Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуг з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення
Очікувана вартість
9 480,00 UAH
UA-2024-01-19-002942-a f3be6245a4d945218c7aab10d9c270ee
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Вороніна

+380737856461 mcsddnipro@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 19 січня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міський центр соціальної допомоги
Код ЄДРПОУ: 25542943
Вебсайт: https://dniprorada.gov.ua/uk/page/miskij-centr-socialnoi-dopomogi
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. ВОЛОДИМИРА АНТОНОВИЧА, буд. 56
Контактна особа: Юлія Вороніна
+380737856461
mcsddnipro@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Послуг з адміністрування (обслуговування) програмного забезпечення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Комбрига Петрова, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням

Тендерна документація

19 січня 2024 10:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 січня 2024 10:27
Протокольне рішення УО без використання ЕСЗ (7226).pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КРАСУЛЯ ЮРІЙ СЕРГІЙОВИЧ
#2296400471
Переможець 9 480,00
UAH
19 січня 2024 10:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2024 08:28
ДУ 1 від 17.06.2024 до дог 00788 зміна реквізітів замовника..pdf зміни до договору
18 червня 2024 08:26
Договір 00788 від 18.01.2024 р..pdf укладений
19 січня 2024 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 червня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна юридичної адреси Замовника
Номер договору про закупівлю: 00788
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML