Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 26353256 |
Місцезнаходження: | 33028, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. КОТЛЯРЕВСЬКОГО, буд. 5 |
Контактна особа: |
Юлія Сторожук +380976468443 yuliastorojuk@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2023 10:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 лютого 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 лютого 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 4 483 220,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 832,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Кошти НСЗУ, згідно пакету медичних гарантій (основний); Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2023 10:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2023 10:48 |
Тендерна документація Ремонт.docx | |
27 січня 2023 10:48 |
Тендерна документація Ремонт.docx | |
27 січня 2023 10:48 |
Додаток 2 Проект Договору.docx | |
27 січня 2023 10:48 |
Додаток 2 Проект Договору.docx | |
27 січня 2023 10:48 |
Додаток 3 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності вимогам, визначеним у статті 17 Закону.docx | |
27 січня 2023 10:48 |
Додаток 3 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності вимогам, визначеним у статті 17 Закону.docx | |
27 січня 2023 10:48 |
Додаток 1 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx | |
27 січня 2023 10:48 |
Додаток 1 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-05-07-000003 ● a4ade664e09142a5be23adae0dcea565
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 травня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 травня 2023 18:08 |
05.05.2023 № 111
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/4590-2023 від 21.04.2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 05.05.2023 № 111
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
33 UA-2023-01-27-004529-a
27.01.2023 Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Рівненської обласної ради , код ЄДРПОУ 26353256 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-05-23 12:58:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з ремонту і технічного обслуговування моторних транспортних засобів і супутнього обладнання» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2023-01-27-004529-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 зі змінами (далі – Закон №922), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Відповідно до п.13 Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен подати у складі своєї пропозиції документи, які підтверджують відповідність його, як надавача послуг, та якість наданих ним послуг, зокрема: в зв’язку з тим, що автомобілі Замовника залучаються до перевезень поранених і хворих за межами Рівненської області, Учасником повинна гарантуватись можливість проведення діагностики автомобілів Замовника у інших регіонах України. Учасник у складі своєї т пропозиції повинен підтвердити співпрацю з такими СТО надавши копії договорів про співпрацю та платіжні документи, завірені банком, що підтверджують реальність співпраці, датовані раніше дати оприлюднення інформації про закупівлю.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що в тендерній пропозиції учасника ФОП «ЧЕРНЮК ІГОР ІЛАРІОНОВИЧ» наявна лише одна копія договору (Договір від 01.02.2022 №П123) та одне платіжне доручення від 04.02.2022 №35, проте Комунальним підприємством «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради( далі - Замовник) зазначив надати копії договорів про співпрацю та платіжні документи щодо можливості проведення діагностики автомобілів Замовника у інших регіонах України.
Враховуючи вищезазначене, прошу пояснити: Чому Замовником не відхиллено тендерну пропозицію учасника ФОП «ЧЕРНЮК ІГОР ІЛАРІОНОВИЧ»?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-05-26 11:34:30
Відповідь на запит про надання пояснень
Відповідно до пункту 3-7 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) визначено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості). Ці особливості встановлюють порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі - закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом. Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Порядок проведення процедури закупівлі відкриті торги також визначений цими особливостями.
Пунктом 28 Особливостей передбачено, шо тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
В п. 1.1. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації визначено, що тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, та шляхом завантаження необхідних документів форматі pdf (Portable Document Format), що вимагаються замовником у цій тендерній документації, в тому числі і інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та документами, які підтверджують відповідність запропонованих послуг вимогам замовника (відповідно до Додатку 1 тендерної документації).
Пунктом 13 Додатку 1 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» була передбачена наступна вимога:
«13. В зв’язку з тим, що автомобілі Замовника залучаються до перевезень поранених і хворих за межами Рівненської області, Учасником повинна гарантуватись можливість проведення діагностики автомобілів Замовника у інших регіонах України. Учасник у складі своєї т пропозиції повинен підтвердити співпрацю з такими СТО надавши копії договорів про співпрацю та платіжні документи, завірені банком, що підтверджують реальність співпраці, датовані раніше дати оприлюднення інформації про закупівлю.»
Учасником ФОП ЧЕРНЮК ІГОР ІЛАРІОНОВИЧ на виконання вищезазначеної вимоги у складі тендерної пропозиції надано сканкопію Договору про надання послуг по обслуговуванню та ремонту транспортних засобів №П123 від 01 лютого 2022 р. (файл «2.2.7_Договір з ТОВ Авто Спец Сервіс ЛТД.pdf») та сканкопію платіжного доручення №35 від 04 лютого 2022 р. (файл «2.2.9 Платіжні доручення.pdf» сторінка 8).
З приводу зазначеного Вами запитання в частині наявності в складі тендерної пропозиції Учасника однієї копії договору та одного платіжного доручення повідомляємо наступне. Одним із принципів здійснення закупівель є об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Оскільки Замовником не було встановлено необхідності надання конкретної кількості договорів та платіжних доручень (наприклад не менше 2, що вважалося б 2 і більше), а основна частина перевезень у інші регіони України припадає саме на м. Київ та Київську область (орієнтовно 80 % від всіх викликів за межами Рівненської області), то пропозиція Учасника і не була відхилена.
Але, враховуючи зазначене вище та відповідно до запитання у моніторингу (id закупівлі UA-2023-01-27-004529-a), Замовником в майбутньому буде враховано потребу формування чіткіших умов тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником розглядалися можливі шляхи усунення зазначених Вами порушень. Зазначаємо, що на момент оприлюднення висновку за результатами моніторингу, закупівля перебувала в статусі «Завершена». На даному етапі Замовник не має будь яких можливостей усувати виявлені порушення або ж відміняти процедуру закупівлі. Замовник своїм листом №638 від 02 червня 2023 р. повідомив Виконавця по Договору - ФОП Чернюк Ігор Іларіонович про результати здійсненого моніторингу, а також про заходи, які необхідно вжити для усунення виявлених правопорушень. 1.1. Відповідно до висновку за результатами проведеного моніторингу закупівлі в частині визначення підстав для внесення змін до істотних умов договору, Замовником було прийняте рішення щодо приведення Договору № 13 від 15.02.2023 р. у відповідність до норм чинного законодавства, а саме шляхом укладання додаткової угоди та виключення такої підстави зміни істотних умов договору як «погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення». ФОП Чернюк Ігор Іларіонович в своєму листі № 05/06/2023/1 від 05.06.2023 р. зазначив, що погоджується щодо врегулювання вищезазначеного шляхом укладання додаткової угоди. Додаткова угода № 1 від 05.06.2023 р. оприлюднена в електронній системі закупівель. 1.2. Відповідно до висновку за результатами проведеного моніторингу закупівлі в частині встановлення порушення законодавства щодо не відхилення замовником тендерної пропозиції Учасника ФОП ЧЕРНЮК ІГОР ІЛАРІОНОВИЧ повідомляємо наступне. Замовник під час проведення процедури закупівлі зобов’язаний дотримуватися принципів публічних закупівель, серед яких зокрема недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Для дотримання принципу недискримінації Учасників Замовником не було встановлено додаткових вимог щодо СТО в інших регіонах: не було визначено конкретні регіони, конкретну кількість таких СТО. Таким чином Замовник не обмежив коло учасників. Дана вимога була більш інформативною для Замовника, адже вимога мати СТО у всіх регіонах України, а особливо в умовах воєнного стану була б 100 % дискримінаційною. Замовник встановив дану вимогу лише, щоб зрозуміти чи мають можливість Учасники проводити діагностику автомобілів Центру, що перевозять важкохворих пацієнтів в інші регіони у разі їх технічної несправності за межами області. Також наголошуємо, що Замовником не вимагалось здійснення ремонту автомобілів за межами області та не має жодного відношення до надання самих послуг. Діагностика автомобілів, якщо і буде проводитися в інших регіонах, то буде лише визначати ступінь складності технічної несправності автомобіля Центру і в подальшому сприятиме максимально швидкому усунення технічної несправності (ремонту) даного автомобіля. Додатково просимо звернути Вашу увагу, що ні в тендерній документації, ні в самому договорі немає такого виду послуг, як діагностика автомобілів в інших регіонах України, що свідчить про те, що ніяких негативних наслідків від укладання договору з цим Учасником не має. У висновку визначено наступні заходи щодо усунення виявленого порушення в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства шляхом розірвання договору від 15.02.2023 №13, зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Частиною 1 статті 651 Цивільного кодексу України передбачено, що договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України визначено, що зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Умовами Договору визначено, що Договір може бути визнаний недійсним тільки на підставі чинного законодавства України, дію Договору може бути припинено достроково за взаємною згодою Сторін або розірвано в односторонньому порядку у передбачених цим Договором випадках. Але разом із тим, в Договорі наявна підстава для дострокового розірвання Договору - у разі невиконання зобов’язань Виконавцем, повідомивши його про це у 5 (п’яти) денний строк до запланованої дати розірвання Договору. За період дії Договору №13 від 15.02.2023 р. Виконавець виконував свої зобов’язання відповідно до умов Договору належними чином. ФОП ЧЕРНЮК ІГОР ІЛАРІОНОВИЧ в листі №05/06/2023/1 від 05.06.2023р. зазначив, що ознайомлений із змістом висновку та заходами щодо усунення виявленого порушення та зазначив, що категорично заперечує щодо розірвання Договору №13 від 15.02.2023 р. ФОП ЧЕРНЮК ІГОР ІЛАРІОНОВИЧ вважає, що ним, як Учасником даної процедури закупівлі, вимога була виконана в повному обсязі, оскільки Замовником не було встановлено конкретних вимог щодо кількості таких договорів, регіонів, де буде можливим здійснення діагностики автомобілів. Також зазначив, що співпраця за договором №П123 від 01 лютого 2022 р. передбачає надання послуг з технічного обслуговування, в т.ч. і здійснення діагностики транспортних засобів, в багатьох регіонах України. На підтвердження співпраці ФОП ЧЕРНЮК ІГОР ІЛАРІОНОВИЧ та ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД» надав сканкопії наступних документів: - гарантійний лист № 57 від 01.02.2022 р. від ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД»; - гарантійний лист № 05/01 від 02.01.2023 р. від ТОВ «АВТО СПЕЦ СЕРВІС ЛТД»; - акт №23309 від 26.12.2022 р.; - акт №23312 від 26.12.2022 р.; - акт №23308 від 26.12.2022 р.; - акт №23311 від 26.12.2022 р.; - акт №23310 від 26.12.2022 р.; - рахунок-фактура №23288 від 22.12.2022 р.; - рахунок №90 від 03.02.2022 р.; - акт надання послуг№85 від 04.02.2022р. ФОП ЧЕРНЮК ІГОР ІЛАРІОНОВИЧ зазначив, що йому, як Учаснику, не було необхідності завантажувати в ЕСЗ інші договори, адже надавши в складі тендерної пропозиції сканкопію договору №П123 від 01.02.2022 р., вимога Замовника було задоволена в повному обсязі, оскільки умовами тендерної документації не було передбачено вимоги надавати будь які додаткові документи щодо надання послуг, а саме діагностики транспортних засобів, в інших регіонах України. Замовник погоджується в майбутньому прописувати умови тендерної документації більш конкретно, але розірвання договору, який був укладений відповідно до умов Господарського та Цивільного кодексів, на підставі неконкретизованих умов тендерної документації (в частині кількості та місця надання послуг) через визначення «однини» або «множини», як зазначено у висновку є неприпустимим. Спроби розірвання даного договору на таких підставах призведе до судових тяжб, що припинить надання послуг Центру, які є предметом договору, і призведе до непоправних наслідків, не лише для Центру, а й для населення області в цілому. 1.3. Укладення договору про закупівлю з ФОП Чернюк І.І. відповідало принципам максимальної економії та ефективності здійснення публічних закупівель, оскільки спрямоване на якісне та своєчасне надання пораненим та тяжкохворим медичної допомоги. Щоденно десятки пацієнтів Замовника мають потребу в швидкому транспортуванні до найближчого відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги чи іншого закладу охорони здоров'я, у якому може бути забезпечено надання необхідної медичної допомоги. Отримання негайних послуг з ремонту і технічного обслуговування моторних транспортних засобів та супутнього обладнання є надважливим в нашій діяльності. Особливе значення це має в умовах воєнного стану. Замовник констатує, що виконання вимог оскаржуваного висновку матиме наслідком те, що Замовник на невизначений термін опиниться без можливості ремонту та діагностики транспортних засобів, що явно суперечить основним принципам та меті публічних закупівель.
2023-06-06 21:06:39
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 30 травня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 червня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Повідомляємо, що Комунальним підприємством «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради оскаржено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-01-27-004529-a від 30 травня 2023 року до суду відповідно до п. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі». На підтвердження обставин звернення до суду з відповідним позовом приєднуємо відсканований примірник позовної заяви. В подальшому буде надано інформацію про відкриття такого провадження та його номер. |
Дата публікації: | 13 червня 2023 |
Номер відкриття провадження: | 460/14056/23 |
Дата відкриття провадження: | 15 червня 2023 |
Документи:
16 червня 2023 10:07
|
Електронний підпис |
16 червня 2023 10:02
|
Ухвала суду від 15.06.2023 по справі № 460_14056_23.pdf |
13 червня 2023 16:57
|
Позовна заява від 13 червня 2023 року.pdf |
16 червня 2023 10:07
|
Електронний підпис |
13 червня 2023 16:58
|
Електронний підпис |
16 червня 2023 10:02
|
Ухвала суду від 15.06.2023 по справі № 460_14056_23.pdf |
13 червня 2023 16:57
|
Позовна заява від 13 червня 2023 року.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 лютого 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЧЕРНЮК ІГОР ІЛАРІОНОВИЧ" |
3 976 728,00
UAH з ПДВ
|
3 976 728,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЧЕРНЮК ІГОР ІЛАРІОНОВИЧ" #2354703590 |
Переможець |
3 976 728,00
UAH з ПДВ
|
06 лютого 2023 12:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 березня 2024 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 березня 2024 14:39
|
Додаткова угода №6.PDF | зміни до договору |
21 березня 2024 14:31
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2024 11:51
|
Д.у. №5 від 03.01.2024 р..PDF | зміни до договору |
04 січня 2024 11:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:20
|
Д.у. №4.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:04
|
Д.у. №3 до договору №13 від 15.02.2023 р..PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 08:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2023 14:29
|
Додаткова угода № 2 від 19.10.2023 р..PDF | зміни до договору |
19 жовтня 2023 12:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2023 15:13
|
Д.у. №1 від 05.06.2023р..PDF | зміни до договору |
05 червня 2023 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
15 лютого 2023 14:28
|
Договір № 13 від 15.02.2023 р. ФОП Чернюк І.І..PDF | укладений |
15 лютого 2023 14:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 червня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. З метою приведення у відповідність до норм чинного законодавства Договору № 13 від 15.02.2023 р., а саме в частині визначення підстав для внесення змін до істотних умов договору, відповідно до п. 11.3. Договору, Сторони дійшли згоди виключити підпункт 2 пункту 11.2. Договору та викласти п.11.2. в наступній редакції: «11.2. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, передбачених статтею 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» з врахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), а саме: 1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; 2) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 3) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; 4) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг); 5) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку з зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування; 6) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; 7) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону.» |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язкуз оновленням автомобільного парку комунального підприємства «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Рівненської обласної ради та відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) (покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю), п.11.2. Договору, Сторони дійшли згоди викласти Додаток 2 до Договору «Перелік транспортних засобів» в новій редакції, що додається |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), п. 11.2 Договору, а саме: «зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника», Сторони дійшли згоди: 1.1. Викласти п.3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Ціна Договору становить 2040515,50 без ПДВ і включає в себе всі податки і збори та інші витрати, пов’язані з наданням послуг». 1.2. Викласти Додаток 1 до Договору «Специфікація» в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), п. 11.2 Договору, а саме: «зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону;», Сторони дійшли згоди: 1.2. Викласти п.10.1. Договору в наступній редакції: «10.1. Цей Договір набуває чинності з моменту підписання його Сторонами і діє до 31 березня 2024 року, але у будь-якому випадку в частині виконання зобов’язань до повного їх виконання.» |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», п.19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), п. 11.2 Договору, а саме: «зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону - Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку», Сторони дійшли згоди: 1. Викласти Додаток 1 до Договору «Специфікація» в новій редакції, що додається. 2. Сторони вирішили викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: «Початкова ціна цього Договору становить 3976728,00 грн (Три мільйон дев’ятсот сімдесят шість тисяч сімсот двадцять вісім гривень 00 копійок) без ПДВ і включає в себе всі податки і збори та інші витрати, пов’язані з наданням послуг. Ціна цього Договору на 2023 рік становить 2040515,50 грн (Два мільйони сорок тисяч п’ятсот п'ятнадцять грн. 50 коп.) без ПДВ і включає в себе всі податки і збори та інші витрати, пов’язані з наданням послуг. Ціна цього Договору на 2024 рік становить 408000,00 грн. (Чотириста вісім тисяч грн. 00 коп.) без ПДВ і включає в себе всі податки і збори та інші витрати, пов’язані з наданням послуг.» 3. Видатки на здійснення цієї закупівлі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 21 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «Початкова ціна цього Договору становить 3976728,00 грн (Три мільйон дев’ятсот сімдесят шість тисяч сімсот двадцять вісім гривень 00 копійок) без ПДВ і включає в себе всі податки і збори та інші витрати, пов’язані з наданням послуг. Ціна цього Договору на 2023 рік становить 2040515,50 грн (Два мільйони сорок тисяч п’ятсот п'ятнадцять грн. 50 коп.) без ПДВ і включає в себе всі податки і збори та інші витрати, пов’язані з наданням послуг. Ціна цього Договору на 2024 рік становить 399970,00 грн. (Триста дев’яносто дев’ять тисяч дев’ятсот сімдесят грн. 00 коп.) без ПДВ і включає в себе всі податки і збори та інші витрати, пов’язані з наданням послуг.» |
Номер договору про закупівлю: | 13 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |