Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція газової котельні КП "Набережне" за адресою: Одеська область, Біляївський район, сел. Набережне, вул. Єлісєєва,1
Очікувана вартість
1 499 000,00 UAH
UA-2020-10-07-011090-a f26d3f16084745b0aafbea1de93a8f34
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

О В Суковата

+380979021548 gidro17@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Набережне»
Код ЄДРПОУ: 35452222
Місцезнаходження: 67633, Україна , Одеська обл., Біляївський р-н, с.Набережне, вул. Єлісєєва, буд.16, кім. 28
Контактна особа: О В Суковата
+380979021548
gidro17@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 жовтня 2020 18:33
Звернення за роз’ясненнями: до 13 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2020 11:58
Очікувана вартість: 1 499 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 495,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція газової котельні КП "Набережне" за адресою: Одеська область, Біляївський район, сел. Набережне, вул. Єлісєєва,1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67633, Україна, Одеська область, Біляївський район, с-ще Набережне, вул.Елісєєва, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунок за Договором здійснюється Замовником поетапно за Актами приймання виконаних робіт, протягом 5 (п'яти) банківських днів від дати підписання сторонами Актів приймання виконаних робіт та довідки про вартість виконаних робіт. Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі, перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію зазначаються в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель (завантажується окремим файлом). Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію – 100%). Місцезнаходження Замовника: вул.Елісєєва,16, кімн.28, с-ще Набережне, Біляївський р-н, Одеська область, 67633, Категорія замовника: згідно п.3 ч.4 ст.2 Закону. Вид закупівлі передбачений абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 жовтня 2020 18:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
07 жовтня 2020 18:42
Проект договору.docx
07 жовтня 2020 18:42
Оголошення_реконстр газ. котельні.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання відомості ресурсів
Дата подання: 08 жовтня 2020 13:20
Дата відповіді: 09 жовтня 2020 11:12
Шановний Замовнику, для можливості формування кошторисної документації та визначення загальної вартості робіт по закупівлі, необхідно встановити яке обладнання/матеріали підлягає закупівлі Учасником, а що можливо вже закуплене Замовником. З цією метою просимо викласти в електронній системі Відомість ресурсів або документ іншої форми з переліком того, що необхідно закупити Підряднику для виконання робіт. Заздалегідь вдячні.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, КП "Набережне" закупило та доставило на склад наступне обладнання: водогрійний котел з інверсійною камерою згорання STEEL 1080разом з газовим пальником TBG 120MC та супутним обладнанням: газова арматура ММ415 А20С-R6/4,перехідник 2"МХ 1"1/2F,блок контролю герметичності VPS504.SO2,аксіальний компенсатор BTGA 1"1/2,кран шаровий BTVS 1"1/2FF,реле максимального тиску газу та термопульт. Інше обладнання/матеріали підлягає закупівлі Учасником згідно проекту реконструкції газової котельні КП "Набережне".По всім іншим уточненням звертайтеся до відповідальної особи.
Технічне питання
Дата подання: 12 жовтня 2020 10:14
Дата відповіді: 12 жовтня 2020 10:42
Шановний замовнику! 1)Чи потрібна реконструкція вузла обліку газу? 2)Як можна ознайомитись з проектом?
Відповідь: Шановний Учаснику, Потрібно розробити повірочний розрахунок витрат газу та узгодити його у відповідних службах в АТ "Одесагаз". Проект знаходиться у паперовому вигляді у офісі КП Набережне".По всім іншим уточненням звертайтеся до відповідальної особи.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2020 12:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Юженергоавтоматика 1 473 000,00
UAH з ПДВ
1 450 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС" 1 479 739,61
UAH з ПДВ
1 457 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2020 19:15
Електронний підпис
21 жовтня 2020 19:11
ПРИКАЗ _ 3-К ОТ 01.07.2014.pdf
21 жовтня 2020 19:11
Статут.pdf
21 жовтня 2020 19:11
Реквізити.pdf
21 жовтня 2020 19:11
проект договору(1).pdf
21 жовтня 2020 19:11
Локальний кошторис.pdf
21 жовтня 2020 19:11
Лицензія.pdf
21 жовтня 2020 19:11
Договірна ціна.pdf
21 жовтня 2020 19:11
Дозвіл на ТО газ 100кВт.pdf
21 жовтня 2020 19:11
Довідка про екологію.pdf
21 жовтня 2020 19:11
дефектний акт.pdf
21 жовтня 2020 19:11
ВЫПИСКА С ГОС.РЕЕСТРА.pdf
21 жовтня 2020 19:11
ВИТЯГ З РЄЄСТРУ ПДВ.pdf
21 жовтня 2020 19:11
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2020 23:14
Електронний підпис
21 жовтня 2020 23:13
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:24
Копія ПДВ.pdf
21 жовтня 2020 17:24
Згода із ТЗ.pdf
21 жовтня 2020 17:24
Згода із договором.pdf
21 жовтня 2020 17:24
Ст 17.pdf
21 жовтня 2020 17:24
Про субпідрядників.pdf
21 жовтня 2020 17:24
Про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Юженергоавтоматика

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРСПЕЦСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Юженергоавтоматика
#30248658
Переможець 1 450 500,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 18:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2020 18:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Юженергоавтоматика
#30248658
1 450 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 вересня 2022 16:17
додаткова на розірвання дог.pdf укладений
14 вересня 2022 16:14
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 00:21
ДУ.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 23:57
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 19:51
додаткова угода №2.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 19:46
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 09:35
додаткова угода1.pdf зміни до договору
08 грудня 2020 09:30
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 22:46
2020-11-11_14-46-09_winscan_to_pdf.pdf укладений
12 листопада 2020 22:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до бюджетних призначень сума фінансування на 2020 рік складає 473000 (чотириста сімдесят три тисячі) гривень ,00 коп.
Номер договору про закупівлю: 11/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 11/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 11/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 472 299,60
UAH (в тому числі ПДВ 78 716,60 UAH)
Причини розірвання договору: згідно додаткової угоди