Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція очисних споруд у м.Пустомити Львівської області. Коригування» (ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція)
Очікувана вартість
31 355 016,00 UAH
UA-2024-04-12-009965-a f1e26aca3880414092130f625b258396
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гловачевський Назар Романович

+380985866995 nazar6562@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Пустомитівська міська рада Львівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04372187
Місцезнаходження: 81100, Україна , Львівська обл., місто Пустомити, вул.Грушевського Михайла, 46
Контактна особа: Гловачевський Назар Романович
+380985866995
nazar6562@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 12 квітня 2024 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 24 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 квітня 2024 10:00
Очікувана вартість: 31 355 016,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 313 550,16 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Кількість (обсяг) виконання робіт: 1 робота (більш детально в Додатку 4 до тендерної документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Реконструкція очисних споруд у м.Пустомити Львівської області. Коригування» (ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81100, Україна, Львівська область, Львівського району, м. Пустомити
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2025
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 10 днів з дня підписання Договору може надати Підряднику на 2024 рік аванс (лише у випадках та на умовах передбачених чинним законодавством та при наявності фінансових асигнувань) для закупівлі необхідних матеріалів для виконання робіт та/або виконання необхідних робіт у розмірі 30 відсотків вартості річного обсягу робіт строком на 3 місяці. У наступні роки (якщо будівництво триває більше одного року) розмір, строки та умови надання авансу будуть визначатися Сторонами додатково. Замовник має право відмовити у наданні авансу у разі відсутності асигнувань та/або якщо це не передбачено чинним законодавством (відсутні підстави для надання авансу за такими видатками). Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи по цьому Договору здійснюються шляхом перерахування відповідних коштів на рахунок Підрядника протягом 20-ти календарних днів після підписання Замовником Акту приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма № КБ-3). Пiсляоплата 20 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 15:44
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 15:44
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 15:44
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 15:44
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 15:44
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 15:44
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 15:44
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 15:44
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 15:44
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 15:44
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 15:44
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 15:44
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 15:44
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 15:44
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 15:44
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 15:44
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 15:44
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 15:44
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 15:44
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 15:44
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 15:44
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 15:44
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 15:44
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 12 квітня 2024 15:44

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

12 квітня 2024 15:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 квітня 2024 15:44
Тендерна документація.doc
12 квітня 2024 15:44
Проєкт Договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 15 квітня 2024 10:52
Дата відповіді: 17 квітня 2024 20:58
Вже був оголошений тендер - Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-21-001995-a - реконструкція очисних споруд Пустомити, але був розірваний на сумі виконання - 39`321`980.66 Гривня (з ПДВ). Зараз ви оголошуєте даний тендер, на шалену суму в час війни.. І прописуєте дискримінаційні вимоги!!! Акт огляду повинен містити відомості про дату огляду та бути погоджений з уповноваженим представником Замовника начальником відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Ігорем ЛОПАТНЮКОМ за тел.0673103850!!!!!!!Підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за звітній період - 2023 рік - у розмірі не меншому ніж очікувана вартість предмета закупівлі учасником !!!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: ОЧИСНІ́ СПОРУ́ДИ – комплекс спеціальних споруд і обладнання, призначених для послідовного очищення води від забруднень різного характеру. Розрізняють очисні споруди водопостачання та водовідведення залежно від вихід. якості води. Очисні споруди належать до обʼєктів критичної інфраструктури. Якщо очисні споруди не будуть здані в експлуатацію це призведе до забрудненням річок, ґрунтів, відповідно до надзвичайної ситуації.
Відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією. Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості підключення до існуючих мереж і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог.
Закон про публічні закупівлі передбачає, що у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності, замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). Таким чином, замовник може встановити в тендерній документації вимогу підтвердити учасником його обсяг річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-07-16-000022 ● 182fa6dea82b4ac9a2a1cf77c7006ede
  • Статус: вирішено ● Дата: 16 вересня 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2024 16:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

16.07.2024 № 149

Львів

Про початок моніторингу
процедур закупівель/закупівель

Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 16.07.2024 № 149.


Витяг з переліку процедур
закупівель/закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-04-12-009965-a, 12.04.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-17 16:20:59

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2024-04-12-009965-a, яка проводилась Пустомитівською міською радою Львівського району Львівської області (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.

Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

3. Надати інформацію з обов’язковим документальним підтвердженням) щодо виконання переможцем тендеру ТОВ «ЗАХІДБУДКОМ» вимоги пункту 17 Особливостей №1178.

Відповідно до пункту 6 розділу III тендерної документації Замовником визначено, що «Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий відповідно до КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві"».
Крім того, за вимогою вищевказаного пункту 6 розділу III тендерної документації у складі пропозиції учасник повинен надати кошторисний розрахунок цінової пропозиції, складений у відповідності до технічного завдання, а саме: договірну ціну з пояснювальної запискою; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни, проект календарного графіку виконання робіт.
Порядок визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначено у розділу V «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова № 281).
Так, за вимогою пункту 5.1 розділу V Настанова № 281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів.
Також, за вимогою пункту 5.31 розділу V Настанова № 281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. При цьому у пункті 5.31 розділу V Настанови №281 вказано, що визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) зазначені кошти за твердої договірної ціни враховуються у розмірі до 1,5%.
Під час моніторингу встановлено, що учасником ТОВ «ЗАХІДБУДКОМ» у складі тендерної пропозиції надано розрахунок договірної ціни, локальні кошториси на будівельні роботи та інші необхідні розрахунки, які є підставою для формування договірної ціни.
Зокрема, у наданій у складі тендерної пропозиції договірній ціні та пояснювальній записці (файл Кошторисні документи.PDF) учасником ТОВ «ЗАХІДБУДКОМ» враховано кошти на покриття ризику в розмірі 1,6 відсотка (413,54500 грн) від підсумку глав 1 – 12 (12301,45080 грн), що не відповідає вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови №281.

Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:

4. Вказати підстави не відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «ЗАХІДБУДКОМ», що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації пункту 6 розділу III та вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови №281.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-22 10:14:57

пояснення

Доброго дня. У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом
«Реконструкція очисних споруд у м.Пустомити Львівської області. Коригування» (ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-12-009965-a )надаємо інформацію згідно структури запиту:
1.Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована на підставі розробленої та затвердженої, згідно рішення виконавчого комітету Пустомитівської міської ради рішення №02-03/63 від 15.03.2024 року, кошторисної документації. Вартість послуг визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, глав 1-9, кошторисного прибутку та коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, коштів на покриття ризику усіх учасників будівництва, коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами та суми ПДВ, з врахуванням сум освоєних у попередніх періодах коштів.
(57052,402-32768,317)+413,066+122,363+496,393+813,273)*1,2=31355,016.тис грн
2 Посилання на веб-сайт Пустомитівської міської ради, на якому розміщене обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі https://rada.info/upload/users_files/04372187/ef74cc45e3f48c1a2af1337f1b74bc02.pdf
3 Відповідно до абзацу 2 Пункту 17 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості №1178) Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надав Замовнику документи, що підтверджують право підпису. Зазначені документи додаються. Вказані документи є завантажені у електронну систему закупівель, при поданні тендерної пропозиції Учасника та їх копії було надано Переможцем особисто під час укладання договору про закупівлю..
- Щодо запитуваних коштів на покриття ризиків:
згідно пункту 5.31 розділу V Настанови №281 дійсно вказано, що визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) зазначені кошти за твердої договірної ціни враховуються у розмірі до 1,5%. Проте у вказаній настанові присутній і п.5.32. «Під час розгляду проектної документації учасник процедури закупівлі (підрядник) вивчає можливість виникнення ризиків на об’єкті будівництва та при розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) визначає умови, які б запобігали виникненню ризикових ситуацій або компенсували його втрати на такий випадок. При аналізі ризиків, що можуть виникнути під час спорудження об’єкта будівництва, доцільно виділити ризики, пов’язані з проектною документацією. Зменшення таких ризиків можливо досягти шляхом детального вивчення проектної документації та усунення припущених помилок. Для цього підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання. При виявленні недоліків проектної документації вносяться необхідні зміни у проектну документацію в установленому порядку. Компенсацію ризиків, усунути які немає можливості, слід враховувати у ціні пропозиції. При залученні учасником процедури закупівлі (підрядником) для виконання окремих видів робіт субпідрядників кожен з них має аналізувати власні ризики та передбачати їх компенсацію у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні)» На виконання умов якого у тендерній документації, у вказаному у запиті п. 6 розділу III було прописано норму « Враховуючи попереднє виконання робіт, та коригування робочого проекту, складність розташування об’єкту виконання робіт для підтвердження ознайомлення та згоди з переліком робіт, а також можливістю їх виконання та для організації проведення робіт, в складі пропозиції Учасники надають акт огляду об’єкту робіт. Акт огляду повинен містити відомості про дату огляду та бути погоджений з уповноваженим представником Замовника начальником відділу капітального будівництва, житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Ігорем ЛОПАТНЮКОМ за тел.0673103850» за результатом якої учасником було відвідано об’єкт та складено документ Акт огляду.pdf що став основою при розрахунку договірної ціни та запитуваних Вами сум ризиків учасників будівництва. На підставі отриманих від 21.06.2024 року змін у дозвіл на виконання будівельних робіт ЛВ112191832362 виконавець приступив до виконання будівельних робіт згідно п 5.1 Договору №76 від 20.05.2024 року. В результаті виконання робіт проведено додатковий аналіз договірної ціни, проведено аналіз всіх можливих ризиків що можуть виникнути при виконанні вказаного договору та 15 липня 2024 року сторонами було укладено додаткову угоду №1до договору №76 від 20.05.2024 року, якою зменшено вартість саме коштів на покриття ризиків на суму 83215,20 грн. яка ще не була оприлюднення станом на дату початку моніторингу, згідно ст.10 Закону. Згідно зменшеної на підставі п.п.5 п.19 Постанови договірної ціни сума ризиків становить 344 199,00 що становить 1,35 % .
4. Виходячи з вищенаведеного, та враховуючи рішення судів зокрема по справі 380/11011/22, та рішення ЛЬВІВСЬКОГО ОКРУЖНОГО АДМІНІСТРАТИВНИЙ СУД від 30 листопада 2023 року справа № 380/22026/23 де чітко прописано , що «Суд вважає, що визначення розміру витрат на покриття ризиків у більшому розмірі, ніж передбачено Настановою не свідчить про невідповідність такої тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам до предмета закупівлі, що відповідно до абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» є підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Крім того, Настанова передбачає, що розмір коштів на покриття ризиків залежить від ряду факторів, у тому числі від повноти інформації про об`єкт замовлення, тобто положення Настанови у цій частині носять інформативний характер.»
Поряд з цим у тендерній документації Замовника відсутні вимоги до порядку визначення коштів на покриття ризиків учасників будівництва.
При визначенні сум ризиків до уваги бралась розроблена та затверджена проектно-кошторисна документація, що пройшла у встановленому поряду експертизу, сума ризиків учасників згідно якої становить не більше 496393,00 грн і розмір якої учасником перевищений не був.
Враховуючи вищенаведене у Замовника були відсутні підстави для відхилення пропозиції Учасника на підставі п.44 Постанови КМУ №1178, та п.3 розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації по вказаному об’єкту.

Додаток:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва «Реконструкція очисних споруд у м.Пустомити Львівської області. Коригування» (ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція);
- Експертний звіт ;
- Рішення про затвердження проектно-кошторисної документації;
- Документи що підтверджують повноваження підпису, ліцензія





Уповноважена особа-головний спеціаліст
відділу бухгалтерського обліку та звітності Назар ГЛОВАЧЕВСЬКИЙ

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання висновку за результатами моніторингу повідомляємо, що відповідно до : - п 10.5 договору від 20.05.2024 р №76. «Якщо інше прямо не передбачене цим Договором, або законодавством, цей Договір може бути розірваний тільки за домовленістю Сторін, яка оформляється додатковою угодою до цього Договору» - 10.6. Цей Договір вважається розірваним з моменту належного оформлення Сторонами відповідної додаткової угоди до цього Договору, якщо інше не встановлено у самій додатковій угоді, цьому Договорі або чинним в Україні законодавством. - 10.9. У разі дострокового розірвання даного Договору, Сторони зобов’язуються визначити обсяги виконаних Підрядником робіт. - Сторони зобов’язані в обумовлений в угоді про розірвання Договору строк, або у строк визначений в повідомленні однієї з Сторін про розірвання Договору, забезпечити присутність своїх уповноважених представників на будівельному майданчику для визначення обсягів виконаних робіт та підписання відповідних актів. Замовник має право допустити до виконання робіт доручених до цього Підряднику інших осіб або розпочати виконувати ці роботи самостійно виключно після підписання Сторонами відповідних актів з повною фіксацією всіх виконаних Підрядником робіт до моменту розірвання Договору. - 10.10. У всіх випадках припинення дії Договору, в тому числі у випадку його дострокового припинення (розірвання), фактично виконані роботи та понесені Підрядником витрати та/або збитки тощо підлягають оплаті (відшкодуванню) Замовником в повному обсязі протягом 10 календарних днів від дня направлення відповідної вимоги. - 10.11. Якщо зміна умов Договору зумовлена обставинами, що залежать від діяльності однієї із Сторін, а інша Сторона внаслідок цього понесе збитки, вона має право на їх відшкодування встановленому порядку. .Крім цього, відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є відповідно розірваним або зміненим. На даний час ТзОВ «Західбудком» проводяться будівельні роботи які Замовником не оплачені. Міською радою 15.08.2024 направлено лист до ТзОВ «Західбудком» з проханням розірвати вказану вище угоду, та направлено сам проект додаткової угоди на розірвання договору від 20.05.2024 р №76. Яка вступатиме в дію з 01.09.2024 року, а в частині розрахунків з моменту повної оплати виконаних робіт станом на 16.08.2024 року. При отриманні, підписаного з їх сторони, екземпляру додаткової угоди №2 міською радою буде оприлюднено вказану Додаткову угоду згідно Закону. Щодо здійснення заходів (зокрема економічних навчань чи роз’яснювальної роботи) стосовно виконання норм Настанови з визначення вартості будівництва від 01.11.2021 року №281, повідомляємо, що при закупівлі робіт у капітальному будівництві, у зв’язку із відсутністю у штатному розписі посади інженера-кошторисника, та відсутністю у міській раді програми АВК-5 чи аналогічної, міською радою буде укладено угоду із сертифікованим виконавцем у складі якого є відповідний інженер-кошторисник для проведення аналізу тендерних пропозицій учасників з метою визначення відповідності договірних цін вказаній вище Настанові. Додаток: копія листа на розірвання угоди від 15.08.2024 року

2024-08-16 15:48:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 серпня 2024
Кінцевий строк оскарження: 24 серпня 2024

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Замовником усунено порушення шляхом розірвання договору від 20.05.2024 №76

2024-09-16 11:03:44

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 квітня 2024 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ" 30 608 426,40
UAH з ПДВ
30 608 426,40
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

13 травня 2024 11:36
Електронний підпис
13 травня 2024 11:36
Довідка особливостей.pdf
13 травня 2024 11:36
Довідка особливостей 2.pdf
13 травня 2024 11:36
Довідка НАЗК директор.pdf
08 травня 2024 12:00
Електронний підпис
08 травня 2024 11:57
Електронний підпис
08 травня 2024 11:57
Оборотно сальдова 106.pdf.p7s
08 травня 2024 11:57
Довідка обладнання.pdf.p7s
08 травня 2024 11:57
Оборотно сальдова 106.pdf
08 травня 2024 11:57
Довідка обладнання.pdf
26 квітня 2024 13:58
Електронний підпис
26 квітня 2024 13:58
Електронний підпис
26 квітня 2024 13:58
Кошторисні документи.pdf
26 квітня 2024 13:58
Календарний графік.pdf
26 квітня 2024 13:58
Календарний графік.pdf.p7s
26 квітня 2024 13:58
Тендерна пропозиція.pdf.p7s
26 квітня 2024 13:58
Тендерна пропозиція.pdf
26 квітня 2024 13:58
Проект договору.pdf
26 квітня 2024 13:58
Довідка особливості.pdf.p7s
26 квітня 2024 13:58
Довідка особливості.pdf
26 квітня 2024 13:58
Проект договору.pdf.p7s
26 квітня 2024 13:58
Довідка особливості 2.pdf
26 квітня 2024 13:58
Договір техніка 1.pdf.p7s
26 квітня 2024 13:58
Накази призначення.pdf.p7s
26 квітня 2024 13:58
Дипломи.pdf
26 квітня 2024 13:58
Аналогічний договір 2.pdf
26 квітня 2024 13:58
Наказ штатний.pdf.p7s
26 квітня 2024 13:58
Довідка працівники 2.pdf
26 квітня 2024 13:58
Дозвіл баштовий кран.pdf
26 квітня 2024 13:58
Штатний розпис.pdf.p7s
26 квітня 2024 13:58
Накази переведення.pdf.p7s
26 квітня 2024 13:58
Довідка працівники 1.pdf
26 квітня 2024 13:58
Паспорт кран Liebherr 45K 80S.pdf
26 квітня 2024 13:58
Декларація.pdf.p7s
26 квітня 2024 13:58
Накази призначення.pdf
26 квітня 2024 13:58
Аналогічний договір 1.pdf
26 квітня 2024 13:58
Довідка обладнання.pdf
26 квітня 2024 13:58
Дипломи.pdf.p7s
26 квітня 2024 13:58
Штатний розпис.pdf
26 квітня 2024 13:58
Довідка обладнання.pdf.p7s
26 квітня 2024 13:58
Накази переведення.pdf
26 квітня 2024 13:58
Договір техніка 1.pdf
26 квітня 2024 13:58
Довідка працівники 2.pdf.p7s
26 квітня 2024 13:58
Декларація.pdf
26 квітня 2024 13:58
Наказ штатний.pdf
26 квітня 2024 13:58
Довідка працівники 1.pdf.p7s
26 квітня 2024 13:58
Витяг ПДВ.pdf
26 квітня 2024 13:58
Статут.pdf.p7s
26 квітня 2024 13:58
Протокол Статут.pdf
26 квітня 2024 13:58
Паспорт директор.pdf.p7s
26 квітня 2024 13:58
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
26 квітня 2024 13:58
Статут.pdf
26 квітня 2024 13:58
Дозвіл.pdf
26 квітня 2024 13:58
Свідоцтво ПДВ.pdf
26 квітня 2024 13:58
Паспорт директор.pdf
26 квітня 2024 13:58
Ліцензія з додатками.pdf
26 квітня 2024 13:58
Акт огляду.pdf
26 квітня 2024 13:58
Протокол Статут.pdf.p7s
26 квітня 2024 13:58
Довідка право підпису.pdf
26 квітня 2024 13:58
Витяг ПДВ.pdf.p7s
26 квітня 2024 13:58
Акт огляду.pdf.p7s
26 квітня 2024 13:58
Дозвіл.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ"
#35547502
Переможець 30 608 426,40
UAH з ПДВ
13 травня 2024 09:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2024 15:19

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей. Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації вимагалось, зокрема, 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 2.1. Інформаційна довідка учасника закупівлі про наявність працівників у довільній табличній формі із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, досвіду роботи тощо (обов’язкова наявність в штаті учасника працівників з кваліфікацією зварників пластмас, у кількості не менше 4 осіб, підтвердити кваліфікацію таких працівників шляхом надання у складі пропозиції скан-копій документів про присвоєння відповідної кваліфікації/ професії/ підвищення кваліфікації, а саме: свідоцтво зварників пластмас 3-го розряду та обов’язкова наявність в учасника електрогазозварників розряду не менше 4, у кількості не менше 1 працівника та підтвердити кваліфікацію таких працівників шляхом надання у складі пропозиції скан-копій документів про присвоєння відповідної кваліфікації/ професії), з долученням: копій наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником торгів); Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Учасником для підтвердження інформації у підпункті 2.1. залучаються спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників. Субпідрядником подається довідка про наявність працівників у довільній табличній формі із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, досвіду роботи тощо (наявність в штаті учасника працівників з кваліфікацією зварників пластмас, у кількості не менше 4 осіб, підтверджено кваліфікацію таких працівників шляхом надання у складі пропозиції скан-копій документів про присвоєння відповідної кваліфікації/ професії/ підвищення кваліфікації, а саме: свідоцтво зварників пластмас 3-го розряду та обов’язкова наявність в учасника електрогазозварників розряду не менше 4, у кількості не менше 1 працівника та підтверджено кваліфікацію таких працівників шляхом надання у складі пропозиції скан-копій документів про присвоєння відповідної кваліфікації/ професії), з долученням: копій наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником торгів). Проте на працівника Склярук відсутні документи як копія наказу про призначення/прийняття на роботу або скан-копії трудової книжки (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником торгів). Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації вимагалось, зокрема, 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 1.1. Довідка учасника, складена у табличній формі, у якій вказані назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг); 1.2. У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується або копії чинних договорів про надання послуг. 1.3. У разі залучення до виконання робіт власного обладнання та матеріально-технічної бази – надаються документи, які підтверджують право власності (наприклад: надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування). Учасником подається Довідка у якій вказані назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази, власне, оренда. На підтвердження власного обладнання подається оборотно - сальдова відомість. У довідці вказано зокрема, Перфоратор, 1350 Вт GBH 7-46 DE 7 SDS -MAX Bosch у кількості 4 шт. Проте оборотно - сальдова відомість учасника містить дані про 2 шт. перфораторів з вказаною маркою. Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації вимагалось, зокрема, Гарантійний лист, що підтверджує спроможність здійснити поставку та монтаж комбінованої установки механічного очищення, установки глибокої біологічної очистки господарсько-побутових стічних вод, станції скидання стічних вод та блоку обробки осаду. Отже, спроможність учасника поставити та встановити описане обладнання, технічний опис якого визначено у додатку до тендерної документації, в обсягах та строки вказані у ньому, підтверджується гарантійним листом від товаровиробника чи представника товаровиробника обладнання в Україні (підтверджується документом про надання повноважень) із зазначенням відомостей щодо можливості поставки обладнання для встановлення його на даному об’єкті із зазначенням Замовника та номеру оголошення про проведення торгів, що розміщене на веб-порталі Prozorro. Якість запропонованого обладнання підтверджується документально сканованими копіями оригіналів відповідних документів, а саме: Сертифікат відповідності та/або Декларація відповідності або Технічні умови або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. У додатку до тендерної документації, зокрема, вказано • Насос подачі очищеної води з РОВ в усереднювач стоків з автоматичною муфтою Q=38м3/год, Н=16,5м, N=4,0 кВт; • Насос подачі розбавлених зливових стоків з автоматичною муфтою, Q=13м3/год, Н=14м, N=2,2 кВт • Мішалка в комплекті з підтримуючим елементом та верхнім і нижнім кріпленням, потужність не більше N=3,3кВт. Проте відсутній гарантійний лист та документи, що підтверджують якість: Сертифікат відповідності та/або Декларація відповідності або Технічні умови або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; пункти 5,6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації вимагалось, зокрема, 2. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 2.1. Інформаційна довідка учасника закупівлі про наявність працівників у довільній табличній формі із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, досвіду роботи тощо (обов’язкова наявність в штаті учасника працівників з кваліфікацією зварників пластмас, у кількості не менше 4 осіб, підтвердити кваліфікацію таких працівників шляхом надання у складі пропозиції скан-копій документів про присвоєння відповідної кваліфікації/ професії/ підвищення кваліфікації, а саме: свідоцтво зварників пластмас 3-го розряду та обов’язкова наявність в учасника електрогазозварників розряду не менше 4, у кількості не менше 1 працівника та підтвердити кваліфікацію таких працівників шляхом надання у складі пропозиції скан-копій документів про присвоєння відповідної кваліфікації/ професії), з долученням: копій наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником торгів); Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Учасником для підтвердження інформації у підпункті 2.1. залучаються спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників. Субпідрядником подається довідка про наявність працівників у довільній табличній формі із зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, посади, досвіду роботи тощо (наявність в штаті учасника працівників з кваліфікацією зварників пластмас, у кількості не менше 4 осіб, підтверджено кваліфікацію таких працівників шляхом надання у складі пропозиції скан-копій документів про присвоєння відповідної кваліфікації/ професії/ підвищення кваліфікації, а саме: свідоцтво зварників пластмас 3-го розряду та обов’язкова наявність в учасника електрогазозварників розряду не менше 4, у кількості не менше 1 працівника та підтверджено кваліфікацію таких працівників шляхом надання у складі пропозиції скан-копій документів про присвоєння відповідної кваліфікації/ професії), з долученням: копій наказів про призначення/прийняття на роботу вказаних у довідці працівників або скан-копії трудових книжок (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником торгів). Проте на працівника Склярук відсутні документи як копія наказу про призначення/прийняття на роботу або скан-копії трудової книжки (при наданні скан-копії трудових книжок достатньо надати копію сторінки з ПІБ працівника та копію сторінки з записом про прийом на роботу працівника Учасником торгів). Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації вимагалось, зокрема, 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 1.1. Довідка учасника, складена у табличній формі, у якій вказані назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази, власне, орендоване, інше, найменування орендодавця (надавача послуг); 1.2. У разі залучення обладнання та матеріально-технічної бази на договірних засадах надаються копії документів, які підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою: копії чинних договорів оренди, у яких повинно бути визначено перелік обладнання та матеріально-технічної бази, яка орендується або копії чинних договорів про надання послуг. 1.3. У разі залучення до виконання робіт власного обладнання та матеріально-технічної бази – надаються документи, які підтверджують право власності (наприклад: надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування). Учасником подається Довідка у якій вказані назва і кількість обладнання та матеріально-технічної бази, власне, оренда. На підтвердження власного обладнання подається оборотно - сальдова відомість. У довідці вказано зокрема, Перфоратор, 1350 Вт GBH 7-46 DE 7 SDS -MAX Bosch у кількості 4 шт. Проте оборотно - сальдова відомість учасника містить дані про 2 шт. перфораторів з вказаною маркою. Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації вимагалось, зокрема, Гарантійний лист, що підтверджує спроможність здійснити поставку та монтаж комбінованої установки механічного очищення, установки глибокої біологічної очистки господарсько-побутових стічних вод, станції скидання стічних вод та блоку обробки осаду. Отже, спроможність учасника поставити та встановити описане обладнання, технічний опис якого визначено у додатку до тендерної документації, в обсягах та строки вказані у ньому, підтверджується гарантійним листом від товаровиробника чи представника товаровиробника обладнання в Україні (підтверджується документом про надання повноважень) із зазначенням відомостей щодо можливості поставки обладнання для встановлення його на даному об’єкті із зазначенням Замовника та номеру оголошення про проведення торгів, що розміщене на веб-порталі Prozorro. Якість запропонованого обладнання підтверджується документально сканованими копіями оригіналів відповідних документів, а саме: Сертифікат відповідності та/або Декларація відповідності або Технічні умови або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. У додатку до тендерної документації, зокрема, вказано • Насос подачі очищеної води з РОВ в усереднювач стоків з автоматичною муфтою Q=38м3/год, Н=16,5м, N=4,0 кВт; • Насос подачі розбавлених зливових стоків з автоматичною муфтою, Q=13м3/год, Н=14м, N=2,2 кВт • Мішалка в комплекті з підтримуючим елементом та верхнім і нижнім кріпленням, потужність не більше N=3,3кВт. Проте відсутній гарантійний лист та документи, що підтверджують якість: Сертифікат відповідності та/або Декларація відповідності або Технічні умови або Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Просимо подати інформацію шляхом внесення змін/ або у новій редакції.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2024 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДБУДКОМ"
#35547502
30 608 426,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 серпня 2024 12:15
Електронний підпис укладений
29 серпня 2024 12:05
полвід.PDF зміни до договору
29 серпня 2024 12:01
ду2.PDF зміни до договору
29 серпня 2024 12:01
Електронний підпис укладений
18 липня 2024 16:00
File.PDF зміни до договору
18 липня 2024 15:59
повідомлення.PDF зміни до договору
18 липня 2024 15:59
Електронний підпис укладений
20 травня 2024 11:42
76.PDF укладений
20 травня 2024 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.п.5 п.19 Постанови КМУ №1178, та п.11.11. Договору №76 від 20 травня 2024 року уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. У зв’язку із виявленою арифметичною помилкою, сторони дійшли згоди зменшити Договірну ціну на суму 83215,20 грн. в т.ч. ПДВ 13869,20грн. , викласти у новій редакції Договірну ціну(Додаток 1) та викласти у наступній редакції п.3.1 та 3.4 Договору № 76 від 20.05.2024 р 3.1. Ціна цього Договору становить 30525211,20 грн., в т.ч. ПДВ 5087535,20 грн. Вартість робіт за Договором визначається договірною ціною з додатками (локальним кошторисом на будівельні роботи, відомістю ресурсів до локального кошторису, розрахунком загальновиробничих витрат до локального кошторису) (Додаток 1). 3.4. Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету На 2024 р. фінансування становить 13880683,77_грн. На 2025 р. фінансування становить 16644527,43 грн. 2.Інші умови Договору № 76 від 20.05.2024 р. залишаються без змін. Сторони підтверджують свої зобов’язання, передбачені Договором № 76 від 20.05.2024 р. 3.Додаткова угода № 1 від 15 липня 2024 року до Договору № 76 від 20.05.2024 р. складена у трьох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, один для Підрядника та два для Замовника. 4. Додаткова угода № 1 від 15 липня 2024 року року до Договору № 76 від 20.05.2024 р. вступає в силу з моменту її підписання Сторонами. 5. Додатки до Договору: Договірна ціна (Додаток1) у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2024
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.п.5 п.19 Постанови КМУ №1178, та п.10.6, 10.9 та 11.11. Договору №76 від 20 травня 2024 року уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Сторони домовились викласти у новій редакції п. 13.1: «. Ціна цього Договору становить 8274736,80 грн., в т.ч. ПДВ 1379122,80 Вартість робіт за Договором визначається договірною ціною з додатками (локальним кошторисом на будівельні роботи, відомістю ресурсів до локального кошторису, розрахунком загальновиробничих витрат до локального кошторису) (Додаток 1). 3.4. Фінансування робіт здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету На 2024 р. фінансування становить 8274736,80 _грн 2.Інші умови Договору № 76 від 20.05.2024 р. залишаються без змін. Сторони підтверджують свої зобов’язання, передбачені Договором № 76 від 20.05.2024 р. 3.Додаткова угода № 2 від 28 серпня 2024 року до Договору № 76 від 20.05.2024 р. складена у трьох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, один для Підрядника та два для Замовника. 4. Додаткова угода № 2 від 28 серпня 2024 року року до Договору № 76 від 20.05.2024 р. вступає в силу та діє з 01.09.2024 року. 5. З моменту набрання чинності Додатковою угодою зобов'язання Сторін, що виникли на підставі Договору, припиняються. Сторони не вважають себе пов'язаними будь-якими правами та обов'язками, що виникли за Договором 5. Додатки до Договору: Договірна ціна (Додаток1) у новій редакції Графік фінансування (Додаток2) у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
«Реконструкція очисних споруд у м.Пустомити Львівської області. Коригування» (ДК 021:2015 45454000-4 – Реконструкція) 1 8 274 736,80
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 травня 2024 — 31 березня 2025
Сума оплати за договором: 8 274 736,80
UAH (в тому числі ПДВ 1 379 122,80 UAH)
Причини розірвання договору: виконання вимоги ДАСУ, на підставі п.10.6, 10.9 та 11.11 Договору