Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари та папір А-4 у кількості 10800 одиниць відповідно до Додатку № 3 тендерної докуметації. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-09-25-000490-a f3ac9545bc9a44669cea4b678dcea09c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Олегівна

+380487319848 Lkopach@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПРОКУРАТУРА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03528552
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ПУШКІНСЬКА, будинок 3
Контактна особа: Олександра Олегівна
+380487319848
Lkopach@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 вересня 2019 11:44
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2019 17:00
Початок аукціону: 12 листопада 2019 15:18
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари та папір А-4 у кількості 10800 одиниць відповідно до Додатку № 3 тендерної докуметації. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10800 од.
Канцелярські товари та папір А-4 (Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська обл., Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості поставлених Товарів здійснюється Покупцем протягом 7 (семи) робочих днів з моменту передачі Продавцем Товару Покупцю у власність на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запитання відносно вимог у Додатку 3
Дата подання: 26 вересня 2019 17:19
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 14:44
Не зрозуміло з Додатку 3(Технічні вимоги до предмета закупівлі) до тендерної документації , а саме з вимог п.3.3.1. Сертифікат ISO – 9001, виданих виробнику на його власне виробництво., на « власне виробництво» чого ? окремо паперу або до усього предмета закупівлі
Відповідь: Відповідно до п.3.3.1. Додатку № 3 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі», Учасник повинен надати сертифікат ISO – 9001, виданий виробнику на його власне виробництво паперу
встановлена дискримінаційна умова,Відповідно до Додатку 3
Дата подання: 26 вересня 2019 17:25
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 14:47
З Додатку 3(Технічні вимоги до предмета закупівлі) до тендерної документації , а саме з вимог п. 3.2. На всі товари вказані у «Технічні вимоги до канцелярських товарів та обладнання» (таблиця) Учасник повинен надати оригінали висновків ДСЕЕ та оригінали Листів від виробника або офіційного представника/дистриб’ютора/імпортера в Україні, з копіями підтверджуючих документів, на ім’я Замовника закупівлі з інформацією про те, що виробник або офіційний представник/дистриб’ютор/імпортер підтверджує поставку товару Учаснику вказаного в документації «Технічні вимоги» (таблиця), з посиланням на номер закупівлі та дату оголошення. Мабуть є доцільним витребувати не "оригінали" , а скановані копії оригіналів,та скановані копії завірені учасників... Дякуємо за порозуміння
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У п. 3.2. Додатку № 3 тендерної документації необхідно надати скановані копії з оригіналів висновків ДСЕЕ та скановані копії з оригіналів Листів від виробника або офіційного представника/дистриб’ютора/імпортера в Україні, з копіями підтверджуючих документів, на ім’я Замовника закупівлі з інформацією про те, що виробник або офіційний представник/дистриб’ютор/імпортер підтверджує поставку товару Учаснику вказаного в документації «Технічні вимоги» (таблиця), з посиланням на номер закупівлі та дату оголошення.
встановлена дискримінаційна умова,Відповідно до Додатку 3
Дата подання: 26 вересня 2019 18:15
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 14:49
Шановний Замовник , на Наш погляду у Додатку 3(,технічні вимоги до предмета закупівлі) встановлено дискрімінаційні вимоги що обмежують конкуренцію,звожують коло учасників,є дискрімінаційними ,порушують вимоги Закону та які дозволяють Замовнику визначити перможцем процедури визначеног учасника на власний розсуд Замовника без дотримання принципу обєктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів учасників,.зазначене обгрунтовуємо наступними підставами. з Додатку 3(Технічні вимоги до предмета закупівлі) до тендерної документації , а саме з вимоги на позицію 1 маємо таке:" Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій відповідно п. 3.3.2. Скановану копію Свідоцтва на знак на товарів та послуг, на папір, про реєстрацію на території України, дійсного на момент подання пропозиції." Позиція 1- Папір А4 (500 арк.) Crystal Pro 80 ,або єквівалент з вищевказаними технічними харктеристиками:Колір – білий;Кількість аркушів у пачці – 500 аркушів; Щільність (базова вага)g/m2 – не менше 80+-5 г / кв.м;Питома обсяг (пухкість)cm3/g - 1/30+-2;Ступінь непрозорості по ISO %- 93;Білизна CIE % -150;Товщина µm - 104 +- 2;Шорсткість мл/мин - 230;Жосткість ISO 5629 MD (мН/мНм) - 108 ;Жосткість ISO 5629 CD (мН/мНм) – 45;Упаковка – по 5-ть пачок, оригінальна фабрична вологостійка. Повідомляємо ,що на позицію 1 не можливо надати еквівалент, тому що існує тільки один виробник паперу під торговою маркою «Crystal Pro 80», з вищевказаними технічними характеристиками, та в одночас, який має знак товарів та послуг, про реєстрацію на території України, дійсного на момент подання. Звертаємось з проханням до Замовника,усунути недоліки в Додатку3. Дякуємо за порозуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом під час розроблення тендерної документації були враховані всі можливі технічні характеристики паперу на українському ринку, що в результаті дало змогу розробити технічні вимоги та якісні характеристики відповідного товару для проведення закупівлі.
Інформація, зазначена у питанні № 3 щодо відповідності параметрам, викладеним у Додатку № 3 тендерної документації, лише щодо конкретної марки паперу не відповідає дійсності.
Так, вказаним у тендерній документації параметрам паперу відповідає продукція декількох виробників, що працюють на українському ринку, а саме папір «Crystal PRO 80», папір «TECNIS COPIER» тощо. З огляду на викладене, вимога щодо усунення недоліків у тендерній документації не підлягає задоволенню, оскільки є достатня кількість учасників, які зможуть запропонувати папір відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик вказаних у Додатку № 3 тендерної документації.
запитання відносно вимог у Додатку 3
Дата подання: 26 вересня 2019 18:20
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 14:51
Будь ласка пояснить що мається на увазі "з копіями підтверджуючих документів", та які саме документи "підтверджуючі",та що ці "документи повинні підтверджувати" у Додаку 3 п3.2. На всі товари вказані у «Технічні вимоги до канцелярських товарів та обладнання» (таблиця) Учасник повинен надати оригінали висновків ДСЕЕ та оригінали Листів від виробника або офіційного представника/дистриб’ютора/імпортера в Україні, з копіями підтверджуючих документів, на ім’я Замовника закупівлі з інформацією про те, що виробник або офіційний представник/дистриб’ютор/імпортер підтверджує поставку товару Учаснику вказаного в документації «Технічні вимоги» (таблиця), з посиланням на номер закупівлі та дату оголошення. Дякуємо.за співпрацю
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У п. 3.2. Додатку № 3 тендерної документації, під виразом "з копіями підтверджуючих документів", мається на увазі будь-які документи, які підтверджують, статус особи, як виробника або офіційного представника/дистриб’ютора/імпортера в Україні.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-25-000490-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 04 жовтня 2019 18:32
Скарга до АМКУ
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 04.10.2019 №236/юр/19.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 жовтня 2019 10:02
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.10.2019 № 15427-р/пк-пз необхідно частково внести зміни внесено зміни до тендерної документації та викладено тендерну документацію у новій редакції у відкритих торгах № UA-2019-09-25-000490-a, згідно ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари та папір А-4) (протокол засідання тендерного комітету № 81 від 31.10.2019)
Дата виконання рішення замовником: 01 листопада 2019 09:49

Документи подані скаржником

04 жовтня 2019 18:32
Скарга 04.10.19.pdf
04 жовтня 2019 18:32
Платіжне доручення.pdf
04 жовтня 2019 18:32
Berga Speed 80.pdf
04 жовтня 2019 18:32
DolphinR EVERYDAY (3).pdf
04 жовтня 2019 18:32
IP Basic.pdf
04 жовтня 2019 18:32
Xerox Performer.pdf
04 жовтня 2019 18:39
Лист КС МАРКЕТ.JPG

Документи подані замовником

16 жовтня 2019 12:27
протокол № 78 від 16.10.2019.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2019 15:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" 377 660,00
UAH
377 660,00
UAH
Документи
ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС" 497 245,00
UAH
497 245,00
UAH
Документи
ТОВ "АЛІОМ" 599 961,00
UAH
599 961,00
UAH
Документи

Публічні документи

19 листопада 2019 11:28
протокол №9.jpg
19 листопада 2019 11:28
наказ № 12.jpg
19 листопада 2019 11:28
антикурупційна програма.pdf
18 листопада 2019 17:46
пункт 3 ч.1 ст 17 Закону.pdf
18 листопада 2019 17:46
ДФС. pdf
18 листопада 2019 17:46
мвс.pdf
08 листопада 2019 17:33
РЕЕСТР.pdf
08 листопада 2019 17:33
якість частина 1.rar
08 листопада 2019 17:33
документи до Т.Д.rar
08 листопада 2019 17:32
додаток 1 пункт 2,3.rar
08 листопада 2019 17:32
додаток 1 пункт 1.rar
09 жовтня 2019 11:23
РЕЕСТР.pdf
09 жовтня 2019 11:23
якість частина 4.rar
09 жовтня 2019 11:23
якість частина 3.rar
09 жовтня 2019 11:23
якість частина 2.rar
09 жовтня 2019 11:23
якість частина 1.rar
09 жовтня 2019 11:23
документи до Т.Д.rar
09 жовтня 2019 11:23
додаток 1 пункт 2,3.rar
09 жовтня 2019 11:23
додаток 1 пункт 1.rar

Публічні документи

07 листопада 2019 17:56
якість.rar
07 листопада 2019 17:56
Таблиця 3.1.1.pdf
07 листопада 2019 17:56
Статутний капітал.jpg
07 листопада 2019 17:56
Статут 25.09.19.pdf
07 листопада 2019 17:56
Рішення 25_06_2019.jpeg
07 листопада 2019 17:56
Протокол на право підпису.jpg
07 листопада 2019 17:56
Пропозиція.pdf
07 листопада 2019 17:56
Працівники.pdf
07 листопада 2019 17:56
опис.pdf
07 листопада 2019 17:56
Наказ №42.jpeg
07 листопада 2019 17:56
Маттех база.rar
07 листопада 2019 17:56
Кваліфікаційна частина.pdf
07 листопада 2019 17:56
Згода з умовами договору.pdf
07 листопада 2019 17:56
Довідка банк 7.10.19.jpg
07 листопада 2019 17:56
Витяг з РППнДВ.jpeg
07 листопада 2019 17:56
Витяг 071119.pdf
07 листопада 2019 17:56
Аналогічні договора.rar

Публічні документи

08 листопада 2019 10:33
Статут_завірений.pdf
08 листопада 2019 10:33
Ст.17.pdf
08 листопада 2019 10:33
Протокол.pdf
08 листопада 2019 10:33
Пропозиція.pdf
08 листопада 2019 10:33
Проект договору.pdf
08 листопада 2019 10:33
Наказ.pdf
08 листопада 2019 10:33
Лист Перс. дані.pdf
08 листопада 2019 10:33
Лист Захист довкілля.pdf
08 листопада 2019 10:33
Лист довкілля.pdf
08 листопада 2019 10:33
Лист відповідність.pdf
08 листопада 2019 10:33
Витяг ПДВ.jpg
08 листопада 2019 10:33
Витяг з ЄДРПОу.pdf
08 листопада 2019 10:33
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"

ТОВ "ФІРМА СТІМПЕКС"

ТОВ "АЛІОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
Переможець 377 660,00
UAH
18 листопада 2019 15:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2019 15:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
377 660,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:20
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 09:37
Договір № ВГ-19.pdf укладений
29 листопада 2019 09:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 453 192,00
UAH (в тому числі ПДВ 75 532,00 UAH)