Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Промислові гази (кисень медичний газоподібний)
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2020-03-18-000746-a f347e290110143b5985e99e768ca8160
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кураєв Станіслав Вікторович

(0432) 278567 RODDOM_VIN2@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКИЙ МІСЬКИЙ КЛІНІЧНИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №2"
Код ЄДРПОУ: 05484451
Місцезнаходження: 21001, Україна , Вінницька обл., Вінниця, 21001, Вінницька обл., місто Вінниця, ПРОСПЕКТ КОЦЮБИНСЬКОГО, будинок 50
Контактна особа: Кураєв Станіслав Вікторович
(0432) 278567
RODDOM_VIN2@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання
Обґрунтування
відсутності конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 березня 2020 11:54
Оскарження наміру укласти договір: 29 березня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24110000-8: Промислові гази


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
650 шт
кисень медичний газоподібний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21001, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Коцюбинського, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 24110000-8 — Промислові гази

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

18 березня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 березня 2020 11:42
3.jpg
18 березня 2020 11:42
2.jpg
18 березня 2020 11:42
1.jpg

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-05-08-000012 ● 23a9e5b48385469fb4c4bf7de48c6d9d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 травня 2020 11:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
08.05.2020 №23
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 08.05.2020 №23
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8.UA-2020-03-18-000746-a 18.03.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-05-12 15:59:55

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі кисню медичного газоподібного (ДК 021:2015: 24110000-8 - Промислові гази), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-03-18-000746-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення із питання.
З яких підстав умовою для застосування переговорної процедури UA-2020-03-18-000746-a обрано пункт 2 частини другої статті 35 Закону (в редакції чинній до 19.04.2020), а саме відсутність конкуренції на відповідному ринку (зазначити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі з посиланням на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування вказаної переговорної процедури закупівлі)?
Відповідні пояснення (обґрунтування, інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-05-15 13:47:06

Відповідь на запит Держаудитслужби України

Пояснення на запит

Надання інформації про усунення порушення замовником

Виявлені порушення усунено. Договір розірвано.

2020-06-02 16:25:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору.

2020-06-04 16:43:37

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Діпі Ейр Газ"
#36858311
Переможець 260 000,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 11:54

Документи

18 березня 2020 11:54
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 11:54

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Діпі Ейр Газ"
#36858311
260 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 березня 2020 11:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 16:24
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 16:22
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 16:18
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 16:14
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 16:11
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 16:09
Електронний підпис зміни до договору
02 червня 2020 16:05
IMG_0001 (1).pdf зміни до договору
02 червня 2020 16:05
Електронний підпис укладений
06 квітня 2020 16:54
54.21.pdf укладений
06 квітня 2020 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 54/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 квітня 2020 — 02 червня 2020
Сума оплати за договором: 260 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 009,35 UAH)
Причини розірвання договору: неможливість усунення порушень.