Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання ДК 021:2015-32354110-3: Рентгенівська плівка Код НК 024:2019 – 40979 медична рентгенівська плівка, екран Плівка рентгенівська медична MEDIPHOT X-0/RP зеленочутлива 30х40 см № 100 (або еквівалент), Плівка рентгенівська медична MEDIPHOT X-0/RP зеленочутлива 24х30 см № 100 (або еквівалент), Плівка рентгенівська медична MEDIPHOT X-0/RP зеленочутлива 18х24 см № 100 (або еквівалент), Плівка рентгенівська медична MEDIPHOT X-0/RP зеленочутлива 18х43 см № 100; Плівка термографічна DRYSTAR DT 5.000І B 20х25 №100 (або еквівалент), Плівка термографічна DRYSTAR DT 5.000І B 25х30 №100 (або еквівалент), Плівка термографічна DRYSTAR DT 5.000І B 35х43 №100 (або еквівалент)
Очікувана вартість
315 000,00 UAH
UA-2021-07-06-001380-a ● f15a562d4844450c804f2199c123ec86
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Старокостянтинівська багатопрофільна лікарня" Старокостянтинівської міської ради Хмельницького району Хмельницької області |
Код ЄДРПОУ: | 02004479 |
Місцезнаходження: | 31100, Україна , Хмельницька обл., місто Старокостянтинів, вулиця Пушкіна, 47 |
Контактна особа: |
Ковальковська Оксана Юріївна +380985349906 oksanakovalkovska1974@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2021 12:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 липня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 липня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 липня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 26 липня 2021 14:55 |
Очікувана вартість: | 315 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 575,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32350000-1: Частини до аудіо- та відеообладнання
Адреса: Україна, Хмельницька область, місто Старокостянтинів, 31100, вулиця Пушкіна, 47 • Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» • Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. • Забезпечення виконання договору не вимагається • Забезпечення пропозиції не вимагається • Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
84 шт
Плівка рентгенівська медична зеленочутлива 30х40 см № 100*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, місто Старокостянтинів, вулиця Пушкіна 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32354110-3 — Рентгенівська плівка
56 шт
Плівка рентгенівська медична зеленочутлива 24х30 см № 100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, місто Старокостянтинів, вулиця Пушкіна 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32354110-3 — Рентгенівська плівка
35 шт
Плівка рентгенівська медична зеленочутлива 18х24 см № 100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, місто Старокостянтинів, вулиця Пушкіна 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32354110-3 — Рентгенівська плівка
35 шт
Плівка рентгенівська медична зеленочутлива 18х43 см № 100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, місто Старокостянтинів, вулиця Пушкіна 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32354110-3 — Рентгенівська плівка
2 шт
Плівка термографічна DRYSTAR DT 20х25 №100 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, місто Старокостянтинів, вулиця Пушкіна 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32354110-3 — Рентгенівська плівка
2 шт
Плівка термографічна DRYSTAR DT 25х30 №100 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, місто Старокостянтинів, вулиця Пушкіна 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32354110-3 — Рентгенівська плівка
2 шт
Плівка термографічна DRYSTAR DT 35х43 №100 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31100, Україна, Хмельницька область, місто Старокостянтинів, вулиця Пушкіна 47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 32354110-3 — Рентгенівська плівка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2021 17:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2021 17:24 |
додаток 1.docx | |
07 липня 2021 17:24 |
тендерна документація П 165.docx | |
07 липня 2021 16:25 |
додаток 2.docx | |
06 липня 2021 12:29 |
додаток 3.docx |
07 липня 2021 17:28 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
07 липня 2021 17:24 |
додаток 1.docx
|
||||||
07 липня 2021 17:24 |
тендерна документація П 165.docx
|
||||||
07 липня 2021 16:25 |
додаток 2.docx
|
||||||
06 липня 2021 12:29 |
додаток 3.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2021-07-06-001380-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 06 липня 2021 14:08
Вимога щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний Замовнику!
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Замовником встановлені вимоги до предмету закупівлі, які порушують принципи публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За позиціями №№1-4 Додатку 2 замовником встановлені вимоги до плівки, яка відноситься до медичних систем традиційного «мокрого» відтворення зображення, зокрема, рентгенівські системи «екран/плівка». Прим цьому однією з характерних рис таких систем традиційного «мокрого» відтворення зображення є те, що як плівка, так і фотохімікати в ній є взаємозамінними, тобто на візуалізаційному обладнанні одного виробника може використовуватись плівка іншого виробника, а хімікати навіть від будь-кого.
Медичні системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення, до яких відноситься продукція, визначена в позиціях №№5-7, є принципово іншими системами відтворення зображення, а відтак є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів (камер), слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів. Зокрема, шар такої спеціальної плівки, в якому формується зображення, сформований на основі солей срібла та реагента-відновника, та чутливий саме до тепла (нагріву), а не до світла, що якісно відрізняє такі системи від загаданих традиційних. При цьому згідно законів фізики, тепло передається трьома способами: конвекцією, ІЧ-випромінюванням та через механічний контакт між нагрітим та холодним тілами. Відтак, кожен з виробників закритих систем сухого друку, обравши певний метод теплопередачі, вдосконалює свою власну технологію візуалізації зображень, надаючи таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.
Враховуючи зазначене, принтер (камера) для цифрового друку сухих плівок та плівка, що використовуються в ньому, належать до єдиної закритої системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення та, відповідно, випускаються одним і тим же виробником, який впровадив свою унікальну технологію сухого друку (під однією і тією ж торгівельною маркою/ фірмовим позначенням/ брендом).
Крім того, вищезгадана відмінність плівок для сухого друку полягає в тому, що така плівка спеціально розроблена для застосування в спеціалізованій камері або для медичної або стоматологічної візуалізації, особливо в тих випадках, коли необхідно в процесі спостереження коригувати ситуацію. Плівка зазвичай має специфічні властивості зберігання, які визначають термін зберігання отриманого зображення.
Тож, внесення цієї плівки є свідомим маніпулюванням для штучного розширення предмету закупівлі з метою організації закупівлі у заздалегідь визначеного постачальника (чи обмеженого кола постачальників).
Адже за позиціями №№5-7 не існує ні аналога, ні еквівалента в принципі, а отже учасники фактично можуть запропонувати за даною позицією лише і тільки конкретну продукцію одного виробника, що є порушенням добросовісної конкуренції та дискримінацією учасників.
Окрім того, для підсилення неможливості участі будь-яких інших потенційних учасників, Документацією (п. 3 Додаток 2) передбачена вимога, згідно якої «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на поставку якісного товару з термінами придатності, яких вимагає документація, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості, термінами придатності, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає: копію договору(ів) з виробником(ами) або представником, дилером, дистриб'ютором виробника, положення якого(их) повинні передбачати поставку предмета у кількості, відповідної якості та з відповідними термінами придатності, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів, який(і) діє(ють) на момент оголошення процедури закупівлі та термін його(їх) дії є достатнім для завершення відповідної процедури закупівлі в повному обсязі, з відповідними додатками (специфікаціями до зазначених договорів, при цьому специфікації повинні бути датовані роком проведення відповідної публічної закупівлі), що підтверджує наявність/можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, визначеній тендерною документацією (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника), та/або оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними термінами придатності, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору надавати зазначені гарантії). Гарантійний лист повинен включати: назву замовника, учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер закупівлі у системі PROZORRO».
Щодо необхідності встановлення вимоги про надання «гарантійного листа» від виробника, слід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції медичних виробів, в т.ч. у сфері рентгенологічних досліджень, отримати від виробника (або його офіційного представника) гарантійний лист може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, зазвичай, заздалегідь визначено та обмежено.
Отже, знов-таки, завдяки «вдалому» поєднанню штучного розширення предмету закупівлі, шляхом включення «ексклюзивної» продукції в позиціях за №№5-7, з вимогою про надання «гарантійного листа», вирішується завдання закупівлі конкретної продукції у конкретного постачальника (постачальників).
Наголошуємо, що згідно ст. 22 Закону про закупівлі технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим. Так, з одного боку, Замовником не надано жодного обґрунтування необхідності зазначення конкретної назви (торговельної марки) товару (а така необхідність відсутня, а отже обґрунтування неможливе), а з іншого боку, в будь-якому випадку Замовником надається неправомірна перевага учасникам, які запропонують саме той товар, що визначений Замовником в медико-технічних вимогах, оскільки для пропозиції іншого товару встановлюється додатковий тягар доведення його еквівалентності, що дає можливість маніпулювання такою умовою Замовником, в т.ч. для цілей відхилення запропонованої іншої «небажаної» продукції від іншого «небажаного» постачальника.
Підсумовуючи вищевикладене, можна стверджувати, що ця закупівля є нічим іншим, ніж «завуальованим» наміром Замовника закупити конкретну продукцію конкретного виробника (чи у конкретного кола суб’єктів господарювання) без будь-якої конкуренції, прозорості, будь-якої економії чи бодай реальної ефективності, що містить усі ознаки корупційного зловживання. Ці факти можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, а також з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до дискримінації учасників, непрозорості та упередженості при оцінці тендерних пропозицій ВИМАГАЄМО внести відповідні зміни в Додаток 2 до Тендерної документації, яким передбачити два лота по цій закупівлі, а саме Лот 1 за позиціями №№1-4 Додатку 2, та Лот 2 з позиціями №№5-7 Додатку 2. Крім того, вимагаємо видалити з Додатку 2 тендерної документації, вищевказану вимогу щодо надання гарантійного листа від виробника.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації Замовником встановлені вимоги до предмету закупівлі, які порушують принципи публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; запобігання корупційним діям і зловживанням.
За позиціями №№1-4 Додатку 2 замовником встановлені вимоги до плівки, яка відноситься до медичних систем традиційного «мокрого» відтворення зображення, зокрема, рентгенівські системи «екран/плівка». Прим цьому однією з характерних рис таких систем традиційного «мокрого» відтворення зображення є те, що як плівка, так і фотохімікати в ній є взаємозамінними, тобто на візуалізаційному обладнанні одного виробника може використовуватись плівка іншого виробника, а хімікати навіть від будь-кого.
Медичні системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення, до яких відноситься продукція, визначена в позиціях №№5-7, є принципово іншими системами відтворення зображення, а відтак є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів (камер), слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів. Зокрема, шар такої спеціальної плівки, в якому формується зображення, сформований на основі солей срібла та реагента-відновника, та чутливий саме до тепла (нагріву), а не до світла, що якісно відрізняє такі системи від загаданих традиційних. При цьому згідно законів фізики, тепло передається трьома способами: конвекцією, ІЧ-випромінюванням та через механічний контакт між нагрітим та холодним тілами. Відтак, кожен з виробників закритих систем сухого друку, обравши певний метод теплопередачі, вдосконалює свою власну технологію візуалізації зображень, надаючи таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.
Враховуючи зазначене, принтер (камера) для цифрового друку сухих плівок та плівка, що використовуються в ньому, належать до єдиної закритої системи цифрового (сухого, термографічного) відтворення зображення та, відповідно, випускаються одним і тим же виробником, який впровадив свою унікальну технологію сухого друку (під однією і тією ж торгівельною маркою/ фірмовим позначенням/ брендом).
Крім того, вищезгадана відмінність плівок для сухого друку полягає в тому, що така плівка спеціально розроблена для застосування в спеціалізованій камері або для медичної або стоматологічної візуалізації, особливо в тих випадках, коли необхідно в процесі спостереження коригувати ситуацію. Плівка зазвичай має специфічні властивості зберігання, які визначають термін зберігання отриманого зображення.
Тож, внесення цієї плівки є свідомим маніпулюванням для штучного розширення предмету закупівлі з метою організації закупівлі у заздалегідь визначеного постачальника (чи обмеженого кола постачальників).
Адже за позиціями №№5-7 не існує ні аналога, ні еквівалента в принципі, а отже учасники фактично можуть запропонувати за даною позицією лише і тільки конкретну продукцію одного виробника, що є порушенням добросовісної конкуренції та дискримінацією учасників.
Окрім того, для підсилення неможливості участі будь-яких інших потенційних учасників, Документацією (п. 3 Додаток 2) передбачена вимога, згідно якої «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на поставку якісного товару з термінами придатності, яких вимагає документація, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості, термінами придатності, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає: копію договору(ів) з виробником(ами) або представником, дилером, дистриб'ютором виробника, положення якого(их) повинні передбачати поставку предмета у кількості, відповідної якості та з відповідними термінами придатності, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів, який(і) діє(ють) на момент оголошення процедури закупівлі та термін його(їх) дії є достатнім для завершення відповідної процедури закупівлі в повному обсязі, з відповідними додатками (специфікаціями до зазначених договорів, при цьому специфікації повинні бути датовані роком проведення відповідної публічної закупівлі), що підтверджує наявність/можливість постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості, визначеній тендерною документацією (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника), та/або оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними термінами придатності, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника, якими виробник доручає представнику, дилеру, дистриб'ютору надавати зазначені гарантії). Гарантійний лист повинен включати: назву замовника, учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер закупівлі у системі PROZORRO».
Щодо необхідності встановлення вимоги про надання «гарантійного листа» від виробника, слід відзначити, що приймаючи до уваги сталу ділову практику у відносинах з дистрибуції медичних виробів, в т.ч. у сфері рентгенологічних досліджень, отримати від виробника (або його офіційного представника) гарантійний лист може лише обмежене коло суб’єктів господарювання, що пройшли процедуру «авторизації» у такого виробника (представника) та/або мають прямі договірні відносини з виробником (представником), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, зазвичай, заздалегідь визначено та обмежено.
Отже, знов-таки, завдяки «вдалому» поєднанню штучного розширення предмету закупівлі, шляхом включення «ексклюзивної» продукції в позиціях за №№5-7, з вимогою про надання «гарантійного листа», вирішується завдання закупівлі конкретної продукції у конкретного постачальника (постачальників).
Наголошуємо, що згідно ст. 22 Закону про закупівлі технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а у разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим. Так, з одного боку, Замовником не надано жодного обґрунтування необхідності зазначення конкретної назви (торговельної марки) товару (а така необхідність відсутня, а отже обґрунтування неможливе), а з іншого боку, в будь-якому випадку Замовником надається неправомірна перевага учасникам, які запропонують саме той товар, що визначений Замовником в медико-технічних вимогах, оскільки для пропозиції іншого товару встановлюється додатковий тягар доведення його еквівалентності, що дає можливість маніпулювання такою умовою Замовником, в т.ч. для цілей відхилення запропонованої іншої «небажаної» продукції від іншого «небажаного» постачальника.
Підсумовуючи вищевикладене, можна стверджувати, що ця закупівля є нічим іншим, ніж «завуальованим» наміром Замовника закупити конкретну продукцію конкретного виробника (чи у конкретного кола суб’єктів господарювання) без будь-якої конкуренції, прозорості, будь-якої економії чи бодай реальної ефективності, що містить усі ознаки корупційного зловживання. Ці факти можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює такі вимоги, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику.
Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію.
На підставі вищевикладеного, а також з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що призводять до дискримінації учасників, непрозорості та упередженості при оцінці тендерних пропозицій ВИМАГАЄМО внести відповідні зміни в Додаток 2 до Тендерної документації, яким передбачити два лота по цій закупівлі, а саме Лот 1 за позиціями №№1-4 Додатку 2, та Лот 2 з позиціями №№5-7 Додатку 2. Крім того, вимагаємо видалити з Додатку 2 тендерної документації, вищевказану вимогу щодо надання гарантійного листа від виробника.
Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2021 17:30
Відповідь по закупівлі UA-2021-07-06-001380-a:
Добрий день!На Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо, що було внесено відповідні зміни в Додатку 2 Тендерної документації.
Проте, зауважимо, що тендерна документація складена у відповідності до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», та містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі викладена в Додатку 2) та Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708.
Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Замовник під час формування Тендерної документації самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, фінансування, тощо. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі»
Замовник має право посилатися на певну торгівельну марку або виробника.
В Тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент».
Зазначення конкретних назв плівок з медико-технічними вимогами жодним чином не є дискримінацією, чи таким що обмежує коло учасників, оскільки Замовником вказано про можливість подачі еквіваленту учасниками, а тому Тендерна документація не містять вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Зазначена в Додатку 2 Тендерної документації Суха медична плівка DRYSTAR DT 5.000І B по позиціям №№5-7 не є ексклюзивною, оскільки існує повноцінний еквівалент даної плівки ОНІКО ДТ 5000І, що виробляється компанією ОНІКО. Дана плівка ОНІКО ДТ 5000І є сумісною з принтерами DRYSTAR. Ця плівка забезпечує необхідну якість друку знімків, яка відповідає якості плівки DRYSTAR DT 5.000І B .
Тож, зважаючи на вищевикладене Замовник не порушує принципи здійснення публічних закупівель, і встановлені вимоги до медико-технічних вимог Додатку 2 не призводить до дискримінації учасників та обмеження кола учасників і не порушує принципи добросовісної конкуренції, оскільки в учасників є право пропонувати еквівалент і учасники можуть пропонувати плівки від будь-яких виробників
Вимога щодо оригіналу гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності), який засвідчує факт відносин між Учасником і виробником, свідчить про те , що Замовник має намір закупити оригінальну плівку та отримати гарантії на своєчасну поставку плівки належної якості та у відповідній кількості.
Дана вимога була встановлена, щоб запобігти закупівлі незаконної та фальсифікованої продукції, про що зазначено в Тендерній документації. Учасники необмежені у праві отримати гарантійний лист від виробника (представництва, філії виробника), а тому дана вимога не обмежує участь учасників даній закупівлі.
Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу ІІ Порядку).
Разом з тим зазначаємо, що у розумінні Закону обсяг та кількість є тотожними поняттями.
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
На підставі вищевикладеного, на нашу думку, Ваша вимога не підлягає задоволенню, оскільки Замовник сам визначає предмет закупівлі та вимоги до нього.
Добрий день!На Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо, що було внесено відповідні зміни в Додатку 2 Тендерної документації.
Проте, зауважимо, що тендерна документація складена у відповідності до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», та містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі викладена в Додатку 2) та Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708.
Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей учасників, а навпаки, учасники процедури публічних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим замовником вимогам.
Замовник під час формування Тендерної документації самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, фінансування, тощо. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі»
Замовник має право посилатися на певну торгівельну марку або виробника.
В Тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент».
Зазначення конкретних назв плівок з медико-технічними вимогами жодним чином не є дискримінацією, чи таким що обмежує коло учасників, оскільки Замовником вказано про можливість подачі еквіваленту учасниками, а тому Тендерна документація не містять вимоги, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Зазначена в Додатку 2 Тендерної документації Суха медична плівка DRYSTAR DT 5.000І B по позиціям №№5-7 не є ексклюзивною, оскільки існує повноцінний еквівалент даної плівки ОНІКО ДТ 5000І, що виробляється компанією ОНІКО. Дана плівка ОНІКО ДТ 5000І є сумісною з принтерами DRYSTAR. Ця плівка забезпечує необхідну якість друку знімків, яка відповідає якості плівки DRYSTAR DT 5.000І B .
Тож, зважаючи на вищевикладене Замовник не порушує принципи здійснення публічних закупівель, і встановлені вимоги до медико-технічних вимог Додатку 2 не призводить до дискримінації учасників та обмеження кола учасників і не порушує принципи добросовісної конкуренції, оскільки в учасників є право пропонувати еквівалент і учасники можуть пропонувати плівки від будь-яких виробників
Вимога щодо оригіналу гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх повноваження поширюються на територію України, але при цьому вони безпосередньо не здійснюють комерційної діяльності), який засвідчує факт відносин між Учасником і виробником, свідчить про те , що Замовник має намір закупити оригінальну плівку та отримати гарантії на своєчасну поставку плівки належної якості та у відповідній кількості.
Дана вимога була встановлена, щоб запобігти закупівлі незаконної та фальсифікованої продукції, про що зазначено в Тендерній документації. Учасники необмежені у праві отримати гарантійний лист від виробника (представництва, філії виробника), а тому дана вимога не обмежує участь учасників даній закупівлі.
Згідно з пунктом 1 Розділу II “Визначення предмета закупівлі товарів і послуг” Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
При цьому замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг (абзац четвертий пункту 1 розділу ІІ Порядку).
Разом з тим зазначаємо, що у розумінні Закону обсяг та кількість є тотожними поняттями.
Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі як товарів, так і послуг або робіт.
Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону та розділу IІ Порядку та є правом, а не обов’язком замовника.
На підставі вищевикладеного, на нашу думку, Ваша вимога не підлягає задоволенню, оскільки Замовник сам визначає предмет закупівлі та вимоги до нього.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 липня 2021 15:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" |
314 986,60
UAH з ПДВ
|
309 004,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЗЕЛЕНЮК ДМИТРО ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
313 890,00
UAH з ПДВ
|
313 890,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лізоформ Медікал" #36257034 |
Переможець |
309 004,23
UAH з ПДВ
|
27 липня 2021 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2022 12:32
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2022 12:30
|
Лізоформ.PDF | зміни до договору |
19 квітня 2022 12:29
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 12:38
|
Додаткова угода 1 | зміни до договору |
24 грудня 2021 12:36
|
Електронний підпис | укладений |
09 серпня 2021 17:19
|
33 від 9 серпня 2021.pdf | укладений |
09 серпня 2021 17:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись ч.6 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", сторони домовились продовжити строк дії Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі, а саме до 31.03.2021 р. в обсязі, що не перевищує 20% від суми, визначеної у Договорі, а в частині гарантійних зобовязань до повного виконання Сторонами своїх обовязків |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", у звязку із зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків |
Номер договору про закупівлю: | 33 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |