Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ЧЕРНЯХІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44124829 |
Місцезнаходження: | 12301, Україна , Житомирська обл., селище міського типу Черняхів, Рад майдан, будинок 1 |
Контактна особа: |
Владилен Чернега +380993498375 192vladlen@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 січня 2022 12:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2022 14:38 |
Очікувана вартість: | 4 125 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 625,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника протягом 10 робочих днів, але не пізніше 31.12.2022 року | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 січня 2022 12:56 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 січня 2022 12:54 |
Додаток_2_вугiлля.docx | |
21 січня 2022 12:54 |
Додаток_1_вугiлля.docx | |
21 січня 2022 12:54 |
ТД__вугiлля Замовник.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-01-000014 ● d4ee45917f1f4c9cabb1dbcd8a1c546b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 серпня 2022 15:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.08.2022
№ 20-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 01.08.2022 №20-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
12. UA-2022-01-21-008385-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-08 16:19:58
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-11 12:54:11
Відповідь
Постачальником було надано лист та експертний висновок щодо збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. В звязку з цим було укладено додаткову угоду без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-15 15:46:34
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Вугілля кам'яне марки ДГ 13-100» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-21-008385-b) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до пункту 4 частини 5 статті 41 Закону, істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім, зокрема, продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Таким чином, поясніть законодавчі підстави укладання до договору від 21.02.2022 № 81 додаткової угоди № 2 від 08.06.2022 на продовження строку виконання робіт, з наданням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Пояснення та підтверджуючі документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-18 15:16:54
Відповідь на звернення
Законодавчою підставою укладання до договору від 21.02.2022 № 81 додаткової угоди № 2 від 08.06.2022 на продовження строку виконання робіт була військова агресія російської федерації проти України. Листом від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 ТПП України засвідчила військову агресію російської федерації проти УКраїни, що стало підставою введенням військового стану в Україні як форс-мажорну обставину (обставину непереборної сили).
Крім того, додатково повідомляємо, що технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість було визначено на підставі обрахунків бухгалтерії, встановленого обладнання в установах (котлів).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Повідомляємо Вас, що усунути порушення котрі виявленні під час моніторингу закупівлі неможливо оскільки сторони за договором виконали свої зобовязання в повному обсязі.
2022-08-29 11:42:01
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Західукрпостач |
3 738 900,00
UAH з ПДВ
|
3 738 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" |
3 740 000,00
UAH з ПДВ
|
3 740 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЛАВРЕСУРС" |
3 788 400,00
UAH з ПДВ
|
3 767 775,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Паливна Енергетична Компанія" |
4 078 800,00
UAH з ПДВ
|
4 078 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Західукрпостач #31674204 |
Відхилено |
3 738 900,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2022 14:47
|
ПП "ВУГЛЕДАРЕНЕРГОПЛЮС" #33124465 |
Відхилено |
3 740 000,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2022 14:52
|
ТОВ "СЛАВРЕСУРС" #37939071 |
Переможець |
3 767 775,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2022 17:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2023 14:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 липня 2022 11:25
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
04 липня 2022 11:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2022 15:40
|
Додаткова угода вугілля.pdf | зміни до договору |
10 червня 2022 15:26
|
Електронний підпис | укладений |
21 лютого 2022 12:35
|
Договір 81.pdf | укладений |
21 лютого 2022 12:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 81 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |