Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт гідротехнічних споруд та розчистка канави вздовж вул. Ушинського та вул. Уманської (струмок Вершинка) у Солом’янському районі м. Києва)
Очікувана вартість
5 150 000,00 UAH
UA-2020-10-10-000227-b ● f3df0992dec3431082ce053bd120a94c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» |
Код ЄДРПОУ: | 23505151 |
Вебсайт: | http://pleso.com.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3 |
Контактна особа: |
Анна Юрченко +380675493905 09876an@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2020 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2020 23:00 |
Початок аукціону: | 26 жовтня 2020 13:55 |
Очікувана вартість: | 5 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 154 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 3,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 25000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - українська або російська, інші мови (за наявності перекладу). Обсяг виконання робіт наведений у Додатку 1 до тендерної документації. Строк виконання робіт – не може перевищувати 50 календарних днів з дати підписання договору про закупівлю у відповідності до календарного графіку виконання робіт.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт гідротехнічних споруд та розчистка канави вздовж вул. Ушинського та вул. Уманської (струмок Вершинка) у Солом’янському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2020 14:25 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2020 14:24 |
тд вершинка.docx | |
10 жовтня 2020 14:24 |
додаток 1 Вершинка.docx | |
10 жовтня 2020 14:24 |
додаток 3 Вершинка.docx | |
10 жовтня 2020 14:24 |
додаток 2 Вершинка.docx |
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2020-11-25-000002 • d3364c81b55445e7902ac5232608dcb5
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2020-11-25
•
09:45
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Суб’єкт оскарження
(учасник закупівлі): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГІДРОБУДЕНЕРГОАВТОМАТИКА» Ідентифікаційний код юридичної особи: 41227169
02002 м. Київ, вул. Євгена Сверстюка, буд.11-А кім.406
E-mail: e-mail: businesshydro@gmail.com
Тел.: +38 (050) 393-06-05
Замовник торгів: Комунальне підприємство виконавчого органу. Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «ПЛЕСО»
Ідентифікаційний код юридичної особи: 23505151
04119, Україна, м. Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3
Тел: + 38 (067) 549-39-05,
E-mail: 09876an@gmail.com.
Інформація про закупівлю: Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт гідротехнічних споруд та розчистка канави вздовж вул. Ушинського та вул. Уманської (струмок Вершинка) у Солом’янському районі м. Києва)
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація. Очікувана вартість закупівлі 5 150 000,00 грн.
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-10-000227-b
СКАРГА
10.10.2020 року Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «ПЛЕСО» оголосило тендер на закупівлю «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт гідротехнічних споруд та розчистка канави вздовж вул. Ушинського та вул. Уманської (струмок Вершинка) у Солом’янському районі м. Києва)» (UA-2020-10-10-000227-b).
Загалом, згідно реєстру пропозицій, сформованого електронною системою закупівель подали тендерні пропозиції наступні учасники:
• ТОВ «ТИТАН-БУД»;
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРЛЮКС";
• Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС";
• ТОВ «Олфомед».
Аукціон за вказаною закупівлею відбувся 26.10.2020.
02 листопада 2020 Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) по охороні, утриманню та експлуатації земель водного фонду м. Києва «ПЛЕСО» оголосило тендер на закупівлю «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт гідротехнічних споруд та розчистка канави вздовж вул. Ушинського та вул. Уманської (струмок Вершинка) у Солом’янському районі м. Києва)» (UA-2020-11-02-010015-c), що є ідентичною закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт гідротехнічних споруд та розчистка канави вздовж вул. Ушинського та вул. Уманської (струмок Вершинка) у Солом’янському районі м. Києва)» (UA-2020-10-10-000227-b).
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГІДРОБУДЕНЕРГОАВТОМАТИКА» ознайомившись із особливостями проведення відкритих торгів, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів на закупівлю: Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт гідротехнічних споруд та розчистка канави вздовж вул. Ушинського та вул. Уманської (струмок Вершинка) у Солом’янському районі м. Києва)» подало тендерну пропозицію для участі у зазначеній Процедурі.
Згідно реєстру пропозицій, сформованого електронною системою закупівель, подали тендерні пропозиції наступні учасники:
• ТОВ «ТИТАН-БУД»;
• ТОВ «ГІДРОБУДЕНЕРГОАВТОМАТИКА»;
• ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРЛЮКС".
19.11.2020 року, за результатами аукціону, переможцем закупівлі з ідентифікатором UA-2020-10-10-000227-b «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт гідротехнічних споруд та розчистка канави вздовж вул. Ушинського та вул. Уманської (струмок Вершинка) у Солом’янському районі м. Києва)» було визнано ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРЛЮКС", пропозиція якого складала 4 945 480,00 грн. з ПДВ.
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
Замовник розглянув пропозиції учасників закупівлі з ідентифікатором UA-2020-10-10-000227-b і відхилив тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Проте, опублікував повідомлення для наступного учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРЛЮКС" - з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей – учасником у складі тендерної пропозиції не в повному обсязі надані копії таких документів: - копія договору від 14.03.2020 № 1; - копія договору від 08.06.2020 № 1/1; - копія договору 18.05.2020 № 03/18-05-20. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – відповідно до підпунктів 1, 3 пункту 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» тендерної документації, згідно яких: учасник повинен надати у складі тендерної документації, копії документів, що підтверджують наявність матеріально-технічної бази в учасника, що зазначена ним у довідці та копії договорів, зазначених у довідці учасника. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:копія договору від 14.03.2020 № 1; копія договору від 08.06.2020 № 1/1; копія договору 18.05.2020 № 03/18-05-20 у повному обсязі.
В результаті цього, переможцем закупівлі процедури закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт гідротехнічних споруд та розчистка канави вздовж вул. Ушинського та вул. Уманської (струмок Вершинка) у Солом’янському районі м. Києва)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-10-000227-b було визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРЛЮКС" з ціною 4 945 480 грн. з ПДВ 19.11.2020 – після проведення аукціону за закупівлею з ідентифікатором UA-2020-11-02-010015-c, де пропозиція учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРЛЮКС" не є найбільш економічно вигідною.
Зазначені факти вказують на упереджене ставлення Замовника, який проводить одну й ту ж процедуру під заздалегідь визначеного переможця - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРЛЮКС".
Враховуючи вищевикладене, керуючись ст.ст. 1, 5, 18, 29 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГІДРОБУДЕНЕРГОАВТОМАТИКА» до розгляду.
2. Зобов'язати Замовника скасувати своє рішення, прийняте за результатами аукціону, оцінки, проведеної електронною системою, про визнання переможцем процедури закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт гідротехнічних споруд та розчистка канави вздовж вул. Ушинського та вул. Уманської (струмок Вершинка) у Солом’янському районі м. Києва)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-10-000227-b, учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРЛЮКС".
Документи тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція та Протокол засідання тендерного комітету КП «ПЛЕСО» № 345/20 від 19.11.2020 року знаходяться у відкритому доступі в системі Prozorro, ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-10-000227-b.
«23» листопада 2020 року Директор ТОВ "ГІДРОБУЕНЕРГОАВТОМАТИКА" Просовецький М. К.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 жовтня 2020 14:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «ТИТАН-БУД» |
4 500 730,10
UAH з ПДВ
|
4 346 230,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРЛЮКС" |
5 099 980,00
UAH з ПДВ
|
4 945 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" |
5 139 998,71
UAH з ПДВ
|
4 985 498,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Олфомед |
5 145 000,00
UAH з ПДВ
|
5 145 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ «ТИТАН-БУД» #42756561 |
Відхилено |
4 346 230,10
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2020 19:57
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА УКРЛЮКС" #43537483 |
Переможець |
4 945 480,00
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2020 17:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2020 16:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 19:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2020 23:26
|
ДУ №2 від 28.12.2020 до дог №1722 Вершинка.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 23:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2020 15:51
|
ДУ №1 від 02.12.2020 до дог №1722 Вершинка будроботи.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2020 15:21
|
Електронний підпис | укладений |
02 грудня 2020 14:57
|
Дог № 1722 від 02.12.2020 Вешинка будроботи.pdf | укладений |
02 грудня 2020 14:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи технічний регламент роботи майданчиків встановлений ДП "Прозорро", Замовник не може обрати підставу для внесення змін до договору відповідно до вимог закону України "Про публічні закупівлі", оскільки зміни в договір вносяться у відповідності до вимог статті 651 Цивільного кодексу України. Таким чином, замовник повинен обрати підстави внесення змін виключно із наявних та реалізованих на майданчику. В іншому випадку, замовник не має технічної можливості оприлюднити додаткову угоду про внесення змін до договору. Керуючись статтею 651 Цивільного кодексу України, пунктами 13.1, 13.2 Договору №1722 від 02.12.2020р. (далі – Договір), уклали цю Додаткову угоду (надалі – Додаткова угода) до Договору про наступне: 1. Ціна цього Договору залишається незмінною і становить 4 945 480,00 грн. (чотири мільйони дев’ятсот сорок п’ять тисяч чотириста вісімдесят гривень 00 копійок) в тому числі ПДВ 20% – 824 246,67 грн. (вісімсот двадцять чотири тисячі двісті сорок шість гривень 67 копійок). 2. Пункт 1.4 Договору викласти у новій реакції: «1.4. Обсяг робіт за Договором може бути змінено в залежності від реального фінансування видатків Замовника на виконання даних заходів. Строки виконання робіт (будівництва об'єкта) 26 календарних днів з дати підписання Договору про закупівлю у відповідності до календарного графіку виконання робіт.». 3. Пункт 1.5 Договору викласти у новій реакції: «1.5. Підрядник розпочинає виконання робіт 03 грудня 2020 року і завершує виконання робіт 28 грудня 2020 року.». 4. Пункт 15.1 Договору викласти у новій реакції: «15.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». 5. Додаток № 2 «Календарний графік виконання робіт» викласти у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди і є невід’ємною її частиною. 6. Інші умови Договору залишаються незмінними і Сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. Враховуючи інформацію розміщену за посиланням https://infobox.prozorro.org/updates/pdv-v-sistemi-prozorro сума договору без ПДВ зазначена у відповідності до вище розміщеного роз'яснення та технічно не може відповідати інформації зазначеній в договорі. |
Номер договору про закупівлю: | 1722 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити обсяги закупівлі за Договором на суму 140 308,36 грн., викласти пункт 2.1 Договору у наступній редакції: договірна ціна робіт визначається на підставі Договірної ціни, яка є невід’ємною частиною Договору (Додаток № 1), є твердою та становить 4 805 171,64 грн. Викласти Додаток № 1 «Договірна ціна» у новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди і є невід’ємною її частиною. |
Номер договору про закупівлю: | 1722 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |