Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код за ДК 021:2015 – 55520000-1 -Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах) (код за ДК 021:2015- 55523000-2 кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)
Очікувана вартість
1 108 800,00 UAH
UA-2020-08-13-001732-b f31b485fad184a57b0f1f88f3e219523
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басараб Ольга Георгіївна

+803131(5-50-28) olja.gudachok@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 01992831
Місцезнаходження: 89600, Україна , Закарпатська обл., Мукачево, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА МИКОЛИ, будинок 8-13
Контактна особа: Басараб Ольга Георгіївна
+803131(5-50-28)
olja.gudachok@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 18 серпня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 серпня 2020 16:00
Початок аукціону: 31 серпня 2020 12:16
Очікувана вартість: 1 108 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 544,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


код за ДК 021:2015 – 55520000-1 -Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах) (код за ДК 021:2015- 55523000-2 кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22176 комп.
Кейтерингові послуги (послуги з організації харчування у лікувально-профілактичних закладах) (код за ДК 021:2015- 55523000-2 кейтерингові послуги для інших підприємств або установ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку 4.1. Замовник здійснює оплату за надані послуги в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Розрахунки здійснюються за фактично надані послуги протягом 10 банківських днів на підставі рахунку та акту наданих послуг. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 серпня 2020 14:45
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 серпня 2020 14:43
проект договору.docx
13 серпня 2020 14:43
кейтерингові послуги.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 серпня 2020 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИРИЧАК НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА 1 108 356,48
UAH з ПДВ
1 108 356,48
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШНЕЛЦЕР ДІАНА ВАСИЛІВНА 1 108 800,00
UAH з ПДВ
1 108 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 вересня 2020 12:55
Електронний підпис
04 вересня 2020 12:55
Довідка зг.ст.17.pdf
04 вересня 2020 10:25
Електронний підпис
04 вересня 2020 10:25
sndt432a.pdf
04 вересня 2020 10:25
Dovidka_20246538150580162617.pdf
28 серпня 2020 15:38
Електронний підпис
28 серпня 2020 15:37
Інші документи.pdf
27 серпня 2020 13:42
Електронний підпис
27 серпня 2020 13:41
Довідка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИРИЧАК НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШНЕЛЦЕР ДІАНА ВАСИЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИРИЧАК НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА
#2862706620
Переможець 1 108 356,48
UAH з ПДВ
31 серпня 2020 17:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 серпня 2020 17:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПИРИЧАК НАТАЛІЯ ВАСИЛІВНА
#2862706620
1 108 356,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:09
Акт звірки від 30.12.2020.PDF укладений
31 грудня 2020 09:09
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 15:23
ДУ 08-21-280 (1).PDF зміни до договору
19 листопада 2020 15:12
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 12:07
08-21-280.PDF укладений
15 вересня 2020 12:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положенням укладеного між сторонами Договору п.12.5, у зв’язку з зміною розрахункового рахунку Виконавця Фізична особа підприємець Пиричак Наталія Василівна,Сторони дійшли згоди,щодо внесення змін до розділу «Юридичні адреси і підписи сторін» та викласти реквізити Виконавця в наступній редакції: 89600м.Мукачево, Росвигівська 24/125 код ЄДРПОУ 2862706620 р/р UA 683052990000026002043604583 в Мукачівське відділення ПАТ КБ «Приватбанк»,
Номер договору про закупівлю: 08-21-280
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 108 356,48
UAH