Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крісла, сидіння та стільці різні для облаштування Кар'єрного центру
Очікувана вартість
661 300,00 UAH
UA-2024-03-15-009942-a ● f1e578e1d96044ca83093b55d406a292
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03491091 |
Вебсайт: | https://kie.dcz.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01033, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Жилянська, будинок 47 Б |
Контактна особа: |
Світлана Авраменко +380501452054, +380989231219 avramenko.kmcz@ukr.net |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 15 березня 2024 15:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 березня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 березня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 березня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 12:09 |
Початок аукціону: | 25 березня 2024 12:09 |
Очікувана вартість: | 661 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 613,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Замовник НЕ приймає до розгляду тендерну пропозицію, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Місце поставки, збирання (встановлення) Товарів: м. Київ, вул. Хрещатик, 19. Строк (термін) виготовлення та/або поставки, збирання (встановлення), товару: протягом 20 календарних днів з моменту укладання Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42 штука
Крісло для персоналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, вул. Хрещатик, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2024
ДК 021:2015: 39111100-4 — Поворотні сидіння
63 штука
Крісло для відвідувачів та конференц-залу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, вул. Хрещатик, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2024
ДК 021:2015: 39113000-7 — Сидіння та стільці різні
9 штука
Стілець для їдальні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, вул. Хрещатик, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2024
ДК 021:2015: 39112100-1 — Стільці для їдалень
16 штука
Стілець м’який для зони очікування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, вул. Хрещатик, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2024
ДК 021:2015: 39113000-7 — Сидіння та стільці різні
3 штука
Стілець на високих ніжках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, місто Київ, вул. Хрещатик, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 травня 2024
ДК 021:2015: 39112000-0 — Стільці
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки здійснюються в розмірі 100% вартості у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів Покупцем на поточний рахунок Постачальника, на підставі рахунку та видаткової накладної, протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту отримання Покупцем Товару і підписання видаткової накладної | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 березня 2024 15:33 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 березня 2024 15:31 |
ТД - крісла стільці та сидіння.docx | |
15 березня 2024 15:31 |
Додаток 4 до ТД - Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо договору
Дата подання: 19 березня 2024 10:50
Дата відповіді: 19 березня 2024 11:53
Шановний Замовник! Просимо Вас виключити пункт 3.6. з проекту Договору, оскільки відповідно до частини 5 статті 626 Цивільного кодексу України Договір є відплатним, якщо інше не встановлено договором, законом або не випливає із суті договору, також відповідно до частини 1 статті 712 Цивільного кодексу України За договором поставки продавець (постачальник), який здійснює підприємницьку діяльність, зобов'язується передати у встановлений строк (строки) товар у власність покупця для використання його у підприємницькій діяльності або в інших цілях, не пов'язаних з особистим, сімейним, домашнім або іншим подібним використанням. Таким чином, Сторони укладаючи Договір несуть не лише права, а й певні обов’язки. Так під час укладання Договору Постачальник чітко розуміє яку кількість одиниць товару, їх якість потрібно поставити Замовнику, а Замовник в свою чергу зобов’язаний чітко визначити об’єм коштів для такої закупівлі в залежності від наявності відповідного фінансування. Положення пункту 3.6. проекту Договору фактично встановляють те, що незважаючи на поставку товару здійснену на умовах, які визначені Договором Постачальник може не отримати належну оплату за поставлений Товар. Звертаємо Вашу увагу на те, що Поставка Товару це процес у якому задіяна велика кількість суб’єктів господарювання та працівників Постачальника, починаючи від виробництва відповідного товару, його пакування, маркування, завантаження та транспортування до місця Поставки. Наведений процес нерозривно пов’язаний з фінансовими видатками Постачальника на кожному з етапів. Отже, зазначення в пункті 3.6. Договору формулювання про те, що оплата за поставлений товар залежить від надходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок Покупця є дискримінаційним по відношенню до Постачальника, а також руйнує загальновідомі принципи за якими ведеться господарська діяльність, які складаються не тільки з бажання отримати прибуток, а й з необхідності виконання зобов'язань з оплати вартості послуг та/або товару контрагентам та оплати праці співробітникам Постачальника. Таким чином, на підставі вищевикладеного, пункт 3.6. повинен бути беззаперечно виключений з проекту Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Уважно вивчивши Ваше питання, повідомляємо наступне: Замовник не вбачає вимоги зазначені у пункті 3.6. проекту Договору про закупівлю дискримінаційними, тому у внесені змін до тендерної документації (у т.ч. до проекту Договору про закупівлю) відмовлено.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2024 12:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Єфремова Ірина Іванівна |
399 871,00
UAH з ПДВ
|
379 636,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" |
408 824,70
UAH з ПДВ
|
379 636,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Данилевський Вадим Володимирович |
554 700,00
UAH з ПДВ
|
554 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Єфремова Ірина Іванівна #2437900462 |
Відхилено |
379 636,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2024 16:11
|
|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" #32565288 |
Переможець |
379 636,80
UAH з ПДВ
|
28 березня 2024 16:10
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 28 березня 2024 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 травня 2024 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2024 15:16
|
Договір № 132 від 04.04.2024 - Крісла сидіння та стільці різні для облаштування КЦ.pdf | укладений |
04 квітня 2024 15:13
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Крісло для персоналу | 42 | штука |
3 380,70
UAH з ПДВ
|
Крісло для відвідувачів та конференц-залу | 63 | штука |
2 756,70
UAH з ПДВ
|
Стілець для їдальні | 9 | штука |
1 728,90
UAH з ПДВ
|
Стілець м’який для зони очікування | 16 | штука |
2 611,50
UAH з ПДВ
|
Стілець на високих ніжках | 3 | штука |
2 210,40
UAH з ПДВ
|