Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт частини дорожнього покриття по вул. І. Франка в с. Чагор Чернівецького району Чернівецької області
Очікувана вартість
905 785,00 UAH
UA-2024-12-06-006771-a f3f5831f05f44a7fbfb8ae80c9179972
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чагорська cільська рада

+380373438584 sil_radacagor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 06 грудня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЧАГОРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ЧЕРНІВЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04418498
Місцезнаходження: 60412, Україна , Чернівецька обл., село Чагор, вулиця Незалежності, 79
Контактна особа: Чагорська cільська рада
+380373438584
sil_radacagor@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт частини дорожнього покриття по вул. І. Франка в с. Чагор Чернівецького району Чернівецької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60412, Україна, Чернівецька область, село Чагор, вул. Незалежності,79
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

06 грудня 2024 11:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
06 грудня 2024 11:45
ОСОБДИВОСТІ.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-12-25-000012 ● 3270ccb7f314453487aee4f6010a1d77
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 грудня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 грудня 2024 14:50
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

25.12.2024 № 66-З

Чернівці

Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

В.о. начальника Управління Лілія БОЙЧУК

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 25 грудня 2024 року № 66-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі:
4. UA-2024-12-06-006771-a від 06.12.2024 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-12-25 15:48:13

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Поточний ремонт частини дорожнього покриття по вул. І. Франка в с. Чагор Чернівецького району Чернівецької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-12-06-006771-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Чому Вами разом із договором про закупівлю не оприлюднено у машинозчитувальному форматі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси?
2. Чому умови укладеного договору від 06.12.2024 № 335 відрізняються від проекту договору відкритих торгів, що не відбулися за номером ID: UA-2024-11-25-017495-a?

Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-12-30 16:27:20

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ В РАМКАХ МОНІТОРИНГУ ПО ЗАКУПІВЛІ №UA-2024-12-06-006771-a

25.12.2024 р. у межах проведення моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України опубліковано запит Замовнику про надання пояснень.
Предметом запиту було отримання пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Чому Вами разом із договором про закупівлю не оприлюднено у машинозчитувальному форматі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси?
2. Чому умови укладеного договору від 06.12.2024 № 335 відрізняються від проекту договору відкритих торгів, що не відбулися за номером ID: UA-2024-11-25-017495-a?

У зв’язку із цим, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту Замовником закупівлі надаються пояснення з наступного приводу.
По суті запиту повідомляємо наступне.

Закупівля №UA-2024-12-06-006771-a «Поточний ремонт частини дорожнього покриття по вул. І. Франка в с. Чагор Чернівецького району Чернівецької області» проведена відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості) із змінами та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
З першого питання та другого питань:
Замовник повідомляє, що у зв’язку з виробничою необхідністю спричиненою граматичною помилкою та керуючись пунктами 1, 7 статті 41 Закону, підпунктами 10, 11 пункту 1 статті 10 Закону, відповідно до пункту 9.1, підпункту 3 пункту 11.3 опублікованого Договору №335 від 06.12.2024 (далі - Договір), між Замовником та Підрядником була укладена Додаткова угода №1 від 24.12.2024 р. (далі – Додаткова угода) (додається) та оприлюднена згідно підпунктів 10, 11 пункту 1 статті 10 Закону та пунктів 1, 7 статті 41 Закону, відповідно до пункту 9.1, підпункту 3 пункту 11.3 опублікованого Договору впродовж трьох робочих днів для викладення пунктів укладеного Договору в наступній редакції згідно чинного законодавства шляхом публікування зазначеної Додаткової угоди, а саме:
«Пункт 4.1. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі Актів виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки за формою КБ-3 та Актів здачі-приймання наданих послуг за відповідний період протягом 30 календарних днів з дня його підписання Замовником. Виконавець передає зазначені документи у 2-х примірниках разом з документами, що підтверджують факт використання механізованої техніки, обладнання, інструментів та інших матеріальних ресурсів.
Пункт 4.2. Замовник протягом 3 робочих днів розглядає Акт виконаних робіт за формою КБ-2в, довідку за формою КБ-3 та Акт здачі-приймання наданих послуг та додані до нього документи, після чого приймає рішення про прийняття наданих послуг підписавши зазначені документи або надання вмотивованої відмови у його підписанні. У разі відмови від підписання вказаних документів Виконавець протягом 3 робочих днів усуває недоліки та повторно подає Акт виконаних робіт за формою КБ-2в, довідку за формою КБ-3 та Акт здачі-приймання наданих послуг та додані до нього документи для підписання.
Пункт 11.3. підпункт 2): Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
2) відповідно до частини 2 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами, погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
У разі збільшення ціни товару Постачальник звертається до Покупця із відповідним зверненням, в якому подає розрахунок зростання вартості товару з моменту підписання договору у відсотках. До звернення додаються підтверджуючі документи, які підтверджують факт коливання ціни на ринку, а саме документ, який містить інформацію про рівень цін на товар, що є предметом закупівлі на час укладання договору (додаткової угоди до договору) та документ, який містить інформацію про рівень цін на товар на момент перегляду ціни. Сторони складають та підписують додаткову угоду про зміну вартості товару, нову специфікацію до цього Договору, яка є його невід’ємною частиною, а попередня специфікація втрачає чинність. Сума угоди, при цьому залишається незмінною;
Пункт 12.1 Додаток №1 – Договірна ціна (зі змінами)».
Таким чином, на виконання частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднює через електронну систему закупівель відповідні пояснення (інформацію, документи), що вищезазначено.
Чагорська сільська рада також повідомляє, що висвітлені Вами проблемні питання будуть враховані та не будуть допущені під час формування, складання та висвітлення договорів в майбутніх закупівлях.

Додатки: Додаткова угода №1 від 24.12.2024 р. (із додатками) в 1 екз. на 11 арк

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-12-30 16:28:06

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ВІДПОВІДЬ НА ЗАПИТ ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ В РАМКАХ МОНІТОРИНГУ ПО ЗАКУПІВЛІ №UA-2024-12-06-006771-a

25.12.2024 р. у межах проведення моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України опубліковано запит Замовнику про надання пояснень.
Предметом запиту було отримання пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Чому Вами разом із договором про закупівлю не оприлюднено у машинозчитувальному форматі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси?
2. Чому умови укладеного договору від 06.12.2024 № 335 відрізняються від проекту договору відкритих торгів, що не відбулися за номером ID: UA-2024-11-25-017495-a?

У зв’язку із цим, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту Замовником закупівлі надаються пояснення з наступного приводу.
По суті запиту повідомляємо наступне.

Закупівля №UA-2024-12-06-006771-a «Поточний ремонт частини дорожнього покриття по вул. І. Франка в с. Чагор Чернівецького району Чернівецької області» проведена відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості) із змінами та Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
З першого питання та другого питань:
Замовник повідомляє, що у зв’язку з виробничою необхідністю спричиненою граматичною помилкою та керуючись пунктами 1, 7 статті 41 Закону, підпунктами 10, 11 пункту 1 статті 10 Закону, відповідно до пункту 9.1, підпункту 3 пункту 11.3 опублікованого Договору №335 від 06.12.2024 (далі - Договір), між Замовником та Підрядником була укладена Додаткова угода №1 від 24.12.2024 р. (далі – Додаткова угода) (додається) та оприлюднена згідно підпунктів 10, 11 пункту 1 статті 10 Закону та пунктів 1, 7 статті 41 Закону, відповідно до пункту 9.1, підпункту 3 пункту 11.3 опублікованого Договору впродовж трьох робочих днів для викладення пунктів укладеного Договору в наступній редакції згідно чинного законодавства шляхом публікування зазначеної Додаткової угоди, а саме:
«Пункт 4.1. Розрахунки за надані послуги здійснюються на підставі Актів виконаних робіт за формою КБ-2в та довідки за формою КБ-3 та Актів здачі-приймання наданих послуг за відповідний період протягом 30 календарних днів з дня його підписання Замовником. Виконавець передає зазначені документи у 2-х примірниках разом з документами, що підтверджують факт використання механізованої техніки, обладнання, інструментів та інших матеріальних ресурсів.
Пункт 4.2. Замовник протягом 3 робочих днів розглядає Акт виконаних робіт за формою КБ-2в, довідку за формою КБ-3 та Акт здачі-приймання наданих послуг та додані до нього документи, після чого приймає рішення про прийняття наданих послуг підписавши зазначені документи або надання вмотивованої відмови у його підписанні. У разі відмови від підписання вказаних документів Виконавець протягом 3 робочих днів усуває недоліки та повторно подає Акт виконаних робіт за формою КБ-2в, довідку за формою КБ-3 та Акт здачі-приймання наданих послуг та додані до нього документи для підписання.
Пункт 11.3. підпункт 2): Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
2) відповідно до частини 2 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» із змінами, погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення.
У разі збільшення ціни товару Постачальник звертається до Покупця із відповідним зверненням, в якому подає розрахунок зростання вартості товару з моменту підписання договору у відсотках. До звернення додаються підтверджуючі документи, які підтверджують факт коливання ціни на ринку, а саме документ, який містить інформацію про рівень цін на товар, що є предметом закупівлі на час укладання договору (додаткової угоди до договору) та документ, який містить інформацію про рівень цін на товар на момент перегляду ціни. Сторони складають та підписують додаткову угоду про зміну вартості товару, нову специфікацію до цього Договору, яка є його невід’ємною частиною, а попередня специфікація втрачає чинність. Сума угоди, при цьому залишається незмінною;
Пункт 12.1 Додаток №1 – Договірна ціна (зі змінами)».
Таким чином, на виконання частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник оприлюднює через електронну систему закупівель відповідні пояснення (інформацію, документи), що вищезазначено.
Чагорська сільська рада також повідомляє, що висвітлені Вами проблемні питання будуть враховані та не будуть допущені під час формування, складання та висвітлення договорів в майбутніх закупівлях.

Додатки: Додаткова угода №1 від 24.12.2024 р. (із додатками) в 1 екз. на 11 арк.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Повідомляємо Вас, що за результатами висновку про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2024-12-06-006771-a, було здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи з уповноваженою особою, на предмет дотримання норм діючого законодавства України в сфері державних закупівель, необхідністю слідкування за внесенням змін в законодавство, відображенню даних змін в тендерній документації на закупівлю, тощо. Також повідомляємо, що уповноваженою особою було прослухано вебінар на тему: «Останні зміни до законодавства та на що необхідно звернути увагу при проведенні закупівель» за адресою: https://online.radnyk.academy/courses/26423/lessons/268339.

2025-01-08 16:12:36


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 02 січня 2025
Кінцевий строк оскарження: 17 січня 2025

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлені порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону, абзацу другого частини першої статті 41 Закону, абзацу другого пункту 3-8 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, підпункту 6 пункту 13 Особливостей № 1178.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІКТОРІЯ"
#32342157
Переможець 905 785,00
UAH з ПДВ
06 грудня 2024 11:46

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2024 17:23
ДОДАТКОВА УГОДА №1 + ДОДАТКИ.pdf зміни до договору
26 грудня 2024 17:22
ДОГОВІР №335 ВІД 06.12.2024 Р..PDF укладений
06 грудня 2024 11:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2024
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з виробничою необхідністю спричиненою граматичною помилкою, керуючись пунктом договору 9.1; пунктом договору 11.3 підпункт 3; пунктами 1, 7 статті 41 Закону; підпунктами 10, 11 пункту 1 статті 10 Закону, Сторони погодили викласти наступні Пункти Договору № 335 від 06 грудня 2024 року в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 335
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML