Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари та папір А-4 у кількості 10800 одиниць відповідно до Додатку № 3 тендерної докуметації. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2019-09-25-000490-a ● f3ac9545bc9a44669cea4b678dcea09c
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРОКУРАТУРА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03528552 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ ПУШКІНСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Олександра Олегівна +380487319848 Lkopach@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 вересня 2019 11:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 листопада 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 листопада 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 листопада 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 12 листопада 2019 15:18 |
Очікувана вартість: | 600 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,02% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Канцелярські товари та папір А-4 у кількості 10800 одиниць відповідно до Додатку № 3 тендерної докуметації. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10800 од.
Канцелярські товари та папір А-4 (Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65026, Україна, Одеська обл., Одеса, Пушкінська, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата вартості поставлених Товарів здійснюється Покупцем протягом 7 (семи) робочих днів з моменту передачі Продавцем Товару Покупцю у власність на підставі підписаної Сторонами видаткової накладної. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 листопада 2019 09:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 листопада 2019 09:35 |
Перелік змін канци та папір.docx | |
01 листопада 2019 09:35 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ (канцелярські товари та папір А-4).docx | |
01 листопада 2019 09:35 |
ТД нова редакція.pdf | |
25 вересня 2019 11:41 |
ПОРЯДОК ЗМІН УМОВ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx | |
25 вересня 2019 11:41 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
25 вересня 2019 11:41 |
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів.pdf |
01 листопада 2019 09:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 листопада 2019 09:35 |
Перелік змін канци та папір.docx
|
|||
01 листопада 2019 09:35 |
Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ (канцелярські товари та папір А-4).docx
|
|||
01 листопада 2019 09:35 |
ТД нова редакція.pdf
|
|||
25 вересня 2019 11:41 |
ПОРЯДОК ЗМІН УМОВ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ.docx
|
|||
25 вересня 2019 11:41 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||
25 вересня 2019 11:41 |
ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
запитання відносно вимог у Додатку 3
Дата подання: 26 вересня 2019 17:19
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 14:44
Не зрозуміло з Додатку 3(Технічні вимоги до предмета закупівлі) до тендерної документації , а саме з вимог п.3.3.1. Сертифікат ISO – 9001, виданих виробнику на його власне виробництво., на « власне виробництво» чого ? окремо паперу або до усього предмета закупівлі
Відповідь: Відповідно до п.3.3.1. Додатку № 3 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі», Учасник повинен надати сертифікат ISO – 9001, виданий виробнику на його власне виробництво паперу
встановлена дискримінаційна умова,Відповідно до Додатку 3
Дата подання: 26 вересня 2019 17:25
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 14:47
З Додатку 3(Технічні вимоги до предмета закупівлі) до тендерної документації , а саме з вимог п. 3.2. На всі товари вказані у «Технічні вимоги до канцелярських товарів та обладнання» (таблиця) Учасник повинен надати оригінали висновків ДСЕЕ та оригінали Листів від виробника або офіційного представника/дистриб’ютора/імпортера в Україні, з копіями підтверджуючих документів, на ім’я Замовника закупівлі з інформацією про те, що виробник або офіційний представник/дистриб’ютор/імпортер підтверджує поставку товару Учаснику вказаного в документації «Технічні вимоги» (таблиця), з посиланням на номер закупівлі та дату оголошення. Мабуть є доцільним витребувати не "оригінали" , а скановані копії оригіналів,та скановані копії завірені учасників... Дякуємо за порозуміння
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У п. 3.2. Додатку № 3 тендерної документації необхідно надати скановані копії з оригіналів висновків ДСЕЕ та скановані копії з оригіналів Листів від виробника або офіційного представника/дистриб’ютора/імпортера в Україні, з копіями підтверджуючих документів, на ім’я Замовника закупівлі з інформацією про те, що виробник або офіційний представник/дистриб’ютор/імпортер підтверджує поставку товару Учаснику вказаного в документації «Технічні вимоги» (таблиця), з посиланням на номер закупівлі та дату оголошення.
встановлена дискримінаційна умова,Відповідно до Додатку 3
Дата подання: 26 вересня 2019 18:15
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 14:49
Шановний Замовник , на Наш погляду у Додатку 3(,технічні вимоги до предмета закупівлі) встановлено дискрімінаційні вимоги що обмежують конкуренцію,звожують коло учасників,є дискрімінаційними ,порушують вимоги Закону та які дозволяють Замовнику визначити перможцем процедури визначеног учасника на власний розсуд Замовника без дотримання принципу обєктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів учасників,.зазначене обгрунтовуємо наступними підставами.
з Додатку 3(Технічні вимоги до предмета закупівлі) до тендерної документації , а саме з вимоги на позицію 1 маємо таке:" Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій відповідно п. 3.3.2. Скановану копію Свідоцтва на знак на товарів та послуг, на папір, про реєстрацію на території України, дійсного на момент подання пропозиції."
Позиція 1- Папір А4 (500 арк.) Crystal Pro 80 ,або єквівалент з вищевказаними технічними харктеристиками:Колір – білий;Кількість аркушів у пачці – 500 аркушів;
Щільність (базова вага)g/m2 – не менше 80+-5 г / кв.м;Питома обсяг (пухкість)cm3/g - 1/30+-2;Ступінь непрозорості по ISO %- 93;Білизна CIE % -150;Товщина µm - 104 +- 2;Шорсткість мл/мин - 230;Жосткість ISO 5629 MD (мН/мНм) - 108 ;Жосткість ISO 5629 CD (мН/мНм) – 45;Упаковка – по 5-ть пачок, оригінальна фабрична вологостійка.
Повідомляємо ,що на позицію 1 не можливо надати еквівалент, тому що існує тільки один виробник паперу під торговою маркою «Crystal Pro 80», з вищевказаними технічними характеристиками, та в одночас, який має знак товарів та послуг, про реєстрацію на території України, дійсного на момент подання.
Звертаємось з проханням до Замовника,усунути недоліки в Додатку3. Дякуємо за порозуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерним комітетом під час розроблення тендерної документації були враховані всі можливі технічні характеристики паперу на українському ринку, що в результаті дало змогу розробити технічні вимоги та якісні характеристики відповідного товару для проведення закупівлі.
Інформація, зазначена у питанні № 3 щодо відповідності параметрам, викладеним у Додатку № 3 тендерної документації, лише щодо конкретної марки паперу не відповідає дійсності.
Так, вказаним у тендерній документації параметрам паперу відповідає продукція декількох виробників, що працюють на українському ринку, а саме папір «Crystal PRO 80», папір «TECNIS COPIER» тощо. З огляду на викладене, вимога щодо усунення недоліків у тендерній документації не підлягає задоволенню, оскільки є достатня кількість учасників, які зможуть запропонувати папір відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик вказаних у Додатку № 3 тендерної документації.
Інформація, зазначена у питанні № 3 щодо відповідності параметрам, викладеним у Додатку № 3 тендерної документації, лише щодо конкретної марки паперу не відповідає дійсності.
Так, вказаним у тендерній документації параметрам паперу відповідає продукція декількох виробників, що працюють на українському ринку, а саме папір «Crystal PRO 80», папір «TECNIS COPIER» тощо. З огляду на викладене, вимога щодо усунення недоліків у тендерній документації не підлягає задоволенню, оскільки є достатня кількість учасників, які зможуть запропонувати папір відповідно до технічних, якісних та кількісних характеристик вказаних у Додатку № 3 тендерної документації.
запитання відносно вимог у Додатку 3
Дата подання: 26 вересня 2019 18:20
Дата відповіді: 01 жовтня 2019 14:51
Будь ласка пояснить що мається на увазі "з копіями підтверджуючих документів", та які саме документи "підтверджуючі",та що ці "документи повинні підтверджувати" у Додаку 3 п3.2. На всі товари вказані у «Технічні вимоги до канцелярських товарів та обладнання» (таблиця) Учасник повинен надати оригінали висновків ДСЕЕ та оригінали Листів від виробника або офіційного представника/дистриб’ютора/імпортера в Україні, з копіями підтверджуючих документів, на ім’я Замовника закупівлі з інформацією про те, що виробник або офіційний представник/дистриб’ютор/імпортер підтверджує поставку товару Учаснику вказаного в документації «Технічні вимоги» (таблиця), з посиланням на номер закупівлі та дату оголошення.
Дякуємо.за співпрацю
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У п. 3.2. Додатку № 3 тендерної документації, під виразом "з копіями підтверджуючих документів", мається на увазі будь-які документи, які підтверджують, статус особи, як виробника або офіційного представника/дистриб’ютора/імпортера в Україні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-09-25-000490-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 04 жовтня 2019 18:32
Дата подання: 04 жовтня 2019 18:32
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 жовтня 2019 10:02
Рішення від 08.10.2019 № 14429 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 09 жовтня 2019 10:02
Інформація про перенесення розгляду скарги від 04.10.2019 № UA-2019-09-25-000490-a.a1.pdf
Дата публікації: 24 жовтня 2019 23:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.10.2019 № 15427.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2019 18:28
Рішення від 25.10.2019 № 15427.pdf
Дата публікації: 31 жовтня 2019 00:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 25.10.2019 № 15427-р/пк-пз необхідно частково внести зміни внесено зміни до тендерної документації та викладено тендерну документацію у новій редакції у відкритих торгах № UA-2019-09-25-000490-a, згідно ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари та папір А-4) (протокол засідання тендерного комітету № 81 від 31.10.2019)
Дата виконання рішення замовником: 01 листопада 2019 09:49
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" #38295925 |
Переможець |
377 660,00
UAH
|
18 листопада 2019 15:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 10:20
|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2019 09:37
|
Договір № ВГ-19.pdf | укладений |
29 листопада 2019 09:36
|