Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ
Очікувана вартість
2 332 700,00 UAH
UA-2024-02-26-011037-a ● f32a4d7434634c6a83721c5fb89aea51
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ЕПІДЕМІОЛОГІЇ ТА ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ ІМ. Л.В. ГРОМАШЕВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02011947 |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вулиця М. Амосова, будинок 5 |
Контактна особа: |
Віктор Бубенок +380442733368 5619591@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 лютого 2024 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 12:04 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2024 12:04 |
Очікувана вартість: | 2 332 700,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 663,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги
Закупівля здійснюється ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року за номером 1178 (в т.ч. із змінами).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23327 послуга
ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки здійснюються Замовником протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Виконавець надає Замовнику належним чином оформлений Акт наданих послуг за кожні 10 днів поточного місяця. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2024 15:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2024 15:37 |
Тендерна документація зі змінами.doc | |
25 березня 2024 15:37 |
Всім зацікавленим особам.docx | |
26 лютого 2024 16:10 |
Тендерна документація.doc | |
26 лютого 2024 16:10 |
Проєкт договору.docx |
25 березня 2024 15:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 березня 2024 15:37 |
Тендерна документація зі змінами.doc
|
|||
25 березня 2024 15:37 |
Всім зацікавленим особам.docx
|
|||
26 лютого 2024 16:10 |
Тендерна документація.doc
|
|||
26 лютого 2024 16:10 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Меню
Дата подання: 01 березня 2024 11:48
Дата відповіді: 01 березня 2024 13:06
Шановний Замовнику!
Відповідно до п.п. 6.12 п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вимагаэться надати: Для підтвердження відповідності послуг вимогам тендерної документації, Учасники у тендерній пропозиції повинні надати: "один варіант меню з розрахунку на 7 (сім) днів для стаціонарних пацієнтів з трьох разовим харчуванням (сніданок, обід та вечеря), із зазначенням ціни кожної страви". В наданому в тендерній документаці меню присутні страви без зазначення їх виходу (понеділок, обід: хліб пшеничний, вечеря: гуляш з яловичиною; вівторок вечеря: хліб пшеничний; середа обід: хліб пшеничний, вечеря: рибна котлета запечена; Четвер обід: хліб пшеничний, вечеря: сосиска відварна та хліб пшеничний; п'ятниця обід: хліб пшеничний, вечеря: котлета запечена з яловичини, хліб пшеничний; субота обід та вечеря: хліб пшеничний; неділя: обід хліб пшеничний та вечеря: рулет м'ясний з яйцем та хліб пшеничний.). Просимо надати роз'яснення як розцінювати дані позиції з меню без заначення іх виходу або внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Ті страви, навпроти яких немає грамовки (без зазначення їх виходу), в меню не враховувати.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-26-011037-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", Код ЄДРПОУ:39796819
Дата подання: 23 квітня 2024 09:28
Вимога щодо деталізації причини відхилення пропозиції
Відповідно до норм Особливостей: У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
У зв'язку із цим, ПРОСИМО:
1) надати лист податкової служби (який описується в протколі) так як Замовником даний документ не прикріплено до протоколу відхилення;
2) деталізувати причину відхилення щодо листа ДСНС та декларації відповідності матеріально-технічної бази, так як з протоколу не вбачається в чому полягає невідповідповідність;
3) надати інформацію з посиланням на вимогу, що назва документа щодо води повинна бути виключно "протокол випробувань";
4) надати інформацію, на якій підставі зроблено висновок, що відкачка і прочищення це різні процеси?
Розгорнути
Згорнути
У зв'язку із цим, ПРОСИМО:
1) надати лист податкової служби (який описується в протколі) так як Замовником даний документ не прикріплено до протоколу відхилення;
2) деталізувати причину відхилення щодо листа ДСНС та декларації відповідності матеріально-технічної бази, так як з протоколу не вбачається в чому полягає невідповідповідність;
3) надати інформацію з посиланням на вимогу, що назва документа щодо води повинна бути виключно "протокол випробувань";
4) надати інформацію, на якій підставі зроблено висновок, що відкачка і прочищення це різні процеси?
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 квітня 2024 13:46
1. Відповідно до п.п. 1.2.3 п. 5 розділу 3 тендерної документації встановлено вимоги надати у складі пропозиції документи, які підтверджують, що працівники Учасника (не менше двох працівників) пройшли перевірку знань з питань пожежної безпеки, а саме протокол або витяг з протоколу та посвідчення. Також у складі пропозиції надати підтвердження, що суб'єкт господарювання, який провів навчання з пожежної безпеки, має програму навчання, яка погоджена ДСНС України, або його територіальним відділом, а саме надати довідку, яка повинна містити інформацію про назву суб’єкта, який провів навчання, назву програми, реквізити листа ДСНС України.
Учасником надано довідку вих.№21 від 28.03.2024 в якій зазначено, що ФОП Смальку О.Я. програма навчання з пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій, до обов’язків яких належить забезпечення виконання заходів пожежної безпеки погоджена листом ДСНС України №00-141222-591/813 від 14.12.2022.
Відповідно до листа ДСНС України про надання інформації від 12.04.2024 №26-7949/261-1, Товариство з обмеженою відповідальністю «Київпромсервіс-1» зверталось до ДСНС стосовно реєстрації декларацій відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на приміщення за адресою: вул. Братиславська, 3 у м. Києві, яку у встановленому порядку було зареєстровано у ДСНС за №00-141222-591/813 від 14.12.2022.
Тобто, в наданій учасником довідці (вих.№21 від 28.03.2024) міститься недостовірна інформація щодо наявності у суб'єкта господарювання, який провів навчання з пожежної безпеки, програми навчання з пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій, до обов’язків яких належить забезпечення виконання заходів пожежної безпеки.
2. В п.п. 6.27. п. 6 « Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 тендерної документації вказано, що учасник повинен надати саме протокол випробовувань води з крану (-ів) цеху учасника, що підтверджує відсутність у досліджуваних зразках (зразок не менше 100 см3) salmonella spp., з визначенням загального мікробного числа, здійснений згідно МВ 10.2.1-113- 2005 та надати документ, що підтверджує компетентність уповноваженого органу з оцінки відповідності, що видав такий протокол.
3. Відповідно до п.п. 6.14. п. 6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації встановлено вимогу: «У складі пропозиції також надати копію договору з підрядною організацією на встановлення, сервісне обслуговування та очищення сепаратора жиру (уловлювача жиру), а також не менше 1 (одного) акту наданих послуг (виконаних робіт) що підтверджує прочищення внутрішнього жироуловлювача».
Учасником надано у складі пропозиції договір про надання послуг №58 від 01.12.2022 та акти №1/12 від 01.12.2022 та 2/12 від 12.12.2022. Відповідно до вказаних актів найменування робіт – відкачка жироуловлювача з мийних сепараторів жиру
Прочищення сепаратора жиру включає в себе не лише відкачку, а й промивку всіх внутрішніх поверхонь, фільтрів, гофрованих труб і патрубків із застосуванням спеціальних хімічних засобів. Своєчасна і ретельна промивка сепаратора жиру необхідна для дотримання санітарних правил.
Учасником надано довідку вих.№21 від 28.03.2024 в якій зазначено, що ФОП Смальку О.Я. програма навчання з пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій, до обов’язків яких належить забезпечення виконання заходів пожежної безпеки погоджена листом ДСНС України №00-141222-591/813 від 14.12.2022.
Відповідно до листа ДСНС України про надання інформації від 12.04.2024 №26-7949/261-1, Товариство з обмеженою відповідальністю «Київпромсервіс-1» зверталось до ДСНС стосовно реєстрації декларацій відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки на приміщення за адресою: вул. Братиславська, 3 у м. Києві, яку у встановленому порядку було зареєстровано у ДСНС за №00-141222-591/813 від 14.12.2022.
