Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будівлі Красносільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Красносільської сільської ради, Лиманського району, Одеської області, за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Красносілка, вул. Шкільна, 1» (Код ДК 021-2015 – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
7 401 626,46 UAH
UA-2020-12-01-008865-b ● f08ecb48ea0d4ecba46503a8880f6be6
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КРАСНОСІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЛИМАНСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40212110 |
Місцезнаходження: | 67560, Україна , Одеська обл., Лиманський район село Красносілка, вулиця Шкільна, 1В |
Контактна особа: |
Пташинська Вікторія Вікторівна +380487717263 osvita.sr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до ч. 10 ст. 3 Закону забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладання договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. Частиною 1 статті 13 Закону визначено, що закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. При цьому, відповідно до частини першої статті 20 Закону відкриті торги є основною процедурою закупівлі. Проведення закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі Красносільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Красносільської сільської ради, Лиманського району, Одеської області, за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Красносілка, вул. Шкільна, 1» (Код ДК 021-2015 – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) було організовано шляхом застосування процедури відкритих торгів. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі 19.10.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-19-001969-а). Торги були відмінені 04.11.2020. Причини: на підставі частини другої статті 32 Закону, а саме у зв’язку поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Проведення закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі Красносільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Красносільської сільської ради, Лиманського району, Одеської області, за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Красносілка, вул. Шкільна, 1» (Код ДК 021-2015 – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) було повторно організовано шляхом застосування процедури відкритих торгів. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено в електронній системі закупівель 06.11.2020 (ідентифікатор закупівлі UA-2020-11-06-002673-а). Торги були відмінені 24.11.2020. Причини: на підставі частини другої статті 32 Закону, а саме у зв’язку поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Згідно з частиною першою статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Відповідно до пункту першого частини другої статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі застосовується як виняток у разі якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом). При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Враховуючи відсутність достатньої кількості учасників, що підтверджується відмінами торгів двічі по закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі Красносільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Красносільської сільської ради, Лиманського району, Одеської області, за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Красносілка, вул. Шкільна, 1» (Код ДК 021-2015 – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) на підставі частини другої статті 32 Закону, а саме у зв’язку поданням для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій, можливим постачальником робіт «Капітальний ремонт будівлі Красносільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Красносільської сільської ради, Лиманського району, Одеської області, за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Красносілка, вул. Шкільна, 1» (Код ДК 021-2015 – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) може бути ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Укрмежбуд" (код ЄДРПОУ 33313546, місцезнаходження: 65000, Одеська обл., м. Одеса, у Пішонівська, буд. 20/1, кв.40). Отже, наявні підстави для проведення закупівлі робіт «Капітальний ремонт будівлі Красносільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Красносільської сільської ради, Лиманського району, Одеської області, за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Красносілка, вул. Шкільна, 1» (Код ДК 021-2015 – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) шляхом застосування переговорної процедури закупівлі на підставі пункту першого частини другої статті 40 Закону. Посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі: - п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі»; - роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України – лист «Щодо надання методологічної допомоги з питань застосування переговорної процедурою закупівлі» від 08.08.2014 №3302-05/27478-03; - Лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Щодо застосування переговорної процедури» від 22.11.2016 № 3302-06/37709-06; - оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-10-19-001969-а; - звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-10-19-001969-а (Дата формування звіту: 04.11.2020); - оголошення про проведення відкритих торгів UA-2020-11-06-002673-а; - звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-11-06-002673-а (Дата формування звіту: 24.11.2020); - протокол уповноваженої особи Управління освіти виконавчого органу Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області від 30.11.2020 № б/н; - протокол проведення попередніх переговорів від 30.11.2020 № б/н; - протокол проведення остаточних переговорів від 30.11.2020 № б/н; - протокол уповноваженої особи Управління освіти виконавчого органу Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області від 30.11.2020 № б/н. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 грудня 2020 15:56 |
Оскарження наміру укласти договір: | 12 грудня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
головний розпорядник - Управління освіти виконавчого органу Красносільської сільської ради Лиманського району Одеської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі Красносільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Красносільської сільської ради, Лиманського району, Одеської області, за адресою: Одеська область, Лиманський район, с. Красносілка, вул. Шкільна, 1» (Код ДК 021-2015 – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67560, Україна, Одеська область, Лиманський район, село Красносілка, вулиця Шкільна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться відповідно Бюджетного кодексу України, в національній валюті України, шляхом безготівкового перерахування коштів з рахунку Замовника на рахунок Генпідрядника. Оплата здійснюється з урахуванням вимог ст. ст. 47-49 Бюджетного кодексу України в межах фактично отриманого Замовником фінансування. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
01 грудня 2020 15:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРМЕЖБУД" #33313546 |
Переможець |
7 401 626,46
UAH з ПДВ
|
01 грудня 2020 15:56
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2024 18:24
|
ДУ 6 від 29.12.2023.PDF | зміни до договору |
03 січня 2024 16:21
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 15:21
|
ДУ 5.PDF | зміни до договору |
02 січня 2023 15:19
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 14:54
|
ДУ 5.PDF | зміни до договору |
02 січня 2023 14:52
|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 14:42
|
ДУ 5.PDF | зміни до договору |
02 січня 2023 13:00
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 15:57
|
ДУ 4.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:52
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2021 15:24
|
ДУ 3.PDF | зміни до договору |
24 грудня 2021 15:18
|
Електронний підпис | укладений |
18 травня 2021 10:19
|
ДУ 2 від 17.05.2021.PDF | зміни до договору |
18 травня 2021 10:15
|
Електронний підпис | укладений |
18 грудня 2020 09:04
|
Додаткова угода 1.PDF | зміни до договору |
17 грудня 2020 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 17:06
|
договор | укладений |
14 грудня 2020 17:03
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 136 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 136 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів сторін |
Номер договору про закупівлю: | 136 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання робіт через документально підтверджені об’єктивні обставини |
Номер договору про закупівлю: | 136 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк дії договору продовжується у зв'язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, винекнення обставин непереборної сили |
Номер договору про закупівлю: | 136 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк дії договору продовжується у зв'язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, винекнення обставин непереборної сили |
Номер договору про закупівлю: | 136 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк дії договору продовжується у зв'язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, винекнення обставин непереборної сили |
Номер договору про закупівлю: | 136 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Строк дії договору продовжується у зв'язку із виникненням документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, винекнення обставин непереборної сили. |
Номер договору про закупівлю: | 136 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |