Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Сергіївської сільської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41066102 |
Місцезнаходження: | 37332, Україна , Полтавська обл., с. Сергіївка, вул. Центральна, буд. 9 |
Контактна особа: |
Яна Батура +380663960682 jana130187batura@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 квітня 2023 16:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2023 00:01 |
Очікувана вартість: | 2 740 130,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 27 401,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата наданої послуги здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дня підписання документів Замовником | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
Учасник юридична особа підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | учасника |
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
Статус вимоги: |
Архівована
|
Дата створення вимоги: | 21 квітня 2023 15:46 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Учасник підтверджує, що
21 квітня 2023 16:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 квітня 2023 15:46 |
Тендерна документація.pdf | |
21 квітня 2023 15:46 |
Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Звертаємо увагу на тому, що згідно до вимоги пункту 20 Порядку організації та ведення військового обліку призовників, військовозобов'язаних та резервістів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2022 р. № 1487, військовий облік ведеться на підставі даних паспорта громадянина України та військово-облікових документів. Військово-обліковими документами є: для призовників - посвідчення про приписку до призовної дільниці; для військовозобов'язаних - військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов'язаного; для резервістів - військовий квиток.
У зв'язку з цим надання усіх документів, що передбачені умовами пунктів 6.1, 6.2, 6.3 Таблиці 1 Розділу I Додатку 3 тендерної документації на одного працівника (або спеціаліста) не передбачено.
Тобто у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати один із визначених документів пунктами 6.1 або 6.2 (військовий квиток або тимчасове посвідчення військовозобов'язаного).
Дана вимога визначена виходячи із необхідності виконання нормативно правових актів чинного законодавства учасниками процедури закупівлі, зокрема це стосується відповідальності керівників підприємств, які наймають на роботу працівників або спеціалістів, які уникають від відповідальності, визначеної законом.
До того така вимоги має відношення до осіб чоловічої статті. Крім того, вимог до осіб жіночої статі щодо надання військово-облікових документа мів не встановлено, що надає можливість учаснику залучати ширше коло відповідних спеціалістів.
Керуючись вище викладеним учаснику надається право залучати осіб, які маю відповідну кваліфікацію та/або мають військово-облікові документи (для осіб чоловічої статі), які заповнені у відповідності до вимог чинного законодавства України.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД" |
1 726 282,03
UAH з ПДВ
|
1 726 282,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Будівельна компанія Гранд - Строй" |
2 730 748,80
UAH з ПДВ
|
2 730 748,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
ТОВ "Будівельна компанія Гранд - Строй"
Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Порушення справ про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Підтверджую
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Мова тендерної пропозиції українська
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД" #40294145 |
Рішення скасоване |
1 726 282,03
UAH з ПДВ
|
15 травня 2023 14:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 травня 2023 13:49
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 травня 2023 00:00
|
ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД" #40294145 |
Відхилено |
1 726 282,03
UAH з ПДВ
|
17 травня 2023 14:15
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 травня 2023 00:00
|
ТОВ "Будівельна компанія Гранд - Строй" #44475858 |
Очікує рішення |
2 730 748,80
UAH з ПДВ
|
17 травня 2023 14:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції надано форму "Пропозиція" (за встановленою форму згідно Додатку 6 тендерної документації). Натомість учасником не зазначено інформацію із "e-mail" керівника учасника, бухгалтера, уповноваженої особи учасника в Таблиці 1, із "Вартістю пропозиції за найменуванням (грн., без ПДВ)" в Таблиці 2 встановленої форми, ставки "ПДВ ___%" в Таблиці 3 та умови розрахунків (пункт 8 встановленої форми; Строк виконання не відповідає строку виконання, визначеному у календарному плані (графіку), що зазначений у проміжку червень-серпень 2023р.; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 6 пункту 1 Розділу 3 Документації та форма "Пропозиція" (додаток 6 Документації); Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: форма пропозиції, повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 6 Документації. Форма "Пропозиція" заповнюється інформацією у відведених на те позиціях та подається в електронному вигляді, наведеному у Додатку 6 Документації, у форматі доступному для відображення такого електронного документу. Формою передбачено надання інформації, якою учасник беззаперечно володіє та має змогу її надати. Учасник не повинен відступати від встановленої форми. 2. Виявлені невідповідності: Учасником у складі тендерної пропозиції надано: договір №30/03 від 30 березня 2023 р. про надання послуг з використанням спеціальної техніки; договір №03/01 від 03 січня 2023 р. про надання послуг перевезення вантажу; договір №26/04 від 26 квітня 2023 р. про надання послуг спецтехніки; договір №2320 від 26 квітня 2023 р. про надання послуг спецтехніки; договір №270421-1 від 27 квітня 2023 р. про найм транспортного засобу з екіпажем. Умови та суть таких договорів визначають суб’єктів, з яким учасником укладено такі правочини, у якості субпідрядних організації. Натомість учасником не надано у складі тендерної пропозиції, на умовах визначених у Додатку 3 тендерної документації, щодо тих суб’єктів, з якими укладено вище зазначені договори. Також для підтвердження відповідності кваліфікаційних критеріїв «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» не надано консолідованої інформації про учасника та усіма суб’єктами господарювання, спроможності інших яких планується залучити, та долучаються додатково усі необхідні документи, які вимагаються за такими критеріями у Таблиці 1 Додатку 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.7 Розділу ІІІ Документації та п.1 Розділу II Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати документи та інформацію згідно до вимог Таблиці 1 Розділу I Додатку 1 Документації про залучених спеціалістів та матеріально-технічної бази щодо кожного суб’єкта господарювання, з яким учасником укладено договори №30/03 від 30 березня 2023 р. про надання послуг з використанням спеціальної техніки; №03/01 від 03 січня 2023 р. про надання послуг перевезення вантажу; №26/04 від 26 квітня 2023 р. про надання послуг спецтехніки; №2320 від 26 квітня 2023 р. про надання послуг спецтехніки; №270421-1 від 27 квітня 2023 р. про найм транспортного засобу з екіпажем. Додатково необхідно надати документи, що визначені п.2.1, 4.1, 4.5, 6.1 (або п.6.2 або п.6.3) Таблиці 1 Розділу I Додатку 3 Документації. 3. Виявлені невідповідності: У складі інформації, що зазначена у довідці про наявність матеріально-технічної бази та технологій не зазначено інформації про наявність в учасника екскаватора, в кількості щонайменше однієї одиниці. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1, 1.2, 1.2.1 Таблиці 1 Розділу І Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку про наявність матеріально-технічної бази та технологій із додатковим наданням інформації про наявність екскаватора, в кількості щонайменше однієї одиниці. Додатково надати документ, яким встановлено наявність діючих прав власності (або оренди або іншого користування) на екскаватор. 4. Виявлені невідповідності: У складі пропозиції учасником надано копію ліцензії №8-С/0527-2023 щодо послуг з питань визначення вартості будівельних робіт при застосуванні ПК АВК-5. «Автоматизований випуск кошторисно-ресурсної документації», з підсистемами КД, ДЦ та ПД на 2 робочих місця (2 з підсистемою «Підрядник»), що видано на ТОВ «Гадячпроект». Натомість у складі тендерної пропозиції учасником не надано документ, який достовірно підтвердить наявність безпосередньо в учасника ліцензованого програмного забезпечення, із терміном дії який ще не минув на момент подання ним тендерної пропозиції, завірений підписом уповноваженої особи та мастиковою печаткою підприємства, яким видано відповідний документ. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.8 Таблиці 1 Розділу І Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Необхідно надати документ, який достовірно підтвердить наявність безпосередньо в учасника (ТОВ "ГАДЯШЛЯХБУД") ліцензованого програмного забезпечення, із терміном дії який ще не минув на момент подання ним тендерної пропозиції, завірений підписом уповноваженої особи та мастиковою печаткою підприємства, яким видано відповідний документ. 5. Виявлені невідповідності: Учасником у складі тендерної пропозиції надано договір №26/04 від 24 квітня 2023 р. про виконання роботи / надання послуг по складанню договірної ціни, кошторисної документації та актів приймання виконаних робіт/надання послуг з розробленою проектно-кошторисною документацією. Умовами договору не визначено строк його дії, який може забезпечувати виконання послуг пов’язаних із виконання певного обсягу та найменування роботи (або послуги) протягом строку виконання зобов'язань учасника по виконанню робіт, що визначено в оголошенні. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.4.3 Таблиці 1 Розділу І Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: У разі залучення організації щодо надання послуги та виконання обов’язків за напрямком інженер-проектувальник (або інженер з проектно-кошторисної роботи або інженер-кошторисник) необхідно надати копію або оригінал договору, строк дії якого забезпечує виконання послуг пов’язаних із виконання певного обсягу та найменування роботи (або послуги) протягом строку виконання зобов'язань учасника по виконанню робіт, що визначено в оголошенні. 6. Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції надано договір оренди офісного приміщення №1 від 04.01.2023 року, укладений між учасником (ТОВ «Гадячшляхбуд») та фізичною особою Мішур Галиною Яківною. Такий договір не завірений нотаріально. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.4 Таблиці 1 Розділу І Додатку 1 Документації та пункту "2" розділу «Примітки» Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати договір оренди офісного приміщення №1 від 04.01.2023 року, укладений між учасником (ТОВ «Гадячшляхбуд») та фізичною особою Мішур Галиною Яківною засвідчені нотаріально (підписом та печаткою державного/ приватного нотаріуса). 7. Виявлені невідповідності: У складі пропозиції надано копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що сформовано за результатом останніх реєстраційних дій та/або внесення актуальних даних до такого реєстру та створений (сформований) після оголошення даної процедури закупівлі не видано або посвідчено повноважними (компетентними) особами органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, юридичних осіб незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, а також окремими громадянами, у тому числі самозайнятими особами, яким законом надано право у зв’язку з їх професійною чи службовою діяльністю складати, видавати чи посвідчувати певні види документів, що складені з дотриманням визначених законом форм та містять передбачені законом реквізити і відомості. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.4.1 Таблиці 1 Розділу І Додатку 3 Документації та визначення "документ" розділу I Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що сформовано за результатом останніх реєстраційних дій та/або внесення актуальних даних до такого реєстру та створений (сформований) після оголошення даної процедури закупівлі виданий або посвідчений повноважними (компетентними) особами органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, юридичних осіб незалежно від форми власності та організаційно-правової форми, а також окремими громадянами, у тому числі самозайнятими особами, яким законом надано право у зв’язку з їх професійною чи службовою діяльністю складати, видавати чи посвідчувати певні види документів, що складені з дотриманням визначених законом форм та містять передбачені законом реквізити і відомості. На дану вимогу учасником може надати витяг завірений державним реєстратором або нотаріусом. 8. Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції надано документи не в повному обсязі та/ або поганої якості зображення, а саме: військовий квиток на Власенко Віктора Федоровича; військовий квиток на Гавриша Олексія Володимировича; військовий квиток на Гиря Олександр Павлович; військовий квиток на Мироненко Іван Іванович; Військовий квиток на Нонка Григорій Миколайович; тимчасове посвідчення на Панченко Олег Вікторович; військовий квиток на Панченко Сергій Вікторович; військовий квиток на Пилипенко Станіслав Михайлович; тимчасове посвідчення на Салов Петро Володимирович; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на ЗИЛ реєстр.дер.№ВІ2187ВМ; свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу на ЗИЛ 130 Спеціалізований вантажний – спеціалізований цистерна реєстр.держ. №ВІ7566СР; трудові книжки на усіх працівників, що зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які працюють на основному місці роботи в учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.2.2, п.2.4.1.1, Таблиці 1 Розділу І Додатку 1 Документації, п.6.1, п.6.2, п.6.3 Таблиці 1 Розділу І Додатку 3 Документації та визначення "копія документа або інформації" розділу I Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати файли-зображення документів, які визначені згідно до вимог п. 1.2.2, п.2.4.1.1, Таблиці 1 Розділу І Додатку 1 Документації, пп.6.1, 6.2, 6.3 Таблиці 1 Розділу І Додатку 3 Документації, отримані в результаті сканування (оцифрування) зображення, сканування із дотриманням максимальної автентичності відносно оригіналу. Копія документа повинна бути зроблена із застосуванням сканера, чи цифрового фотоапарату, або інших оптичних та електронних пристроїв, здатних здійснювати переведення візуально зображення в електронний формат для подальшого відтворення його на електронних пристроях із можливою втратою чіткості та повноти кольорів зображення (зокрема тексту) не більше ніж на 5% від загального змісту оригінального примірника. При цьому текстуальна частина повинна бути чітко розпізнана людським оком без застосування сторонніх приладів. 9. Виявлені невідповідності: У складі пропозиції не надано довідка, у довільній формі, про наявність бази (власна або орендована, або за іншим правом користування) для зберігання матеріалів, які будуть використовуватись в процесі виконання робіт на об’єкті. У довідці обов’язково зазначається інформація про повну адресу розташування такої бази (або складу), короткий опис приміщення із зазначенням його площі, наявності даху, т.ін. (примітка: Замовником не допускається зберігання матеріалів та обладнання на території підпорядкованій Замовнику. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.3 Таблиці 1 Розділу І Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку, у довільній формі, про наявність бази (власна або орендована, або за іншим правом користування) для зберігання матеріалів, які будуть використовуватись в процесі виконання робіт на об’єкті. У довідці обов’язково зазначається інформація про повну адресу розташування такої бази (або складу), короткий опис приміщення із зазначенням його площі, наявності даху, т.ін. 10. Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції не надано інформацію від учасника про адресу розташування об’єкту нерухомого майна, яке планується до використання учасником, із зазначенням адреси його розташування та віддаленості (у цифрових значеннях – кілометри або метри) від об’єкту нерухомого майна, на якому будуть виконуватись роботи за визначеним даною закупівлею об’єктом. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.5 Таблиці 1 Розділу І Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформацію від учасника про адресу розташування об’єкту нерухомого майна, яке планується до використання учасником, із зазначенням адреси його розташування та віддаленості (у цифрових значеннях – кілометри або метри) від об’єкту нерухомого майна, на якому будуть виконуватись роботи за визначеним даною закупівлею об’єктом. Віддаленість розташування такого приміщення не повинна перевищувати відстань по автомобільним дорогам, що визначена умовами технічного завдання, що повинна застосовуватись учасником для розрахунку витрат пов'язаних із доставкою матеріалів на відповідну відстань до об'єкту на якому буде здійснюватись виконання робіт. 11. Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист від ТОВ "МІБ" від 26 квітня 2023 року, в якому не зазначено інформації щодо потужності виробництва АБЗ, т/год. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.6-2 Таблиці 1 Розділу І Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію(ї) листа(ів) від виробника(ів) асфальтобетону (ТОВ "МІБ"), який повинен містити інформацію щодо потужності виробництва АБЗ, т/год. 12. Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції не надано копію дійсного атестату виробництва асфальтобетонних та/або щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей, який повинен бути дійсний на момент подання пропозиції за даною закупівлею та зареєстрований у реєстрі системи сертифікації ДП «ДерждорНДІ». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.6-3 Таблиці 1 Розділу І Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію дійсного атестату виробництва асфальтобетонних та/або щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей, який повинен бути дійсний на момент подання пропозиції за даною закупівлею та зареєстрований у реєстрі системи сертифікації ДП «ДерждорНДІ». Атестат виробництва повинен бути виданий організації (підприємству, або його структурному відокремленому підрозділу), яке є власником або має первинне право використання потужностей АБЗ. 13. Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій учасником зазначено інформацію про освіту, рівень якої не визначений відповідно до частини другої статті 10 ЗУ "Про освіту" від 5 вересня 2017 року № 2145-VIII. До того, у дані довідці не зазначено інформації про наявність працівників (або залучених спеціалістів) що виконуються функції водіїв автотранспортних засобів (не менше чотирьох осіб) та механіка (не менше однієї особи). Також не зазначено інформації про досвід роботи в учасника (досвід роботи за посадою/в галузі.). Також учасником не зазначено інформації про спеціалістів, які будуть залучатись на умовах договорів, які надаються субпідрядниками/співвиконавцями, а саме №30/03 від 30 березня 2023 р. про надання послуг з використанням спеціальної техніки; №03/01 від 03 січня 2023 р. про надання послуг перевезення вантажу; №26/04 від 26 квітня 2023 р. про надання послуг спецтехніки; №2320 від 26 квітня 2023 р. про надання послуг спецтехніки; №270421-1 від 27 квітня 2023 р. про найм транспортного засобу з екіпажем. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1 Таблиці 1 Розділу І Додатку 1 Документації та п.1 Розділу ІІ Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації із зведеними даними про персонал учасника та залучених спеціалістів учасника із зазначенням осіб, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. Така інформація повинна достовірно відображати повністю П.І.П., посади, рівень освіти (згідно до Національної рамки кваліфікації), досвід роботи в учасника, стать (чоловіча або жіноча), вік та умови працевлаштування (або наявність відповідних зобов’язань перед учасником). Інформація, яка зазначається учасником на виконання вимоги за даним пунктом про наявність працівників, повинна відповідати інформації, зазначеній у документах, згідно до яких прийняті на відповідну посаду працівники (спеціалісти) (або згідно до яких укладені з працівниками (спеціалістами)). Інформація, яка надається у вигляді зведених даних повинна відображати інформацію про усіх працівників та залучених спеціалістів учасника, які безпосередньо будуть залучені до виконання зобов’язань договору, вкладеному за результатами даної закупівлі. Рівень освіти спеціалістів повинен відповідати дійсності, в якості завершеного етапу відповідної освіти та відображатись учасником у вигляді інформації у відповідності до найвищого рівня здобутої освіти працівника (спеціаліста), рівень якої визначений частиною другою статті 10 ЗУ "Про освіту" від 5 вересня 2017 року № 2145-VIII (зі змінами та доповненнями). Дозволяється надання інформації про особу, яка виконує кілька посадових функцій та обов’язків (керівник, бухгалтер, та ін.) одноосібно. Для достовірного підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у зазначеній довідці надається консолідована інформація про учасника та усіма суб’єктами господарювання, спроможності інших яких планується залучити, та долучаються додатково усі необхідні документи, які вимагаються за встановленим критерієм у пункті 2 Таблиці 1 Додатку 1 Документації. 14. Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції не надано копії посвідчень водіїв, що видані кожній окремо особі, яка виконує обов’язки водія автотранспортних засобів. Учасник повинен підтвердити наявність водіїв, які мають категорії B, C, C1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.2.2 Таблиці 1 Розділу І Додатку 1 Документації та п.1 Розділу ІІ Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копії посвідчень водіїв, що видані кожній окремо особі, яка виконує обов’язки водіїв автотранспортних засобів, які мають категорії B, C, C1. 15. Виявлені невідповідності: У складі пропозиції не надано посвідчень про підготовку з надання домедичної допомоги, чинні протягом строку передбаченого для надання послуг за предметом закупівлі (згідно до оголошення) видані особам, які виконують обов’язки водіїв автотранспортних засобів (не менше чотирьох осіб). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.5 Таблиці 1 Розділу І Додатку 1 Документації та п.1 Розділу ІІ Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копії посвідчень про підготовку з надання домедичної допомоги, чинні протягом строку передбаченого для надання послуг за предметом закупівлі (згідно до оголошення) видані особам, які виконують обов’язки водіїв автотранспортних засобів (не менше чотирьох осіб). 16. Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій учасником зазначено інформацію про досвід роботи в учасника щодо працівників Бордун Т.О., Власенко В.Ф., Гавриш О.В., Гиря О.П., Грищенко В.О., Коваленко Д.В., Мироненко І.І., Нонка Г.М., Панченко О.В., Панченко С.В., Пилипенко С.М., Рибалка О.А., Салов П.В., Шелудько І.С., Шешеня Л.М., Щербань Р.І. не відповідає інформації, що зазначена в документах про прийом на роботу (наказам). До того інформація про умови працевлаштування Коваленко Д.В. не відповідає інформації згідно до Наказу №28 від 08.11.2022р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1 Таблиці 1 Розділу І Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій учасником буде зазначено достовірну інформацію про строк досвіду роботи працівників в учасника (ТОВ "ГАДЯЧШЛЯХБУД") із зазначенням такого строку, що розрахований за кожним окремо працівником із дати прийому на роботу згідно до наданих наказів про прийом на роботу або інформації із повідомлень про прийомна роботу. 17. Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції надано довідку за встановленою формою (згідно до Додатку 1.1 тендерної документації) про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), в якій учасником не зазначено інформацію про П.І.П. відповідальної особи замовника та обсяг аналогічного договору. Дана довідка не завірена підписом уповноваженої особи учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3.1 Таблиці 1 Розділу І Додатку 1 Документації та вимоги заповнення форми Таблиці 1 Додатку 1.1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформацію, виконану у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною в Додатку 1.1 до Документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договорами надання послуг(и), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі, (для виконання даного критерію достатньо надання інформації за одним аналогічним договором). У такій довідці повинно зазначатись № п/п; № та дата договору; Кінцевий строк виконання зобов’язань* з боку Надавача послуг (місяць та рік); Найменування замовника, код ЄДРПОУ (або ідентифікаційний код), повна адреса замовника, контактний(і) телефон(и) і П.І.П. відповідальної особи замовника; предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце надання послуг(и). 18. Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції надано копію договору №142 від 21.09.2023р., укладеного між учасником та Управлінням житлово-комунального господарства Лебединської міськради щодо виконання послуг поточного середнього ремонту на вулиці Героїв Майдану у місті Лебедині Сумського району Сумської області. Такий договір є аналогічним у розумінні умов Документації, а замовник є організацією, яка зобов’язана оприлюднювати інформацію про здійснення закупівлі в електронній системі публічних закупівель (веб-портал за посиланням в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua). Натомість учасником у складі тендерної пропозиції не надано зведену інформація із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінці(и), що відображає(ють) інформацію із оприлюдненим(и) договором(ами), що укладено із таким Замовником та надається учасником на виконання п. 3.2 таблиці 1 розділу I Додатку 1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 3.2.2.2 Таблиці 1 Розділу І Додатку 1 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати зведену інформація із посиланням(и) в мережі Інтернет на сторінці(и), що відображає(ють) інформацію із оприлюдненим(и) договором(ами), що укладено із таким Замовником та надається учасником на виконання п. 3.2 таблиці 1 розділу I Додатку 1 Документації. 19. Виявлені невідповідності: У складі пропозиції учасником надано довідку, в якій не зазначено опису описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Розділу І Додатку 3 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати інформацію (або довідку) про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню. 20. Виявлені невідповідності: У складі пропозиції учасником не надано розпорядчий документ учасника з інформацією про делегування прав уповноваженої особи щодо представлення інтересів та/або підписання тендерної(их) пропозиції(й) та/або договору(ів) про закупівлю під час проведення процедури публічних та/або державних закупівель із обов’язковим визначенням обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.2 Таблиці 1 Розділу І Додатку 3 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати копію документу учасника (або виписку (витяг) з протоколу зборів засновників (учасників товариства (підприємства))) або інший розпорядчий документ учасника з інформацією про делегування прав уповноваженої особи щодо представлення інтересів та/або підписання тендерної(их) пропозиції(й) та/або договору(ів) про закупівлю під час проведення процедури публічних та/або державних закупівель із обов’язковим визначенням обмежень відносно суми зобов’язань, які можуть бути взяті такою особою. 21. Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції учасником надано листи-згоди на обробку персональних даних, в яких не зазначено інформації із додатковим зазначенням П.І.П., посад та назв документів, що посвідчують посадових (для юридичних осіб) та/або уповноважених осіб учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.5.1 Таблиці 1 Розділу І Додатку 3 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати заяву, за підписом уповноваженої особи учасника, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, на згоду обробки персональних даних працівників учасника (якщо такі будуть залучені до підготовки тендерної пропозиції, виконання договірних відносин (у разі підписання договору за результатом процедури закупівлі)), із додатковим зазначенням П.І.П., посад та назв документів, що посвідчують посадових (для юридичних осіб) та/або уповноважених осіб учасника. 22. Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції не надано розрахунок коштів на доплати працівникам у зв'язку з втратою часу в дорозі. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1 Розділу ІІІ Додатку 5 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для підтвердження відповідності технічного завдання необхідно надати інформацію із уточненням (виокремленням) розрахунку коштів на доплати працівникам у зв'язку з втратою часу в дорозі за підписом уповноваженої особи учасника. 23. Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції не надано інформацію про строк, протягом якого учасником пропонується відстрочка платежу, що передбачається п.4.3 проекту договору про закупівлю. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2 Розділу ІІІ Додатку 5 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для узгодження порядку розрахунків викладених умовами договору, учасник у складі пропозиції зобов'язаний надати інформацію про строк, протягом якого ним пропонується відстрочка платежу, що передбачається п.4.3 проекту договору про закупівлю. Така інформація може зазначатись у формі "Пропозиція" згідно до встановленої форми у Додатку 6 Документації, або у вигляді внесеної інформації разом із погодженими положеннями проекту договору (згідно до умов, визначених у Додатку 4 Документації). 24. Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції учасником надано календарний план (графік) надання послуг, в якому не зазначено за кожним із найменувань робіт та додатковим розділом «застосування інших заходів із захисту довкілля» не зазначено періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу та цифрового значення вартості за кожним із зазначених розділів та найменуванням складових послуги, що є предметом закупівлі. Учасником не передбачено окремого розділу «застосування заходів із захисту довкілля», додатково крім тих найменувань послуги згідно до обсягів, які визначено умовами технічного завдання, а саме у таблиці 1 розділу II Додатку 5 тендерної документації Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.3 Розділу ІІІ Додатку 5 Документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати календарний план (графік) надання послуги, виконаний на фірмовому бланку учасника (у разі якщо такий використовується) із зазначенням за кожним із найменувань робіт і додатковим розділом «застосування інших заходів із захисту довкілля» періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу та цифрового значення вартості за кожним із зазначених розділів та найменуванням складових послуги, що є предметом закупівлі. Учасником повинно бути обов’язково передбачено окремий розділ «застосування заходів із захисту довкілля», додатково крім тих найменувань послуги згідно до обсягів, які визначено умовами технічного завдання, а саме у таблиці 1 розділу II Додатку 5 тендерної документації. Допускається надання послуги за окремим(и) розділом(ами) та/або найменуванням(и)в різні етапи (в такому випадку учасником відображатиметься в календарному плані (графіку) окремими періодами критичних робіт у відповідному(их) розділі(ах) та/або найменуванні(ях)).
Обґрунтування аномально низької ціни
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Документи
Обґрунтування аномально низької ціни
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Документи
Документи
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 24 травня 2023 15:45 |
Кінець періоду оскарження: | 04 червня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 04 червня 2023 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Внесено зміни до видатків, які передбачали фінансування даної закупівлі та потреби у її здійсненні в цілому |
24 травня 2023 15:45
|
Електронний підпис |
24 травня 2023 15:44
|
протокол 59.pdf |