Тобто, в наданій учасником довідці (вих.№21 від 28.03.2024) міститься недостовірна інформація щодо наявності у суб'єкта господарювання, який провів навчання з пожежної безпеки, програми навчання з пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій, до обов’язків яких належить забезпечення виконання заходів пожежної безпеки.
2. В п.п. 6.27. п. 6 « Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 тендерної документації вказано, що учасник повинен надати саме протокол випробовувань води з крану (-ів) цеху учасника, що підтверджує відсутність у досліджуваних зразках (зразок не менше 100 см3) salmonella spp., з визначенням загального мікробного числа, здійснений згідно МВ 10.2.1-113- 2005 та надати документ, що підтверджує компетентність уповноваженого органу з оцінки відповідності, що видав такий протокол.
3. Відповідно до п.п. 6.14. п. 6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації встановлено вимогу: «У складі пропозиції також надати копію договору з підрядною організацією на встановлення, сервісне обслуговування та очищення сепаратора жиру (уловлювача жиру), а також не менше 1 (одного) акту наданих послуг (виконаних робіт) що підтверджує прочищення внутрішнього жироуловлювача».
Учасником надано у складі пропозиції договір про надання послуг №58 від 01.12.2022 та акти №1/12 від 01.12.2022 та 2/12 від 12.12.2022. Відповідно до вказаних актів найменування робіт – відкачка жироуловлювача з мийних сепараторів жиру
Прочищення сепаратора жиру включає в себе не лише відкачку, а й промивку всіх внутрішніх поверхонь, фільтрів, гофрованих труб і патрубків із застосуванням спеціальних хімічних засобів. Своєчасна і ретельна промивка сепаратора жиру необхідна для дотримання санітарних правил.
Номер вимоги: UA-2024-02-26-011037-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД", Код ЄДРПОУ:41744424
Дата подання: 29 квітня 2024 17:44
Щодо скарги ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Шановний замовник!
Як свідчать дані електронної системи закупівель учасником ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" подано скаргу UA-2024-02-26-011037-a.b3, зокрема, на визнання переможцем ТОВ «ХІЛІНГ ФУД». Станом на тепер скарга ще не прийнята до розгляду Органом оскарження. Разом з тим один з доводів скаржника зводиться до виявленої невідповідності між довідкою про наявність у ТОВ «Хілінг ФУД» персоналу та наданим повідомленням про прийом на роботу дієтсестри Присяжнюк Т.А. в частині помилкового зазначення дати наказу про прийняття на роботу. Повідомляємо, що вказана невідповідність жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» і не спростовує факту працевлаштування дієтсестри Присяжнюк Т.А. у товаристві, а є банальною опечаткою. Поданий наказ про прийом Присяжнюк Т.А. на роботу до ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» є абсолютно вірним, повідомлення про прийом працівника на роботу також подане (хоча і з опечаткою), однак в сукупності документи в цій частині надані в повному обсязі та належним чином. Додатково на підтвердження дійсного працевлаштування Присяжнюк Т.А. саме на підставі наказу ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» № 50 від 28.12.2019 та приступлення до роботи саме з 02.01.2020 надаємо форму звітності «Таблиця 5. Відомості про трудові відносини осіб та період проходження військової служби» від 13.02.2020» з відміткою про прийняття в контролюючому органі. Просимо врахувати вказаний документ під час розгляду скарги UA-2024-02-26-011037-a.b3, у разі її прийняття до розгляду Органом оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Як свідчать дані електронної системи закупівель учасником ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" подано скаргу UA-2024-02-26-011037-a.b3, зокрема, на визнання переможцем ТОВ «ХІЛІНГ ФУД». Станом на тепер скарга ще не прийнята до розгляду Органом оскарження. Разом з тим один з доводів скаржника зводиться до виявленої невідповідності між довідкою про наявність у ТОВ «Хілінг ФУД» персоналу та наданим повідомленням про прийом на роботу дієтсестри Присяжнюк Т.А. в частині помилкового зазначення дати наказу про прийняття на роботу. Повідомляємо, що вказана невідповідність жодним чином не впливає на зміст тендерної пропозиції ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» і не спростовує факту працевлаштування дієтсестри Присяжнюк Т.А. у товаристві, а є банальною опечаткою. Поданий наказ про прийом Присяжнюк Т.А. на роботу до ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» є абсолютно вірним, повідомлення про прийом працівника на роботу також подане (хоча і з опечаткою), однак в сукупності документи в цій частині надані в повному обсязі та належним чином. Додатково на підтвердження дійсного працевлаштування Присяжнюк Т.А. саме на підставі наказу ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» № 50 від 28.12.2019 та приступлення до роботи саме з 02.01.2020 надаємо форму звітності «Таблиця 5. Відомості про трудові відносини осіб та період проходження військової служби» від 13.02.2020» з відміткою про прийняття в контролюючому органі. Просимо врахувати вказаний документ під час розгляду скарги UA-2024-02-26-011037-a.b3, у разі її прийняття до розгляду Органом оскарження.
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 травня 2024 15:56
З огляду на те, що номер наказу про прийняття на роботу та дата початку роботи Присяжнюк Т.А. співпадають, розбіжність в даті наказу не спростовує факту працевлаштування Присяжнюк Т.А. у ТОВ «ХІЛІНГ ФУД» з 02.01.2020 та оцінюється Замовником як опечатка, яка не впливає на зміст пропозиції.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-02-26-011037-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОНТЕМ.УА", Код ЄДРПОУ:40665499
Дата подання: 01 березня 2024 16:51
Дата подання: 01 березня 2024 16:51
Оскарження дискримінаційних вимог, що включені замовником до тендерної документації.
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 березня 2024 17:16
рішення від 05.03.2024 № 4054.pdf
Дата публікації: 05 березня 2024 17:16
Інформація про резолютивну частину рішення від 13.03.2024 № 4613.pdf
Дата публікації: 14 березня 2024 13:56
рішення від 13.03.2024 № 4613.pdf
Дата публікації: 18 березня 2024 11:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано, внесено відповідні зміни до тендерної документації закупівлі ID: UA-2024-02-26-011037-a
Номер скарги: UA-2024-02-26-011037-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1", Код ЄДРПОУ:39796819
Дата подання: 27 квітня 2024 22:13
Дата подання: 27 квітня 2024 22:13
Скарга на незаконне відхилення та незаконне визначення переможця процедури закупівлі
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 квітня 2024 17:16
рішення від 30.04.2024 № 7620.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2024 17:16
інформація про перенесення розгляду скарги від 08.05.2024 № 717.pdf
Дата публікації: 08 травня 2024 18:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.05.2024 № 8689.pdf
Дата публікації: 17 травня 2024 14:59
рішення від 16.05.2024 № 8689.pdf
Дата публікації: 21 травня 2024 16:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано. Скасовано рішення про визначення товариства з
обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" переможцем процедури закупівлі —
"ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ", оголошення про проведення якої
оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-02-26-011037-a.
Дата виконання рішення замовником: 24 травня 2024 13:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2024 12:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" |
2 239 392,00
UAH
|
1 499 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" |
2 332 700,00
UAH
|
1 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" |
2 169 411,00
UAH
|
1 798 744,97
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1" #39796819 |
Відхилено |
1 499 000,00
UAH
|
22 квітня 2024 16:42
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" #41744424 |
Рішення скасоване |
1 500 000,00
UAH
|
24 травня 2024 13:46
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ХІЛІНГ ФУД" #41744424 |
Переможець |
1 500 000,00
UAH
|
25 травня 2024 16:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 травня 2024 13:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2024 11:23
|
Додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
31 травня 2024 11:20
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2024 11:06
|
Договір.pdf | укладений |
31 травня 2024 11:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг). Сторони можуть внести зміни до Договору в разі узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг. |
Номер договору про закупівлю: | 39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |