Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, 01001, місто Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кононенко Лариса Олексіївна 380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 серпня 2023 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 серпня 2023 10:00 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2023 15:44 |
Початок аукціону: | 29 серпня 2023 15:44 |
Очікувана вартість: | 167 815 441,15 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 678 154,41 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – безвідсотковий депозит (внесок на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА ВИКОНАЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» в місті Києві відкритий у АТ «БАНК КРЕДИТ ДНІПРО», код ЄДРПОУ – 40538421, МФО 305749, п/р UA253057490000026002000000863), в призначенні обов’язково зазначається: «Депозит для забезпечення виконання договору (код ДК та назва предмету закупівлі)»; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “протягом строку дії договору”. умови, за яких надається право вимагати платіж – “ За порушення Підрядником будь-якої умови цього Договору Замовник має право в односторонньому порядку стягнути на свою користь в повному обсязі розмір наданого забезпечення виконання умов Договору, повідомивши про це Підрядника в письмовій формі із зазначенням допущеного ним порушення умов цього Договору. Стягнення Замовником забезпечення виконання умов Договору не звільняє Підрядника від сплати штрафних санкцій, передбачених Договором, а також від належного виконання Підрядником всіх умов цього Договору.; умови щодо зменшення/збільшення суми забезпечення – “сума забезпечення залишається незмінною”. Розмір забезпечення виконання договору становить _3_ % від загальної ціни договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніш дати укладання договору. *У складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі не більше 50% від загальної ціни цього Договору, що становить ____________грн (______________гривень ___ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - _______________грн (______________гривень ___ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить _______________грн (______________гривень ___ коп.), упродовж 10-ти календарних днів з дати направлення Замовником Підряднику повідомлення про початок виконання робіт. | Аванс | 10 | Календарні | 50 |
Виконання робіт | Подальші розрахунки за фактично та якісно виконані за Договором роботи проводяться Замовником упродовж 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати підписання обома Сторонами відповідних Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) та, після здачі в експлуатацію Замовнику із оформленням усієї відповідної документації у тому числі і виконавчої, з урахуванням сплачених відповідно до пп. 4.2.1. п. 4.2. грошових коштів. | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2023 13:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2023 13:46 |
ТДО, 4522, реконстр.деаераторів.docx | |
17 серпня 2023 13:46 |
Додаток 3 до ТД - Технічна специфікація.docx | |
17 серпня 2023 13:46 |
Dodatok_4_do_TS(nulova_model_koshtorisu).imd |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-02-000013 ● 0df436a0d5964ebda7793701e1652376
- Статус: завершено ● Дата: 07 листопада 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 13:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.10.2023 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4 UA-2023-08-17-007170-a 17.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-04 16:19:43
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція деаераторів ВПУ атмосферного типу на вакуумний СТ-2» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-17-007170-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації Замовника, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-06 15:11:50
Пояснення на запит від 04.10.2023 о 16.29 у межах проведення моніторингу закупівлі - UA-M-2023-10-02-000013
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО» (Замовник) на запит Державної аудиторської служби України (ДАСУ) за предметом закупівлі Виконання будівельних робіт за об'єктом: «Реконструкція деаераторів ВПУ атмосферного типу
на вакуумний СТ-2», ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи, оголошення за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-17-007170-a, надає пояснення.
1 Питання:
Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення:
Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» (із змінами від 07.04.2020 № 649),
яка встановлює порядок визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт
та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувана вартість визначена на підставі позитивного експертного звіту
від 28.04.2023 № 152/КЕ/2023 (копія додається), зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (копія додається) та проєктно-кошторисної документації (копія додається).
2 Питання:
Інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації Замовника, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення:
Згідно з частиною 1 статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним
не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі».
Відповідно до умов пункту 6 розділу VІ тендерної документації Замовник вимагає
від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору забезпечення виконання такого договору відповідно до ст. 27 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – безвідсотковий депозит (внесок
на рахунок замовника), що перераховується учасником на рахунок Замовника. Розмір забезпечення виконання договору становить 3 % від загальної ціни договору. Датою внесення забезпечення виконання договору вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніше дати укладання договору.
Нормою абзацу 4 пункту 49 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою від 12.10.2022 за № 1178 Кабінету Міністрів України передбачено, зокрема: «Замовник укладає договір про закупівлю
з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі».
Замовником 26.09.2023 в електронній системі закупівель оприлюднено рішення
про намір укласти договір про закупівлю з переможцем ТОВ «АТОМРЕМБУД»,
що підтверджується опублікованим протокольним рішення уповноваженої особи Замовника від 26.09.2023 за № 1665 ВС. Останній строк укладання договору – 11.10.2023. Станом на дату подання цього пояснення (06.10.2023) договір про закупівлю на стадії укладання.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 серпня 2023 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАД Монтаж» |
138 579 207,19
UAH з ПДВ
|
114 396 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОМРЕМБУД" |
139 397 694,77
UAH з ПДВ
|
114 396 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛАД Монтаж» #44289563 |
Відхилено |
114 396 000,00
UAH з ПДВ
|
15 вересня 2023 13:10
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТОМРЕМБУД" #38781911 |
Переможець |
114 396 999,99
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2023 14:55
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 вересня 2023 13:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 жовтня 2024 08:48
|
ДУ № 3.pdf | зміни до договору |
10 жовтня 2024 08:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 травня 2024 14:44
|
Du_2_do_Dogovoru_2936_KTM-31-21.pdf | зміни до договору |
02 травня 2024 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 листопада 2023 12:29
|
Ду 1 до Договору 2936_КТМ_31_23 ТОВ АТОМРЕМБУД.pdf | зміни до договору |
02 листопада 2023 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2023 15:30
|
Dogovir_2936_KTM-31-23_TOA_ATOMREMBUD.pdf | укладений |
13 жовтня 2023 15:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 2936/КТМ-31-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | на підставі підпунктів 3 та 5 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та, керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України |
Номер договору про закупівлю: | 2936/КТМ-31-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 10 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі пп. 4 п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та керуючись ч. 1 ст. 651 ЦКУ, Сторони дійшли згоди укласти дану Додаткову угоду № 3 |
Номер договору про закупівлю: | 2936/КТМ-31-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |