовником скасоване протокольне рішення Уповноваженої особи № 207 від 29.11.2022 р. Відповідну інформацію про виконання рішення було розміщено в електронній системі закупівель шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантажено відповідні документи (Протокол уповноваженої особи № 4 від 10.01.2023 р.) через автоматизоване робоче місце замовника. Дані дії були вчинені Замовником у визначені для виконання рішення АМКУ Законом строки.
Як було описано раніше, станом на 10.01.2023 р. у кабінеті Замовника була відсутня технічна можливість скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
Звернення до служби підтримки авторизованого електронного майданчика з цього питання здійснювалось засобами телефонного зв’язку на телефон, вказаний у розділі «Контакти» електронного майданчика закупівель. З пояснень служби підтримки майданчика стало відомо, що технічні несправності є тимчасовими та пов’язані з нерегулярними відключеннями електроенергії через ракетні атаки на енергосистему України. Жодних підтвердних документів чи публічних повідомлень майданчик з цього приводу не надавав.
Інформація щодо виконання рішення АМКУ Замовником та щодо неможливості реалізувати виконання такого рішення через технічні несправності майданчика була оприлюднена Замовником та наявна в електронній системі закупівель в інтерактивному режимі реального часу.
Оскільки авторизований майданчик не був відключений від електронної системи закупівель (повідомлень щодо цього не було оприлюднено на сайті самого майданчика та інформацію про це не повідомила служба підтримки при зверненні у телефонному режимі) замовник продовжував використовувати даний електронний майданчик для оприлюднення/розміщення інформації та документів в межах даної закупівлі.
2. Щодо закупівлі ID: UA-2022-12-01-016446-a
Дана закупівля опублікована Замовником 01.12.2022 року.
Станом на дату оголошення даної процедури закупівлі, у Замовника не існувало зобов’язання скасувати рішення про відміну процедури закупівлі ID: UA-2022-10-21-010656-a, як постановлено органом оскарження у рішенні від 12.12.2022 № 7303-р/пк-пз.
Провадження, за результатами якого було винесено дане рішення, було відкрито 02.12.2023 р.
В межах провадження за скаргою ідентифікатор UA-2022-10-21-010656-a.a1, в межах закупівлі, щодо якої здійснюється моніторинг, Замовником було виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022 та повідомлено орган оскарження та скаржника, що у зв’язку з виробничою потребою Замовник дійшов висновку про необхідність оголосити процедуру закупівлі за предметом Послуги з обрізки, вирізки дерев на території м. Ужгорода (ДК 021:2015: 77210000-5 Лісозаготівельні послуги) очікуваною вартістю 501 000 грн з ПДВ на ідентичних умовах процедури закупівлі за № UA-2022-10-21-010656-a з деталізацією кваліфікаційного критерію за ст. 16 (вимоги до наявності працівників належної кваліфікації) (Протокол УО КП “КШЕП” УМР 207 Про виконання рішення Колегії АМКУ). Таке рішення Замовник прийняв через неможливість внести зміни у тендерну документацію на стадії кваліфікації учасників та через наявні порушення законодавства, що перешкоджали Замовнику здійснити закупівлю послуг належної якості, зокрема щодо вимог законодавства щодо охорони праці.
В межах розгляду скарги ідентифікатор UA-2022-10-21-010656-a.a2 Замовник повторно повідомляв орган оскарження та скаржника про те, що оголошені відкриті тогри з особливостями за тим самим предметом закупівлі, з ідентичними до відміненого тендеру вимогами до учасників, з тією самою очікуваною вартістю та за тим самим тех завдань, з деталізацією вимог до учасників за ст. 16. Ідентифікатор нової ідентичної закупівлі UA-2022-12-01-016446-a.
В межах надання пояснень органу оскарження Замовник наголосив, що перед оголошенням нової процедури (за 2 календарні дні), замовник поінформував про це скаржника та колегію АМКУ шляхом надання інформації про виконання рішення № 6781-р/пк-пз від 17.11.2022. Законні права та інтереси скаржника жодним чином не були порушені таким рішенням замовника, оскільки він має право бути учасником будь-якого тендеру, що перебуває у публічному доступі на веб-порталі ДП «Прозорро». Однак у новій процедурі закупівлі, за результатами розкриття пропозицій учасників, виявлено, що скаржник не подавав своєї тендерної пропозиції. Скарг та вимог щодо умов закупівлі UA-2022-12-01-016446-a від користувачів веб-порталу не надходило.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 березня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 квітня 2023 |
Порушення виявлено
- Невиконання рішення Антимонопольного комітету України як органу оскарження за результатами розгляду скарг суб’єктів оскарження, подання яких передбачено законом
Оскарження в суді
Опис: | Єдиний унікальний номер справи 260/2231/23 Дата реєстрації 04.04.2023 Склад суду Гебеш С.А. Сторони у справі: Відповідач (Боржник): Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, Позивач (Заявник): Комунальне підприємство "Комунальне шляхово-експлуатаційне підприємство" Ужгородської міської ради Суть судової справи: про визнання протиправним та скасування висновку Дата визначення складу суду 04.04.2023 о 16:11 |
Дата публікації: | 05 квітня 2023 |
Документи:
06 квітня 2023 13:37
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 жовтня 2022 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” |
439 992,26
UAH з ПДВ
|
430 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Жученко Борис Валерійович |
499 111,75
UAH з ПДВ
|
430 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Жученко Борис Валерійович #2642802958 |
Рішення скасоване |
430 999,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2022 16:56
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 листопада 2022 15:48
|
ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” #43706951 |
Рішення скасоване |
430 900,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2022 16:57
|
|
ФОП Жученко Борис Валерійович #2642802958 |
Рішення скасоване |
430 999,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2022 16:57
|
|
ТОВ “ВМ КАПІТАЛ ГРУП” #43706951 |
Очікує рішення |
430 900,00
UAH з ПДВ
|
29 листопада 2022 16:57
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 29 листопада 2022 17:28 |
Кінець періоду оскарження: | 10 грудня 2022 00:00 |
Дата скасування відміни: | 29 листопада 2022 17:26 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
29 листопада 2022 17:28
|
Електронний підпис |
29 листопада 2022 17:26
|
207. Про виконання рішення Колегії АМКУ .pdf |
Дата подання: 02 грудня 2022 15:11
Дата оприлюднення: | 04 березня 2023 09:53 |
Кінець періоду оскарження: | 15 березня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 15 березня 2023 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг, відсутність кошторисних призначень |
04 березня 2023 09:53
|
Електронний підпис |
04 березня 2023 09:52
|
7. Про скасування процедури закупівлі у зв’язку із відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (3).pdf |