Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Міський плавальний басейн" |
Код ЄДРПОУ: | 22052196 |
Місцезнаходження: | 13300, Україна , Житомирська обл., місто Бердичів, ПРОВ. ВЕТЕРИНАРНИЙ, будинок 9 |
Контактна особа: |
Лариса Данченко +380671350704 lariskadan67@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 травня 2022 18:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 травня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 травня 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 травня 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 30 травня 2022 11:42 |
Очікувана вартість: | 15 438 608,26 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 77 193,04 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | За наявності відповідного фінансування попередня оплата надається Підряднику упродовж 10 робочих днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Iнша подія | Замовник може здійснювати платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом ____ календарних днів з дати їх підписання. | Пiсляоплата | 91 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 70% |
Обсяг виконаних (реалізованих) на об’єктах будівництва будівельно-монтажних робіт: | 10% |
Понад 100 млн. гривень: | 10% |
Понад 70 млн. грн. до 100 млн. грн. включно: | 7% |
Понад 40 млн. грн. до 70 млн. грн. включно: | 5% |
Понад 10 млн. грн. до 40 млн. грн. включно: | 3% |
До 10 млн. грн. включно: | 0% |
Наявність кваліфікованих працівників: | 10% |
Від 41 працівника: | 10% |
Від 30 до 40 працівників включно: | 6% |
Від 20 до 29 працівників включно: | 3% |
До 19 працівників включно: | 0% |
Умови оплати (відстрочка платежу Замовника): | 10% |
Понад 91 календарний день: | 10% |
Від 61 до 90 календарних днів: | 6% |
Від 31 до 60 календарних днів: | 3% |
До 30 календарних днів: | 0% |
11 травня 2022 18:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 травня 2022 18:11 |
2.0.ТД Басейн.pdf | |
11 травня 2022 18:11 |
2.1. Додаток 1 - пропозиція.pdf | |
11 травня 2022 18:11 |
2.2._Додаток 2 - технічне завдання (1).pdf | |
11 травня 2022 18:11 |
2.3. Додаток 3 - проект договору.pdf | |
11 травня 2022 18:11 |
2.4. Додаток 4 - субпідрядники.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до абзацу четвертого п.5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) окремих видів капітальних ремонтів (див. пункт 3.10 цієї Настанови) замовник надає дефектний акт, форму якого наведено у додатку 29 цієї Настанови.
Предметом даної закупівлі є саме капітальний ремонт, а тому Замовником торгів правомірно надано потенційним учасникам дефектні акти для розрахунку ціни пропозиції.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-13-000046 ● 562f8b1e580340adb01f1c24726295ff
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2022 18:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
13.06.2022
№ 10-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 13.06.2022 № 10-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2022-05-11-005050-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-14 08:16:17
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Капітальний ремонт КУ «Міський плавальний басейн» по пров. Ветеринарному, 9 у м. Бердичеві (коригування)» (ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-05-11-005050-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-17 14:02:16
Пояснення
Комунальною установою "Міський плавальний басейн" запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
1) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів та дефектних актів проектної документації по об’єкту будівництва.
2) Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Надання інформації про усунення порушення замовником
За результатами розгляду Висновку договір про закупівлю розірвано, відносини між сторонами за договором припинено
2022-06-24 11:25:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 липня 2022 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю • усунуто
Порушення усунуто шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 16.06.2022 № 17
2022-06-24 20:43:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 травня 2022 12:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Коефіціент | Приведена ціна | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|---|---|
ТОВ АртХаус |
15 308 544,61
UAH з ПДВ
|
15 308 544,61
UAH з ПДВ
|
1.4285714286 | 10 715 981.23 | Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Елітбуд-1" |
15 373 883,60
UAH з ПДВ
|
15 373 883,60
UAH з ПДВ
|
1.2142857143 | 12 660 845.32 | Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ АртХаус #34394610 |
Переможець |
15 308 544,61
UAH з ПДВ
|
03 червня 2022 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 червня 2022 11:45
|
ДУ розірвання.pdf | укладений |
24 червня 2022 11:23
|
Електронний підпис | укладений |
16 червня 2022 10:29
|
дог.№17.pdf | укладений |
16 червня 2022 10:27
|