Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Олександр Анатолійович Ткачук +380412474360 39932654oda@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 січня 2021 13:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 лютого 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 18 лютого 2021 11:16 |
Очікувана вартість: | 93 097 019,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 465 486,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 465485 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 7 | Робочі | 50 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 лютого 2021 17:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 лютого 2021 17:14 |
ТД Пояски ( зі змінами).pdf | |
09 лютого 2021 17:14 |
Перелік змін від 09.02.2021.pdf | |
29 січня 2021 13:08 |
Додаток 7 Проект договору.rar | |
29 січня 2021 13:08 |
Додаток 2 Технічне завдання Пояски.pdf |
09 лютого 2021 17:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 лютого 2021 17:14 |
ТД Пояски ( зі змінами).pdf
|
|||
09 лютого 2021 17:14 |
Перелік змін від 09.02.2021.pdf
|
|||
29 січня 2021 13:08 |
Додаток 7 Проект договору.rar
|
|||
29 січня 2021 13:08 |
Додаток 2 Технічне завдання Пояски.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-04-23-000087 ● c6a0c9d0afb9419d90c3046d72bc4ff6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2021 15:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.04.2021 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель від 23.04.2021 № ДЗ-003100-33-2021.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2021-01-29-005405-b 29.01.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-28 13:40:58
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061506 Під'їзд до ст. Пояски км 0+000 - км 7+150, Житомирська область» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-01-29-005405-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-05-05 11:33:56
Відповідь на звернення
Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної державної адміністрації, як Замовник по закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061506 Під'їзд до ст. Пояски км 0+000 - км 7+150, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) за номером ID: UA-2021-01-29-005405-b ) у відповідь на запит Державної аудиторської служби України, яким чином нами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість надаємо наступні підтверджуючі документи:
- Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва;
- Розрахунок очікуваної вартості;
- Експертний звіт;
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів обласного рівня, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://architect-zt.gov.ua/publichni-zakupivli/.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-05-26 16:34:45
Звернення за роз'ясненнями
Ознайомившись із висновком за результатом моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061506 Під'їзд до ст. Пояски км 0+000 - км 7+150, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) за ідентифікатором UA-2021-01-29-005405-b, яким при здійсненні аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Автомагістраль» (далі – Учасник) встановлено порушення вимог частини першої статті 31 Закону, виникла необхідність у отриманні роз'яснень щодо його змісту.
Як передбачено ч. 9 ст. 26 Закону, учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Згідно з ч. 16 ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Окрім того, враховуючи проведений аналіз рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, станом на травень 2021 року позиція Колегій АМКУ одноголосна: якщо учасник відповідно до вимог тендерної документації подав інформацію та/або документи, що стосуються права підпису тендерної пропозиції та договору про закупівлю та/або кваліфікаційних критеріїв згідно зі ст. 16 Закону, або не подав у складі пропозиції такої інформації/документів взагалі, замовник зобов’язаний надавати час на усунення невідповідностей, а учасник має право завантажити будь-які, навіть щойно зроблені чи отримані, документи чи інформацію. Практика налічує сотні подібних рішень, якими зобов'язано замовників усунути порушення у частині ненадання учасникам можливості виправлення невідповідностей документації кваліфікаційної частини, як приклад: №23467- р/пк-пз від 18.12.2020, № 127-р/пк-пз від 05.01.2021, № 12130-р/пк-пз від 18.06.2020, №23743-р/пк-пз від 23.12.2020.
Відповідно, вжиття вказаних у висновку Держаудитслужби заходів щодо усунення виявлених порушень буде суперечити не тільки позиції Колегій АМКУ, а і потенційно може призвести до порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема ч. 16 ст. 29.
Враховуючи викладене та керуючись абз. 1 ч. 8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо Державну аудиторську службу України надати деталізовані роз'яснення з приводу змісту висновку та норм, якими керувався орган моніторингу при його ухваленні. Також просимо Держаудитслужбу вказати чому завантаження Учасником (в даному випадку ПП «Автомагістраль») до електронної системи закупівель уточнених або НОВИХ документів для виправлення невідповідностей у документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, повинно розцінюватись Замовником як порушення норм Закону, якщо такі дії прямо передбачені як ч. 9 ст. 26 Закону, так і функціоналом авторизованого електронного майданчика.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2021-05-28 14:21:34
Про надання інформації
Згідно із частиною другою статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
За результатами здійсненого моніторингу процедури закупівлі номером ID: UA-2021-01-29-005405-b установлено не відхилення Замовником тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль», чим порушено вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та порушення Замовником вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону в частині встановлення учаснику повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей без наявності на те підстав.
Відповідно до форми 2 додатку 6 тендерної документації Замовник зазначив про те, що учасники на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» повинні надати у складі тендерної пропозиції, зокрема копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (при наявності) або копій цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, наявних у довідці.
Учасник ПП «Автомагістраль» у складі своєї тендерної пропозиції не надав копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (при наявності) або копій цивільно-правових угод з особами. що будуть задіяні учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з водієм вантажного автомобіля Кацарем Василем Борисовичем, зазначеним у пункті 47 довідки учасника ПП «Автомагістраль» від 10.02.2021 № 20/ТВ, чим не дотримав вимоги форми 2 додатку 6 тендерної документації.
Отже учасника ПП «Автомагістраль» не відповідає кваліфікаційному критерію, установленим статтею 16 Закону.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Отже, Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій.
При цьому Замовник установив учаснику ПП «Автомагістраль» вимогу про усунення невідповідностей, шляхом завантаження документів, що підтверджують наявність правовідносин Учасника з водієм вантажного автомобіля Кацаром Василем Борисовичем зазначеним у довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, що не відповідає формі 2 додатку 6 тендерної документації та, які на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, відсутні у складі тендерної пропозиції ПП «Автомагістраль», чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Законом не передбачено право учасника закупівлі на подання документів, які вимагались тендерною документацією, після проведення торгів та розкриття тендерних пропозицій, тобто надавати нові документи, які не було подано у складі пропозиції, не можна.
Положення частини шістнадцятої статті 29 Закону та пункту 1 частини першої статті 31 Закону вказує на те, що невиправлення виявлених замовником після розкриття тендерних пропозиції учасників невідповідностей в інформації та/або документах та невідповідність учасника вимогам кваліфікаційних критеріїв є різними за своїм змістом та самостійними підставами для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Отже, невідповідність в інформації чи документах учасника не може ототожнюватись із наявністю обставин, які свідчать про невідповідність учасника ПП «Автомагістраль» вимогам кваліфікаційних критеріїв, а застосування замовником у процедурі закупівлі частини шістнадцятої статті 29 Закону до учасника ПП «Автомагістраль» не було правових підстав.
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на висновок Державної аудиторської служби складений за результатом моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С061506 Під'їзд до ст. Пояски км 0+000 - км 7+150, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ідентифікатор UA-2021-01-29-005405-b, яким при здійсненні аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ПП «Автомагістраль» (далі – Учасник) встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону, повідомляємо: У відповідності до ст.188 Господарського кодексу України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. Сторона договору, яка одержала пропозицію про зміну чи розірвання договору, у двадцятиденний строк після одержання пропозиції повідомляє другу сторону про результати її розгляду. Згідно з пунктом 23.1., 23.7, Договору про закупівлю від 15.03.2021 року № 7-21 будь-які доповнення, зміни до цього Договору дійсні і мають юридичну силу, якщо вони здійснені в письмовій формі і підписані повноважними представниками Сторін та є невід’ємною частиною цього Договору. На виконання вимог Держаудитслужби викладених у висновку від 21.05.2021 за ID UA-M-2021-04-23-000087 Департаментом регіонального розвитку надаються документи, що свідчать про вжиття заходів вказаних у резолютивній частині даного висновку, а саме направлений ПП «Автомагістраль» лист за вих. №03.3-1869 від 28.05.2021 з пропозицією про розірвання договору № 7-21 від 15.03.2021 року з проектом додаткової угоди про розірвання вказаного договору з 18 червня 2021 року (копія додається).
2021-05-28 16:21:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасниками, установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону)
Оскарження в суді
Опис: | Департаментом було оскаржено висновок до суду. |
Дата публікації: | 04 червня 2021 |
Документи:
04 червня 2021 16:09
|
Електронний підпис |
04 червня 2021 16:05
|
Лист-повідомлення від 04.06.21 № 03.3 - 1979.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 лютого 2021 11:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" |
79 814 750,08
UAH з ПДВ
|
79 814 750,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДСТАНДАРТ ЛТД" |
89 320 181,68
UAH з ПДВ
|
89 320 181,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ" #31481658 |
Переможець |
79 814 750,08
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2021 14:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 лютого 2021 11:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 14:22
|
Додаткова угода № 8 до Д-ру № 7-21.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2022 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 червня 2022 11:38
|
Додаткова угода_7 від 31.05.2022 (до Договору_7-21).pdf | зміни до договору |
02 червня 2022 11:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 лютого 2022 16:19
|
ДУ № 6 до Д-ру № 7-21.pdf | зміни до договору |
01 лютого 2022 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2021 13:29
|
Додаткова угода №5 від 08.12.2021р..pdf | зміни до договору |
08 грудня 2021 13:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 листопада 2021 16:07
|
Додаткова угода №4 від 29.10.2021р..pdf | зміни до договору |
03 листопада 2021 16:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2021 15:24
|
ДУ №3 від 30.07.2021 д.№7-21.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2021 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2021 09:28
|
ДУ №2 від 30.07.2021 д.№7-21.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2021 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2021 08:41
|
ДУ №1 до договору №7-21 від 15.03.2021р..pdf | зміни до договору |
28 квітня 2021 08:41
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 17:36
|
Забезпечення договору + довідка про грошове покриття.7z | укладений |
15 березня 2021 17:34
|
Договір № 7-21 від 15.03.2021.pdf | укладений |
15 березня 2021 17:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Виключити пункт 15.3 Договору. Всі інші умови Договору залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 7-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди п.4.2 Розділу IV «ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ ЗА ДОГОВОРОМ» викласти у новій редакції. Доповнити Договір пунктом 4.15. Пункт 19.3 Розділу ХІХ «ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН» викласти в новій редакції. Викласти розділ ХХV «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ ТА РЕКВІЗИТИ СТОРІН» в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 7-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти Додаток №3 «Протокол погодження договірної ціни на 2021 рік» в новій редакції. Викласти пункт 3.1. в новій редакції. Викласти Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 7-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 01.06.2022 та строк виконання робіт до 01.06.2022. Викласти Додаток 2 в новій редакції. У зв'язку зі зміною реквізитів Сторін викласти розділ XXV в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 7-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди викласти п.3.1 Договору в новій редакції. Викласти Додаток №2, Додаток №3 в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 7-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 01 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди: викласти Додаток № 1, Додаток № 2, Додаток № 3, Додаток № 4 до Договору у новій редакції; доповнити Договір додатком № 3-22. |
Номер договору про закупівлю: | 7-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 31.12.2022 та строк виконання робіт до 31.12.2022. 1. У тексті Договору №7-21 від 15.03.2021 дату «01.06.2022» замінити датою «31.12.2022» у всіх випадках. 2. Викласти Додаток №2 до Договору (Календарний графік виконання робіт) в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 7-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору та строк виконання робіт до 01.05.2023. |
Номер договору про закупівлю: | 7-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |