Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони об’єктів інфраструктури Головного управління ДПС у Житомирській області за адресами: м. Житомир, майдан Перемоги,2 та шосе Київське 28
Очікувана вартість
1 282 560,00 UAH
UA-2025-01-15-016256-a ● f387ac80a26d4d2daae818e9c1438cc0
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 44096781 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., місто Житомир, вулиця Юрка Тютюнника, 7 |
Контактна особа: |
Вінель Тетяна Юріївна +380679689382 zt.upr11@tax.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 січня 2025 17:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 січня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 січня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 січня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 24 січня 2025 12:10 |
Очікувана вартість: | 1 282 560,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 825,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги з охорони об’єктів інфраструктури Головного управління ДПС у Житомирській області за адресами: м. Житомир, майдан Перемоги,2 та шосе Київське 28
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10000, Україна, Житомирська область, м. Житомир, майдан Перемоги,2; шосе Київське 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 січня 2025 17:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 січня 2025 17:44 |
ДОДАТОК 1.docx | |
15 січня 2025 17:44 |
ДОДАТОК 4.docx | |
15 січня 2025 17:44 |
Охорона ТД за Особливостями.docx | |
15 січня 2025 17:44 |
ДОДАТОК 3 ПД.docx | |
15 січня 2025 17:44 |
ДОДАТОК 2.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 16 січня 2025 10:22
Дата відповіді: 17 січня 2025 15:57
Доброго дня, шановний замовнику. Згідно пункту 1.2.1 Додатку 1 ТД вказано: 1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із обов’язковим зазначенням: 1) ПІП працівників; 2) Посада 3) Стаж роботи на посаді Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно надати документ, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у галузі професійної охоронної діяльності та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів. Мінімальна чисельність таких працівників, які оформлені в учасника на постійній основі, не повинна бути меншою 8 осіб, що підтверджується звітом з праці та/або формою 1-ДФ за останній звітний період.
Якщо людина була прийнята в штат після подачі останнього звіта, то xb можна надати повідомлення про прийом на роботу або довідку з ДПС?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Так для підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлена вимога:
«Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із обов’язковим зазначенням:
1) ПІП працівників;
2) Посада
3) Стаж роботи на посаді
Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно надати документ, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у галузі професійної охоронної діяльності та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів. Мінімальна чисельність таких працівників, які оформлені в учасника на постійній основі, не повинна бути меншою 8 осіб, що підтверджується звітом з праці та/або формою 1-ДФ за останній звітний період.»
Відповідно до вимог ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. №960 (зі змінами) персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Враховуючи те, що предметом закупівлі є два об’єкти, 8 осіб є тією кількістю персоналу, який здатен в повній мірі забезпечити виконання послуг. Підтвердження даної вимоги звітом з праці та/або формою 1-ДФ за останній звітний період є свідченням того, що працівникам були нараховані і виплачені доходи, а також нараховані та сплачені податки. Враховуючи надскладну економічну ситуацію в країні, оформлення трудових відносин – це запорука фінансової стабільності бізнесу, забезпечення соціальних гарантій громадян, надходжень до бюджету, а отже і добробуту всієї Держави.
Крім того, якщо для закупівлі послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Так для підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлена вимога:
«Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із обов’язковим зазначенням:
1) ПІП працівників;
2) Посада
3) Стаж роботи на посаді
Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно надати документ, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у галузі професійної охоронної діяльності та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів. Мінімальна чисельність таких працівників, які оформлені в учасника на постійній основі, не повинна бути меншою 8 осіб, що підтверджується звітом з праці та/або формою 1-ДФ за останній звітний період.»
Відповідно до вимог ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. №960 (зі змінами) персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Враховуючи те, що предметом закупівлі є два об’єкти, 8 осіб є тією кількістю персоналу, який здатен в повній мірі забезпечити виконання послуг. Підтвердження даної вимоги звітом з праці та/або формою 1-ДФ за останній звітний період є свідченням того, що працівникам були нараховані і виплачені доходи, а також нараховані та сплачені податки. Враховуючи надскладну економічну ситуацію в країні, оформлення трудових відносин – це запорука фінансової стабільності бізнесу, забезпечення соціальних гарантій громадян, надходжень до бюджету, а отже і добробуту всієї Держави.
Крім того, якщо для закупівлі послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Уточнення
Дата подання: 17 січня 2025 09:56
Дата відповіді: 17 січня 2025 15:58
Доброго дня, шановний замовнику. Згідно пункту 1.2.1 Додатку 1 прописано: 1.2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із обов’язковим зазначенням:
1) ПІП працівників;
2) Посада
3) Стаж роботи на посаді
Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно надати документ, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у галузі професійної охоронної діяльності та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів. Мінімальна чисельність таких працівників, які оформлені в учасника на постійній основі, не повинна бути меншою 8 осіб, що підтверджується звітом з праці та/або формою 1-ДФ за останній звітний період.
Що мається на увазі " оформлені в учасника"? Згідно Закону залучати субпідрядників не забороняється. Просимо внести ясність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Так для підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлена вимога:
«Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із обов’язковим зазначенням:
1) ПІП працівників;
2) Посада
3) Стаж роботи на посаді
Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно надати документ, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у галузі професійної охоронної діяльності та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів. Мінімальна чисельність таких працівників, які оформлені в учасника на постійній основі, не повинна бути меншою 8 осіб, що підтверджується звітом з праці та/або формою 1-ДФ за останній звітний період.»
Відповідно до вимог ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. №960 (зі змінами) персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Враховуючи те, що предметом закупівлі є два об’єкти, 8 осіб є тією кількістю персоналу, який здатен в повній мірі забезпечити виконання послуг. Підтвердження даної вимоги звітом з праці та/або формою 1-ДФ за останній звітний період є свідченням того, що працівникам були нараховані і виплачені доходи, а також нараховані та сплачені податки. Враховуючи надскладну економічну ситуацію в країні, оформлення трудових відносин – це запорука фінансової стабільності бізнесу, забезпечення соціальних гарантій громадян, надходжень до бюджету, а отже і добробуту всієї Держави.
Крім того, якщо для закупівлі послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Так для підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід встановлена вимога:
«Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із обов’язковим зазначенням:
1) ПІП працівників;
2) Посада
3) Стаж роботи на посаді
Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно надати документ, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у галузі професійної охоронної діяльності та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів. Мінімальна чисельність таких працівників, які оформлені в учасника на постійній основі, не повинна бути меншою 8 осіб, що підтверджується звітом з праці та/або формою 1-ДФ за останній звітний період.»
Відповідно до вимог ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. №960 (зі змінами) персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності). Враховуючи те, що предметом закупівлі є два об’єкти, 8 осіб є тією кількістю персоналу, який здатен в повній мірі забезпечити виконання послуг. Підтвердження даної вимоги звітом з праці та/або формою 1-ДФ за останній звітний період є свідченням того, що працівникам були нараховані і виплачені доходи, а також нараховані та сплачені податки. Враховуючи надскладну економічну ситуацію в країні, оформлення трудових відносин – це запорука фінансової стабільності бізнесу, забезпечення соціальних гарантій громадян, надходжень до бюджету, а отже і добробуту всієї Держави.
Крім того, якщо для закупівлі послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Звіт з праці
Дата подання: 17 січня 2025 16:05
Дата відповіді: 20 січня 2025 12:52
Замовнику, якщо людина прийнята в штат суб'єкта охоронної діяльності після того як був поданий звіт з праці, то відомості про таку людину не будуть відображені в останньому звіті. Проте фактично, особа буде офіційно працевлаштована. То якими документами можна підтвердити наявність працівників в такому випадку?
Відповідь: Шановний Учаснику! Умовами тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідно надати документ, що містить інформацію про наявність необхідних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи у галузі професійної охоронної діяльності та будуть залучені до виконання зобов’язань за предметом даних торгів. Мінімальна чисельність таких працівників, які оформлені в учасника на постійній основі, не повинна бути меншою 8 осіб, що підтверджується звітом з праці та/або формою 1-ДФ за останній звітний період.
Підтвердження даної вимоги звітом з праці та/або формою 1-ДФ за останній звітний період є свідченням того, що працівникам були нараховані і виплачені доходи, а також нараховані та сплачені податки. Враховуючи надскладну економічну ситуацію в країні, оформлення трудових відносин – це запорука фінансової стабільності бізнесу, забезпечення соціальних гарантій громадян, надходжень до бюджету, а отже і добробуту всієї Держави.
Якщо для закупівлі послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Підтвердження даної вимоги звітом з праці та/або формою 1-ДФ за останній звітний період є свідченням того, що працівникам були нараховані і виплачені доходи, а також нараховані та сплачені податки. Враховуючи надскладну економічну ситуацію в країні, оформлення трудових відносин – це запорука фінансової стабільності бізнесу, забезпечення соціальних гарантій громадян, надходжень до бюджету, а отже і добробуту всієї Держави.
Якщо для закупівлі послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро