Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі (комплект учнівський одномісний з полицею з регулюванням по висоті)
Очікувана вартість
1 403 470,00 UAH
UA-2019-10-09-001585-a ● f395f9f78a7f4e86ae0a4605a9035ee7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Біляївської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145122 |
Місцезнаходження: | 67600, Україна , Одеська обл., Біляївка, проспект Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Капланян Галина Анатоліївна 380485225749,380485225481,380485225191 osvita.bel.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 жовтня 2019 19:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 жовтня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 01 листопада 2019 14:30 |
Очікувана вартість: | 1 403 470,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 403,47 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 42000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Шкільні меблі (комплект учнівський одномісний з полицею з регулюванням по висоті)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
479 комплект
Шкільні меблі (комплект учнівський одномісний з полицею з регулюванням по висоті)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67600, Україна, Одеська область, Біляївка, проспект Незалежності 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних 10-2. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2019 15:31 |
Перелік змін в ТД.docx | |
21 жовтня 2019 15:30 |
Оголошення НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
21 жовтня 2019 15:30 |
Додаток 3. Нова редакція.docx | |
21 жовтня 2019 15:30 |
Тендерна документація (меблі 5-11 класи) НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
09 жовтня 2019 19:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2019 19:51 |
Додаток 5 .docx | |
09 жовтня 2019 19:51 |
Додаток 4.docx | |
09 жовтня 2019 19:51 |
Додаток 2.docx | |
09 жовтня 2019 19:50 |
Додаток 1.docx |
21 жовтня 2019 15:31 |
Перелік змін в ТД.docx
|
|||
21 жовтня 2019 15:30 |
Оголошення НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
21 жовтня 2019 15:30 |
Додаток 3. Нова редакція.docx
|
|||
21 жовтня 2019 15:30 |
Тендерна документація (меблі 5-11 класи) НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
09 жовтня 2019 19:52 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 жовтня 2019 19:51 |
Додаток 5 .docx
|
|||
09 жовтня 2019 19:51 |
Додаток 4.docx
|
|||
09 жовтня 2019 19:51 |
Додаток 2.docx
|
|||
09 жовтня 2019 19:50 |
Додаток 1.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-09-001585-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Покатило Сергій Григорович, Код ЄДРПОУ:2220902850
Дата подання: 14 листопада 2019 15:57
Фізична особа-підприємець Покатило Сергій Григорович не згоден з Протоколом засідання тендерного комітету № 136 від 07.11.2019 року тендерного комітету, щодо дискваліфкіції.
Учасником в складі тендерної документації надано Лист виробника (документ № 10) від Товариства з обмеженою відповідальністю Компанія “Меблеві Технології” який засвідчив спроможність та якість виробництва учасника Фізична особа-підприємець Покатило Сергій Григорович.
Також учасником надано Дозвільні документи ( документ № 3.7) в якому було надані сертифікати ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2015 які засвідчили якість виробництва учасника.
В складі Дозвільних документів (документ №3.7) є наявний Сертифікат відповідності від 13.05.2019 року на вироби з пластмаси в асортименті, що є виробами з полімерних матеріалів.
Учасник в складі своєї тендерної документації надано сертифікат відповідності, сертифікати на матеріали з яких виготовлено стілець, Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам на стільці учнівські регульовані антисколіозні, ДСТУ 1729-2:2004 на стільці та столи та ДСТУ 1729-1:2004 на стільці та столи чим самим підтвердив відповідність предмета закупівлі.
Згідно до інструкції до підготовки тендерної документації та Закону України “Про публічні закупівлі” допускаються формльні (несуттєвих) помилок, які не впливають на зміст тендерної пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції .
Фізична особа-підприємець Покатило Сергій Григорович надано Гарантійний лист (документ №6) в якому зазначено, що вся інформація яка надана учасником в складі цієї тендерної документації є достовірною. Також учасником надано (документ 5.7) Гарантійни лист, щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства згідно Додатку 1 вимог пункту3, п.п 3.4.
В зв'язку з вище викладеним просимо скасувати визнання перможцями ТОВ "Меблі-Техностиль", скасувати Протоколом засідання тендерного комітету № 136 від 07.11.2019 року тендерного комітету про дискваліфікації Фізична особа-підприємець Покатило Сергій Григорович, та визнати Фізична особа-підприємець Покатило Сергій Григорович визнати переможцями даної закупівлі.
В іншому випадку будемо змушені звернутися зі скаргою АМКУ.
З повагою Фізична особа-підприємець Покатило Сергій Григорович
Розгорнути
Згорнути
Також учасником надано Дозвільні документи ( документ № 3.7) в якому було надані сертифікати ISO 14001:2015 та ДСТУ ISO 9001:2015 які засвідчили якість виробництва учасника.
В складі Дозвільних документів (документ №3.7) є наявний Сертифікат відповідності від 13.05.2019 року на вироби з пластмаси в асортименті, що є виробами з полімерних матеріалів.
Учасник в складі своєї тендерної документації надано сертифікат відповідності, сертифікати на матеріали з яких виготовлено стілець, Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам на стільці учнівські регульовані антисколіозні, ДСТУ 1729-2:2004 на стільці та столи та ДСТУ 1729-1:2004 на стільці та столи чим самим підтвердив відповідність предмета закупівлі.
Згідно до інструкції до підготовки тендерної документації та Закону України “Про публічні закупівлі” допускаються формльні (несуттєвих) помилок, які не впливають на зміст тендерної пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції .
Фізична особа-підприємець Покатило Сергій Григорович надано Гарантійний лист (документ №6) в якому зазначено, що вся інформація яка надана учасником в складі цієї тендерної документації є достовірною. Також учасником надано (документ 5.7) Гарантійни лист, щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства згідно Додатку 1 вимог пункту3, п.п 3.4.
В зв'язку з вище викладеним просимо скасувати визнання перможцями ТОВ "Меблі-Техностиль", скасувати Протоколом засідання тендерного комітету № 136 від 07.11.2019 року тендерного комітету про дискваліфікації Фізична особа-підприємець Покатило Сергій Григорович, та визнати Фізична особа-підприємець Покатило Сергій Григорович визнати переможцями даної закупівлі.
В іншому випадку будемо змушені звернутися зі скаргою АМКУ.
З повагою Фізична особа-підприємець Покатило Сергій Григорович
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 листопада 2019 12:40
За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо таке.
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації у разі, якщо учасник не є виробником товару за предметом закупівлі, такий учасник може не надавати інформацію про наявність власних виробничих потужностей, але обов’язково надає у складі тендерної пропозиції лист-гарантію від виробника товару, який повинен містити інформацію, про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують виготовлення товару, визначеного учасником у пропозиції, а також підтвердження можливості поставки відповідного товару із зазначенням інформації про дану закупівлю: ідентифікатор закупівлі, повну назву замовника, предмет закупівлі, кількість товару, строк поставки товару, гарантійний термін експлуатації товару, інформації стосовно зборки товару за місцями постачання, визначеними замовником.
Отже, тендерна документаціє містить чіткі вимоги щодо змісту листа-гарантії від виробника товару.
Вами у складі тендерної документації надано лист ТОВ Компанія Меблеві Технології № 10 від 31.10.2019 року, який не містить вищезазначеної інформації, а саме: інформацію, про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують виготовлення товару, визначеного учасником у пропозиції, а також підтвердження можливості поставки відповідного товару із зазначенням інформації про дану закупівлю, зокрема: кількість товару, строк поставки товару, гарантійний термін експлуатації товару, інформації стосовно зборки товару за місцями постачання, визначеними замовником.
Таким чином, Вами порушено вимоги Тендерної документації.
Згідно Додатку 2 до Тендерної документації відповідність запропонованого до поставки товару за предметом закупівлі технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує шляхом надання сканованих копій наступних документів, зокрема, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблеві вироби для навчальних, шкільних та дошкільних закладів.
Вами у складі тендерної пропозиції надано копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 30.07.2019. Об’єктом експертизи є меблі для навчальних закладів (45 найменувань згідно додатку). Додаток до зазначеного висновку не містить жодного найменування «стілець учнівський», «стілець».
Таким чином, Вами порушено вимоги Тендерної документації.
Так само, Додатком 2 до Тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції: копію сертифікату, що підтверджує відповідність системи екологічного менеджменту учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 стосовно виробництва меблів для офісів і підприємств торгівлі, виробництва інших меблів; копію сертифікату, що підтверджує відповідність системи управління якістю учасника стосовно виробництва меблів для офісів і підприємств торгівлі, виробництва інших меблів вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT).
Звертаємо Вашу увагу, що зазначені сертифікати мають бути видані саме на учасника.
Отже, Вами не виконано зазначені вимоги Тендерної документації.
Інші підстави відхилення тендерної пропозиції викладено та детально обґрунтовано у протоколі тендерного комітету № 136 від 07.11.2019р.
Таким чином, рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Покатило С.Г. є правомірним та законним.
При цьому звертаємо Вашу увагу, що наявні порушення та невідповідності у Вашій тендерній пропозиції не можуть бути визнані формальними помилками, оскільки суттєво впливають на зміст пропозиції.
З урахуванням положень статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ФОП Покатило С.Г. відхилена замовником як така, що не відповідає вимогам та умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації у разі, якщо учасник не є виробником товару за предметом закупівлі, такий учасник може не надавати інформацію про наявність власних виробничих потужностей, але обов’язково надає у складі тендерної пропозиції лист-гарантію від виробника товару, який повинен містити інформацію, про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують виготовлення товару, визначеного учасником у пропозиції, а також підтвердження можливості поставки відповідного товару із зазначенням інформації про дану закупівлю: ідентифікатор закупівлі, повну назву замовника, предмет закупівлі, кількість товару, строк поставки товару, гарантійний термін експлуатації товару, інформації стосовно зборки товару за місцями постачання, визначеними замовником.
Отже, тендерна документаціє містить чіткі вимоги щодо змісту листа-гарантії від виробника товару.
Вами у складі тендерної документації надано лист ТОВ Компанія Меблеві Технології № 10 від 31.10.2019 року, який не містить вищезазначеної інформації, а саме: інформацію, про наявність обладнання, машин і механізмів, що підтверджують виготовлення товару, визначеного учасником у пропозиції, а також підтвердження можливості поставки відповідного товару із зазначенням інформації про дану закупівлю, зокрема: кількість товару, строк поставки товару, гарантійний термін експлуатації товару, інформації стосовно зборки товару за місцями постачання, визначеними замовником.
Таким чином, Вами порушено вимоги Тендерної документації.
Згідно Додатку 2 до Тендерної документації відповідність запропонованого до поставки товару за предметом закупівлі технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує шляхом надання сканованих копій наступних документів, зокрема, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблеві вироби для навчальних, шкільних та дошкільних закладів.
Вами у складі тендерної пропозиції надано копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 30.07.2019. Об’єктом експертизи є меблі для навчальних закладів (45 найменувань згідно додатку). Додаток до зазначеного висновку не містить жодного найменування «стілець учнівський», «стілець».
Таким чином, Вами порушено вимоги Тендерної документації.
Так само, Додатком 2 до Тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції: копію сертифікату, що підтверджує відповідність системи екологічного менеджменту учасника вимогам міжнародного стандарту ISO 14001:2015 стосовно виробництва меблів для офісів і підприємств торгівлі, виробництва інших меблів; копію сертифікату, що підтверджує відповідність системи управління якістю учасника стосовно виробництва меблів для офісів і підприємств торгівлі, виробництва інших меблів вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT).
Звертаємо Вашу увагу, що зазначені сертифікати мають бути видані саме на учасника.
Отже, Вами не виконано зазначені вимоги Тендерної документації.
Інші підстави відхилення тендерної пропозиції викладено та детально обґрунтовано у протоколі тендерного комітету № 136 від 07.11.2019р.
Таким чином, рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ФОП Покатило С.Г. є правомірним та законним.
При цьому звертаємо Вашу увагу, що наявні порушення та невідповідності у Вашій тендерній пропозиції не можуть бути визнані формальними помилками, оскільки суттєво впливають на зміст пропозиції.
З урахуванням положень статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ФОП Покатило С.Г. відхилена замовником як така, що не відповідає вимогам та умовам тендерної документації.
Доброго дня! Відповідаемо на Вашу вимогу .
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 15:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Розком |
1 398 200,00
UAH з ПДВ
|
766 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Покатило Сергій Григорович |
1 216 660,00
UAH з ПДВ
|
1 213 852,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
1 393 470,00
UAH з ПДВ
|
1 214 265,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПІДПРИЄМСТВО, ЯКЕ ЗАСНОВАНЕ НА ВЛАСНОСТІ ОБ’ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "ЕЛКОН-ДІЗАЙН" |
1 399 159,00
UAH з ПДВ
|
1 393 411,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Розком #32210799 |
Відхилено |
766 400,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 15:48
|
ФОП Покатило Сергій Григорович #2220902850 |
Відхилено |
1 213 852,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 15:54
|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Переможець |
1 214 265,00
UAH з ПДВ
|
07 листопада 2019 15:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2019 16:14
|
471.pdf | укладений |
19 листопада 2019 16:13
|