Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція будівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини з облаштуванням службових приміщень для проживання медичних працівників зі статусом ВПО (реконструкція), за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, Боярська територіальна громада, с. Жорнівка, пров. Озерний, 4
Очікувана вартість
37 580 953,00 UAH
UA-2023-09-28-012797-a ● f204608ca1db4f61b02567894b151ef5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 21467647 |
Вебсайт: | http://www.drrzkg-koda.gov.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40 |
Контактна особа: |
Олександр Волохонський +380442067433 tender_tender_tender@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 вересня 2023 19:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 жовтня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 жовтня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 жовтня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2023 11:53 |
Початок аукціону: | 16 жовтня 2023 11:53 |
Очікувана вартість: | 37 580 953,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 187 904,77 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція будівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини з облаштуванням службових приміщень для проживання медичних працівників зі статусом ВПО (реконструкція), за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, Боярська територіальна громада, с. Жорнівка, пров. Озерний, 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08143, Україна, Київська область, с. Жорнівка, пров. Озерний, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів. Відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 (із змінами), згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 (із змінами) Замовник може перерахувати Підряднику аванс/попередню оплату в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, який спрямовується на небюджетні рахунки, відкриті на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виключно з таких рахунків на цілі, визначені цим Договором | Аванс | 100 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умовах відтермінування платежу на термін до 100 календарних днів | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 жовтня 2023 18:55 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 жовтня 2023 18:54 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf | |
09 жовтня 2023 18:54 |
ТД (нова редакція).pdf | |
09 жовтня 2023 18:53 |
Перелік змін 09.10.23.pdf | |
06 жовтня 2023 13:30 |
Перелік змін 06.10.23.pdf | |
05 жовтня 2023 16:08 |
Перелік змін 05.10.23.pdf | |
28 вересня 2023 19:07 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf | |
28 вересня 2023 19:07 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf | |
28 вересня 2023 19:07 |
Додаток 4 до тендерної документації .pdf |
09 жовтня 2023 18:55 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
09 жовтня 2023 18:54 |
Додаток 2 до тендерної документації.pdf
|
|||||||||
09 жовтня 2023 18:54 |
ТД (нова редакція).pdf
|
|||||||||
09 жовтня 2023 18:53 |
Перелік змін 09.10.23.pdf
|
|||||||||
06 жовтня 2023 13:30 |
Перелік змін 06.10.23.pdf
|
|||||||||
05 жовтня 2023 16:08 |
Перелік змін 05.10.23.pdf
|
|||||||||
28 вересня 2023 19:07 |
Додаток 1 до тендерної документації.pdf
|
|||||||||
28 вересня 2023 19:07 |
Додаток 3 до тендерної документації.pdf
|
|||||||||
28 вересня 2023 19:07 |
Додаток 4 до тендерної документації .pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Що до закупівлі
Дата подання: 02 жовтня 2023 11:51
Дата відповіді: 05 жовтня 2023 16:03
Доброго дня шановний Замовнику. Для правильного складання кошторису надайте будь ласка посилання або реєстраційний номер затвердженої проектної документації у єдиної державної електронної системі у сфері будівництва .
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до пункту.3.8 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова). Замовник при формуванні тендерної документації керувався п.5.1 (Розділ V Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)/Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)) Настанови, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовником у складі Тендерної документації надано Додаток 2 до тендерної документації, а саме технічне завдання, яке включає в себе Відомість обсягів робіт та Відомість ресурсів. Вищезазначених документів достатньо для правильного складання кошторису.
Відповідно до пункту.3.8 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова). Замовник при формуванні тендерної документації керувався п.5.1 (Розділ V Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)/Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)) Настанови, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовником у складі Тендерної документації надано Додаток 2 до тендерної документації, а саме технічне завдання, яке включає в себе Відомість обсягів робіт та Відомість ресурсів. Вищезазначених документів достатньо для правильного складання кошторису.
питання стосовно технічного завдання
Дата подання: 02 жовтня 2023 19:16
Дата відповіді: 05 жовтня 2023 16:03
У технічному завданні частково відсутній матеріал згідно проекту, тобто -треба з загальної відомості матеріалів вгадувати та прораховувати їх кількість під кожний вид робіт, що у будь-якому випадку призведе до відхилення пропозиції учасника ,а також в кошторисі за вимоги експертиз, ці матеріали повинні виноситись окремо.Вами ж надана загальна ПВР.
2 В розділі «покрівля» пароізоляція 3 різних шари. З різних кількості (675м2,700м2, 714м2), а утеплення (288м2+529,92м2) п. 104,111,112
3 п.135 на 69,79м2 парапету -260м2 геотекстилю
4 п.179 Водостічна труба -3шт , яка довжина цих 3 шт???
5п. 251 -помилка- замість 42,99мм2, вказана кількість 4299м2.
Вважаємо що технічне завдання складене із порушенням,а загалом тендерна документація не містить вичерпної інформації що до складання кошторисної документаціі згідно настанови.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Відповідно до пункту.3.8 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова). Замовник при формуванні тендерної документації керувався п.5.1 (Розділ V Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)/Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)) Настанови, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовником у складі Тендерної документації надано Додаток 2 до тендерної документації, а саме технічне завдання, яке включає в себе Відомість обсягів робіт та Відомість ресурсів. Вищезазначених документів достатньо для правильного складання кошторису.
2. Щодо розділу "Покрівля" повідомляємо наступне: у зв’язку конструкційними особливостями будови покрівлі, обсяг матеріалів для виконання робіт, які зазначені у Відомості ресурсів у складі тендерної документації (Додаток 2) зазначено відповідно до проектної документації.
3. Водостічна труба зазначено в п.179 - довжина 3 метри.
4. В п.251 технічного завдання будет внесено зміни.
1. Відповідно до пункту.3.8 Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова). Замовник при формуванні тендерної документації керувався п.5.1 (Розділ V Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)/Загальні положення зі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)) Настанови, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. Замовником у складі Тендерної документації надано Додаток 2 до тендерної документації, а саме технічне завдання, яке включає в себе Відомість обсягів робіт та Відомість ресурсів. Вищезазначених документів достатньо для правильного складання кошторису.
2. Щодо розділу "Покрівля" повідомляємо наступне: у зв’язку конструкційними особливостями будови покрівлі, обсяг матеріалів для виконання робіт, які зазначені у Відомості ресурсів у складі тендерної документації (Додаток 2) зазначено відповідно до проектної документації.
3. Водостічна труба зазначено в п.179 - довжина 3 метри.
4. В п.251 технічного завдання будет внесено зміни.
Невідповідність у технічному завданні
Дата подання: 06 жовтня 2023 15:02
Дата відповіді: 09 жовтня 2023 16:56
Доброго дня,поясніть будь ласка невідповідність у ТЗ ,а саме: у п.1407- укладання трубопроводів ...,зазначена кількість 1100 м, а у п.1408-труби поліетиленові-зазначена кількість 110,44 м.
Поясніть будь ласка яка кількість буде правильною при складанні кошторисної документаціі ,та внесіть відповідні зміни у технічному завданні,якщо там допущена помилка.Заздалегідь дякуємо за розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! До тендерної документації буде внесено зміни.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-09-28-012797-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Українська будівнича компанія, Код ЄДРПОУ:32764157
Дата подання: 20 жовтня 2023 20:54
вимога на дії Замовника.
Шановний Замовнику.
17 серпня 2023 року набрали чинності Закон № 3275 та Указ № 451, унаслідок чого воєнний стан продовжено на 90 діб до 05 години 30 хвилин 16 листопада 2023 року. З огляду на зазначене роботодавці мають урахувати, що це може вплинути на робочий час і час відпочинку працівників.
Трудові відносини в умовах воєнного стану.
Передусім нагадаємо, що на період воєнного стану трудові відносини регулюються не лише КЗпП й іншими законодавчими актами з питань праці, а й Законом № 2136, який у низці питань має пріоритет, адже у ч. 3 ст. 1 цього Закону передбачено:
З документа:
у період дії воєнного стану не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, урегульованих цим Законом.
Серед таких питань – можливість призупинення дії трудового договору, переведення та зміна істотних умов праці, розірвання трудового договору, встановлення і тривалість робочого часу та відпочинку працівників тощо.
(Не)святкові дні у серпні та жовтні 2023 року
Частина 6 ст. 6 Закону № 2136 надає роботодавцю право (але не зобов'язує його) під час воєнного стану збільшувати тривалість робочого часу:
З документа :
6. У період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53, частини першої статті 65, частин третьої – п'ятої статті 67, статей 71, 73, 781 Кодексу законів про працю України та частини другої статті 5 Закону України "Про відпустки".
Тож, на підставі ч. 6 ст. 6 Закону № 2136 роботодавець може:
– не застосовувати норми ст. 53 КЗпП щодо тривалості роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів;
– не дотримуватися вимог ч. ч. 3 – 5 ст. 67 КЗпП, зокрема щодо перенесення вихідного дня на наступний після святкового або неробочого;
– не припиняти роботу у вихідні, святкові та неробочі дні (ст. ст. 71 – 73 КЗпП).
Враховуючи зазначене,вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції та повернути пропозицію на розгляд.
Залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету України за захистом порушених прав.
Розгорнути
Згорнути
17 серпня 2023 року набрали чинності Закон № 3275 та Указ № 451, унаслідок чого воєнний стан продовжено на 90 діб до 05 години 30 хвилин 16 листопада 2023 року. З огляду на зазначене роботодавці мають урахувати, що це може вплинути на робочий час і час відпочинку працівників.
Трудові відносини в умовах воєнного стану.
Передусім нагадаємо, що на період воєнного стану трудові відносини регулюються не лише КЗпП й іншими законодавчими актами з питань праці, а й Законом № 2136, який у низці питань має пріоритет, адже у ч. 3 ст. 1 цього Закону передбачено:
З документа:
у період дії воєнного стану не застосовуються норми законодавства про працю у частині відносин, урегульованих цим Законом.
Серед таких питань – можливість призупинення дії трудового договору, переведення та зміна істотних умов праці, розірвання трудового договору, встановлення і тривалість робочого часу та відпочинку працівників тощо.
(Не)святкові дні у серпні та жовтні 2023 року
Частина 6 ст. 6 Закону № 2136 надає роботодавцю право (але не зобов'язує його) під час воєнного стану збільшувати тривалість робочого часу:
З документа :
6. У період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53, частини першої статті 65, частин третьої – п'ятої статті 67, статей 71, 73, 781 Кодексу законів про працю України та частини другої статті 5 Закону України "Про відпустки".
Тож, на підставі ч. 6 ст. 6 Закону № 2136 роботодавець може:
– не застосовувати норми ст. 53 КЗпП щодо тривалості роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів;
– не дотримуватися вимог ч. ч. 3 – 5 ст. 67 КЗпП, зокрема щодо перенесення вихідного дня на наступний після святкового або неробочого;
– не припиняти роботу у вихідні, святкові та неробочі дні (ст. ст. 71 – 73 КЗпП).
Враховуючи зазначене,вимагаємо скасувати рішення щодо відхилення пропозиції та повернути пропозицію на розгляд.
Залишаємо за собою право звернення до Антимонопольного комітету України за захистом порушених прав.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 жовтня 2023 16:05
Доброго дня!
Згідно пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації: ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Згідно п.5.3 Настанови вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
В ціні тендерної пропозиції учасника ( договірній ціні) врахована середньомісячна норма тривалості робочого часу в розмірі 171,17 год.
Згідно Указу Президента України від 26.07.2023 № 451/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 18.08.2023 р. на 90 діб, тобто до 15 листопада 2023 року.
У зв’язку з чим, норма тривалості на день подання тендерної пропозиції учасника становить- 172,67 годин (виходячи із норми тривалості для 40-годинного п’ятиденного робочого тижня – 2072 години).
При перерахунку норми тривалості призведе до зміни вартості тендерної пропозиції учасника (договірної ціни) в бік зменшення на 43,78717 тис.грн з ПДВ.
Згідно ст.320 «Права замовника» Господарського кодексу України Замовник має право, не втручаючись у господарську діяльність підрядника, здійснювати контроль і технічний нагляд за відповідністю обсягу, вартості і якості виконаних робіт проектам і кошторисам. Він має право перевіряти хід і якість будівельних і монтажних робіт, а також якість матеріалів, що використовуються.
У Учасника була можливість в своїй тендерній пропозиції надати розрахунок (роз’яснення) на норму тривалості по підприємству з посиланням на Закону № 2136.
Згідно пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації: ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Згідно п.5.3 Настанови вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
В ціні тендерної пропозиції учасника ( договірній ціні) врахована середньомісячна норма тривалості робочого часу в розмірі 171,17 год.
Згідно Указу Президента України від 26.07.2023 № 451/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 18.08.2023 р. на 90 діб, тобто до 15 листопада 2023 року.
У зв’язку з чим, норма тривалості на день подання тендерної пропозиції учасника становить- 172,67 годин (виходячи із норми тривалості для 40-годинного п’ятиденного робочого тижня – 2072 години).
При перерахунку норми тривалості призведе до зміни вартості тендерної пропозиції учасника (договірної ціни) в бік зменшення на 43,78717 тис.грн з ПДВ.
Згідно ст.320 «Права замовника» Господарського кодексу України Замовник має право, не втручаючись у господарську діяльність підрядника, здійснювати контроль і технічний нагляд за відповідністю обсягу, вартості і якості виконаних робіт проектам і кошторисам. Він має право перевіряти хід і якість будівельних і монтажних робіт, а також якість матеріалів, що використовуються.
У Учасника була можливість в своїй тендерній пропозиції надати розрахунок (роз’яснення) на норму тривалості по підприємству з посиланням на Закону № 2136.
Номер вимоги: UA-2023-09-28-012797-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Українська будівнича компанія, Код ЄДРПОУ:32764157
Дата подання: 23 жовтня 2023 17:52
вимога
Шановний Замовник,Механізм 24 години розширив свою дію в частині переліку документів та інформації в тендерній пропозиції (ТП), які можуть бути виправлені учасниками. І цьому посприяла Постанова КМУ №1178, яка затвердила Особливості здійснення публічних закупівель (далі - Постанова № 1178, Особливості). Раніше, за тими правилами, які передбачав Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), під виправлення потрапляли тільки ті документи, що підтверджували відповідність учасника кваліфікаційним критеріям за статтею 16 Закону та можливість виправлення невідповідностей щодо повноваження особи, яка підписує ТП та/або договір про закупівлю. Все інше не підлягало виправленню протягом 24 годин.
Якщо замовник під час розгляду ТП учасника процедури закупівлі виявить невідповідність в інформації та / або документах, що подані учасником у ТП та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він має розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в системі Прозорро. Таке повідомлення замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, так визначає пункт 40 Постанови № 1178.
Що можна виправити протягом 24 годин
Під невідповідністю, які можна виправити, в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі ТП та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема,
відсутність у складі ТП інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення ТП, якщо таке забезпечення вимагав замовник,
та / або
відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник.
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі тощо.
Що замовник вказує у повідомленні про усунення невідповідності
У разі коли замовником під час розгляду пропозицій учасника було виявлено помилки, на які поширюється вищеописана норма, він повинен повідомити про це учасника у встановленому законом та Постановою № 1178 порядку, а саме шляхом публікації повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в Прозорро. Особливості не регламентують оформлення такої вимоги, а також її зміст. У пункті 3 Особливостей зазначено, що замовники повинні керуватися Законом про закупівлі, враховуючи ці особливості.
Тобто у разі, якщо Особливості не регламентують якийсь нюанс, треба звертатися до Закону. Відповідно до частини 16 статті 29 якого, вимога щодо виправлення невідповідностей має складатися з:
переліку таких невідповідностей;
посилання на вимогу (вимоги) в тендерній документації щодо яких виявлені невідповідності;
переліку документів та або інформації, яку має подати учасник, щоб виправити невідповідності.
Які документи учасник не може виправити протягом 24 годин
Законотворець не передбачив усунення учасником невідповідностей у таких документах, зокрема, як:
- відсутності забезпечення ТП, якщо таке забезпечення вимагав замовник;
та / або
- інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник в ТП,виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі, тощо.
Виходячи з вищесказаного,якщо на думку Замовника у Учасника була можливість надати розрахунок/роз'яснення на норму тривалості по підприємству з посиланням на Закон 2136,то Замовник повинен був надати у встановлений Особливостями час внести відповідні роз'яснення.
Але ж :
З п.6 Тендерної документації,затвердженої 09 жовтня 2023 р.:
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Договірна ціна встановлена динамічна. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання.
Вимагаємо повернути пропозицію Учасника на розгляд так як вважаємо що Договірна ціна складена відповідно вимог тендерної документаціі та Закону.
Розгорнути
Згорнути
Якщо замовник під час розгляду ТП учасника процедури закупівлі виявить невідповідність в інформації та / або документах, що подані учасником у ТП та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він має розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в системі Прозорро. Таке повідомлення замовник розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, так визначає пункт 40 Постанови № 1178.
Що можна виправити протягом 24 годин
Під невідповідністю, які можна виправити, в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі ТП та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема,
відсутність у складі ТП інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення ТП, якщо таке забезпечення вимагав замовник,
та / або
відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник.
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі тощо.
Що замовник вказує у повідомленні про усунення невідповідності
У разі коли замовником під час розгляду пропозицій учасника було виявлено помилки, на які поширюється вищеописана норма, він повинен повідомити про це учасника у встановленому законом та Постановою № 1178 порядку, а саме шляхом публікації повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в Прозорро. Особливості не регламентують оформлення такої вимоги, а також її зміст. У пункті 3 Особливостей зазначено, що замовники повинні керуватися Законом про закупівлі, враховуючи ці особливості.
Тобто у разі, якщо Особливості не регламентують якийсь нюанс, треба звертатися до Закону. Відповідно до частини 16 статті 29 якого, вимога щодо виправлення невідповідностей має складатися з:
переліку таких невідповідностей;
посилання на вимогу (вимоги) в тендерній документації щодо яких виявлені невідповідності;
переліку документів та або інформації, яку має подати учасник, щоб виправити невідповідності.
Які документи учасник не може виправити протягом 24 годин
Законотворець не передбачив усунення учасником невідповідностей у таких документах, зокрема, як:
- відсутності забезпечення ТП, якщо таке забезпечення вимагав замовник;
та / або
- інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонує учасник в ТП,виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником у складі його ТП, найменування товару, марки, моделі, тощо.
Виходячи з вищесказаного,якщо на думку Замовника у Учасника була можливість надати розрахунок/роз'яснення на норму тривалості по підприємству з посиланням на Закон 2136,то Замовник повинен був надати у встановлений Особливостями час внести відповідні роз'яснення.
Але ж :
З п.6 Тендерної документації,затвердженої 09 жовтня 2023 р.:
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Договірна ціна встановлена динамічна. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання.
Вимагаємо повернути пропозицію Учасника на розгляд так як вважаємо що Договірна ціна складена відповідно вимог тендерної документаціі та Закону.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2023 12:37
Доброго дня!
Відповідно до п. 3 розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до пункту 44 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей (у разі недотримання вимог щодо розрахунків договірної ціни у документах та/або у разі відсутності документів, які передбачені пунктом 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція учасника буде відхилена з підстави зазначеної вище, оскільки відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції - це помилки, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції). Отже при поданні тендерної пропозиції учасник був ознайомлений з умовами тендерної документації. Зважаючи на вищевикладене, не підлягало виправленню протягом 24 годин розрахунки надані у складі тендерної пропозиції учасника та всі документи що відносяться до розрахунків договірної ціни.
Відповідно до п. 3 розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до пункту 44 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей (у разі недотримання вимог щодо розрахунків договірної ціни у документах та/або у разі відсутності документів, які передбачені пунктом 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція учасника буде відхилена з підстави зазначеної вище, оскільки відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції - це помилки, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції). Отже при поданні тендерної пропозиції учасник був ознайомлений з умовами тендерної документації. Зважаючи на вищевикладене, не підлягало виправленню протягом 24 годин розрахунки надані у складі тендерної пропозиції учасника та всі документи що відносяться до розрахунків договірної ціни.
Номер вимоги: UA-2023-09-28-012797-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Українська будівнича компанія, Код ЄДРПОУ:32764157
Дата подання: 24 жовтня 2023 14:32
Вимога
Додаємо до вимоги Замовнику аналогічні рішення АМКУ та залишаємо за собою право на оскарження рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2023 12:39
Доброго дня!
Відповідно до п. 3 розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до пункту 44 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей (у разі недотримання вимог щодо розрахунків договірної ціни у документах та/або у разі відсутності документів, які передбачені пунктом 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція учасника буде відхилена з підстави зазначеної вище, оскільки відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції - це помилки, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції). Отже при поданні тендерної пропозиції учасник був ознайомлений з умовами тендерної документації. Зважаючи на вищевикладене, не підлягало виправленню протягом 24 годин розрахунки надані у складі тендерної пропозиції учасника та всі документи що відносяться до розрахунків договірної ціни.
Відповідно до п. 3 розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до пункту 44 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей (у разі недотримання вимог щодо розрахунків договірної ціни у документах та/або у разі відсутності документів, які передбачені пунктом 6 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», тендерна пропозиція учасника буде відхилена з підстави зазначеної вище, оскільки відсутність інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції - це помилки, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції). Отже при поданні тендерної пропозиції учасник був ознайомлений з умовами тендерної документації. Зважаючи на вищевикладене, не підлягало виправленню протягом 24 годин розрахунки надані у складі тендерної пропозиції учасника та всі документи що відносяться до розрахунків договірної ціни.
Номер вимоги: UA-2023-09-28-012797-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Українська будівнича компанія, Код ЄДРПОУ:32764157
Дата подання: 02 листопада 2023 11:15
Визначення переможцем учасника ,пропозиція якого підлягала відхиленню.
Протоколом №344 від 20.10.23 р.,неправомірно була відхилена пропозиція учасника ТОВ "Українська будівнича компанія",на тщо була подана вимога Замовнику,який вимогу не задовольнив:
з рішення :У Учасника була можливість в своїй тендерній пропозиції надати розрахунок (роз’яснення) на норму тривалості по підприємству з посиланням на Закону № 2136.
Звертаємо Вашу увагу на те ,що тендерною документацією не було передбачено подання даного роз'яснення,так як ТД документація вимагала :
З п.6 Тендерної документації,затвердженої 09 жовтня 2023 р.:
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Договірна ціна встановлена динамічна. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання.
У тендерній документації було не передбачено брати до Уваги чинності Закону № 3275 та Укааз № 451, унаслідок чого воєнний стан продовжено на 90 діб до 05 години 30 хвилин 16 листопада 2023 року,відповідно якого норма тривалості на день подання тендерної пропозиції учасника становить- 172,67 годин (виходячи із норми тривалості для 40-годинного п’ятиденного робочого тижня – 2072 години).,а навпаки ТД містила вимоги до кошторисної документації ,яка повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Виходячи з вищевикладеного,вимагаємо Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "Агент Буд",так як його пропозиція в частині розрахунку кошторисної документації не відповідає умовам тендерної документації,та повернути на розгляд пропозицію учасника ТОВ "Українська будівнича компанія"
Розгорнути
Згорнути
з рішення :У Учасника була можливість в своїй тендерній пропозиції надати розрахунок (роз’яснення) на норму тривалості по підприємству з посиланням на Закону № 2136.
Звертаємо Вашу увагу на те ,що тендерною документацією не було передбачено подання даного роз'яснення,так як ТД документація вимагала :
З п.6 Тендерної документації,затвердженої 09 жовтня 2023 р.:
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Договірна ціна встановлена динамічна. Договірна ціна має бути складена відповідно до Настанови та технічного завдання.
У тендерній документації було не передбачено брати до Уваги чинності Закону № 3275 та Укааз № 451, унаслідок чого воєнний стан продовжено на 90 діб до 05 години 30 хвилин 16 листопада 2023 року,відповідно якого норма тривалості на день подання тендерної пропозиції учасника становить- 172,67 годин (виходячи із норми тривалості для 40-годинного п’ятиденного робочого тижня – 2072 години).,а навпаки ТД містила вимоги до кошторисної документації ,яка повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі - Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації).
Виходячи з вищевикладеного,вимагаємо Замовника скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "Агент Буд",так як його пропозиція в частині розрахунку кошторисної документації не відповідає умовам тендерної документації,та повернути на розгляд пропозицію учасника ТОВ "Українська будівнича компанія"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2023 16:14
Доброго дня!
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника ТОВ "Агент Буд" розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Разом з тим, Договірна ціна складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Тому у замовника відсутні причини для задоволення вимоги.
Ціна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника ТОВ "Агент Буд" розрахована відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі Настанова), відповідно до технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації). Разом з тим, Договірна ціна складена відповідно до Настанови та технічного завдання. Тому у замовника відсутні причини для задоволення вимоги.
Номер вимоги: UA-2023-09-28-012797-a.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Українська будівнича компанія, Код ЄДРПОУ:32764157
Дата подання: 03 листопада 2023 18:36
Вимога на дії замовника
Звертаємо Вашу увагу на те,що протокольним рішенням №282 від 06.102023 р.,по закупівлі "Капітальний ремонт житлового будинку за адресою: Київська обл., Бучанський район, сел.Гостомель, пров. Мальовничий 3. Коригування ",ID: UA-2023-09-20-014899-a уповноважена соба Замовника визначає переможцем пропозицію учасника з тими ж самими порушеннями ,за які відхиляє пропозицію учасника ТОВ "Українська будівнича компанія",а саме :В ціні тендерної пропозиції учасника ( договірній ціні) врахована середньомісячна норма тривалості робочого часу в розмірі 171,17 год.
Згідно Указу Президента України від 26.07.2023 № 451/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 18.08.2023 р. на 90 діб, тобто до 15 листопада 2023 року.
У зв’язку з чим, норма тривалості на день подання тендерної пропозиції учасника становить- 172,67 годин (виходячи із норми тривалості для 40-годинного п’ятиденного робочого тижня – 2072 години).
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "АГЕНТ БУД" ,пропозиція якого не відповідає умовам ТД та повернути на розгляд пропозицію учасника ТОВ "Українська будівнича компанія".
Розгорнути
Згорнути
Згідно Указу Президента України від 26.07.2023 № 451/2023 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 18.08.2023 р. на 90 діб, тобто до 15 листопада 2023 року.
У зв’язку з чим, норма тривалості на день подання тендерної пропозиції учасника становить- 172,67 годин (виходячи із норми тривалості для 40-годинного п’ятиденного робочого тижня – 2072 години).
Вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "АГЕНТ БУД" ,пропозиція якого не відповідає умовам ТД та повернути на розгляд пропозицію учасника ТОВ "Українська будівнича компанія".
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2023 16:05
Доброго дня!
Замовник розглядає документи учасників в рамках конкретної закупівлі на виконання робіт з Реконструкції будівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини з облаштуванням службових приміщень для проживання медичних працівників зі статусом ВПО (реконструкція), за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, Боярська територіальна громада, с. Жорнівка, пров. Озерний, 4
Замовник розглядає документи учасників в рамках конкретної закупівлі на виконання робіт з Реконструкції будівлі амбулаторії загальної практики сімейної медицини з облаштуванням службових приміщень для проживання медичних працівників зі статусом ВПО (реконструкція), за адресою: Україна, Київська область, Фастівський район, Боярська територіальна громада, с. Жорнівка, пров. Озерний, 4
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 жовтня 2023 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Українська будівнича компанія |
35 013 884,01
UAH з ПДВ
|
32 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" |
33 725 126,39
UAH з ПДВ
|
32 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АГЕНТ БУД" |
37 444 522,38
UAH з ПДВ
|
37 444 522,38
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Українська будівнича компанія #32764157 |
Відхилено |
32 000 000,00
UAH з ПДВ
|
20 жовтня 2023 19:03
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ УНІВЕРСАЛ ГРУП" #37563856 |
Відхилено |
32 490 000,00
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2023 09:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 жовтня 2023 19:23
|
ТОВ "АГЕНТ БУД" #41115963 |
Переможець |
37 444 522,38
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2023 18:25
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 жовтня 2023 17:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 вересня 2024 10:40
|
ДУ 5 до договору 191-23.PDF | зміни до договору |
19 вересня 2024 10:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2024 15:04
|
ДУ 4 до договору 191-23.PDF | зміни до договору |
14 травня 2024 15:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2024 17:07
|
ДУ 3 до договору 191-23.PDF | зміни до договору |
01 травня 2024 17:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 травня 2024 10:03
|
ДУ 3 до договору 191-23 .PDF | зміни до договору |
01 травня 2024 10:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 18:49
|
ДУ № 2 до договору 191-23.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 18:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2023 20:21
|
ДУ1 №191-23.PDF | зміни до договору |
16 листопада 2023 20:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2023 20:18
|
191-23.PDF | зміни до договору |
16 листопада 2023 17:56
|
Електронний підпис | укладений |
14 листопада 2023 14:43
|
191-23.PDF | укладений |
14 листопада 2023 14:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Публікація підписаного договору. Попередня редакція договору помилково опублікована. |
Номер договору про закупівлю: | 191-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 191-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 191-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 191-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Повторна публікація Додаткової угоди №3 |
Номер договору про закупівлю: | 191-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 191-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 191-23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |