Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №4 ІМЕНІ МОДЕСТА ЛЕВИЦЬКОГО ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 26413952 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, ПРОСПЕКТ ВОЛІ, будинок 25 |
Контактна особа: |
Демчук Ольга 380505544759 dem83olga@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2023 12:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 червня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 червня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 червня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 12 червня 2023 13:28 |
Початок аукціону: | 12 червня 2023 13:28 |
Очікувана вартість: | 2 470 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 24 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція повинна містити підтвердження надання учасником процедури закупівлі забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення передбачено умовами цієї тендерної документації. Замовником вимагається надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії, із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених підпунктом 3.4.2 пункту 3.4 цього ж розділу, відшкодувати кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній у підпункті 3.3.3 пункту 3.3 цього розділу. Перерахування коштів здійснюється на: Назва Замовника: КЗЗСО «Луцький ліцей №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради», Місцезнаходження Замовника: пр-т Волі, 25, м. Луцьк, 43025, Код ЄДРПОУ: 26413952 IBAN № UA058201720344210001000060423 Державна казначейська служба України м. Київ. До уваги учасників! При отриманні електронної банківської гарантії пропонуємо не змінювати назву та формат файлу(ів), який(-і) видано банком, оскільки мають місце випадки, коли після внесення змін до назви файлу під час перевірки кваліфікований електронний підпис (КЕП) відсутній. Також з метою уникнення непорозумінь та спрощення процесу перевірки просимо завантажувати файл електронної банківської гарантії окремо від інших файлів пропозиції учасника. Електронна банківська гарантія повинна мати кваліфікований електронний цифровий підпис уповноваженої особи банку з обов’язковим зазначенням кваліфікованої електронної позначки часу. Перевірку кваліфікованого електронно-цифрового підпису (КЕП), накладеного на банківську гарантію замовник буде здійснювати онлайн на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням – http://czo.gov.ua/verify або на сторінці Акредитованого центру сертифікації ключів. 3.3.2. Банківська гарантія повинна бути оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 №639 та наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за №275/35897). Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку, або банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче «uaAA» (у випадку відсутності рейтингу за національною шкалою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P має бути не нижче підвищеного інвестиційного класу (А-, або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи щодо рейтингу банку. 3.3.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: Розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 0,5 відсотка очікуваної вартості закупівлі у разі проведення тендеру на закупівлю робіт та 3 відсотків у разі проведення тендеру на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією: 74000,00 грн 3.3.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 календарних днів, починаючи з кінцевого строку подання тендерної пропозиції, строк дії банківської гарантії повинен бути не меншим ніж строк дії забезпечення тендерної пропозиції. 3.3.5. Банківська гарантія повинна бути з грошовим покриттям. 3.3.6. Разом із банківською гарантією як невід’ємна частина надаються у електронному форматі *.pdf або *.jpg: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. - довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії - доказ транзакції – за формою, що передбачена діючим законодавством для платіжних документів, із відповідним підтвердженням проведення банківської операції (печатка, штемпель, штрих-код тощо, банківської установи, яка провела таку транзакцію). 3.3.7. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок учасника. 3.3.8. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції чи документів, що подаються разом із нею як невід’ємна частина, відхиляються Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 74000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: КЗЗСО «Луцький ліцей №4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради», Місцезнаходження Замовника: Україна, 43025, пр. Волі, 25, м. Луцьк; код ЄДРПОУ - 26413952 банк отримувача – IBAN р/р UA058201720344210001000060423 в Державній казначейській службі України м. Київ. Відповідно до частини 3 статті 27 розмір забезпечення договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти — перераховуються на рахунок таких замовників. У разі невиконання або неналежного виконання (як повністю, так і частково) боржником зобов'язання, забезпеченого гарантією, бенефіціар має право протягом строку дії гарантії звернутися з вимогою до гаранта про сплату коштів відповідно до її умов. Підставою заявлення вимог до гаранта є настання гарантійного випадку, під яким розуміється факт порушення принципалом зобов'язання, забезпеченого гарантією. Вимога кредитора до гаранта про сплату грошової суми відповідно до виданої ним гарантії пред'являється у письмовій формі. До вимоги додаються документи, вказані в гарантії. У вимозі до гаранта або у доданих до неї документах кредитор зазначає, у чому полягає порушення боржником основного зобов'язання, забезпеченого гарантією. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45420000-7: Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Умови оплати за договором – оплата по факту наданих послуг з відстрочкою платежу до 20 календарних днів з дня підписання акту приймання передачі виконаних робіт. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2023 12:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2023 12:26 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx | |
02 червня 2023 12:25 |
Додаток 5 Проект договору.docx | |
02 червня 2023 12:24 |
Додаток 2 Технічна специфікація.docx | |
02 червня 2023 12:22 |
Тенд. документація ремонт л 4.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Ми не погоджуємось із вказаним рішенням з огляду на наступне. Згідно з п. 5.2.1. Тендерної документації (Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити) для додержання вимог Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції згоду на обробку персональних даних у довільній формі або відповідно до взірця, що наведений у Додатку №3 до тендерної документації. При цьому, така згода повинна бути надана особами, що перебувають з учасником у трудових та/або цивільно-правових договірних відносинах і їх персональні дані учасник розкриває у складі своєї тендерної пропозиції. УЧАСНИК МАЄ ТАКОЖ ПІДТВЕРДИТИ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ПЕРЕДАЧУ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ ЗАМОВНИКУ ПРАВОМІРНО.
Учасник не підтвердив ПРАВОМІРНІСТЬ ПЕРЕДАЧІ ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ ЗАМОВНИКУ, а тому не виконав умови закупівлі. Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ТОВ "ТЕРМОПЛАСТ М" не відповідає тендерній документації Замовника та має бути відхилена.
Уважно та всебічно вивчивши пропозицію учасника ТзОВ «Термопласт М», яка є найбільш економічно вигідною у закупівлі «Послуги з поточного ремонту будівлі (заміна існуючих віконних і дверних блоків) КЗЗСО «Луцький ліцей № 4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради» на пр-т Волі, 25 у м. Луцьку», номер у Prozorro UA-2023-06-02-005969-a, Замовник виявив певні невідповідності, які учасник виправив після розміщення нами вимоги про усунення невідповідностей до 16.06.2023 14:58. Вважаємо, що Вимога UA-2023-06-02-005969-a.a1 від 16.06.2023 підлягає відхиленню, оскільки у складі тендерної пропозиції учасника ТзОВ «Термопласт М» містяться файли pdf «Довідка захист персональних даних» та «Лист обробка персональних даних» у яких містяться інформація про всіх осіб, що перебувають з учасником у трудових та/або цивільно-правових договірних відносинах і їх персональні дані учасник розкриває у складі своєї тендерної пропозиції. Згідно з п. 5.2.1. Тендерної документації, Замовником не вказано, яким чином підтверджується правомірність передачі персональних даних, а тому замовник при вирішенні даного питання керується ЗУ «Про захист персональних даних». Відповідно до п.1 ст.11 Закону: «Підставами для обробки персональних даних є: згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних». Звертаємо Вашу увагу, що особи, що перебувають з учасником у трудових та/або цивільно-правових договірних відносинах і їх персональні дані учасник розкриває у складі своєї тендерної пропозиції власноручним підписом на документі «Лист-згода на обробку персональних даних» дали згоду на обробку їх персональних даних чим підтвердили факт правомірності здійснення даного правочину.
Виходячи з вищевикладеного, Замовник вважає, що учасник ТзОВ «Термопласт М» повністю та належним чином виконав вимоги Тендерної документації, зокрема пункту 5.2.1 Інша інформація відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне включити до Розділу 5 Тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-04-000012 ● f9a4fb0708ca4d9f8b048ffc5a6bf1e4
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2023 11:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.08.2023 № 33-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 03.08.2023 № 33-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-06-02-005969-a 02.06.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-04 12:16:07
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Послуги з поточного ремонту будівлі (заміна існуючих віконних і дверних блоків) КЗЗСО «Луцький ліцей № 4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради» на пр-т Волі, 25 у м. Луцьку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-02-005969-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-08 09:45:41
Пояснення на запит
На Ваш запит про надання пояснень від 04.08.2023 року повідомляємо наступне. Інформація щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості розміщено на офіційному веб-сайті КЗЗСО “Луцький ліцей № 4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради” http://liceum4.lutsk.ua/?p=1245 (та додатково надаємо окремим файлом).
Поки що на сайті ліцею немає окремого розділу про публічні закупівлі, так як на його модернізацію необхідні додаткові кошти, але надалі ми плануємо модернізацію сайту для більш зручного оприлюднення інформації по закупівлях.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-16 12:04:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Послуги з поточного ремонту будівлі (заміна існуючих віконних і дверних блоків) КЗЗСО «Луцький ліцей № 4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради» на пр-т Волі, 25 у м. Луцьку (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-02-005969-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Відповідно до Додатку 1 для підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: «… 2. Для виконання робіт по даній закупівлі у повному обсязі учасники повинні підтвердити (шляхом надання відповідних документів) наявність і правомірність експлуатації (застосування) всього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі потреби), які передбачені відповідними розділами кошторисної документації, наданої учасником на підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.».
Учасник-переможець ТОВ «ТЕРМОПЛАСТ М» в складі своєї тендерної пропозиції надав Відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01 на загальнобудівельні роботи, у якій в розділі ІІ «Будівельні машини і механізми» зазначено, що буде використовуватись кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 тон.
Однак, в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за № 12 від 06.06.2023 (файл «Довідка обладнання.pdf») кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т відсутній та відсутні будь-які підтверджуючі документи на наявність і правомірність експлуатації даної будівельної машини зазначеної учасником-переможцем у Відомості ресурсів до локального кошторису №02-01-01.
Замовнику необхідно надати пояснення, інформацію та документальне підтвердження з посиланням на файл, який завантажений в електронній системі закупівель щодо наявності крана на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т у тендерній пропозиції учасника-переможця, як того вимагалося тендерною документацією.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-21 09:55:20
Пояснення на запит
На Ваш запит від 16.08.2023 року повідомляємо наступне. На період Вашого запиту між Замовником та Підрядником саме проводилися перемовини по даному питанню. У зв’язку із тим, що монтажні роботи мали проводитись на висоті, тому планувалось використання великогабаритної техніки (крана на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10т ), в процесі виконання робіт на території ліцею проводились інші ремонтні роботи по підготовці до нового навчального року, які унеможливили під’їзд великогабаритної техніки до приміщення, тому було переглянуто кваліфікаційні критерії , а саме наявність машин та обладнання необхідних для виконання робіт і відповідно Підрядником внесені корективи у кошторисну документацію, які викладені в додатковій угоді №2 до договору № 23 від 23.06.2023 року і розміщені на сайті закупівлі за посиланням:
https://gov.e-tender.ua/contracting/6672310b0277455281650a2779fecb0f (та додатково надаємо окремим файлом).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання інформації-пояснення про причини не можливості усунення виявлених порушень та аргументації відсутності порушень до Висновку. Керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляю: Законом України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) передбачено Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Положеннями тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 02 червня 2023 року № 2, згідно з предметом закупівлі: Послуги з поточного ремонту будівлі (заміна існуючих віконних і дверних блоків) КЗЗСО «Луцький ліцей № 4 імені Модеста Левицького Луцької міської ради» на пр-т Волі, 25 у м. Луцьку. (далі – Закупівля) (далі — тендерна документація) встановлено такі вимоги: Відповідно до додатку №1 РОЗДІЛ 1: Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником відповідно до статті 16 Закону Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю) Учасник не повинен відступати від даної форми Таблиця «А» Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № з/п Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування, технологій Кількість Виробник / марка Власне або орендоване, лізинг, надання послуг техніки, тощо (дата та № договору) 1. Будівельні машини і механізми, обладнання, устаткування, технології 1.1 2. Матеріально-технічна база (виробнича база, складські приміщення, тощо) 2.1. Адреса Площа м2 _________________________________________________ ___________________ посада, ім’я ПРІЗВИЩЕ уповноваженої особи учасника (підпис) 1. Для підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - відповідні правовстановлюючі документи (договір купівлі-продажу (оренди, надання послуг, лізингу), свідоцтво про право власності, витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо). При цьому, якщо учасник не є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається у довідці, правовстановлюючі документи (договори) надаються у повному обсязі (з усіма додатками, додатковими угодами, специфікаціями, актами приймання-передачі тощо), а також мають містити необхідну інформацію про обладнання та / або матеріально-технічну базу та/або технології (найменування, рік випуску, реєстраційний номер тощо), що на підставі таких договорів залучаються. Наявність і правомірність експлуатації (застосування) учасником обладнання та матеріально-технічної бази, інформація про які зазначається у довідці, додатково підтверджується шляхом надання бухгалтерської довідки (оборотно-сальдової відомості) про знаходження основних засобів на балансі учасника (станом на перше число місяця подачі тендерної пропозиції), а також технічних паспортів на кожну одиницю автотранспорту. У разі, якщо учасник не є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається в довідці, термін дії наданих ним на підтвердження правовстановлюючих документів (договорів оренди (надання послуг, лізингу тощо)) повинен бути не меншим, ніж максимальний термін, встановлений цією тендерною документацією для поставки товару (виконання робіт, надання послуг) по даній закупівлі у повному обсязі; - оригінали листів від орендодавців (надавачів послуг, власників тощо) обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається у довідці, щодо можливості використання їх обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій для поставки товару (виконання робіт, надання послуг) учасником по даній закупівлі на весь термін. 2. Для виконання робіт по даній закупівлі у повному обсязі учасники повинні підтвердити (шляхом надання відповідних документів) наявність і правомірність експлуатації (застосування) всього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі потреби), які передбачені відповідними розділами кошторисної документації, наданої учасником на підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі. 3. Якщо учасник залучатиме потужності інших суб’єктів господарювання, як субпідрядників / співвиконавців для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційним критеріям таким, як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, такий учасник надає окрему довідку відповідно до встановленого вище зразка (Таблиця «А») про обладнання, матеріально-технічну базу та технологій субпідрядників / співвиконавців, що будуть залучатися. Їх наявність у субпідрядників / співвиконавців учасник підтверджує шляхом надання документів, які є аналогічними документам, встановленим для учасників у відповідності до умов наведених вище пунктів 1-2 параграфу «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» розділу 1 Додатка №1 до тендерної документації. Додатково учасник надає у складі тендерної пропозиції оригінали листів-підтверджень від кожного з субпідрядників / співвиконавців із зазначенням учасника та замовника цієї закупівлі, які підтверджують можливість виконання робіт (надання послуг) як субпідрядника / співвиконавця протягом періоду виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі (вказати конкретну назву предмету закупівлі) із зазначенням переліку техніки (машин, механізмів, техніки) субпідрядника / співвиконавця, що залучатиметься до виконання робіт (надання послуг) по даній закупівлі. 1. На виконання вищезазначених вимог тендерної документації Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції було надано довідку №12 від 06.06.2023 року з інформацією про наявність обладнання, устаткування та матеріально-технічної бази. На підтвердження наявності вказаного в довідці устаткування було надано оборотно-сальдову відомість та видаткові накладні. Відповідно до Н А К А З У МІНІСТЕРСТВА ФІНАНСІВ УКРАЇНИ N 92 від 27.04.2000 «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 7 "Основні засоби"», шуруповерт акумуляторний – 2 шт., дриль – 2 шт., перфоратор - 2 шт., болгарка (кутова шліфмашинка) – 2 штуки – належать до категорії «Інші необоротні матеріальні активи», у зв’язку з тим, що в оборотно-сальдовій відомості міститься інформація про знаходження основних засобів на балансі учасника, вказане устаткування підтвердилось учасником шляхом надання видаткових накладних, що не суперечить вимогам тендерної документації в цій частині. 2. В складі пропозиції Учасника міститься відомість ресурсів до локального кошторису №02-01-01 на загальнобудівельні роботи, в якому зазначено інформацію про кран на автомобільному ходу, вантажопідйомністю 10 т. Керуючись вимогами ч.2 Розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації: «Для виконання робіт по даній закупівлі у повному обсязі учасники повинні підтвердити (шляхом надання відповідних документів) наявність і правомірність експлуатації (застосування) всього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (у разі потреби), які передбачені відповідними розділами кошторисної документації, наданої учасником на підтвердження відповідності його тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.». Вказане положення тендерної документації не вимагає від Учасників процедури закупівлі надання підтверджуючих документів саме в складі тендерної пропозиції. Окрім цього, обладнання, матеріально-технічної бази та технології, які передбачені відповідними розділами кошторисної документації, наданої учасником підтверджуються у разі потреби в такому обладнанні, матеріально-технічній базі та технології. Вимогами технічного завдання, яке міститься в додатку №2 до тендерної документації не передбачалось виконання робіт краном на автомобільному ходу. 3. Відповідно до частини четвертої статті 41 Закону та пункту 18 Особливостей умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі. Між Замовником та Переможцем 23.06.2023 року було укладено договір №23. У вказаному договорі містяться додатки: Додаток №1 - «Договірна ціна»; Додаток №2 – «Локальний кошторис»; Додаток №3 – «Календарний графік виконання робіт». Серед переліку вказаних додатків відсутній додаток «Відомість ресурсів до локального кошторису», що в свою чергу не зобов’язувало Замовника його завантажувати. Разом з тим, Замовником добровільно завантажено Відомість ресурсів до локального кошторису, який не є додатком до договору про закупівлю №23 від 23.06.2023 року. З наведеного вище можна дійти висновку, що твердження про те, що умови договору про відрізняються від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону не відповідають дійсності, оскільки відомість ресурсів не є умовою договору, адже не є його додатком. Окрім цього, твердження про те, що укладений Замовником Договір від 23.06.2023 №23 з врахуванням змін, внесених Додатковою угодою від 18.08.2023 №2 є нікчемним являється абсолютно хибним, оскільки відомість ресурсів не є умовою договору, адже не являється його додатком і тому умови договору не відрізняються від тендерної пропозиції Учасника. Вказані зміни не є зміною істотних умов договору. 4. У зв’язку із технічним збоєм в електронній системі закупівель, Замовником оприлюднено додаткову угоду №1 від 27.07.2023 року з порушенням строків. Керуючись «Зобов’язаннями щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель», які оприлюднено в Висновку, Замовником буде здійснено заходи щодо недопущення вказаного порушення в майбутньому, шляхом проведення роз’яснювальної роботи із особою, відповідальною за оприлюднення інформації в електронній системі закупівель та проходження навчання для підвищення рівня знань та кваліфікації в сфері публічних закупівель, з метою недопущення вказаного порушення в майбутньому. Таким чином, Учасником дотримано вимоги тендерної документації, а отже, Замовником дотримано вимоги Особливостей щодо визначення Учасника переможцем. З приводу зобов’язання здійснення заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів, повідомляємо наступне: Згідно з позицією суду, який при розгляді зазначеного питання звернувся до рішення Конституційного Суду України (КСУ) від 25.01.2012 № 3-рп/2012 у справі № 1-11/2012, де КСУ наголошує на принципі пропорційності як одному з елементів верховенства права. Так, під час розгляду справи суд вирішив керуватися принципом пропорційності та враховувати співмірність між порушенням, яке допустив замовник, та засобом його усунення, який визначили аудитори. А якщо замовник усуне виявлені недоліки у запропонований у висновку спосіб, а саме — розірве договір постачання, це призведе до порушення прав та інтересів третьої особи. А також — матиме негативні наслідки для репутації замовника. Тобто ці дії є непропорційними порівняно з виявленими недоліками ТД. Суд вирішив, що висновок про результати моніторингу є протиправним, його слід скасувати. Підсумовуючи вищевикладене, Уповноважена особа КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ "ЛУЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ №4 ІМЕНІ МОДЕСТА ЛЕВИЦЬКОГО ЛУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" висловлює свою повагу та повідомляє, що виправити зауваження викладені у висновку, на даний момент, не має технічної можливості. Процедура закупівлі є завершеною у зв’язку із укладанням договору і не може бути відміненою. Додатково повідомляємо, що виявлені порушення та зауваження проаналізовано та будуть враховані у обов’язковому порядку на всіх етапах проведення закупівель у майбутньому, у тому числі – при оприлюдненні інформації та кваліфікації учасників. Для запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому, було проведено роз’яснювальні заходи з особою, відповідальною за проведення процедури закупівлі.
2023-08-30 17:57:59
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 червня 2023 13:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М" |
2 149 457,99
UAH з ПДВ
|
2 149 457,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОРІЯ-В" |
2 269 998,00
UAH з ПДВ
|
2 269 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРМОПЛАСТ М" #43876135 |
Переможець |
2 149 457,99
UAH з ПДВ
|
16 червня 2023 16:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2023 14:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 13:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2023 11:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2023 11:31
|
ДОДАТКОВА УГОДА №2.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2023 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2023 13:04
|
ДОДАТКОВА УГОДА № 1.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2023 13:03
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2023 12:49
|
Підсумкові вартісні параметри.pdf | укладений |
23 червня 2023 12:46
|
Локальний кошторис.pdf | укладений |
23 червня 2023 12:46
|
Відомість ресурсів до лкаольного кошториса.pdf | укладений |
23 червня 2023 12:46
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
23 червня 2023 12:46
|
Календарний графік виконання робіт.pdf | укладений |
23 червня 2023 12:46
|
ДОГОВІР 23.pdf | укладений |
23 червня 2023 12:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | № 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із зміною ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості послуг. |
Номер договору про закупівлю: | № 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |