Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт спортзалу Покащівського ліцею Олицької селищної ради
Очікувана вартість
483 470,00 UAH
UA-2024-02-09-005257-a ● f0bdda66dc3e45faaecf15595d023492
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді, спорту та туризму Олицької селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 44557260 |
Місцезнаходження: | 45263, Україна , Волинська обл., селище міського типу Олика, вулиця Замкова, 17 |
Контактна особа: |
Юлія Марчук +380955427834 tender.osvita.olyka@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 лютого 2024 11:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 483 470,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 834,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45430000-0: Покривання підлоги та стін
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт спортзалу Покащівського ліцею Олицької селищної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2024
ДК 021:2015: 45430000-0 — Покривання підлоги та стін
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 «Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану», затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у реквізитах цього Договору. Замовник здійснює оплату у межах отриманого бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
15 лютого 2024 14:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 лютого 2024 14:47 |
Перелік змін.docx | |
15 лютого 2024 14:47 |
Тендерна документація.docx | |
13 лютого 2024 17:07 |
Проєкт договору.docx |
15 лютого 2024 14:47 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 лютого 2024 14:47 |
Перелік змін.docx
|
||||||
15 лютого 2024 14:47 |
Тендерна документація.docx
|
||||||
13 лютого 2024 17:07 |
Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічні
Дата подання: 12 лютого 2024 09:35
Дата відповіді: 13 лютого 2024 14:51
Відповідно Додатку № 1 до тендерної документації – «Аналогічним вважається договір, який співпадає з предметом закупівлі за кодом та за загальною назвою.»
Чи може вважатися аналогічним договір ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт прибудинкової території)?
Відповідь: Шановний Учаснику! На Ваше звернення повідомляємо наступне: відповідно до умов тендерної документації(Додаток №1) аналогічним вважається договір, який співпадає з предметом закупівлі за кодом та за загальною назвою. ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи та ДК 021:2015: 45430000-0 - Покривання підлоги та стін відносяться до виду завершальних будівельних робіт, отже такий договір може вважатися аналогічним.
Фінансова спроможність
Дата подання: 12 лютого 2024 09:36
Дата відповіді: 13 лютого 2024 14:56
Відповідно Додатку № 1 – «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю за попередній період 2023 року: - Обсяг доходу (виручки) не менше ніж очікувана вартість предмету закупівлі, з відміткою або квитанцією про прийняття звітності відповідними органами.».
Строк подання річної звітності за 2023 рік до 29.02.2024 р.
Чи може учасник надавати на підтвердження фінансової спроможності надавати звітність за 2023 рік?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2023 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. Отже, Учасник може надати лист-пояснення довільної форми з посиланням на відповідні норми законодавства.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-02-09-005257-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДЗЮБАК ОЛЕГ ПЕТРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3464408758
Дата подання: 13 лютого 2024 09:18
Просимо внести зміни у дані пункти відповідно до предмета закупівлі.
Питання щодо відповідності тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 лютого 2024 16:59
- На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2023 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. Отже, Учасник може надати лист-пояснення довільної форми з посиланням на відповідні норми законодавства.
13.02.2024 року 09:18 в електронній системі закупівель оприлюднено вимогу від учасника про внесення змін до тендерної документації. На виконання вимог уповноваженою особою Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Олицької селищної ради надається наступна відповідь:
- у п.4.4. Розділу 1 тендерної документації опечатка, тому п. 4.4. необхідно викласти в такій редакції:
строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - До 31.08.2024р.
- Сертифікований інженер-кошторисник має знати всі нюанси складання кошторисної документації відповідно до ДСТУ та діючих законодавчих норм, отже ця вимога має гарантувати, що договірна ціна учасника буде складена вірно. Дана вимога є правом замовника відповідно до Закону «Про публічні закупівлі».
- Відповідно до затвердженого Наказу Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 N 15( Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за N 232/10512, пункт № 97 передбачає монтаж та демонтаж будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин та відноситься до робіт з підвищеною небезпекою. Тому умовами тендерної документації передбачено вимогу про надання копії дозволу Держпраці щодо виконання робіт з монтажу, демонтажу, відновлення будинків та споруд, зміцнення їх аварійних частин, а також зобов’язання Учасника з дотримання усіх вимог охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки на Об’єкті в разі визнання його переможцем закупівлі.
- Вимога надання договору на захоронення будівельних відходів: відповідно до нормативних документів, які передбачають комплекс заходів, спрямованих на охорону навколишнього природного середовища(охорону довкілля), поводження з відходами та сміттям, що утворилися під час здійснення робіт на об’єкті - це відповідальність виконавця. Учасник процедури закупівлі в разі визнання його переможцем закупівлі, після укладення договору з Замовником, стає Виконавцем, отже несе відповідальність за утилізацію і захоронення будівельного сміття.
- задля коректного розуміння потенційними учасниками обсягів закупівлі та підготовки тендерної пропозиції, останні повинні здійснити обстеження фактичного стану об’єкта за участю відповідальної особи від Замовника. Ознайомившись з видами та об’ємами надання послуг (виконання робіт). Учасник за результатами обстеження об’єкта складає відповідний звіт (акт) за підписом представника Замовника. Для підтвердження такого обстеження(огляду) в складі тендерної пропозиції надається звіт(акт) який має бути підписаний учасником та замовником. В документі має бути засвідчено, що учасник обстежив об’єкт та ознайомився із з обсягом надання послуг(виконання робіт). В разі відсутності в Учасника можливості провести обстеження об’єкта та надати акт огляду, Учасник може надати гарантійний лист про ознайомлення з об’єктом до початку виконання робі(надання послуг).Крім того, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції(п.1 Розділ 3 тендерної документації).Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення.
- На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2023 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, то такий учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. Отже, Учасник надає лист з поясненнями довільної форми про надання чи ненадання такого звіту з посиланням на відповідні норми законодавства. В реченні «Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за попередній період 2022 року» опечатка, тому необхідно викласти в наступній редакції: «Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за попередній період 2023 року». ФОП на підтвердження фінансової спроможності подає звітність, що передбачена законодавством
- В п. 1.1. Розділу «Предмет договору» Додатку №4(Проєкт договору) помилка, тому пункт 1.1. неоюхідно викласти в такій редакції: «1.1.Виконавець зобов’язується, надати Замовнику послуги з поточного ремонт спортзалу Покащівського ліцею Олицької селищної ради код ДК 021:2015: 45430000-0 - Покривання підлоги та стін, у відповідності до вимог цього Договору, а Замовник зобов’язується прийняти і оплатити такі Послуги в порядку та на умовах визначених цим Договором».
13.02.2024 року 09:18 в електронній системі закупівель оприлюднено вимогу від учасника про внесення змін до тендерної документації. На виконання вимог уповноваженою особою Відділу освіти, культури, молоді, спорту та туризму Олицької селищної ради надається наступна відповідь:
- у п.4.4. Розділу 1 тендерної документації опечатка, тому п. 4.4. необхідно викласти в такій редакції:
строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг - До 31.08.2024р.
- Сертифікований інженер-кошторисник має знати всі нюанси складання кошторисної документації відповідно до ДСТУ та діючих законодавчих норм, отже ця вимога має гарантувати, що договірна ціна учасника буде складена вірно. Дана вимога є правом замовника відповідно до Закону «Про публічні закупівлі».
- Відповідно до затвердженого Наказу Держнаглядохоронпраці України від 26.01.2005 N 15( Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 лютого 2005 р. за N 232/10512, пункт № 97 передбачає монтаж та демонтаж будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин та відноситься до робіт з підвищеною небезпекою. Тому умовами тендерної документації передбачено вимогу про надання копії дозволу Держпраці щодо виконання робіт з монтажу, демонтажу, відновлення будинків та споруд, зміцнення їх аварійних частин, а також зобов’язання Учасника з дотримання усіх вимог охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки на Об’єкті в разі визнання його переможцем закупівлі.
- Вимога надання договору на захоронення будівельних відходів: відповідно до нормативних документів, які передбачають комплекс заходів, спрямованих на охорону навколишнього природного середовища(охорону довкілля), поводження з відходами та сміттям, що утворилися під час здійснення робіт на об’єкті - це відповідальність виконавця. Учасник процедури закупівлі в разі визнання його переможцем закупівлі, після укладення договору з Замовником, стає Виконавцем, отже несе відповідальність за утилізацію і захоронення будівельного сміття.
- задля коректного розуміння потенційними учасниками обсягів закупівлі та підготовки тендерної пропозиції, останні повинні здійснити обстеження фактичного стану об’єкта за участю відповідальної особи від Замовника. Ознайомившись з видами та об’ємами надання послуг (виконання робіт). Учасник за результатами обстеження об’єкта складає відповідний звіт (акт) за підписом представника Замовника. Для підтвердження такого обстеження(огляду) в складі тендерної пропозиції надається звіт(акт) який має бути підписаний учасником та замовником. В документі має бути засвідчено, що учасник обстежив об’єкт та ознайомився із з обсягом надання послуг(виконання робіт). В разі відсутності в Учасника можливості провести обстеження об’єкта та надати акт огляду, Учасник може надати гарантійний лист про ознайомлення з об’єктом до початку виконання робі(надання послуг).Крім того, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції(п.1 Розділ 3 тендерної документації).Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення.
- На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2023 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, то такий учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. Отже, Учасник надає лист з поясненнями довільної форми про надання чи ненадання такого звіту з посиланням на відповідні норми законодавства. В реченні «Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за попередній період 2022 року» опечатка, тому необхідно викласти в наступній редакції: «Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за попередній період 2023 року». ФОП на підтвердження фінансової спроможності подає звітність, що передбачена законодавством
- В п. 1.1. Розділу «Предмет договору» Додатку №4(Проєкт договору) помилка, тому пункт 1.1. неоюхідно викласти в такій редакції: «1.1.Виконавець зобов’язується, надати Замовнику послуги з поточного ремонт спортзалу Покащівського ліцею Олицької селищної ради код ДК 021:2015: 45430000-0 - Покривання підлоги та стін, у відповідності до вимог цього Договору, а Замовник зобов’язується прийняти і оплатити такі Послуги в порядку та на умовах визначених цим Договором».
Номер вимоги: UA-2024-02-09-005257-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ДЗЮБАК ОЛЕГ ПЕТРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3464408758
Дата подання: 14 лютого 2024 13:44
Просимо внести зміни у дані пункти відповідно до предмета закупівлі
Питання щодо відповідності тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 лютого 2024 14:43
3. П.4. Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії» викласти в такій редакції:
- На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2023 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. ФОП на підтвердження фінансової спроможності подає звітність, що передбачена законодавством.
Також повідомляємо, що Учасник може для підтвердження своєї відповідності таким кваліфікаційним як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.
- На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2023 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону. ФОП на підтвердження фінансової спроможності подає звітність, що передбачена законодавством.
Також повідомляємо, що Учасник може для підтвердження своєї відповідності таким кваліфікаційним як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців.
Номер вимоги: UA-2024-02-09-005257-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ДЗЮБАК ОЛЕГ ПЕТРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3464408758
Дата подання: 15 лютого 2024 18:27
Просимо внести зміни у дані пункти відповідно до предмета закупівлі.
Питання щодо відповідності тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 лютого 2024 18:04
Шановний Учаснику! На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1)Відповідно до Переліку робіт з підвищеною небезпекою пункт №97 - Монтаж та демонтаж будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, пункт №101 - Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і
механізмів, а також зобов’язання Учасника з дотримання усіх вимог охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки на Об’єкті в разі визнання його переможцем закупівлі.
;
2) - Вимога надання договору на захоронення будівельних відходів: відповідно до нормативних документів, які передбачають комплекс заходів, спрямованих на охорону навколишнього природного середовища(охорону довкілля), поводження з відходами та сміттям, що утворилися під час здійснення робіт на об’єкті - це відповідальність виконавця. Учасник процедури закупівлі в разі визнання його переможцем закупівлі, після укладення договору з Замовником, стає Виконавцем, отже несе відповідальність за утилізацію і захоронення будівельного сміття;
3) задля коректного розуміння потенційними учасниками обсягів закупівлі та підготовки тендерної пропозиції, останні повинні здійснити обстеження фактичного стану об’єкта за участю відповідальної особи від Замовника. Ознайомившись з видами та об’ємами надання послуг (виконання робіт). Учасник за результатами обстеження об’єкта складає відповідний звіт (акт) за підписом представника Замовника. Для підтвердження такого обстеження(огляду) в складі тендерної пропозиції надається звіт(акт) який має бути підписаний учасником та замовником. В документі має бути засвідчено, що учасник обстежив об’єкт та ознайомився із з обсягом надання послуг(виконання робіт). В разі відсутності в Учасника можливості провести обстеження об’єкта та надати акт огляду, Учасник може надати гарантійний лист про ознайомлення з об’єктом до початку виконання робі(надання послуг).Крім того, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції(п.1 Розділ 3 тендерної документації).Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення.
1)Відповідно до Переліку робіт з підвищеною небезпекою пункт №97 - Монтаж та демонтаж будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин, пункт №101 - Вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і
механізмів, а також зобов’язання Учасника з дотримання усіх вимог охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки на Об’єкті в разі визнання його переможцем закупівлі.
;
2) - Вимога надання договору на захоронення будівельних відходів: відповідно до нормативних документів, які передбачають комплекс заходів, спрямованих на охорону навколишнього природного середовища(охорону довкілля), поводження з відходами та сміттям, що утворилися під час здійснення робіт на об’єкті - це відповідальність виконавця. Учасник процедури закупівлі в разі визнання його переможцем закупівлі, після укладення договору з Замовником, стає Виконавцем, отже несе відповідальність за утилізацію і захоронення будівельного сміття;
3) задля коректного розуміння потенційними учасниками обсягів закупівлі та підготовки тендерної пропозиції, останні повинні здійснити обстеження фактичного стану об’єкта за участю відповідальної особи від Замовника. Ознайомившись з видами та об’ємами надання послуг (виконання робіт). Учасник за результатами обстеження об’єкта складає відповідний звіт (акт) за підписом представника Замовника. Для підтвердження такого обстеження(огляду) в складі тендерної пропозиції надається звіт(акт) який має бути підписаний учасником та замовником. В документі має бути засвідчено, що учасник обстежив об’єкт та ознайомився із з обсягом надання послуг(виконання робіт). В разі відсутності в Учасника можливості провести обстеження об’єкта та надати акт огляду, Учасник може надати гарантійний лист про ознайомлення з об’єктом до початку виконання робі(надання послуг).Крім того, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, можуть не подаватись у складі тендерної пропозиції, про що учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних нормативно-правових актів (за наявності), в складі своєї тендерної пропозиції(п.1 Розділ 3 тендерної документації).Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 лютого 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП” |
482 619,74
UAH з ПДВ
|
482 619,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ “БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ “ЮКЕСОН ГРУП” #45074093 |
Переможець |
482 619,74
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2024 11:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 вересня 2024 09:08
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
17 вересня 2024 09:05
|
Електронний підпис | укладений |
08 березня 2024 14:28
|
Договір №46.pdf | укладений |
08 березня 2024 14:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 46 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |