Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Реставрація з пристосуванням будівлі комунального підприємства „Дніпропетровська філармонія імені Л.Б.Когана” Дніпропетровської обласної ради (об’єкту культурної спадщини національного значення охор. № 1075), розташованого за адресою: м. Дніпро, вул. Воскресенська, 6» (передпроектні роботи) (ДК 021:2015: 71220000-6 - Послуги з архітектурного проектування)
Очікувана вартість
3 800 000,00 UAH
UA-2020-04-29-002008-b ● f200913a34654015abaad08807bf64cd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 04011650 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34 |
Контактна особа: |
Кузнецова Юлія Станіславівна з питання по закупівлі робіт Гречко Юлія Генадіївна з питання по закупівлі товарів +380563730123,+380563730108 grechko@adm.dp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2020 14:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 травня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 26 травня 2020 11:17 |
Очікувана вартість: | 3 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 19000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реставрація з пристосуванням будівлі комунального підприємства „Дніпропетровська філармонія імені Л.Б.Когана” Дніпропетровської обласної ради (об’єкту культурної спадщини національного значення охор. № 1075), розташованого за адресою: м. Дніпро, вул. Воскресенська, 6» (передпроектні роботи) (ДК 021:2015: 71220000-6 - Послуги з архітектурного проектування)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Старокозацька,34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2020
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата за виконані роботи проводиться протягом 10 (десяти) робочих днів після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт на підставі підписаного акту здачі-приймання робіт по відповідному етапу, згідно фактично виконаних обсягів. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 травня 2020 16:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 травня 2020 16:32 |
стаття 16 Додаток 1 (Нова редакція).doc | |
14 травня 2020 16:32 |
Документи для переможця Додаток 4 (Нова редакція).doc | |
14 травня 2020 16:32 |
стаття 17 Додаток 2 (Нова редакція).doc | |
14 травня 2020 16:32 |
Тендерна документація (Нова редакція).doc | |
14 травня 2020 16:32 |
Форма пропозиції Додаток 5 (Нова редакція).doc | |
14 травня 2020 16:32 |
Перелік змін.docx | |
14 травня 2020 16:32 |
Інші документи Додаток 3 (Нова редакція).doc | |
29 квітня 2020 14:59 |
Додаток 7 Технічна специфікація.doc | |
29 квітня 2020 14:59 |
Проект договору Додаток 6.doc |
14 травня 2020 16:38 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 травня 2020 16:32 |
стаття 16 Додаток 1 (Нова редакція).doc
|
|||
14 травня 2020 16:32 |
Документи для переможця Додаток 4 (Нова редакція).doc
|
|||
14 травня 2020 16:32 |
стаття 17 Додаток 2 (Нова редакція).doc
|
|||
14 травня 2020 16:32 |
Тендерна документація (Нова редакція).doc
|
|||
14 травня 2020 16:32 |
Форма пропозиції Додаток 5 (Нова редакція).doc
|
|||
14 травня 2020 16:32 |
Перелік змін.docx
|
|||
14 травня 2020 16:32 |
Інші документи Додаток 3 (Нова редакція).doc
|
|||
29 квітня 2020 14:59 |
Додаток 7 Технічна специфікація.doc
|
|||
29 квітня 2020 14:59 |
Проект договору Додаток 6.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічний договір
Дата подання: 30 квітня 2020 09:54
Дата відповіді: 06 травня 2020 12:55
Доброго дня. Просимо надати роз'яснення стосовно виконання аналогічних договорів. Які договори є аналогічними ? Проектування на об'єктах культурної спадщини чи проектування на об'єктах СС3 ?
Відповідь: Добрий день.У розумінні тендерної документації аналогічні договори – це договори на передпроектні роботи на об’єктах невиробничого призначення.
Кваліфікаця
Дата подання: 30 квітня 2020 17:34
Дата відповіді: 06 травня 2020 15:07
Для виконання комплексних наукових досліджень, згідно ДБН А.2.2.-14-2016 та Додатку 7 тендерної документації, необхідно включити додаткових виконавців, а саме:
1. Історична довідка (ІД):
– кваліфікація «Історик»;
2. Архітектурні дослідження (АД) та Архітектурні обміри (АО):
- Архітектор (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: «Архітектурне об’ємне проектування»;
3. Науково-технологічні дослідження (НДТ):
Інженер – проектувальник (роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури, спроможність виконання яких визначено сертифікатом: інженерно-будівельне проектування у частині технології будівельного виробництва);
та виключити непритаманних до даного розділу (комплексних наукових досліджень, згідно ДБН А.2.2.-14-2016), сертифікованих інженерів-проектувальників, а саме інженер-проектувальник, у частині забезпечення безпеки життя і здоров’я людини, захисту навколишнього природного середовища.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник може залучати до виконання предмету закупівлі субпідрядні організації. Обов’язкова наявність у учасника штатного або за трудовою угодою (цивільно – правовим договором) персоналу необхідного для виконання комплексних наукових досліджень, а саме: сертифікованих інженерів - проектувальників за вказаними у п. 3.2. Додатку 1 ТД напрямками, є підтвердженням кваліфікаційного критерію - наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Склад та зміст. Додаток 7
Дата подання: 30 квітня 2020 17:38
Дата відповіді: 06 травня 2020 14:35
Згідно розділу 5 ДБН А.2.2.-14-2016 «Попередні роботи» є обов’язковим етапом науково-дослідних робіт на пам’ятці та включають вихідні дані для об’єкта реставрації та попередні дослідження. Склад та зміст «Попередніх робіт» повинні відповідати ДБН А.2.2.-14-2016 та ТЗЦНПР 91.
Пункт 8 Додатку 7 привести у відповідність до ДБН А.2.2.-14-2016, а саме визначити як «Попередні роботи» або додатково включити до складу робіт.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Підготовка науково-технічного звіту є результатом виконання комплекних наукових досліджень. Попередні роботи, згідно з ДБН А.2.2.-14-2016 були виконані раніше, тому до технічної специфікації вказані роботи не було включено.
Матеріально-технічна база
Дата подання: 03 травня 2020 21:10
Дата відповіді: 06 травня 2020 14:40
Що являється підтвердженням ліцензійного програмного забезпечення для виконання графічної, ілюстративної, текстової частини досліджень?
Чи являється склерометр, вологомір, товщиномір, тахеометр та нівелір обов’язковим обладнання для виконання вишукувальних робіт?
Чи потрібно повірені законодавчо врегульовані засоби вимірювальної техніки?
Відповідь: Ліцензійне програмне забезпечення – це програми, за допомогою яких будуть оформлені графічні, ілюстративні, текстові частини досліджень (наприклад – Avtocad та інші).
Склад та зміст. Додаток 7
Дата подання: 03 травня 2020 22:11
Дата відповіді: 06 травня 2020 14:42
Згідно додатку 7 етапами робіт є:
П 2. Архітектурні дослідження та архітектурні обміри (з розробкою обмірних креслень) з видачою звіту Vбуд. = 51 829,27 м³ / Sбуд. = 10 441 м²
Згідно ДБН А.2.2-14-2016 дослідження пам’ятки спрямовані на одержання нової уточнення існуючої інформації про пам’ятку та її середовище.
Що мається на увазі «Архітектурні дослідження»?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Архітектурні дослідження спрямовані на одержання інформації про пам’ятку, отриманої в результаті проведених архітектурних обмірів будівлі.
Додаток 1 пункт 4.
Дата подання: 03 травня 2020 22:36
Дата відповіді: 06 травня 2020 14:48
Згідно додатку 1 пункт 4 учасник вважається спроможним, якщо його дохід за попередні роки становить очікувану вартість предмета закупівлі або 3800000,00 грн.
Що входить в дохід (виручку)?
- проектні роботи по об'єктах культурної спадщини класом наслідків СС3;
- проектні роботи по капітальному ремонту, новому будівництву чи реконструкції;
- інші непроектні роботи;
Чи являється фінансово спроможний учасник закупівлі, у якого середньорічний обсяг доходів (виручки) за попередні роки, згідно виконаних договорів на проектні роботи по об'єктах культурної спадщини класом наслідків СС3, складає 100% від фактичної вартості предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Річний обсяг доходів (виручки) - це річний доходів, отриманого суб’єктом господарської діяльності протягом фінансового року. Середньорічний дохід учасника закупівлі за попередні 2 роки не повинен бути меншим очікуваної вартості предмета закупівлі.
НЕ ВІДПОВІДНІСТЬ ДБН А.2.2-14:2016
Дата подання: 14 травня 2020 17:51
Дата відповіді: 19 травня 2020 16:20
Згідно титулу закупівлі «Реставрація з пристосуванням будівлі комунального підприємства „Дніпропетровська філармонія імені Л.Б.Когана” Дніпропетровської обласної ради (об’єкту культурної спадщини національного значення охор. № 1075), розташованого за адресою: м. Дніпро, вул. Воскресенська, 6» (передпроектні роботи) (ДК 021:2015: 71220000-6 - Послуги з архітектурного проектування) - стадія проектування "передпроектні роботи".
Зазначаємо, що стадія проектування "передпроектні роботи" відповідають складу та змісту проектної документації на будівництво згідно ДБН А.2.2-3:2014 на нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт.
Склад та зміст науково-проектної документації на вид будівництва "Реставрація" відноситься до ДБН А.2.2-14:2016.
Згідно технічної специфікації Додаток 7 Замовник планує отримати, як результат закупівлі, документацію притаманну тільки ДБН А.2.2-14:2016, а саме розділу 6 «Склад та зміст комплексних наукових досліджень».
Згідно розділу 5 ДБН А.2.2.-14-2016 «Попередні роботи» є обов’язковим етапом науково-дослідних робіт на пам’ятці та включають вихідні дані для об’єкта реставрації та попередні дослідження, які Замовник виконав раніше.
Просимо привести у відповідність титул закупівлі, а саме стадія проектування «Комплексні-наукові дослідження» (КНД) та надати «ПОПЕРЕДНІ РОБОТИ» як вихідні дані.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: «Попередні роботи» та «Комплексні наукові дослідження» є передпроектним етапом для виконання проекту реставрації об’єкту.
Не відповідність вимог, щодо аналогічних договорів.
Дата подання: 14 травня 2020 18:28
Дата відповіді: 19 травня 2020 16:24
В зв’язку з тим, що об’єкт проектування являється «об’єктом культурної спадщини національного значення» вважаємо, що під вимогою Замовника «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» повинні бути договори по проектуванню об’єктів «культурної спадщини національного значення» СС3 з виконанням комплексних наукових досліджень (КНД) , а не на об’єктах невиробничого призначення.
Просимо врахувати в кваліфікаційних вимогах.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно п.3.14 ДБН А.2.2-3:2014 об’єкти невиробничого призначення – це об’єкти житлового та громадського призначення, до яких і відноситься будівля філармонії. Перелік робіт по комплексному науковому дослідженню (інженерно-геологічні, топо-геодезичні роботи, технічне обстеження конструкцій будівлі, виконання шурфів та ін.) практично не відрізняється від передпроектних робіт, які виконуються при реконструкції або капітальному ремонту будівель. За винятком науково-технологічних досліджень, які виконуються спеціалізованими лабораторіями. Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
РЕСТАВРАЦІЙНЕ ЗАВДАННЯ
Дата подання: 14 травня 2020 18:44
Дата відповіді: 19 травня 2020 16:28
Згідно з п.п. 3.27, 4.11 ДБН А.2.2-14:2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування» склад та зміст науково-проектної документації на пам’ятку в цілому або її частину визначається «реставраційним завданням». Просимо надати «реставраційним завданням».
Відповідь: Додаток 7 до Тендерної документації передбачає складання реставраційного завдання у складі науково-технічного звіту учасником.
АНАЛОГІЧНІ РОБОТИ.
Дата подання: 14 травня 2020 19:16
Дата відповіді: 19 травня 2020 16:31
Вартість проведення комплексних наукових досліджень по об’єкту визначається на основі «Тимчасового збірника цін на науково-проектні роботи по нерухомим пам’ятникам історії та культури Української РСР» (ТЗЦНПР 91).
Згідно додатку №7 «Технічна специфікація» є подібні (аналогічні) роботи, а саме:
п2. Архітектурні дослідження та архітектурні обміри (з розробкою обмірних креслень) з видачою звіту Vбуд. = 51 829,27 м³/ Sбуд. = 10 441 м², та
п5. Фотограмметричні обміри приміщень центрального вестибюлю, кінозалу, концертного залу, великого театрального залу, фойє. Vприм. = 40 391,8 м³/ Sприм. =2 972,4 м²
Згідно ДБН А.2.2-14:2016 п.4.14 «фотограмметричні обміри» виконуються згідно вимог, які висуваються до «архітектурно-археологічному обміру». «Архітектурно-археологічний обмір» виконується при фіксації пам’яток до ХVIII століття включно з обноскою, у фіксованому рівні, з застосуванням методу тріангуляції та враховує відхил від ідеальної геометричної схеми.
Просимо привести програму на проведення комплексних наукових досліджень у відповідність до ДБН А.2.2-14:2016 та виключити аналогічні роботи, що значно зменшать очікувальну вартість закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Архітектурно-археологічний обмір – загальна назва комплексу робіт, що виконуються. При виконанні тільки архітектурних обмірів існує знижувальний коефіцієнт ( примітка 1.9 до «Тимчасового збірника цін на науково-проектні роботи по нерухомим пам’ятникам історії та культури Української РСР»).
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-29-002008-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛIДНИЙ IНСТИТУТ УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIД", Код ЄДРПОУ:39879418
Дата подання: 05 червня 2020 09:02
Оскарження визначення переможця по тендеру
«Реставрація з пристосуванням будівлі комунального підприємства
„Дніпропетровська філармонія імені Л.Б.Когана”
Дніпропетровської обласної ради (об’єкту культурної
спадщини національного значення охор. № 1075),
розташованого за адресою: м. Дніпро,
вул. Воскресенська, 6» (передпроектні роботи)
(ДК 021:2015: 71220000-6 - Послуги з архітектурного проектування)
Розгорнути
Згорнути
„Дніпропетровська філармонія імені Л.Б.Когана”
Дніпропетровської обласної ради (об’єкту культурної
спадщини національного значення охор. № 1075),
розташованого за адресою: м. Дніпро,
вул. Воскресенська, 6» (передпроектні роботи)
(ДК 021:2015: 71220000-6 - Послуги з архітектурного проектування)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 червня 2020 11:39
Доброго дня! Згідно вашої вимоги повідомляємо наступне.
У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет департаменту керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. На підставі ч.2 ст.16 та п.2 ч.2 ст.22 Закону тендерним комітетом затверджено тендерну документацію з відповідним переліком документів на підтвердження встановленого критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Відповідно до ч.2 Додатку 1 до ТД учасники на підтвердження критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання робіт повинні надати у складі ТП мають надати довідку яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням предмета закупівлі, назви та адреси контрагента. Разом із тим зазначено, що виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії такого договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій та копії підтверджуючих документів (актів виконаних робіт, видаткових накладних тощо).
Також слід зазначити, що в період подачі пропозицій замовнику надійшов запит стосовно аналогічних договорів, а саме - «які договори є аналогічними? Проектування на об'єктах культурної спадщини чи проектування на об'єктах СС3 ?»
На, що Замовником було надано відповідь - «У розумінні тендерної документації аналогічні договори – це договори на передпроектні роботи на об’єктах невиробничого призначення»
Також, слід зазначити, що згідно п.3.14 ДБН А.2.2-3:2014 об’єкти невиробничого призначення – це об’єкти житлового та громадського призначення, до яких і відноситься будівля філармонії. Перелік робіт по комплексному науковому дослідженню (інженерно-геологічні, топо-геодезичні роботи, технічне обстеження конструкцій будівлі, виконання шурфів та ін.) практично не відрізняється від передпроектних робіт, які виконуються при реконструкції або капітальному ремонту будівель. За винятком науково-технологічних досліджень, які виконуються спеціалізованими лабораторіями. Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю ВКФ "РАДИУС" ЛТД було надано у складі тендерної пропозиції довідку з інформацією про виконання учасником аналогічного договору, в якій вказав 4 договори, як аналогічні. Разом із тим вказаний учасник на підтвердження надав усі договори разом із актами виконаних робіт до кожного аналогічного договору, а отже дотримав умов тендерної документації. Разом із тим, звертаємо Вашу увагу на те, що ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» містить виключні підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників.
Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерною документацією не встановлена вимога щодо класу наслідків об’єктів, що зазначає учасник як аналогічні, а отже у Замовника були відсутні підстави для відхилення Учасника ТОВ ВКФ «РАДИУС» ЛТД в цій частині.
Щодо четвертого питання повідомляємо наступне. Учасником ТОВ ВКФ "РАДИУС" ЛТД було надано довідку про субпідрядників, а якій учасником зазначено субпідрядні організації, які він планує залучати при виконанні робіт, з переліком робіт які буде виконувати кожна із організацій.
Слід звернути Вашу увагу, згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація, у відповідності до вимог частини четвертої статті 22 Закону - не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Та, як вже було зазначено вище, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На підставі вищенаведеного вважаємо, що всі наведені у вимозі підстави є надуманими та такими, що не відповідають фактичним обставинам.
У своїй діяльності щодо здійснення процедур закупівель тендерний комітет департаменту керується чинним законодавством України, зокрема Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо розробки тендерної документації» від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи зазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому. На підставі ч.2 ст.16 та п.2 ч.2 ст.22 Закону тендерним комітетом затверджено тендерну документацію з відповідним переліком документів на підтвердження встановленого критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Відповідно до ч.2 Додатку 1 до ТД учасники на підтвердження критерію наявності документально підтвердженого досвіду виконання робіт повинні надати у складі ТП мають надати довідку яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням предмета закупівлі, назви та адреси контрагента. Разом із тим зазначено, що виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії такого договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій та копії підтверджуючих документів (актів виконаних робіт, видаткових накладних тощо).
Також слід зазначити, що в період подачі пропозицій замовнику надійшов запит стосовно аналогічних договорів, а саме - «які договори є аналогічними? Проектування на об'єктах культурної спадщини чи проектування на об'єктах СС3 ?»
На, що Замовником було надано відповідь - «У розумінні тендерної документації аналогічні договори – це договори на передпроектні роботи на об’єктах невиробничого призначення»
Також, слід зазначити, що згідно п.3.14 ДБН А.2.2-3:2014 об’єкти невиробничого призначення – це об’єкти житлового та громадського призначення, до яких і відноситься будівля філармонії. Перелік робіт по комплексному науковому дослідженню (інженерно-геологічні, топо-геодезичні роботи, технічне обстеження конструкцій будівлі, виконання шурфів та ін.) практично не відрізняється від передпроектних робіт, які виконуються при реконструкції або капітальному ремонту будівель. За винятком науково-технологічних досліджень, які виконуються спеціалізованими лабораторіями. Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону "Про публічні закупівлі" тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю ВКФ "РАДИУС" ЛТД було надано у складі тендерної пропозиції довідку з інформацією про виконання учасником аналогічного договору, в якій вказав 4 договори, як аналогічні. Разом із тим вказаний учасник на підтвердження надав усі договори разом із актами виконаних робіт до кожного аналогічного договору, а отже дотримав умов тендерної документації. Разом із тим, звертаємо Вашу увагу на те, що ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» містить виключні підстави для відхилення тендерних пропозицій учасників.
Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерною документацією не встановлена вимога щодо класу наслідків об’єктів, що зазначає учасник як аналогічні, а отже у Замовника були відсутні підстави для відхилення Учасника ТОВ ВКФ «РАДИУС» ЛТД в цій частині.
Щодо четвертого питання повідомляємо наступне. Учасником ТОВ ВКФ "РАДИУС" ЛТД було надано довідку про субпідрядників, а якій учасником зазначено субпідрядні організації, які він планує залучати при виконанні робіт, з переліком робіт які буде виконувати кожна із організацій.
Слід звернути Вашу увагу, згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не може встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація, у відповідності до вимог частини четвертої статті 22 Закону - не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Та, як вже було зазначено вище, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На підставі вищенаведеного вважаємо, що всі наведені у вимозі підстави є надуманими та такими, що не відповідають фактичним обставинам.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 травня 2020 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Майстерня архітектора І. Бикова" |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД" |
2 917 765,52
UAH з ПДВ
|
2 449 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛIДНИЙ IНСТИТУТ УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIД" |
3 000 000,00
UAH з ПДВ
|
2 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКА-БУД" |
3 799 698,72
UAH з ПДВ
|
2 480 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КРИВОШЕЄВ КОСТЯНТИН ЕДУАРДОВИЧ" |
3 518 759,28
UAH з ПДВ
|
3 179 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "МАКРОПРОЕКТ" |
3 693 600,00
UAH з ПДВ
|
3 693 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Майстерня архітектора І. Бикова" #35082417 |
Відхилено |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2020 17:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 травня 2020 13:45
|
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД" #20200379 |
Рішення скасоване |
2 449 000,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2020 14:58
|
|
ТОВ "Виробничо-комерційна фірма "РАДІУС" ЛТД" #20200379 |
Відхилено |
2 449 000,00
UAH з ПДВ
|
15 червня 2020 15:18
|
|
ТОВ "НАУКОВО-ДОСЛIДНИЙ IНСТИТУТ УКРЕКСПЕРТПРОЕКТ ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIД" #39879418 |
Відхилено |
2 450 000,00
UAH з ПДВ
|
17 червня 2020 17:42
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2020 17:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОКА-БУД" #31797574 |
Відхилено |
2 480 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 17:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 червня 2020 17:49
|
ФОП "КРИВОШЕЄВ КОСТЯНТИН ЕДУАРДОВИЧ" #2255200435 |
Переможець |
3 179 000,00
UAH з ПДВ
|
18 червня 2020 17:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
01 липня 2020 13:25
|
Когана.pdf | укладений |
01 липня 2020 12:53
|