Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ТЕТЕРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОГО РАЙОНУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40240079 |
Місцезнаходження: | 12422, Україна , Житомирська обл., Житомирський р-н, село Дениші, вул.Михайлівська, будинок 51а |
Контактна особа: |
Віктор Весельський +380679753469 viktorzakupki@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 жовтня 2023 18:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 31 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2023 19:00 |
Очікувана вартість: | 16 914 170,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 169 141,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 жовтня 2023 14:36 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 жовтня 2023 14:35 |
Протокол 112.pdf | |
26 жовтня 2023 18:07 |
Тендерна документація.docx | |
26 жовтня 2023 18:07 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
26 жовтня 2023 18:07 |
Додаток 1 Відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.docx | |
26 жовтня 2023 18:07 |
Додаток 2 Технічна специфікація.pdf |
27 жовтня 2023 14:36 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 жовтня 2023 14:35 |
Протокол 112.pdf
|
|||
26 жовтня 2023 18:07 |
Тендерна документація.docx
|
|||
26 жовтня 2023 18:07 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx
|
|||
26 жовтня 2023 18:07 |
Додаток 1 Відповідність учасника кваліфікаційним критеріям.docx
|
|||
26 жовтня 2023 18:07 |
Додаток 2 Технічна специфікація.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-13-000060 ● 3a712e51ca344d5086af66abfa241f8d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 листопада 2023 20:22 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.11.2023
№ 67-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.11.2023 № 67-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі/ звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2023-10-26-014702-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-16 16:16:02
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13, с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-10-26-014702-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-21 10:16:05
Пояснення щодо моніторингу закупівлі «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13, с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область» за номером ID: UA-2023-10-26-014702-a
Для реалізації даного заходу були передбачені видатки з місцевого бюджету у сумі - 16 914 170,00 грн (Шістнадцять мільйонів дев’ятсот чотирнадцять тисяч сто сімдесят грн 00 коп).
Вказані видатки сформовані з видатків бюджету Тетерівської об'єднаної територіальної громади у сумі - 3 623 239,00 грн (Три мільйони шістсот двадцять три тисячі двісті тридцять дев’ять грн 00 коп), затвердженою рішенням сесії №1746 від 18 вересня 2023 року, а також субвенції з обласного бюджету у сумі – 14 085 673,00 грн (Чотирнадцять мільйонів вісімдесят п’ять тисяч шістсот сімдесят три грн 00 коп), що визначена розпорядженням Житомирської обласної військової адміністрації №419 від 11 вересня 2023 року.
Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі".
Замовником було укладено Договір №3-П від 08.03.2023 р. на виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту "Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13 с. Висока Піч, Житомирського району, Житомирської області". В результаті виконання даного договору було розроблено та затверджено проектно-кошторисну документацію на виконання вказаних робіт.
Очікувана вартість робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ БД 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» відповідно до розробленої та затвердженої кошторисної документації. Дана норма закріплена у Наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі. Виходячи із даних вимог, Замовником була визначена очікувана вартість предмета закупівлі.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої кошторисної документації та дефектного акту на роботи: «Реконструкція Високопічського ліцею з добудовою захисних споруд подвійного призначення за адресою: вул. Воронкіна, 13, с. Висока Піч, Житомирський район, Житомирська область».
Відділ освіти Тетерівської сільської ради не має власного веб-сайту. Відповідно до положення пункту 14 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Так, виходячи з вищезазначеного, відсутність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не являється фактом порушення законодавства саме у сфері закупівель. Законом України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) не передбачено зобов’язання та порядку оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, тому Замовник своїми діями не порушив норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель.
Додатки:
1. Рішення Тетерівської сільської ради №1746 від 18 вересня 2023 року;
2. Розпорядження Житомирської обласної військової адміністрації №419 від 11 вересня 2023 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Звіт про виконання. Порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності (зменшено місячну премію за грудень 2023 року в розмірі 10% посадового окладу).
2023-12-08 15:28:03
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів».)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів».) • усунуто
Порушення усунуто шляхом притягнення до відповідальності (зменшено місячну премію за грудень 2023 року в розмірі 10% посадового окладу).
2023-12-11 14:32:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 листопада 2023 19:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" |
16 841 026,80
UAH з ПДВ
|
16 841 026,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" #38329812 |
Переможець |
16 841 026,80
UAH з ПДВ
|
09 листопада 2023 10:40
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 09 листопада 2023 10:40
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ ЦЕНТР КОМПЛЕКТ" #38329812 |
16 841 026,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 квітня 2024 14:25
|
Додаткова угода. Розірвання 180.pdf | укладений |
12 квітня 2024 14:23
|
Електронний підпис | укладений |
23 листопада 2023 15:12
|
План фінансування до дог.180.pdf | укладений |
23 листопада 2023 15:11
|
Календарний графік до дог.180.pdf | укладений |
23 листопада 2023 15:11
|
Договірна ціна до дог.180.pdf | укладений |
23 листопада 2023 15:09
|
Договір 180.pdf | укладений |
23 листопада 2023 15:09
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 23 листопада 2023 — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | У відповідності до п.12.5 Договору Сторони домовилися про розірвання договору за взаємною згодою Сторін без застосування будь-яких штрафних санкцій згідно п. 14 Договору |