Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021-2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент (Визначення норм надання послуг з поводження із побутовими відходами, а також визначення морфологічного складу твердих побутових відходів)
Очікувана вартість
140 000,00 UAH
UA-2021-10-05-014198-b ● f3bbca4bd4474290ae41b3af944ae468
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 05582159 |
Вебсайт: | https://tairovska-gromada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 65496, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н., смт. Таїрове,, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 27 |
Контактна особа: |
Олександра Євгенівна Унтілова +380487930409 tairove.rada@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 жовтня 2021 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 жовтня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 140 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент
1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої ст.2 Закону (п.1 ч.4 ст.2 Закону).
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159.
4. Місцезнаходження замовника: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Унтілова Олександра Євгенівна, виконуючий обов’язки начальника, головний спеціаліст - уповноважений з публічних закупівель відділу закупівель та договірної роботи Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області; 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27, телефон +380487930409, e-mail: tairove.rada@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: Послуги.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Визначення норм надання послуг з поводження із побутовими відходами, а також визначення морфологічного складу твердих побутових відходів.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код ДК 021-2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
8.1. Код послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код ДК 021-2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент.
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: код ДК 021-2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент (Визначення норм надання послуг з поводження із побутовими відходами, а також визначення морфологічного складу твердих побутових відходів): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) послуга.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата за виконані послуги проводиться Замовником після надання послуг за кожний з етапів відповідно до Календарного плану надання послуг та оплати (Додаток №3) і представленого Виконавцем відповідних актів здачі-приймання наданих послуг впродовж 10 банківських днів з моменту отримання та підписання акту здачі-приймання наданих послуг.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 140 000,00 грн. (сто сорок тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «11» жовтня 2021 року час 0000 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «18» жовтня 2021 року час 0000 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: не вимагається.
21. Вид забезпечення пропозиції: не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути
Згорнути
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої ст.2 Закону (п.1 ч.4 ст.2 Закону).
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159.
4. Місцезнаходження замовника: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Унтілова Олександра Євгенівна, виконуючий обов’язки начальника, головний спеціаліст - уповноважений з публічних закупівель відділу закупівель та договірної роботи Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області; 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27, телефон +380487930409, e-mail: tairove.rada@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: Послуги.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Визначення норм надання послуг з поводження із побутовими відходами, а також визначення морфологічного складу твердих побутових відходів.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): код ДК 021-2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
8.1. Код послуги, визначеної згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код ДК 021-2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент.
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: код ДК 021-2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент (Визначення норм надання послуг з поводження із побутовими відходами, а також визначення морфологічного складу твердих побутових відходів): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) послуга.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата за виконані послуги проводиться Замовником після надання послуг за кожний з етапів відповідно до Календарного плану надання послуг та оплати (Додаток №3) і представленого Виконавцем відповідних актів здачі-приймання наданих послуг впродовж 10 банківських днів з моменту отримання та підписання акту здачі-приймання наданих послуг.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 140 000,00 грн. (сто сорок тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «11» жовтня 2021 року час 0000 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «18» жовтня 2021 року час 0000 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: не вимагається.
21. Вид забезпечення пропозиції: не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Визначення норм надання послуг з поводження із побутовими відходами, а також визначення морфологічного складу твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65496, Україна, Одеська область, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90710000-7 — Екологічний менеджмент
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за виконані послуги проводиться Замовником після надання послуг за кожний з етапів відповідно до Календарного плану надання послуг та оплати (Додаток №3) і представленого Виконавцем відповідних актів здачі-приймання наданих послуг впродовж 10 банківських днів з моменту отримання та підписання акту здачі-приймання наданих послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 жовтня 2021 17:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 жовтня 2021 17:05 |
Документацiя.pdf | |
05 жовтня 2021 17:05 |
Додаток_4.pdf | |
05 жовтня 2021 17:05 |
Додаток_5.pdf | |
05 жовтня 2021 17:05 |
Додаток_3.pdf | |
05 жовтня 2021 17:05 |
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.pdf | |
05 жовтня 2021 17:05 |
Додаток_2.pdf | |
05 жовтня 2021 17:05 |
Додаток_1.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ИРБИС-ЮГ" #39365343 |
Відхилено |
140 000,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2021 14:44
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій