Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району" м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 31806946 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАРОДНОГО ОПОЛЧЕННЯ, будинок 16 |
Контактна особа: |
Вільхова Яна Леонідівна 380442490990, 380981690762 yvilkhova@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 травня 2023 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 10 262 605,30 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 51 313,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної гарантії, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції у форматі PDF або Word з накладанням КЕП гаранта. Цією документацією вимагається тендерне забезпечення, яке має бути подане в розмірі: Сума покриття 1% від очікуваної вартості. З покриттям та обовязковим надання договору «Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії.» 102 626,05 грн. (Сто дві тисячі шістсот двадцять шість гривень 05 коп.) Термін дії повинен бути не менше ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій Забезпечення тендерних пропозиції надається Учасниками торгів у вигляді електронної гарантії: - гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Умови надання: забезпечення тендерної пропозиції надане Учасниками торгів повинно відповідати вимогам зазначеним в Додатку 8. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень, такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. ДОДАТОК 8 При оформленні забезпечення тендерної пропозиції Учасник повинен дотримуватись затверджених форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції та вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа 1. При подані тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції надається у електронному вигляді у форматі PDF або Word з накладанням КЕП гаранта, в тексті гарантії вказується посилання за яким можливо перевірити підпис гаранта. 2. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією довіреності Гаранта (у випадку, якщо підписантом є не Голова правління); 3. Забезпечення тендерної пропозиції повинно містити такі суттєві умови: • Назву документа – “Гарантія”; • Номер, дату та місце складання; • Термін дії повинен бути не менше ніж 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій; • Повну або скорочену назву Банка-Гаранта; • Повну або скорочену назву Учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; • Повну або скорочену назву бенефіціара; Платіжні реквізити бенефіціара: р/р UA383052990000026008006806805 в АТ КБ «Приватбанк», МФО 305299, зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; • Суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; • Умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом (за згодою бенефіціара) лише за письмовою згодою із Бенефіціаром (крім випадків продовження строку дії); • Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - відкликання тендерної пропозиції Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання Учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; - ненадання переможцем у строк, визначений абзацом п'ятнадцять пункту 44 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктом 44 Особливостей ; - ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. • Термін сплати грошових коштів протягом 5 робочих або банківських днів з моменту отримання письмової вимоги; • Банківська гарантія має бути чинною із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій ; 4. Банківська гарантія повинна бути надана Учасником у вигляді електроної банківської гарантії з накладанням КЕП Гаранта. 1. Текст банківської гарантії не може містити: • умов про зменшення відповідальності гаранта в будь якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). • В разі якщо в тексті гарантії є посилання на договір про надання гарантії між Принципалом та Гарантом, Учасник повинен надати: • - скановану копію даного договору • або • - скановану довідку Гаранта про те, що в даному договорі відсутні будь-які обмеження по виплаті тендерного забезпечення, окрім тих, що вказані в тексті гарантії, текст договору не суперечить гарантії та не призводить до втрати її дійсності чи чинності крім випадків вказаних в тексті гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 102626.05 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 травня 2023 13:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 травня 2023 13:43 |
ТД поточний ремонт тунель Лобановського (1).doc | |
22 травня 2023 13:42 |
ЗМІНИ до ТД від 22.05.docx |
22 травня 2023 13:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 травня 2023 13:43 |
ТД поточний ремонт тунель Лобановського (1).doc
|
|||
22 травня 2023 13:42 |
ЗМІНИ до ТД від 22.05.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
асфальтобетонних покриттів, ширина
фрезерування 2100 мм"
Учасник має машину для холодного фрезерування доріг шириною 2000 мм, яка може виконати ту саму роботу.
Натомість вказана вимога обежує учасника в участі у даній закупівлі.
Вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу
Перелік та кількість техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), яка необхідна для виконання робіт (таблиця 1) та повинна бути вказана, визначено у таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації.
Встановлений перелік сформовано виходячи з проведених кошторисних розрахунків очікуваної вартості предмету закупівлі (розділ - II. Будівельні машини і механізми), що зокрема містить найменування будівельного механізму «Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 2100 мм».
Враховуючи сказане, Замовник вважає аргументованою вимогу, що стосується підтвердження наявності техніки - Машина для холодного фрезерування асфальтобетонних покриттів, ширина фрезерування 2100 мм - мінімум 1 одиниця, оскільки вона є фактично необхідною для надання послуг, що є предметом закупівлі.
Опис:
Пункт 1.1.6. Додатку 2 розділу 2 "Вимоги щодо контролю радіаційної якості" є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ ТА ТАКИМ, ЩО ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ, в частині наявності у учасника радіаційної лабораторії. ДСТУ-Н Б А.3.2-1:2007 пункт 4.3.7 Необхідність проведення радіаційного контролю конкретного виду сировини чи матеріалу встановлюється нормативним документом на цю продукцію. Відповідні лабораторії або дослідження проводяться виробниками конкретного виду будівельної сировини чи матеріалу. Предметом цієї закупівлі є саме поточний ремонт дорожного покриття, а не придбання конкретного виду будівельної сировини чи матеріалу. Учасники цієї закупівлі є підрядниками, а не виробниками. ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ВИКЛЮЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ВИКЛАДЕНІ В пунктІ 1.1.6. Додатку 2 розділу 2 "Вимоги щодо контролю радіаційної якості" які є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ ТА ТАКИМ, ЩО ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ.
Учасник повинен мати власну чи залучену лабораторію контролю, що є акредитованою на визначення ефективної питомої активності природних радіонуклідів згідно ДСТУ ISO/IEC 17025.
Для документального підтвердження наявностi лабораторії на визначення ефективної питомої активності природних радіонуклідів Учасник повинен надати:
- довiдку в довiльнiй формi про наявнiсть вимiрювальної лабораторії в учасника з перелiком спроможності виконання вищезазначених послуг.
- документ, що підтверджує право власності (оренди/користування та/або право власностi на примiщення, обладнання та устаткування) на вказаної лабораторії Учасника або копiя чинного договору з усiма додатками та невід'ємними частинами до договору залучення сторонньої лабораторії Учасником;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (Атестат про акредитацію відповідності вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 ) з де вказано сферу акредитації, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником відповідно до вказаних вище вимог.
Відповідно до положень пунктів 6.6 ДСТУ Б В.2.7-119:2011 Вихідні матеріали для асфальтобетонної суміші за результатами радіаційно- гігієнічної оцінки сумарної питомої активності природних радіонуклідів згідно з ДБН В.1.4-2.01 повинні відповідати І-ІІ класам відповідно до ДБН В.1.4-1.01.
Сумарна питома активність природних радіонуклідів у будівельних матеріалах, які використовують для всіх видів будівництва без обмежень (I клас), не повинна перевищувати 370 Бк∙кг-1.
Будівельні матеріали, у яких сумарна питома активність природних радіонуклідів знаходиться у межах (370-740) Бк∙кг-1 (II клас), можна використовувати для дорожнього і промислового будівництва поза межами території населених пунктів і зон перспективної забудови.
За таких умов, Замовник вважає обгрунтованою вимогу, що стосується документального пiдтвердження наявностi лабораторії на визначення ефективної питомої активності природних радіонуклідів.
Інформуємо Вас, що необхідність виконання даної вимоги є передбаченою виключно у випадках, якщо при транспортуванні та використанні асфальтобетонних сумішей згідно стандартів які поширюється на використовувані асфальтобетонні суміші, передбачено необхідність дотримання вимог ДСанПіН 2.2.7.029.
У всіх інших випадках, якщо згідно стандартів які поширюється на використовувані асфальтобетонні суміші не встановлено посилання на ДСанПіН 2.2.7.029, потенційні учасники можуть не надавати встановлені на підтвердження відповідності документи.
Відповідно до ч.2 ст. 23 ЗУ «про стандартизацію» Національні стандарти та кодекси усталеної практики ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ НА ДОБРОВІЛЬНІЙ ОСНОВІ, КРІМ ВИПАДКІВ, ЯКЩО ОБОВ’ЯЗКОВІСТЬ ЇХ ЗАСТОСУВАННЯ ВСТАНОВЛЕНА НОРМАТИВНО-ПРАВОВИМИ АКТАМИ.
Сертифікація за стандартом ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 – не визначена Законодавством Обов’язковою.
Крім того, є безліч інших стандартів, за якими може бути сертифіковано лабораторію, в тому числі ДСТУ ISO 10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання (ІSO 10012:2003, ІDT), що затверджені Наказом державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 25.07.2005 № 187 «Про затвердження національних стандартів України та скасування нормативних документів»; ДСТУ Б А.1.2-1:2007 «Система ліцензування та сертифікації у будівництві», що затверджений Наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 21.01.2008 N 15; а також багато інших стандартів.
ВИМАГАЄМО ВНЕСТИ ЗМІНИ ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ВИКЛЮЧИТИ ДИСКРИМІНАЦІЙНІ ВИМОГИ ВИКЛАДЕНІ В пункті 1.1.5. «Вимоги щодо наявності лабораторії:» Додатку 2 розділу 2 які є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМ ТА ТАКИМ, ЩО ОБМЕЖУЄ КОЛО УЧАСНИКІВ.
Відповідно до положень проекту договору, (п6.4.17) Після завершення робіт, Виконавець зобов’язаний за свій рахунок, замовити в акредитованій лабораторії, погодженій з Замовником, випробування зразків дорожнього одягу у місцях, визначених представниками Замовника.
Пунктом 1.1.5 додатку 2 Документації визначено, що Учасник повинен мати власну чи залучену лабораторію контролю якості сумiшей асфальтобетонних, будівельних матеріалів (щебінь, пісок), розчинів будівельних, бетонів (у.т.ч. - неруйнівні методи контролю міцності бетону) та сумішей бетонних, керамічних виробів (у разі їх визначення учасником у наданих кошторисних розрахунках [наприклад – плитка, плитка керамічна]).
Для документального пiдтвердження наявностi вимiрювальної лабораторії Учасник повинен надати:
- довiдку в довiльнiй формi про наявнiсть вимiрювальної лабораторії в учасника з перелiком спроможності виконання вищезазначених послуг (лабораторія має бути атестована НААН та акредитована на проведення контролю якості та методів котролю, відповідно до вказаних вище вимог;
- документ, що підтверджує право власності (оренди/користування та/або право власностi на примiщення, обладнання та устаткування) на вимірювальну(-i) лабораторiю(-ї) Учасника або копiя чинного договору з усiма додатками та невід'ємними частинами до договору залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником;
- документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (Атестат про акредитацію відповідності вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 ) з де вказано сферу акредитації, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником відповідно до вказаних вище вимог.
Замовник наголошує на тому, що виходячи з положень частини п’ятої статті 23 основного ЗУ «Про публічні закупівлі» , протоколи випробувань повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом саме АКРЕДИТАЦІЇ або іншим способом, визначеним законодавством.
Також, Акредитація лабораторії - процедура, яка передбачає встановлення відповідності діяльності випробувальної лабораторії міжнародним і національним стандартам. Акредитація органів з сертифікації та випробувальних лабораторій - сфера компетентності НААУ - Національного агентства з акредитації в Україні.
На веб-порталі НААУ зокрема розміщено Реєстр акредитованих ООВ, що містить відомості про 731 ДІЮЧИЙ атестат про акредитацію випробувальних лабораторій згідно ДСТУ ISO/IEC 17025.
Потенційні учасники закупівлі не обмежені обрати одну з більш ніж 731 лабораторій для заключення договору на надання послуг
За таких вимог, Замовник вважає встановлену вимогу, що стосується контролю якості матеріалів необхідною для якісного надання послуг та прямо передбаченою Законом.
- копію диплому про освіту (про вищу освіту) з відповідним додатком (у разі їх наявності) інженера-геодезиста учасника з присвоєнням відповідної кваліфікації ( інженер-геодезист);
- копію кваліфікаційного сертифікату на вказаного учасником інженера з охорони праці (будівництво), який повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво) згідно з вимогами стандарту, яке забезпечує Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі (далі - ОСП БГ) акредитований Національним агентством з акредитації України згідно із Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» (орган сертифікації має відповідати вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014»
ОБМЕЖУЮТЬ КОНКУРЕНЦІЮ Є ДИСКРИМІНАЦІЙНИМИ ВИМОГАМИ, А ТАКОЖ ПОРУШУЮТЬ ДІЮЧЕ ЗАКОНОДАВСТВО УКРАЇНИ.
Опис:
Згідно ч.4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" зазначено: "4. Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників". Згідно ст. 15 Закону України "Про охорону праці" зазначено: "На підприємстві з кількістю працюючих менше 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку. На підприємстві з кількістю працюючих менше 20 осіб для виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні спеціалісти на договірних засадах, які мають відповідну підготовку. Служба охорони праці підпорядковується безпосередньо роботодавцю". Вимога про наявність інженер з охорони праці та вимоги щодо копію диплом про освіту з відповідним додатком (у разі їх наявності) інженера з охорони праці (наявність вищої освіти з отримання спеціальності з галузі знань «Інженер з профілактичних робіт», тощо) повністю не відповідає вказаним нормам Закону України "Про охорону праці" щодо можливості суміщення професій на підприємстві та залучення сторонніх фахівців.
Також діюче законодавство не передбачає обов’язкову наявність відповідного фахового диплому у інженера з охорони праці.
Наша компанія має інженера охорони праці з дипломом за іншим напрямком освіти ніж вимагається (що не заборонено законом) та має інженера геодезиста з дипломом за іншим напрямком освіти (що не заборонено законом), а вимога Замовника обмежує конкуренцію Учасника.
Наша компанія також оскаржує подібні дискримінаційні вимоги інших замовників. СКАРГА ДОДАЄТЬСЯ
ВИМАГАЄМО ВИКЛЮЧИТИ З ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ВИМОГИ про надання ««копію диплом про освіту з відповідним додатком (у разі їх наявності) інженера з охорони праці (наявність вищої освіти з отримання спеціальності з галузі знань «Інженер з профілактичних робіт», тощо);
- копію диплому про освіту (про вищу освіту) з відповідним додатком (у разі їх наявності) інженера-геодезиста учасника з присвоєнням відповідної кваліфікації ( інженер-геодезист);
- копію кваліфікаційного сертифікату на вказаного учасником інженера з охорони праці (будівництво), який повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво) згідно з вимогами стандарту, яке забезпечує Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі (далі - ОСП БГ) акредитований Національним агентством з акредитації України згідно із Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» (орган сертифікації має відповідати вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014»
В іншому випадку наша компанія змушена буде звертатися за захистом своїх прав до суду, також до правоохоронних органів і НАБУ.
Виходячи з матеріалів направленого звернення, ви вважаєте дискримінаційною вимогу щодо надання :
«копію диплом про освіту з відповідним додатком (у разі їх наявності) інженера з охорони праці (наявність вищої освіти з отримання спеціальності з галузі знань «Інженер з профілактичних робіт», тощо);
- копію диплому про освіту (про вищу освіту) з відповідним додатком (у разі їх наявності) інженера-геодезиста учасника з присвоєнням відповідної кваліфікації ( інженер-геодезист);
- копію кваліфікаційного сертифікату на вказаного учасником інженера з охорони праці (будівництво), який повинен мати підтверджену незалежним органом кваліфікацію за професією інженер з охорони праці (будівництво) згідно з вимогами стандарту, яке забезпечує Орган із сертифікації персоналу будівельної галузі (далі - ОСП БГ) акредитований Національним агентством з акредитації України згідно із Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» (орган сертифікації має відповідати вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014»
З цього приводу повідомляємо наступне –
Підтвердження залучення інженера-геодезиста та інженера з охорони праці є необхідною умовою для якісного виконання робіт.
Виходячи з того, що під час надання послуг, що є предметом закупівлі є необхідним контроль заходів зміни рельєфу ділянок виконуваних робіт, дотримання законодавства, правил, стандартів, нормативів, положень, інструкцій з охорони праці, Замовник вважає необхідним наявність працівників вказаних професій.
Виходячи з умов документації, учасники процедури закупівлі можуть мати їх або у штаті, або залучати за сумісництвом, або укладеній цив.угоді.
Також повідомляємо про те, що статтею 7 Закону визначено Органи контролю у сфері закупівель. Частиною четвертою статті 7 Закону визначено, що рахункова палата, Антимонопольний комітет України, центральний орган виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері державного фінансового контролю, здійснюють контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
У разі потреби, Ви не обмежені у зверненні до Органів контролю у сфері закупівель.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-28-000074 ● dca6e4ae8b31416baf0269b6df1b61cc
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 вересня 2023 11:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.09.2023 № 49-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 8. UA-2023-05-18-012819-a 18.05.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-29 13:04:47
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з «Поточного ремонту бульв.Чоколівський (Тунель виїзд з просп. В.Лобановського на бульв.Чоколівський) в Солом’янському районі міста Києва (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», очікуваною вартістю 10 262 605,30 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-012819-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів)?
2. Просимо повідомити про стан виконання договору про закупівлю від 03.07.2023 № 194 та чи дотримано ТОВ «ВЕЛАРМ» (у разі надання послуг) умови пункту 5.3. договору, яким передбачено, що Виконавець складає та подає на підписання Замовнику акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-03 13:16:38
Пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (у тому числі надати зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів). Обґрунтування розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості - експертна оцінка; технічних та якісних характеристик предмета закупівлі - дефектний акт. 2. Пункту 5.3. договору, яким передбачено, що Виконавець складає та подає на підписання Замовнику акти приймання виконаних будівельних робіт (ф. КБ-2в) та довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ф. КБ-3) виконується тільки у разі здійснення оплати за договором. Станом на 03.10.2023р. оплата за даним договором не здійснювалася.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-06 11:51:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з «Поточного ремонту бульв.Чоколівський (Тунель виїзд з просп. В.Лобановського на бульв.Чоколівський) в Солом’янському районі міста Києва (ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)», очікуваною вартістю 10 262 605,30 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-05-18-012819-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
На підставі яких документів прийнято рішення КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Солом'янського району» м.Києва щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕЛАРМ», а саме:
- яким чином встановлено відповідність інформації, наданої ТОВ «ВЕЛАРМ», щодо переліку та кількості техніки, вказаної у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 23.05.2023 № 23/112 до переліку техніки, зазначеному у додатку № 1 до договору про надання послуг від 23.05.2023 № 23/05-1 (інформація щодо кранів на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т та кранів на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16 т; пункти 12 та 13 додатку № 1 до договору про надання послуг від 23.05.2023 № 23/05-1)?
- яким чином підтверджено дотримання вимог ДСанПін 2.2.7.029-99 при транспортуванні та використанні асфальтобетонної суміші типу А, марки 20МКА (АБ БМП Др. Щ.А.НП.БМПП згідно ДСТУ 8959)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-11 21:35:06
Пояснення на запит
На Ваш Запит від 2023-10-06 далі повідомляємо наступне –
1. Щодо того, яким чином встановлено відповідність інформації, наданої ТОВ «ВЕЛАРМ», щодо переліку та кількості техніки, вказаної у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій від 23.05.2023 № 23/112 до переліку техніки, зазначеному у додатку № 1 до договору про надання послуг від 23.05.2023 № 23/05-1.
Відповідність інформації щодо переліку техніки вказаної у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій було встановлено на підставі наданого учасником договору надання послуг № 23/05-1 від 23.05.2023
Просимо Вас врахувати, що виходячи з умов тендерної документації, надання свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (технічного паспорту) є необхідним виключно для підтвердження наявності власних машин та механізмів.
Оскільки ТОВ «ВЕЛАРМ» не володіє вказаними машинами та механізмами, а залучає їх на підставі договору надання послуг, не надання свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічних паспортів) машин та механізмів не може бути підставою для відхилення його тендерної пропозиції.
2. Щодо того, яким чином підтверджено дотримання вимог ДСанПін 2.2.7.029-99 при транспортуванні та використанні асфальтобетонної суміші типу А, марки 20МКА (АБ БМП Др. Щ.А.НП.БМПП згідно ДСТУ 8959).
Інформуємо Вас, що необхідність дотримання ДСанПін 2.2.7.029-99 передбачена виключно положеннями ДСТУ Б В.2.7-119:2011 (п. 6.14 ДСТУ Б В.2.7-119:2011).
ДСТУ 8959 (асфальтобетонної суміші типу А, марки 20МКА) не містить вимог дотримання ДСанПін 2.2.7.029-99
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-10-17 13:19:00
Додаткові пояснення
В додаток до пояснень хочемо зазначити наступне: надання Учасником договору оренди на крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 20 т ( в підтвердження вимог Замовника «крани на гусеничному ходу, вантажопідйомність до 16 т») повністю підтверджує Вимоги Замовника в частині можливості виконання необхідних робіт. Надання даної техніки в жодну разі не призвело до здорожчання вартості виконаних робіт, не вплинуло на кошторисні розрахунки чи хід виконання робіт.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Проведена роз'яснювальна робота з приводу недопущення встановлених порушень в подальшому, крім того оформлено підписку на журнал "РАДНИК".
2023-10-23 08:44:07
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 19, пункту 3 частини другої статті 21, пункту 3 частини другої статті 33 Закону України "Про публічні закупівлі".)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВЕЛАРМ |
10 076 125,42
UAH з ПДВ
|
10 076 125,42
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ВЕЛАРМ #41102116 |
Переможець |
10 076 125,42
UAH з ПДВ
|
15 червня 2023 15:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2023 11:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 січня 2024 15:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 жовтня 2023 08:53
|
ДУ №4 до Дог.194.pdf | зміни до договору |
09 жовтня 2023 08:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2023 09:28
|
ДУ №3 до Дог. 194.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2023 08:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2023 15:46
|
ДУ 2 до Дог № 194.pdf | зміни до договору |
10 серпня 2023 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 липня 2023 15:08
|
ДУ 1 до дог 194.pdf | зміни до договору |
05 липня 2023 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2023 09:58
|
Договір 194.pdf | укладений |
03 липня 2023 09:57
|
Протокол про продовження строку на укладання договору Лобановського.docx | укладений |
30 червня 2023 17:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 194 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Технічна помилка |
Номер договору про закупівлю: | 194 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесення змін у календарний графік |
Номер договору про закупівлю: | 194 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 09 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 194 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |