Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного корпусу КП «Нікопольська лікарня» Покровської сільської ради» на вул. Першотравневій, 58 у м. Нікополі Дніпропетровської області)
Очікувана вартість
8 280 903,63 UAH
UA-2024-03-25-008074-a f39cf8ae3cf7463ab4338988f2c52fda
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Гончарова

+380566681114
+380566696072
nikopolraion@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 25 березня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Нікопольська лікарня" Покровської сільської ради"
Код ЄДРПОУ: 05494716
Місцезнаходження: 53273, Україна , Дніпропетровська обл., Нікопольський район, с.Покровське, вулиця Калнишевського, буд. 19-б
Контактна особа: Тетяна Гончарова
+380566681114, +380566696072
nikopolraion@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного корпусу КП «Нікопольська лікарня» Покровської сільської ради» на вул. Першотравневій, 58 у м. Нікополі Дніпропетровської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53207, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Першотравнева, 58
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 березня 2024  —  20 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

25 березня 2024 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2024 14:53
Обгрунтування до договору 91.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-02-000008 ● dc1e55558286492892dff6ac50719925
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 травня 2024 14:04
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
01.05.2024 № 11-З

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 01.05.2024 № 11-З

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2024-03-25-008074-a 25.03.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-02 14:33:34

надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного корпусу КП «Нікопольська лікарня» Покровської сільської ради» на вул. Першотравневій, 58 у м. Нікополі Дніпропетровської області)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-25-008074-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):

1. Надати інформацію та відповідні документи (технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, запити цінових пропозицій тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень/витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме: Товариство з обмеженою відповідальністю «ВЕРХОЛАЗ ПРО» (код ЄДРПОУ 41612139), з яким укладений договір від 22 березня 2024 № 91 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-08 11:35:03

На запит ДАСУ UA-M-2024-05-02-000008 ● dc1e55558286492892dff6ac50719925 надаємо пояснення

Пояснення по закупівлі робіт, а саме: «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного корпусу КП «Нікопольська лікарня» Покровської сільської ради» на вул. Першотравневій, 58 у м. Нікополі Дніпропетровської області», код за державним класифікатором ДК 021-2015: "45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація" надані у вигляді окремого файлу (відповідь ДАСУ) з додаванням сканкопій підтверджуючих документів. Пояснення були надані 07.05.2024р. об 11:00 через функціонал "Надати пояснення з власної ініціативи", а потрібно було відповісти саме в зверненні ДАСУ, дуже просимо врахувати цей факт при розгляді пояснень.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2024-05-07 11:00:07

На запит ДАСУ UA-M-2024-05-02-000008 ● dc1e55558286492892dff6ac50719925 надаємо пояснення.

Пояснення по закупівлі робіт, а саме: «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху головного корпусу КП «Нікопольська лікарня» Покровської сільської ради» на вул. Першотравневій, 58 у м. Нікополі Дніпропетровської області», код за державним класифікатором ДК 021-2015: "45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація" надані у вигляді окремого файлу (відповідь ДАСУ) з додаванням сканкопій підтверджуючих документів.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 08 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 14 травня 2024

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРХОЛАЗ ПРО"
#41612139
Переможець 8 280 903,63
UAH
25 березня 2024 14:55

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2024 12:44
Додаток 11.pdf зміни до договору
20 вересня 2024 12:35
Додаток 10.pdf зміни до договору
20 вересня 2024 12:35
Додаток 9.pdf зміни до договору
20 вересня 2024 12:35
Додаток 8.pdf зміни до договору
20 вересня 2024 12:35
Додаток 7.pdf зміни до договору
20 вересня 2024 12:35
Додаток 6.pdf зміни до договору
20 вересня 2024 12:35
Додаток 5.pdf зміни до договору
20 вересня 2024 12:35
Додаток 4.pdf зміни до договору
20 вересня 2024 12:35
Додаток 3.pdf зміни до договору
20 вересня 2024 12:35
Додаток 2.pdf зміни до договору
20 вересня 2024 12:35
Додаток 1.pdf зміни до договору
20 вересня 2024 12:35
ДУ 4 до договору 91.pdf зміни до договору
20 вересня 2024 12:35
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2024 12:23
ДУ 3 до договору 91.pdf зміни до договору
06 вересня 2024 12:21
Додаток 11 до договору 91.pdf укладений
25 березня 2024 14:57
Додаток 10 до договору 91.pdf укладений
25 березня 2024 14:57
Додаток 9 до договору 91.pdf укладений
25 березня 2024 14:57
Додаток 8 до договору 91.pdf укладений
25 березня 2024 14:57
Додаток 7 до договору 91.pdf укладений
25 березня 2024 14:55
Додаток 6 до договору 91.pdf укладений
25 березня 2024 14:55
додаток 5 до договору 91.pdf укладений
25 березня 2024 14:55
Додаток 4 до договіру 91.pdf укладений
25 березня 2024 14:55
Додаток 3 до договіру 91.pdf укладений
25 березня 2024 14:55
Додаток 2 до договору 91.pdf укладений
25 березня 2024 14:55
Додаток 1 до договіру 91.pdf укладений
25 березня 2024 14:55
Договір 91.pdf укладений
25 березня 2024 14:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна джерел фінансування відповідно до наявних коштирисних призначень замовника, що дозволить провести роботи в 2024 році
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі,
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML