Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП ГІОЦ |
Код ЄДРПОУ: | 04013755 |
Місцезнаходження: | 02192, Україна , м. Київ обл., Київ, Космічна, 12А |
Контактна особа: |
Страдна Анна Антонівна +380443668100 anna.stradna@kmda.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 17 листопада 2021 17:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 листопада 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 листопада 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 грудня 2021 17:26 |
Початок аукціону: | 06 грудня 2021 13:49 |
Очікувана вартість: | 3 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 33 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 5 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 33 000,00 грн. (тридцять три тисячі гривень 00 копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 33000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник здійснює оплату Виконавцю за Договором в розмірі вартості фактично наданих Послуг в термін протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 листопада 2021 18:14 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 листопада 2021 18:08 |
ТД зі змінами.docx | |
22 листопада 2021 18:08 |
Зміни до тендерної документації.doc | |
22 листопада 2021 18:07 |
Проєкт Договору Додаток 4 зі змінами.docx |
22 листопада 2021 18:14 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 листопада 2021 18:08 |
ТД зі змінами.docx
|
|||
22 листопада 2021 18:08 |
Зміни до тендерної документації.doc
|
|||
22 листопада 2021 18:07 |
Проєкт Договору Додаток 4 зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Частиною 7 статті 179 Господарського кодексу України визначено, що господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Відповідно до частини 2 статті 638 Цивільного кодексу України, договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.
В свою чергу, відповідно до статті 180 Господарського кодексу України строк надання послуг відноситься до істотних умов договору.
Чинним законодавством не встановлюються мінімальні чи максимальні строки надання послуг.
Замовник, шляхом публікації тендерної закупівлі, що містить Проєкт договору, надав пропозицію укласти договір на запропонованих умовах.
Замовник вважає, що встановлені Календарним планом, що є Додатком 1 до Проєкту договору (далі – Проєкт), строки надання послуг не є дискримінаційними.
Як зазначається в постанові Верховного Суду від 29 січня 2021 року у справі №640/1042/19, дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вимоги тендерної документації закупівлі поширюються на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Незгода суб`єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб`єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними.
Відповідно до статті 4 Закону України ««Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
Замовник має потребу в отриманні послуг, що є предметом закупівлі, саме в 2021 році.
Таким чином, продовження строку надання послуг на 2022 рік не вбачається можливим.
Частиною 7 статті 179 Господарського кодексу України визначено, що господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів.
Відповідно до частини 2 статті 638 Цивільного кодексу України, договір укладається шляхом пропозиції однієї сторони укласти договір (оферти) і прийняття пропозиції (акцепту) другою стороною.
В свою чергу, відповідно до статті 180 Господарського кодексу України строк надання послуг відноситься до істотних умов договору.
Чинним законодавством не встановлюються мінімальні чи максимальні строки надання послуг.
Замовник, шляхом публікації тендерної закупівлі, що містить Проєкт договору, надав пропозицію укласти договір на запропонованих умовах.
Замовник вважає, що встановлені Календарним планом, що є Додатком 1 до Проєкту договору (далі – Проєкт), строки надання послуг не є дискримінаційними.
Як зазначається в постанові Верховного Суду від 29 січня 2021 року у справі №640/1042/19, дискримінація передбачає створення нерівних умов для конкретної особи або групи осіб серед інших. У даному ж випадку вимоги тендерної документації закупівлі поширюються на всіх потенційних учасників конкурсних торгів і обов`язкові до виконання всіма суб`єктами господарювання, які бажають взяти участь у процедурі закупівлі. Незгода суб`єкта господарювання з умовами тендерної документації процедури закупівлі, в якій він має намір взяти участь, як і невідповідність тендерної пропозиції суб`єкта господарювання вказаним вимогам, не є підставою для визнання умов тендерної документації дискримінаційними.
Відповідно до статті 4 Закону України ««Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
Замовник має потребу в отриманні послуг, що є предметом закупівлі, саме в 2021 році.
Таким чином, продовження строку надання послуг на 2022 рік не вбачається можливим.
Скарги до процедури
Дата подання: 28 листопада 2021 16:24
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-06-01-000047 ● 2278d628cb854587b5c385f72318046b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 червня 2022 09:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
01.06.2022 №157
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 01.06.2022 № 157
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн. Опис підстав для здійснення моніторингу 11 UA-2021-11-17-004016-b КП ГІОЦ Розробка програмного забезпечення «Мобільний додаток «АРМ інспектора з паркування»3 300 000,00 грн. Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-03 16:01:42
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з розробки програмного забезпечення «Мобільний додаток «АРМ інспектора з паркування» (код ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-17-004016-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Також, просимо надати пояснення та документальне підтвердження підстав опублікування звіту про виконання договору із порушенням строку згідно вимог статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель впродовж трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-07 18:05:52
відповідь на запит
Північний офіс Держаудитслужби
вул. Січових Стрільців, 18,
м. Київ, 04053
Про надання відповіді
на запит
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі – КП ГІОЦ) у відповідь на «Запит про надання інформації» Північного офісу Держаудитслужби від 03 червня 2022 року, що надійшов в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі «Розробка програмного забезпечення «Мобільний додаток «АРМ інспектора з паркування» (код за ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-17-004016-b), який здійснюється відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 01 червня 2022 року № 157 «Про здійснення моніторингу закупівель», керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», надає наступні пояснення.
У відповідь на питання: «Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?» повідомляємо про таке.
КП ГІОЦ є розробником та власником майнових прав на Інформаційно-телекомунікаційну систему «Платформа цифрових мобільних сервісів «Київ цифровий» (далі – ІТС «ПЦМС «КЦ»), складовою частиною якої є мобільний додаток «Київ цифровий», за допомогою якого кияни та гості столиці мають можливість проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва з використанням автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті міста Києва незалежно від форм власності (далі - АСОП), поповнити транспортну карточку, придбати проїзний квиток чи використовувати QR-квитки за допомогою смартфону, оплачувати послуги з паркування автотранспортного засобу, отримувати миттєве сповіщення про його евакуацію, отримувати важливу інформацію та сповіщення із життя міста. ІТС «ПЦМС «КЦ» постійно модернізується й оновлюється шляхом додавання корисних послуг з урахуванням зауважень та побажань користувачів.
Оскільки в ІТС «ПЦМС «КЦ» володільцям транспортних засобів надавалась можливість оплачувати послуги з паркування автотранспортного засобу та отримувати миттєве сповіщення про евакуацію такого транспортного засобу, з метою подальшого просування ІТС «ПЦМС «КЦ», забезпечення підтримки та автоматизації процесів керування паркувальним простором особами, які пов’язані з контролем оплати послуг з паркування в м. Києві, виникла необхідність у проведенні закупівлі послуги з розробки програмного забезпечення «Мобільний додаток «АРМ інспектора з паркування» за кодом ДК 021:2015 (CPV) «Єдиний закупівельний словник» – 72210000-0 Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення.
Програмне забезпечення «Мобільний додаток «АРМ інспектора з паркування» призначене для автоматизації управлінсько-технологічної та виробничо-технологічної діяльності керівників і працівників Департаменту транспортної інфраструктури та відповідних підпорядкованих структурних підрозділів, які пов’язані з контролем оплати послуг з паркування в м. Києві, послуг з евакуації транспортних засобів за порушення Правил дорожнього руху (далі – ПДР), винесення постанов про накладення адміністративного стягнення за порушення правил паркування, зупинки, стоянки або порушення правил дорожнього руху в м. Києві.
Закупівля проведена за рахунок власних госпрозрахункових коштів КП ГІОЦ, без бюджетного фінансування.
Технічні та якісні характеристики закупівлі (наведені в додатку 3 до Договору №5247 від 20 грудня 2021 року) визначались КП ГІОЦ, виходячи з необхідності забезпечення:
− авторизації інспекторів з паркування шляхом введення пароля, отриманого від адміністратора «АРМ інспектора з паркування», а також можливість авторизації з використанням КЕП;
− можливості автоматичного переходу після авторизації до функціональності мобільного додатка;
− автоматичного розпізнавання номерного знаку транспортного засобу за допомогою штатної фотокамери у пристрої інспектора з паркування, на якому встановлено «АРМ інспектора з паркування»;
− автоматичного відображення в мобільному додатку інформації щодо транспортного засобу, за державним номерним знаком якого не відбулась оплата за послуги з паркування;
− оформлення в мобільному додатку і підписання інспектором з паркування КЕП постанови за порушення правил паркування, порушення ПДР;
− відображення метаданих на фотоматеріалах доказової бази винесеної постанови за порушення правил паркування, порушення ПДР;
− унеможливлення переривання процесу винесення постанови за порушення правил паркування, порушення ПДР;
− оформлення повного набору даних про постанову за порушення правил паркування або порушення ПДР (доказова база, фотофіксація тощо);
− можливості друкування на мобільному принтері «Повідомлення» та власноручне підписання інспектором з паркування для подальшого вручення документа порушнику або залишення «Повідомлення» на лобовому склі транспортного засобу;
− формування аналітичної звітності про результати роботи інспекторів з паркування.
Очікувана вартість закупівлі була визначена відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), за результатами аналізу ринка на підставі отриманих підприємством цінових пропозицій від трьох підприємств, які додаються (додаток №2).
На підставі отриманих цінових пропозицій була розрахована очікувана вартість послуг у розмірі 3 300 000,00 грн з ПДВ (три мільйони триста тисяч гривень 00 коп.).
За результатами проведення відкритих торгів було укладено Договір №5247 від 20 грудня 2021 року, ціна даного договору становить 3 260 000,00 грн. з ПДВ.
У відповідь на вимогу: «…надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» інформуємо про таке:
Закупівля «Розробка програмного забезпечення «Мобільний додаток «АРМ інспектора з паркування» (код за ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-17-004016-b) проведена КП ГІОЦ за рахунок оборотних коштів підприємства, без здійснення бюджетного фінансування.
КП ГІОЦ є комунальним підприємством територіальної громади міста Києва (копія статуту КП ГІОЦ додається, Додаток 1), що не утворене органами державної влади та не використовує кошти державного бюджету при проведенні закупівель.
Відповідно до частини другої статті 22 Господарського кодексу України: «2. Суб'єктами господарювання державного сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише державної власності, а також суб'єкти, державна частка у статутному капіталі яких перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує державі право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів».
Відповідно до частини третьої статті 24 Господарського кодексу України «3. Суб'єктами господарювання комунального сектора економіки є суб'єкти, що діють на основі лише комунальної власності, а також суб'єкти, у статутному капіталі яких частка комунальної власності перевищує п'ятдесят відсотків чи становить величину, яка забезпечує органам місцевого самоврядування право вирішального впливу на господарську діяльність цих суб'єктів».
КП ГІОЦ відповідно до свого статуту діє на основі лише комунальної власності, власником підприємства є територіальна громада міста Києва.
Отже, КП ГІОЦ не відноситься до суб'єктів господарювання державного сектору економіки. Також підприємство не є головним розпорядником бюджетних коштів чи розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня.
Враховуючи зазначене, вимоги постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті не поширюються на КП ГІОЦ.
За таких підстав підприємство правомірно не розміщувало обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі на власному веб-сайті, розмістивши вичерпну інформацію щодо цієї закупівлі на Офіційному майданчику в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
У відповідь на вимогу щодо надання пояснень та документального підтвердження підстав опублікування звіту про виконання договору із порушенням строку згідно з вимогами статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо, що у зв’язку зі збройною агресією Російської Федерації проти України, яка стала підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX, який продовжено з 05 години 30 хвилин 26.03.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14.03.2022 № 133/2022, затвердженого Законом України від 15.03.2022 № 2119-IX, що також продовжено з 05 години 30 хвилин 25.04.2022 строком на 30 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 18.04.2022 № 259/2022, затвердженого Законом України від 21.04.2022 № 2212-IX, що також продовжено строком на 90 діб Указом Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 17 05. 2022 № 341/2022 затвердженого Законом № 2263-IX від 22.05.2022, що в свою чергу є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, та відсутністю технічної можливості, не було своєчасно оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю в Електронній системі закупівель Prozorro у строки, встановлені пунктом 12 частини 1 статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
На даний час, звіт про виконання договору про закупівлю в Електронній системі закупівель Prozorro опублікований.
Додатки:
1. Копія статуту КП ГІОЦ –в 1-му примірнику.
2. Копія цінових пропозицій ТОВ «ДІДЖИТАЛ СІТІ», ТОВ «Е-Рішення», ТОВ «СМАТР ТЕХНОЛОДЖІ ЮКРЕЙН»– в 1-му примірнику кожна.
3. Копія протоколу № 45/1 Уповноваженої особи Комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» від
01 червня 2022 року – в 1-му примірнику.
З повагою
Уповноважена особа Анна СТРАДНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-08 17:09:06
Запит про надання додаткової інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з розробки програмного забезпечення «Мобільний додаток «АРМ інспектора з паркування» (код ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-17-004016-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні додаткових пояснень (інформації, документів) щодо поважності причин та підстав не опублікування звіту про виконання договору, строк дії якого відповідно до Додаткової угоди №1 від 31.12.2022 до договору №5247 від 20.12.2021 продовжено до 31.01.2022, до введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель впродовж трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-13 17:36:44
Про надання відповіді на запит про надання додаткової інформації
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі – КП ГІОЦ) у відповідь на питання щодо поважності причин та підстав не опублікування звіту про виконання договору, строк дії якого відповідно до Додаткової угоди №1 від 31 грудня 2022 року до договору №5247 від 20 грудня 2021 року продовжено до 31 січня 2022року, до введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року Запиту про надання додаткової інформації Північного офісу Держаудитслужби від 08 червня 2022 року (надійшов в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі «Розробка програмного забезпечення «Мобільний додаток «АРМ інспектора з паркування» (код за ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-17-004016-b), який здійснюється відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 01 червня 2022 року № 157 «Про здійснення моніторингу закупівель»), керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» надає наступні пояснення.
Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» звіт про виконання договору про закупівлю публікується Замовником протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Додатковою угодою №1 від 31 грудня 2022 року до Договору №5247 від 20 грудня 2021 року строк дії договору продовжено до 31 січня 2022 року. Пунктом 3.3. Договору №5247 від 20 грудня 2021 року встановлено, що Замовник (КП ГІОЦ) здійснює оплату послуг Виконавця впродовж 20-ти календарних днів з дати підписання сторонами акту приймання-передачі наданих послуг.
КП ГІОЦ ініціювало переказ коштів на поточний рахунок Виконавця 22 лютого 2022 року, фактичне зарахування платежу відбулось 23 лютого 2022 року.
Таким чином, станом на 24 лютого 2022 року, строк публікації звіту про виконання договору про закупівлю, встановлений пункту 12 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» ще не сплив.
24 лютого 2022 року із 05 годин 30 хвилин, у зв’язку зі збройною агресією Російської Федерації проти України в Україні введено воєнний стан (відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого2022 року № 2102-IX).
Дію воєнного стану в Україні продовжено Указами Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 14 березня 2022 року № 133/2022 (затверджений Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-IX), від 18 квітня 2022 року № 259/2022 (затверджений Законом України від 21 квітня 2022 року № 2212-IX), від 17 травня 2022 року №341/2022 (затверджений Законом № 2263-IX від 22 травня 2022 року) загальною тривалістю на 150 діб.
Зазначені обставини є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними для Замовника, що підтверджується листом Торгово-промислової палати України від 28 лютого 2022 року № 2024/02.0-7.1
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-06-15 14:21:00
Запит про надання додаткової інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з розробки програмного забезпечення «Мобільний додаток «АРМ інспектора з паркування» (код ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-17-004016-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні документального підтвердження фактичної оплати послуг згідно договору Договору №5247 від 20 грудня 2021 року.
Встановлено, що Додатковою угодою №1 від 31 грудня 2022 року до Договору №5247 від 20 грудня 2021 року строк дії договору продовжено до 31 січня 2022 року. Пунктом 3.3. Договору №5247 від 20 грудня 2021 року встановлено, що Замовник (КП ГІОЦ) здійснює оплату послуг Виконавця впродовж 20-ти календарних днів з дати підписання сторонами акту приймання-передачі наданих послуг.
КП ГІОЦ ініціювало переказ коштів на поточний рахунок Виконавця 22 лютого 2022 року, фактичне зарахування платежу відбулось 23 лютого 2022 року.
З огляду на викладене, просимо надати копії документів про наступне:
1. Акти приймання-передачі фактично наданих послуг згідно умов Договору №5247 від 20 грудня 2021 року, строк дії якого продовжено Додатковою угодою №1 від 31 грудня 2022 року зі строком виконання до 31 січня 2022 року;
2. Копії платіжних доручень, виписки з банку тощо, які підтверджують фактичне зарахування впродовж лютого 2022 року Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця за надані послуги згідно умов договору №5247 від 20 грудня 2021 року
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-16 14:17:58
надання додаткової інформації (документів)
Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі – КП ГІОЦ) у відповідь на запит Північного офісу Держаудитслужби від 15 червня 2022 року (надійшов в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі «Розробка програмного забезпечення «Мобільний додаток «АРМ інспектора з паркування» (код за ДК 021:2015: 72210000-0 — Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-17-004016-b), який здійснюється відповідно до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 01 червня 2022 року № 157 «Про здійснення моніторингу закупівель» про надання додаткової інформації, а саме документального підтвердження фактичної оплати послуг згідно Договору № 5247 від 20 грудня 2021 року надає наступні документи:
1. Акт № 1/5247 приймання-передачі наданих послуг за договором від 20.12.2021 №5247 від 17 січня 2022 та Акт № 2-1/5247 приймання-передачі наданих послуг за договором від 20.12.2021 №5247 від 31 січня 2022 в 1 прим. на 4 арк.
2. Платіжне доручення №16 від 22 лютого 2022 в 1 прим. на 1 арк.
3. Платіжне доручення №17 від 22 лютого 2022 в 1 прим на 1 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 липня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 грудня 2021 14:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАЛЬТО УКРАЇНА" |
3 293 000,00
UAH з ПДВ
|
3 260 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології |
3 270 000,00
UAH з ПДВ
|
3 270 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІАЛЬТО УКРАЇНА" #41101279 |
Переможець |
3 260 000,00
UAH з ПДВ
|
07 грудня 2021 09:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 червня 2022 16:43
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2022 17:27
|
Додаткова угода 1 до Договору 5247.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 17:26
|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2021 09:58
|
Договір | укладений |
20 грудня 2021 09:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Враховуючи лист Замовника від 28.12.21 № 303-6191, лист Виконавця від 28.12.21 №297, керуючись пунктами 3,4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", п.13.8 Договору Сторони уклали Додаткову угоду 1 |
Номер договору про закупівлю: | 5247 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |