Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДУНАЙСЬКИЙ ІНСТИТУТ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ "ОДЕСЬКА МОРСЬКА АКАДЕМІЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 22515785 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., місто Ізмаїл, ВУЛИЦЯ ФАНАГОРІЙСЬКА будинок 9 |
Контактна особа: |
Дмитро Дуков +380960978483 22515785@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2024 12:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2024 13:41 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2024 13:41 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється Замовником протягом 20-ти (двадцяти) календарних днів за фактично отриманий Товар на підставі належним чином оформленої накладної та рахунку, при наявності бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2024 12:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2024 12:43 |
Тендерна документація - Моноблоки.docx | |
07 серпня 2024 12:43 |
Додаток 3 - проєкт договору (1).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-09-17-000042 ● 6f19be17688b4f238165b3980cb5ad45
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2024 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2024 Одеса № 187
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.09.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 17.09.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2024 № 187
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
9 UA-2024-08-07-005296-a 07.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-09-18 14:09:40
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-09-23 23:46:21
Відповідь на моніторинг
З метою ефективного та раціонального використання бюджетних коштів забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розмір бюджетного призначення на власному веб-сайті. Для безпосереднього визначення ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ предмету закупівлі використана формула середнього арифметичного значення:
ОВ = V * (Ц1 + … +Цк)/К,
де:
ОВ – очікувана вартість товару;
V – кількість (обсяг) товару, що закуповується;
Ц1, Цк – ціни отримані з відкритих джерел інформації (Спеціалізовані торгівельні майданчики – інтернет ресурси (“Comfy”, “Аllo”, “MoYO” “KTC”), комерційні пропозиції в “Prozorro” по подібним моделям моноблоків);
К – кількість цін отриманих з відкритих джерел інформації.
Скриншоти результатів моніторингу цін отриманих з відкритих джерел інформації додаються:
Розрахунок:
ОВ = 50 * (26 826+26 825+20 520+20 826+22 328)/5 = 50*24000 = 1 200 000,00 грн (один мільйон двісті тисяч гривень 00 копійок)
Середня ціна на ринку 1(одного) моноблока: (26 826+26 825+20 520+20 826+22 328)/5 = 23 465,00 грн (округлення до цілого числа 24000,00 з урахувнням доставки за адресою Замовника) = 24 000,00 грн
Також забезпечено проведення первинної експертизи Мінцифри отриманих матеріалів відповідно до Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та її складових, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 лютого 2024 р. № 119, за результатами якої експертом встановлено відповідність об’єкту експертизи сучасному рівню науково-технічних знань, тенденціям науково-технічного прогресу, принципам науково-технічної політики держави та оцінено позитивно. Експертний висновок розглянуто та схвалено на черговому засіданні науковотехнічної (експертної) ради Національної програми інформатизації. Зауважень та пропозицій щодо проекту інформатизації членами ради не висловлено. Лист 1/06-2-9864 від 24.06.2024 додається
Посилання на сторінку власного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами):
https://dinuoma.com.ua/2024/05/programist24/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 жовтня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2024 14:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АСАНАРА» |
1 198 764,14
UAH з ПДВ
|
1 198 764,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" |
1 199 850,00
UAH з ПДВ
|
1 199 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АСАНАРА» #44319152 |
Рішення скасоване |
1 198 764,14
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2024 15:43
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «АСАНАРА» #44319152 |
Відхилено |
1 198 764,14
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2024 15:53
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТЛАЙН ІНТЕГРАЦІЯ" #40733799 |
Переможець |
1 199 850,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2024 18:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2024 21:02
|
ду.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2024 20:51
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2024 20:34
|
1 (1).pdf | укладений |
06 вересня 2024 20:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 51-24АГВ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |