Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт трьох ліфтів із заміною ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства «Новояворівська лікарня ім. Юрія Липи» Новояворівської міської ради
Очікувана вартість
5 200 000,00 UAH
UA-2022-08-30-007974-a ● f3bd63ca86504672b0fe656103f9e75b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Новояворівська лікарня імені Юрія Липи" Новояворівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 20763289 |
Місцезнаходження: | 81053, Україна , Львівська обл., м. Новояворівськ, вул. Шевченка, 18 |
Контактна особа: |
Ярослава Зенкова +380679169210, +380325640534 nrl_hospital@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 серпня 2022 16:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 вересня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 жовтня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 жовтня 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 05 жовтня 2022 11:19 |
Очікувана вартість: | 5 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 одиниця
Капітальний ремонт трьох ліфтів із заміною ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства «Новояворівська лікарня ім. Юрія Липи» Новояворівської міської ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81053, Україна, Львівська область, місто Новояворівськ, вулиця Шевченка,18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 листопада 2022
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2022 09:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 вересня 2022 09:09 |
ТД_ліфти із змінами 27.09.docx | |
27 вересня 2022 09:09 |
ТД_ліфти із змінами 27.09.docx | |
23 вересня 2022 14:48 |
Перелік змін до Тендерноі_ документаціі від 23.09.2022.docx | |
06 вересня 2022 17:20 |
Перелік змін до Тендерноі_ документаціі від 06.09.2022.docx | |
31 серпня 2022 17:39 |
Перелік змін до Тендерноі_ документаціі від 31.08.2022.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
об'єми робіт
Дата подання: 31 серпня 2022 12:26
Дата відповіді: 31 серпня 2022 17:41
Чому в технічному завданні (Додаток 3) не має об'ємів робіт? Які роботи необхідно проводити, які роботи в складі дефектного акту визначені в проектно-кошторисній документації, яка затверджена експертною організацією? Чи є в наявності проектно-кошторисна документація, яка проходила експертизу, з отриманням позитивного експертного висновку?
Відповідь: об’єми робіт в технічному завдані нами було додано. Відповідні зміни внесено в ТД від 31.08.2022 року додаток №3 ( таблиця №2)та оприлюднено відповідно до Закону.
Щодо відповіді Замовника «забезпечить оперативність в обслуговувані та ремонті ліфтів на який буде гарантійний термін не менше 36 місяців»
Дата подання: 02 вересня 2022 14:12
Дата відповіді: 06 вересня 2022 16:54
Відповідь Замовника:
«2. Вимогу щодо наявності сервісної служби в м. Новояворівську важаємо обгрунтованою, так як наявність сервісної служби в місті НОВОЯВОРІВСЬК ЗАБЕЗПЕЧИТЬ ОПЕРАТИВНІСТЬ В ОБСЛУГОВУВАНІ ТА РЕМОНТІ ЛІФТІВ НА ЯКИЙ БУДЕ ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН НЕ МЕНШЕ 36 МІСЯЦІВ. Адже лікарня є об’єктом стратегічного значення і перевозить важкохворих пацієнтів, яким необхідна невідкладна медична допомога . Безперебійна робота ліфтів та їх оперативний ремонт є життєво необхідний для важкохворих пацієнтів. Вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною.»
Просимо ро'зяснити, переможець закупівлі буде нести просто гарантійні зобов'язання щодо обладнання, матеріалів, робіт, тощо, чи також буде здійснювати технічне обслуговування та ремонт ліфтів протягом гарантійного часу (проведення регламентних робіт, місячних ремонтів, квартальних ремонтів, надання послуг ЛАС)?
В разі якщо переможець закупівлі буде здійснювати технічне обслуговування та ремонт ліфтів, чи будуть дані послуги окремо оплачуватись Замовником?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Переможець буде нести гарантійні зобов'язання щодо обладнання, матеріалів, робіт, тощо відповідно до гарантійного терміну не менше 36 місяців. На технічне обслуговування буде заключено окрема угода.
Щодо рекомендації Учасникам відвідати та оглянути територію
Дата подання: 02 вересня 2022 14:23
Дата відповіді: 06 вересня 2022 16:54
В умовах тендерної документації вказано:
Учаснику рекомендується відвідати та оглянути територію, де буде здійснюватись капітальний ремонт, а також заповнити Акт огляду об’єкта ( додаток №6) та отримати від замовника усю необхідну додаткову інформацію, що може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції.
Ця вимога носить рекомендаційниї характер чи обовязковий?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: : ОБОВЯЗКОВИЙ ХАРАКТЕР
Щодо ненадання необхідної інформації в складі тендерної документації
Дата подання: 02 вересня 2022 14:33
Дата відповіді: 06 вересня 2022 16:55
В умовах тендерної документації вказано, що з проектною документацією можна ознайомитись за адресою Замовника для об’єктивної та повної підготовки своїх пропозицій.
Однак, згідно Закону України «Про публічні Закупівлі» вказано, що Тендерна документація оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель, тому просимо надати розяснення:
З яких причин Замовник не опублікував проектну документацію, або певну частину інформації з проектної документації яка необхідна для формування пропозицій, для вільного доступу в електронній системі закупівель?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник вважає за необхідне до завершення подачі пропозицій Учасниками вжити всіх дій для розкриття всієї об’єктивної та необхідної інформації для всіх потенційних Учасників для спроможності потенційному переможцю виконати в повному об’ємі всі роботи щодо встановлення ліфта та у строки визначені Замовником. Крім цього, вимога Замовника про здійснення Учасником огляду приміщень лікарні а саме, машинного приміщення та шахти ліфта, у яких буде проводитись капітальний ремонт ліфтів визначених технічним завданням та надання акту огляду приміщень, зумовлена потребою передбачити та визначити необхідні види та обсяги робіт з капітального ремонту ліфтів та коректно оцінити вартість за оголошену ціну Замовника
Щодо програмного комплексу АВК-5
Дата подання: 02 вересня 2022 14:41
Дата відповіді: 06 вересня 2022 16:55
В тендерній документації вказано, що Кошторисна документація повинна бути виконана в програмному комплексі АВК – 5.
Чи можна подавати документації в інших програмних комплексах, які сертифіковані та взаємодіють з АВК – 5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Також, Комісією з розгляду програмних комплексів Мінрегіонбуду рекомендується застосовувати і інші програмні комплекси, окрім АВК-5.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: МОЖНА ПОДАВАТИ В ІНШИХ ПРОГРАМНИХ КОМПЛЕКСАХ
Щодо вогнестійкості дверей шахти ліфтів
Дата подання: 02 вересня 2022 14:43
Дата відповіді: 06 вересня 2022 16:55
Просимо вказати чи повинні бути вогнестійкими двері шахти ліфтів, якщо так, то чи потрібно надавати в складі пропозиції відповідні підтверджуючі документи?
Відповідь: В СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ НЕ ПЕРЕДБАЧЕНІ ВОГНЕСТІЙКІ ДВЕРІ І ВІДПОВІДНІ ПІДТВЕРДЖУЮЧІ ДОКУМЕНТИ
Щодо точного обрахування об"ємів робіт
Дата подання: 02 вересня 2022 14:50
Дата відповіді: 06 вересня 2022 16:55
В Таблиці 2 відомість обсягів робіт, Технічної специфікації, вказано всього три види робіт по ліфтах, власне демонтажні роботи, монтажні та пусконалагоджувальні роботи.
Однак, як правило заміна ліфтів передбачає цілий ряд будівельних робіт: пробивання різних отворів, зароблення отворів, влаштування стяжок, оздоблювальні роботи, штукатурні роботи, шпаклювання, пофарбування, влаштування освітлень, влаштування диспетчерського зв'язку тощо.
Оскільки в умовах тендерної документації вказані роботи не описані, просимо вказати, дані роботи будуть виконуватись силами Замовника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: : В ОБСЯГИ РОБІТ були включені три види основних робіт, які передбачають ряд будівельних робіт щодо встановлення та подальшого введення обладнання в експлуатацію
Супутні роботи по заміні ліфтів
Дата подання: 02 вересня 2022 14:52
Дата відповіді: 06 вересня 2022 16:55
Просим вказати хто має організовувати та оплачувати послуги по технічних оглядах ліфтів, кінцевих/остаточних перевірках ліфтів, отримання дозволу на експлуатацію ліфтів?
Відповідь: ДЛЯ ВИКОНАННЯ РОБІТ ЗАМОВНИК БУДЕ ЗАЛУЧАТИ СТОРОННІ ЕКСПЕРТНІ ОРГАНІЗАЦІЇ
Пряме порушення Закону України "Про публічні закупівлі" (визначення кола учасників ще до проведення аукціону!)
Дата подання: 02 вересня 2022 15:06
Дата відповіді: 06 вересня 2022 16:55
В тендерній документації вказано, що Учаснику рекомендується відвідати та оглянути територію, де буде здійснюватись капітальний ремонт, а також заповнити Акт огляду об’єкта ( додаток №6) та отримати від замовника усю необхідну додаткову інформацію, що може бути йому необхідна для підготовки тендерної пропозиції.
По перше, просимо роз'яснити поняття «додаткова інформація для підготовки тендерної пропозиції», оскільки згідно Закону тендерна пропозиція готується у відповідності до тендерної документації, а не у відповідності до певної «додаткової інформації», якщо така додаткова інформація є у Замовника то надайте її у вільному доступі в електронній системі закупівель.
По друге, ненадання Замовником надати у вільному доступі всієї необхідної документації, яка є необхідна для формування пропозицій учасників свідчить про пряме порушення Замовником Закрну України «Про публічні закупівлі».
По третє, за наведеною формою Акт має бути підписаний представниками та скріплений печатками Замовника та Учасника. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» відкриття найменування учасників відбувається після проведення аукціону, однак даною вимогою Замовник вирішив дізнатися найменування учасників ще до проведення аукціону. Інформацією щодо всіх учасників, які складуть та підпишуть акт огляду, може скористатись Замовник та скоординувати дії певних учасників, що в свою чергу спотворить результати закупівлі. Враховуючи вище викладене вимагаємо внести зміни до тендерної документації для приведення її у відповідність чинному законодавству України для запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Детально розглянувши вашу вимогу повідомляємо, що згідно ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" закупівля здійснюється за такими принципами добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стаціях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога Замовника про здійснення Учасником огляду приміщень лікарні а саме, машинного приміщення та шахти ліфта, у яких буде проводитись капітальний ремонт ліфтів визначених технічним завданням та надання акту огляду приміщень, є необхідністю і доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час медичної установи. Вказана вимога і поняття «додаткова інформація» зумовлені потребою передбачити та визначити необхідні види та обсяги робіт з капітального ремонту та коректно оцінити вартість за оголошену ціну Замовника Крім цього, зазначаємо, що підстав, з яких Замовник може не надати наведений вище акт огляду, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника закупівлі підстав причиною відхилення такої Пропозиції, немає і бути не може, оскільки представник Замовника в будь-якому випадку підтвердить присутність представника Учасника на об’єкті, який він оглянув відповідно до умов тендерної документації та вимог до предмета закупівлі. Додатково повідомляємо, що Замовник самостійно визначає умови та порядок проведення торгів, в тому числі самостійно приймає рішення щодо виставлення умов Учасникам. Замовник вважає за необхідне до завершення процедури по закупівлі та перед укладенням договору вжити всіх дій для розкриття всієї об’єктивної та необхідної інформації для всіх потенційних Учасників для спроможності потенційному переможцю виконати в повному об’ємі всі роботи щодо встановлення ліфта та у строки визначені Замовником. Враховуючи те, що вимоги Замовника до предмета закупівлі не містять вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, підстав для внесення змін до тендерної документації немає.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-08-30-007974-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Код ЄДРПОУ:40240550
Дата подання: 31 серпня 2022 12:14
ВИМОГА
щодо умов закупівлі
Шановний Замовник,
По-перше,
в Додатку 3 та таблиці1 Додатку 3 до тендерної документації (затвердженою протоколом уповноваженою особою від 30.08.2022р) на закупівлю Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, а саме:
- використання аналогів/еквівалентів ліфтового обладнання не допускається;
- У учасника повинна бути наявна сервісна служба у м. Новояворівськ, що підтверджується копією договору на технічне обслуговування з замовником обєкт якого знаходиться у м. Новояворівськ, та листом від замовника про підтвердження інформації про дійсність договору;
- Власне, наявність сервісної служби у м. Новояворівськ (таблиця 1 Додатку 3).
Вимоги викладені в тендерної документації від 30.08.2022 є дискримінаційними та такими, що значно обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі.
Як потенційний Учасник, маємо необхідний досвід з постачанню та капітального ремонту із заміною ліфтового обладнання, та хочемо зауважити наступне:
1. п. 6 Розділу 3 тендерної документації на закупівлю: «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ТРЬОХ ЛІФТІВ ІЗ ЗАМІНОЮ ЛІФТОВОГО ОБЛАДНАННЯ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НОВОЯВОРІВСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ. ЮРІЯ ЛИПИ» НОВОЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (UA-2022-08-30-007974-a), зазначено: У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
п.3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) визначено, що «…..До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент"».
п.4 ст. 23 Закону визначено: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"».
Незрозуміло, чому замовник не допускає використання учасниками аналогів/еквівалентів ліфтового обладнання, зазначивши дану недопустиму вимогу в Додатку 3 до тендерної документації, тим самим порушив Закон України. Також, не зрозуміло, на яке обладнання, конкретну марку чи виробника посилається замовник і що в розумінні замовника: «……..не допускається аналоги/еквіваленти ліфтового обладнання».
2. Визначивши вимогу, щодо наявності сервісної служби в м. Новояворівськ, замовник свідомо лобіює інтереси певної компанії, чим порушує Закон України. Предметом закупівлі є «Капітальний ремонт трьох ліфтів із заміною ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства «Новояворівська лікарня ім. Юрія Липи» Новояворівської міської ради». Предмет закупівлі, поставка обладнання та технологія виконання робіт ніякого відношення до сервісного обслуговування не мають.
Зазначеними вимогами Замовник свідомо звузив коло потенційних учасників процедури закупівлі.
Окрім того, необхідно зазначити, що визначені замовником вимоги порушують основні принципи публічних закупівель (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи викладене, вимагаємо виключити вищенаведені дискримінаційні вимоги до учасників шляхом внесення змін до тендерної документації, відповідно до чинного Законодавства України.
По-друге,
Замовник у технічній специфікації визначив наступне: Учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно Додатку3), зокрема:
- зведений кошторисний розрахунок;
- локальні кошториси / локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- відомість ресурсів;
- розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни.
Але, замовник свідомо не вказав в технічній специфікації/технічному завданні необхідні об’єми робіт, з зазначенням:
- найменування робіт і витрат та кількості.
Відсутність даної інформації в технічному завданні унеможливлює здійснення кошторисного розрахунку в програмному комплексі АВК-5 та надання відповідних розрахунків у складі пропозиції учасників.
Отже, вимагаємо надати в складі технічного завдання до тендерної документації об’єми робіт, згідно проектно-кошторисної документації по даному предмету закупівлі. Проектно-кошторисна документації повинна бути затверджена експертною організацією, результатом проведення експертизи є позитивний експертний висновок.
Розгорнути
Згорнути
По-перше,
в Додатку 3 та таблиці1 Додатку 3 до тендерної документації (затвердженою протоколом уповноваженою особою від 30.08.2022р) на закупівлю Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, а саме:
- використання аналогів/еквівалентів ліфтового обладнання не допускається;
- У учасника повинна бути наявна сервісна служба у м. Новояворівськ, що підтверджується копією договору на технічне обслуговування з замовником обєкт якого знаходиться у м. Новояворівськ, та листом від замовника про підтвердження інформації про дійсність договору;
- Власне, наявність сервісної служби у м. Новояворівськ (таблиця 1 Додатку 3).
Вимоги викладені в тендерної документації від 30.08.2022 є дискримінаційними та такими, що значно обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі.
Як потенційний Учасник, маємо необхідний досвід з постачанню та капітального ремонту із заміною ліфтового обладнання, та хочемо зауважити наступне:
1. п. 6 Розділу 3 тендерної документації на закупівлю: «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ТРЬОХ ЛІФТІВ ІЗ ЗАМІНОЮ ЛІФТОВОГО ОБЛАДНАННЯ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НОВОЯВОРІВСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ. ЮРІЯ ЛИПИ» НОВОЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» (UA-2022-08-30-007974-a), зазначено: У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»».
п.3 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі по тексту – Закон) визначено, що «…..До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент"».
п.4 ст. 23 Закону визначено: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"».
Незрозуміло, чому замовник не допускає використання учасниками аналогів/еквівалентів ліфтового обладнання, зазначивши дану недопустиму вимогу в Додатку 3 до тендерної документації, тим самим порушив Закон України. Також, не зрозуміло, на яке обладнання, конкретну марку чи виробника посилається замовник і що в розумінні замовника: «……..не допускається аналоги/еквіваленти ліфтового обладнання».
2. Визначивши вимогу, щодо наявності сервісної служби в м. Новояворівськ, замовник свідомо лобіює інтереси певної компанії, чим порушує Закон України. Предметом закупівлі є «Капітальний ремонт трьох ліфтів із заміною ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства «Новояворівська лікарня ім. Юрія Липи» Новояворівської міської ради». Предмет закупівлі, поставка обладнання та технологія виконання робіт ніякого відношення до сервісного обслуговування не мають.
Зазначеними вимогами Замовник свідомо звузив коло потенційних учасників процедури закупівлі.
Окрім того, необхідно зазначити, що визначені замовником вимоги порушують основні принципи публічних закупівель (ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»), а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно ст. 5 Закону України Про публічні закупівлі, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи викладене, вимагаємо виключити вищенаведені дискримінаційні вимоги до учасників шляхом внесення змін до тендерної документації, відповідно до чинного Законодавства України.
По-друге,
Замовник у технічній специфікації визначив наступне: Учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно Додатку3), зокрема:
- зведений кошторисний розрахунок;
- локальні кошториси / локальний кошторис (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу);
- відомість ресурсів;
- розрахунок договірної ціни та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни.
Але, замовник свідомо не вказав в технічній специфікації/технічному завданні необхідні об’єми робіт, з зазначенням:
- найменування робіт і витрат та кількості.
Відсутність даної інформації в технічному завданні унеможливлює здійснення кошторисного розрахунку в програмному комплексі АВК-5 та надання відповідних розрахунків у складі пропозиції учасників.
Отже, вимагаємо надати в складі технічного завдання до тендерної документації об’єми робіт, згідно проектно-кошторисної документації по даному предмету закупівлі. Проектно-кошторисна документації повинна бути затверджена експертною організацією, результатом проведення експертизи є позитивний експертний висновок.
Рішення замовника: Вимога задоволена
31 серпня 2022 17:43
У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1.Вимогу щодо використання аналогів/еквівалентів ліфтового обладнання не допускається – було допущено технічну помилку тому було внесено зміни в ТД від 31.08.2022 року та оприлюднено відповідно до Закону.
2. Вимогу щодо наявності сервісної служби в м. Новояворівську важаємо обгрунтованою, так як наявність сервісної служби в місті Новояворівськ забезпечить оперативність в обслуговувані та ремонті ліфтів на який буде гарантійний термін не менше 36 місяців. Адже лікарня є об’єктом стратегічного значення і перевозить важкохворих пацієнтів, яким необхідна невідкладна медична допомога . Безперебійна робота ліфтів та їх оперативний ремонт є життєво необхідний для важкохворих пацієнтів. Вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною.
3. Вимогу щодо визначення об’єму робіт в технічному завдані нами було додано. Відповідні зміни внесено в ТД від 31.08.2022 року додаток №3 ( таблиця №2)та оприлюднено відповідно до Закону.
Підсумовуючи все вищезазначене, Замовник задовільняє Вашу вимогу частково.
1.Вимогу щодо використання аналогів/еквівалентів ліфтового обладнання не допускається – було допущено технічну помилку тому було внесено зміни в ТД від 31.08.2022 року та оприлюднено відповідно до Закону.
2. Вимогу щодо наявності сервісної служби в м. Новояворівську важаємо обгрунтованою, так як наявність сервісної служби в місті Новояворівськ забезпечить оперативність в обслуговувані та ремонті ліфтів на який буде гарантійний термін не менше 36 місяців. Адже лікарня є об’єктом стратегічного значення і перевозить важкохворих пацієнтів, яким необхідна невідкладна медична допомога . Безперебійна робота ліфтів та їх оперативний ремонт є життєво необхідний для важкохворих пацієнтів. Вважаємо, що дана вимога не є дискримінаційною.
3. Вимогу щодо визначення об’єму робіт в технічному завдані нами було додано. Відповідні зміни внесено в ТД від 31.08.2022 року додаток №3 ( таблиця №2)та оприлюднено відповідно до Закону.
Підсумовуючи все вищезазначене, Замовник задовільняє Вашу вимогу частково.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2022-08-30-007974-a.b2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Код ЄДРПОУ:40240550
Дата подання: 05 вересня 2022 17:09
Дата подання: 05 вересня 2022 17:09
СКАРГА
що стосується тендерної документації
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НОВОЯВОРІВСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ ЛИПИ» НОВОЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 30.08.2022 року оголосило відкриті торги на закупівлю робіт «Капітальний ремонт трьох ліфтів із заміною ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства «Новояворівська лікарня ім. Юрія Липи» Новояворівської міської ради» (далі – Предмет закупівлі), ідентифікатор закупівлі - UA-2022-08-30-007974-a.
Кінцевий термін подання пропозицій 15.09.2022 року.
Керуючись ч.8 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Підстава подання скарги
Ознайомившись з умовами тендерної документації ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВК «ІНТЕРБУД»», (далі – Скаржник) виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників, порушують принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що обмежує право ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» на участь у цій закупівлі, а саме:
1. У Додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» та таблиці 1 Додатку 3 зазначено вимоги до учасників, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зокрема:
- У учасника повинна бути наявна сервісна служба у м. Новояворівськ, що підтверджується копією договору на технічне обслуговування з замовником об’єкт якого знаходиться у м. Новояворівськ, та листом від замовника про підтвердження інформації про дійсність договору;
- СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ - Власне, наявність сервісної служби у м. Новояворівськ (таблиця 1 Додатку 3).
Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі. Замовник умисно встановив додаткові бар’єри для участі у процедурі закупівлі, та, фактично, обмежив коло компаній-учасників до компаній м. Новояворівськ.
Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів
Встановивши умову, щодо наявності сервісної служби у м. Новояворівськ, Замовник свідомо звузив коло потенційних учасників процедури закупівлі. Окрім того, Предметом закупівлі є Капітальний ремонт ліфтів із заміною ліфтового обладнання та не передбачає її сервісного обслуговування ліфтів
Слід зазначити, що за забезпечення утримання в справному стані ліфтового обладнання та безпечну експлуатацію відповідає виключно суб’єкт господарювання (балансоутримувач) ліфтового обладнання. Суб'єкт господарювання, який експлуатує ліфти, може укласти договір на технічне обслуговування і ремонт ліфтів з організацією, яка має дозвіл на виконання цих робіт.
Так, пунктом 4.10 розділу ІV Терміни та визначення понять ПРАВИЛ БУДОВИ І БЕЗПЕЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЛІФТІВ (надалі по тексту – ПББЕЛ), затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничного нагляду 01.09.2008 року № 190 Технічне обслуговування, це комплекс дій або дія для підтримання справного стану чи працездатності ліфта (підйомника) під час використання його за призначенням, простою, зберігання та транспортування.
Пунктом 9.7.1 ПББЕЛ «Суб'єкт господарювання, який має намір розпочати (продовжити) експлуатацію ліфтів, повинен отримати дозвіл відповідно до вимог НПАОП 0.00-4.05-2003 і забезпечувати їх утримання в справному стані та безпечно експлуатувати шляхом організації належного технічного обслуговування, технічного огляду та ремонту. З цією метою він повинен:
- призначати наказом працівників, відповідальних за організацію робіт з технічного обслуговування і ремонту ліфтів та організацію їх експлуатації;
- призначати наказом електромеханіків, які одночасно є відповідальними особами за їх справний стан;
- призначати наказом ліфтерів і операторів диспетчерського зв'язку (якщо такий є)».
Також, п. 9.7.15 ПББЕЛ Робота ліфта не дозволяється, якщо:
- відсутній паспорт чи відомості про реєстрацію;
- не проведено технічний огляд або експертне обстеження ліфта;
- закінчився зазначений у паспорті термін роботи ліфта;
- не призначено наказом працівників, відповідальних за організацію робіт з технічного обслуговування і ремонту ліфтів, за організацію експлуатації та за справний стан ліфтів;
- відсутній атестований обслуговуючий персонал (електромеханіки, ліфтери);
- не виконані приписи посадових осіб спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з промислової безпеки та охорони праці;
- знос канатів перевищує встановлені норми;
- є тріщини, деформації в металоконструкціях ліфта;
- несправні прилади і пристрої безпеки, а також мають місце інші несправності, які впливають на безпечну експлуатацію ліфта.
Тобто, виходячи з вищевикладеного та керуючись ПРАВИЛАМИ БУДОВИ І БЕЗПЕЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЛІФТІВ, за забезпечення утримання в справному стані ліфтове обладнання та безпечну експлуатацію відповідає виключно суб’єкт господарювання (балансоутримувач) ліфтового обладнання.
Пунктом 9.7.16 ПББЕЛ визначено: Суб'єкт господарювання, який експлуатує ліфти, може укласти договір на технічне обслуговування і ремонт ліфтів з організацією, яка має дозвіл на виконання цих робіт.
Виходячи з вищевикладеного, з метою експлуатації ліфтів, після виконання робіт з монтажу та пусконалагоджування, та введення обладнання в експлуатацію, замовник може укласти договір на технічне обслуговування, який не має нічого спільного з предметом закупівлі.
Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобіганням проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватися принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 3,5, 7, 9, 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень умов процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Рішення від 08.09.2022 № 5738.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2022 15:22
Номер скарги: UA-2022-08-30-007974-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Код ЄДРПОУ:40240550
Дата подання: 09 вересня 2022 10:57
Дата подання: 09 вересня 2022 10:57
СКАРГА
що стосується тендерної документації
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «НОВОЯВОРІВСЬКА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ЮРІЯ ЛИПИ» НОВОЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ 30.08.2022 року оголосило відкриті торги на закупівлю робіт «Капітальний ремонт трьох ліфтів із заміною ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства «Новояворівська лікарня ім. Юрія Липи» Новояворівської міської ради» (далі – Предмет закупівлі), ідентифікатор закупівлі - UA-2022-08-30-007974-a.
Кінцевий термін подання пропозицій 15.09.2022 року.
Керуючись ч.8 ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Підстава подання скарги
Ознайомившись з умовами тендерної документації ТОВАРИСТВО 3 ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВК «ІНТЕРБУД»», (далі – Скаржник) виявило умови, які обмежують конкуренцію серед учасників, порушують принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, що обмежує право ТОВ «ВК «ІНТЕРБУД» на участь у цій закупівлі, а саме:
1. У Додатку 3 до тендерної документації «Технічна специфікація» та таблиці 1 Додатку 3 зазначено вимоги до учасників, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, зокрема:
- У учасника повинна бути наявна сервісна служба у м. Новояворівськ, що підтверджується копією договору на технічне обслуговування з замовником об’єкт якого знаходиться у м. Новояворівськ, та листом від замовника про підтвердження інформації про дійсність договору;
- СЕРВІСНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ - Власне, наявність сервісної служби у м. Новояворівськ (таблиця 1 Додатку 3).
Дана умова Документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі. Замовник умисно встановив додаткові бар’єри для участі у процедурі закупівлі, та, фактично, обмежив коло компаній-учасників до компаній м. Новояворівськ.
Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів
Встановивши умову, щодо наявності сервісної служби у м. Новояворівськ, Замовник свідомо звузив коло потенційних учасників процедури закупівлі. Окрім того, Предметом закупівлі є Капітальний ремонт ліфтів із заміною ліфтового обладнання та не передбачає її сервісного обслуговування ліфтів
Слід зазначити, що за забезпечення утримання в справному стані ліфтового обладнання та безпечну експлуатацію відповідає виключно суб’єкт господарювання (балансоутримувач) ліфтового обладнання. Суб'єкт господарювання, який експлуатує ліфти, може укласти договір на технічне обслуговування і ремонт ліфтів з організацією, яка має дозвіл на виконання цих робіт.
Так, пунктом 4.10 розділу ІV Терміни та визначення понять ПРАВИЛ БУДОВИ І БЕЗПЕЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЛІФТІВ (НПАОП 0.00-1.02-08) (надалі по тексту – ПББЕЛ_НПАОП 0.00-1.02-08 - додається), затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничного нагляду 01.09.2008 року № 190 Технічне обслуговування, це комплекс дій або дія для підтримання справного стану чи працездатності ліфта (підйомника) під час використання його за призначенням, простою, зберігання та транспортування.
Пунктом 9.7.1 ПББЕЛ_НПАОП 0.00-1.02-08 (додається) «Суб'єкт господарювання, який має намір розпочати (продовжити) експлуатацію ліфтів, повинен отримати дозвіл відповідно до вимог НПАОП 0.00-4.05-2003 і забезпечувати їх утримання в справному стані та безпечно експлуатувати шляхом організації належного технічного обслуговування, технічного огляду та ремонту. З цією метою він повинен:
- призначати наказом працівників, відповідальних за організацію робіт з технічного обслуговування і ремонту ліфтів та організацію їх експлуатації;
- призначати наказом електромеханіків, які одночасно є відповідальними особами за їх справний стан;
- призначати наказом ліфтерів і операторів диспетчерського зв'язку (якщо такий є)».
Також, п. 9.7.15 ПББЕЛ_НПАОП 0.00-1.02-08 (додається) Робота ліфта не дозволяється, якщо:
- відсутній паспорт чи відомості про реєстрацію;
- не проведено технічний огляд або експертне обстеження ліфта;
- закінчився зазначений у паспорті термін роботи ліфта;
- не призначено наказом працівників, відповідальних за організацію робіт з технічного обслуговування і ремонту ліфтів, за організацію експлуатації та за справний стан ліфтів;
- відсутній атестований обслуговуючий персонал (електромеханіки, ліфтери);
- не виконані приписи посадових осіб спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з промислової безпеки та охорони праці;
- знос канатів перевищує встановлені норми;
- є тріщини, деформації в металоконструкціях ліфта;
- несправні прилади і пристрої безпеки, а також мають місце інші несправності, які впливають на безпечну експлуатацію ліфта.
Тобто, виходячи з вищевикладеного та керуючись ПРАВИЛАМИ БУДОВИ І БЕЗПЕЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЛІФТІВ, за забезпечення утримання в справному стані ліфтове обладнання та безпечну експлуатацію відповідає виключно суб’єкт господарювання (балансоутримувач) ліфтового обладнання.
Пунктом 9.7.16 ПББЕЛ_НПАОП 0.00-1.02-08 (додається) визначено: Суб'єкт господарювання, який експлуатує ліфти, може укласти договір на технічне обслуговування і ремонт ліфтів з організацією, яка має дозвіл на виконання цих робіт.
Виходячи з вищевикладеного, з метою експлуатації ліфтів, після виконання робіт з монтажу та пусконалагоджування, та введення обладнання в експлуатацію, замовник може укласти договір на технічне обслуговування, який не має нічого спільного з предметом закупівлі.
Ураховуючи викладене та мету Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобіганням проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Замовнику під час проведення процедури закупівлі, необхідно дотримуватися принципів здійснення закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження потенційного кола учасників.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 3,5, 7, 9, 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень умов процедури закупівлі.
3. Зобов’язати Замовника внести зміни в тендерну документацію.
Додатки (документальне підтвердження/докази):
1. Документальне підтвердження (Додаток 3 до тендерної документації «Технічна специфікація») на 5 арк.
2. Докази (ПББЕЛ_НПАОП 0.00-1.02-08) на 48 арк.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 вересня 2022 15:07
рішення від 13.09.2022 № 5797.pdf
Дата публікації: 13 вересня 2022 15:07
інформація про резолютивну частину рішення від 22.09.2022 № 5967.pdf
Дата публікації: 23 вересня 2022 11:54
рішення від 22.09.2022 № 5967.pdf
Дата публікації: 26 вересня 2022 15:15
Коментар замовника щодо усунення порушення: внесено зміни до тендерної документації відповідно до рішення
Дата виконання рішення замовником: 27 вересня 2022 09:11
Номер скарги: UA-2022-08-30-007974-a.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Код ЄДРПОУ:40240550
Дата подання: 12 жовтня 2022 13:37
Дата подання: 12 жовтня 2022 13:37
СКАРГА
що стосується прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" (надалі – Скаржник, Учасник) прийняло участь у відкритих торгах на закупівлю робіт «КАПІТАЛЬНИЙ РЕМОНТ ТРЬОХ ЛІФТІВ ІЗ ЗАМІНОЮ ЛІФТОВОГО ОБЛАДНАННЯ КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «НОВОЯВОРІВСЬКА ЛІКАРНЯ ІМ. ЮРІЯ ЛИПИ» НОВОЯВОРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ», оприлюдненого замовником торгів - Комунальне некомерційне підприємство «Новояворівська лікарня імені Юрія Липи» Новояворівської міської ради (надалі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу, UA-2022-08-30-007974-a від 30.08.2022 р.
Очікувана вартість предмета закупівлі складала 5 200 000,00 грн (з ПДВ).
У Процедурі закупівлі прийняли участь три учасника з наступними остаточними ціновими пропозиціями:
1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГринКо» (код за ЄДРПОУ 44049223) з ціновою пропозицією 3 970 000,00 грн. (без ПДВ).
2. Скаржник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" (код за ЄДРПОУ 40240550) з ціновою пропозицією 4 389 999,00 грн. (з ПДВ).
3. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СІТІ ЛІФТ» (код за ЄДРПОУ 40120773) з ціновою пропозицією 4 390 000,00 грн. (з ПДВ).
Підстава подання скарги
11 жовтня 2022 року, Замовник оприлюднив Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2022-08-30-007974-a (далі – Повідомлення, додається), яким визначено переможця процедури закупівлі згідно з предметом закупівлі «Капітальний ремонт трьох ліфтів із заміною ліфтового обладнання Комунального некомерційного підприємства «Новояворівська лікарня ім. Юрія Липи» Новояворівської міської ради» учасника відкритих торгів - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГринКо» (44049223) (надалі по тексту – Переможець, Учасник, ТОВ «ГринКо»).
Скаржник не може погодитися з таким рішенням, так як Тендерна пропозиція переможця не відповідає вимогам Тендерної документації, а рішення Замовника, викладені у Повідомлені, суперечать Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 р. № 922-VIII (Далі - Закон про закупівлі) та принципам здійснення публічних закупівель.
Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів
Скаржник не погоджується із рішенням уповноваженої особи Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі учасника – ТОВ «ГринКо», виходячи з наступного.
Учасник не підтвердив відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, які містяться в Додатку 3 до тендерної документації (додається) та іншим вимогам, зокрема:
1. Відповідно до п.1.2 Розділу 3 встановлено, що під час подання тендерної пропозиції учасник завантажує в електронну систему закупівель наступні файли, зокрема: - б) файл (файли) з документом (документами), що підтверджує відповідність тендерної пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі – згідно з умовами тендерної документації;
Вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частиною другою статті 22 Закону зазначено в Додатку 3 до цієї тендерної документації (додається).
Згідно Додатку 3 до тендерної документації, Учасники у складі пропозиції повинні надати документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі (згідно Додатку3), зокрема:
- Довідка з детальними характеристиками (описом, фотографіями, кресленнями тощо) або дизайн-макетом інтер’єру обладнання та його елементів (внутрішнього вигляду кабіни, обрамлення, елементів керування, дверей тощо) та вказанням країни походження обладнання, яке передбачається встановити, з вказанням відповідності основним даним та вимогам, вказаним в даному Додатку.
ТОВ «ГринКо» в складі тендерної пропозиції не надано відповідної довідки з детальними характеристиками.
2. Відповідно до п.2 Розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції (тендерна документація - додається), «Інші документи (для учасників – юридичних осіб та фізичних осіб, в тому числі фізичних осіб-підприємців)», в складі пропозиції повинно міститься, зокрема: - копія декларації (-ій) відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що містять дозвіл на виконання наступних видів небезпечних робіт: роботи верхолазні та промисловий альпінізм.
Вимога замовника щодо наявності дозволу на виконання небезпечних робіт актуальна та відповідає п. 18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм, Група Б, ПЕРЕЛІКУ видів робіт підвищеної небезпеки (Додатку 2 до Порядку в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03.02.2021 р. № 77 (додається)).
У складі Пропозиції Переможець надав копію декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці від 04.01.2021р. № 0001/21 (додається), в якій відсутній дозвіл на виконання таких робіт, як: роботи верхолазні та промисловий альпінізм.
Отже, учасник не виконав вимогу Замовника і не підтвердив наявність законодавчо визначеного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: роботи верхолазні та промисловий альпінізм.
Також, згідно п.п. 6 п.2 Розділу 5 Оцінка тендерної пропозиції, «Інша інформація», замовником вимагалось наступне: Якщо документ, що вимагається замовником, містить інформацію, яка є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, надати лист-роз’яснення, в якому зазначити, де міститься така інформація.
У складі своєї пропозиції ТОВ «ГринКо» не надав лист-роз’яснення, в якому було б зазначено, де міститься інформація, яку він надав. Отже, учасник не виконав вимогу замовника в цій частині.
Крім того, відповідно до ч.1 ст. 24 Закону: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. ТОВ «ГринКо» протягом встановленого Законом терміну не звертався через електронну систему закупівель до замовника з вимогою чи за роз’ясненнями щодо тендерної документації, а відтак погодився з умовами Тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, відповідно до частини першої статті 31 Закону замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо, зокрема: 2) тендерна пропозиція учасника: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Згідно з ч. 1 ст. 5 Закону про закупівлі, процедура закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вказані вище рішення Замовника порушують законні права та інтереси Скаржника, зокрема на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Вимоги суб'єкта оскарження та їх обґрунтування.
Виходячи з вищевикладеного, вважаємо що тендерна пропозиція ТОВ "ГринКо" не відповідає вимогам Тендерної документації та повинна бути відхилена відповідно до вимог ч. 2 ст. 31 Закону про закупівлі та п. 1 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2022-08-30-007974-а з переможцем процедури закупівлі – ТОВ «ГринКо».
3. Зобов’язати Замовника закінчити процедуру закупівлі відповідно до вимог чинного законодавства.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2022-08-30-007974-а на 2 арк.
2. Додаток 3 до тендерної документації на 4 арк.
3. Тендерна документація із змінами 27.09.2022р. на 35 арк.
4. Додаток 2 до Порядку в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 03лютого 2021 р. № 77 на 2 арк.
5. Декларація відповідності матеріально-технічної бази_ТОВ «ГринКо» на 2 арк.
Директор ТОВ "ВК "ІНТЕРБУД" Івашков М.Ю.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 жовтня 2022 15:20
Рішення від 13.10.2022 № 6233.pdf
Дата публікації: 13 жовтня 2022 15:19
інформація про перенесення розгляду скарги від 25.10.2022 № 1478.pdf
Дата публікації: 25 жовтня 2022 15:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 27.10.2022 № 6485.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2022 12:10
Рішення від 27.10.2022 № 6485.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2022 14:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 жовтня 2022 11:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГринКо» |
3 970 000,00
UAH з ПДВ
|
3 970 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД" |
4 447 085,77
UAH з ПДВ
|
4 389 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ СІТІ ЛІФТ |
4 450 000,00
UAH з ПДВ
|
4 390 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ГринКо» #44049223 |
Переможець |
3 970 000,00
UAH з ПДВ
|
11 жовтня 2022 15:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 березня 2023 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 березня 2023 15:32
|
Додатк. угода 3 кап.рем.ліфтів.docx | зміни до договору |
02 березня 2023 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 16:13
|
Додаткова №2.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2022 11:10
|
Додатковий до ліфтів.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2022 11:01
|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2022 12:08
|
Додаток 1.pdf | укладений |
01 листопада 2022 11:58
|
Договір 291.pdf | укладений |
01 листопада 2022 11:58
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | термін виконання робіт продовжити до 31.12.2022 року |
Номер договору про закупівлю: | 291/15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження терміну виконання робіт та терміну дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 291/15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 лютого 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 березня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів Замовника та затвердження графіку фінансування на 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 291/15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |