Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗГУРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ |
Код ЄДРПОУ: | 43952524 |
Місцезнаходження: | 07601, Україна , Київська обл., селище міського типу Згурівка, вул.Українська, 61 |
Контактна особа: |
Наталія Ткач +380457050181 zgurivkatender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 квітня 2024 15:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2024 14:05 |
Початок аукціону: | 19 квітня 2024 14:05 |
Очікувана вартість: | 2 730 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2024 15:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2024 15:17 |
ТД дрова.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-11-000006 ● 88bec3bed22c4cb9bb2ab29a655d7680
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2024 10:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2024 № 149
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2024-04-11-009227-a 11.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-14 17:17:45
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є деревина дров'яна непромислового використання: сосна, замовником якої є ВІДДІЛ ОСВІТИ ЗГУРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-11-009227-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Прошу надати обґрунтовані пояснення щодо того, яким чином Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ФОП Карпенко Наталії Анатоліївни (далі – Переможець) вимогам пункту 2 та 4 Розділу 6 Додатку 2 до ТД, в частині наявності у Переможця обладнання, техніки для забезпечення транспортування, розвантаження та складування продукції, а також в частині підтвердження наявності в Переможця автомобіля, який обладнаний гідроманіпулятором, шляхом надання копії техпаспорту та водійського посвідчення працівника, який буде залучений до виконання робіт.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-19 08:36:04
Інформація
Відділ освіти Згурівської селищної ради розглянувши запит Північного офісу Держаудитслужби ( обл.), щодо надання інформації про обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляє, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Відділу освіти Згурівської селищної ради, норм чинного законодавства та нормативних документів і зазначені в тендерній документації.
Загальна кількість необхідного до закупівель обсягу деревини сформована виходячи із розрахунку поданих заявок по закладах освіти.
Очікувана вартість передбачена кошторисом та річним планом закупівель на 2024 рік, грунтується на всіх фактичних складових ціни та включає в себе вартість ціни на товар, податки і збори, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат та згідно з вимогами чинного законодавства щодо формування ціни на відповідний товар.
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’ясненння Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020р. здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін на деревину, актуальних на момент моніторингу. Замовником здійснювався пошук, збір та аналіз загальнодоступної цінової інформації про ціни товарів, що містить в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі закупівель «ProZorro» щодо анологічних закупівель.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до Довідки про зміни кошторису на 2024 рік від 20.03.2024р. № 4 і становить 2730000,00 грн. на підставі рішення Згурівської селищної ради від 20.03.2024р., №2950-35-VIII.
На вебсайті відділу освіти Згурівської селищної ради Броварського району «Класна оцінка» освітній портал» (https://zgurivkarvo.klasna.com/uk) розміщено обгрунтування закупівлі «Деревина дров’яна непромислового використання (сосна)» на виконання постанови Кабміну від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів».
Відповідно до Додатку 2, Розділу 6 пункту 2 та 4 ФОП Карпенко Наталія Анатоліївна надав :
- Довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази;
- Посвідчення водія;
- Свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів;
- Техпаспорт на спеціалізований вантажний сідловий тягач;
- Техпаспорт на спеціалізований напівпричіп (з краном – маніпулятором).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти Згурівської селищної ради розглянувши висновок Північного офісу Держаудитслужби ( обл.), щодо закупівлі UA -2024-04-11-009227-а, повідомляє, виявлені порушення по пунктах 44 та 47 будуть враховані при подальшому. Уповноваженій особі, Ткач Наталії винесено догону (наказ додається).
2024-07-01 11:43:50
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
-
2024-07-01 12:22:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 квітня 2024 14:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА |
2 400 300,00
UAH з ПДВ
|
2 400 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Омельченко Олександр Олександрович |
2 496 900,00
UAH з ПДВ
|
2 496 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПРАВДИВА ВАЛЕНТИНА ІВАНІВНА" |
2 612 400,00
UAH з ПДВ
|
2 612 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КАРПЕНКО НАТАЛІЯ АНАТОЛІЇВНА #2731213220 |
Переможець |
2 400 300,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 08:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 жовтня 2024 10:01
|
Електронний підпис | укладений |
01 травня 2024 08:30
|
Договір №112.pdf | укладений |
01 травня 2024 08:29
|