Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-95 Євро -5(наливом) , Дизельне паливо З Євро- 5(налив), Бензин А-92 Євро -5(налив)
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2021-09-13-013489-b ● efdbf2e06b254c53a085b27eeea8a5c3
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Авторемонтна база закладів охорони здоров'я Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 21724802 |
Місцезнаходження: | 21010, Україна , Вінницька обл., Винница, вул. Салтикова-Щедріна, б. 112-А |
Контактна особа: |
Артем Лялюк +380432672839 artemlg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 вересня 2021 16:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 вересня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 вересня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 жовтня 2021 00:00 |
Очікувана вартість: | 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 літр
Бензин А-92 Євро -5 (наливом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
10000 літр
Бензин А-95 Євро -5 (наливом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
15000 літр
Дизельне паливо З Євро-5 (наливом)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 вересня 2021 16:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 вересня 2021 16:25 |
додаток 2.docx | |
22 вересня 2021 16:25 |
тендерна паливо Бензин та дизель 2021.doc |
22 вересня 2021 16:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 вересня 2021 16:25 |
додаток 2.docx
|
|||
22 вересня 2021 16:25 |
тендерна паливо Бензин та дизель 2021.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні вимоги АЗС
Дата подання: 18 вересня 2021 00:00
Дата відповіді: 22 вересня 2021 16:31
Шановний Замовник! У Додатку 2 до документації вимагається надати :
- «До довідки, в якості документального підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник зобов’язаний надати перелік АЗС із зазначенням адреси їх розташування у вигляді електронного документу (скан-копії).»
У проекті договору та технічних вимогах зазначено, що поставка товару відбувається НАЛИВОМ, що свічить про перердачу Товару бензовозами за адресою Замовника.
Однак, документація містить вимогу про наявність АЗС, що не відноиться до сособу поставки НАЛИВОМ.
Тому, дана вимога є дискримінаційною та значно зменшує коло учасників. Учасник, який має бензовози і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання щодо поставки НАЛИВОМ , прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам.
Враховуючи вищезазначене, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційних критерії (додаток 2 до тендерної документації), де вказано зазначити наявність АЗС.
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. п.1 ч.2 ст.16: Наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій . з переліком наявного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасника для постачання товару та забезпечення виконання умов договору. Відповідно до вашого звернення зробимо зміни.
дискримінація кількість працівників
Дата подання: 18 вересня 2021 00:01
Дата відповіді: 22 вересня 2021 16:30
Шановний Замовник! У Додатку 2 до документації вимагається надати :
- «У якості документального підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, їх чисельність ( не менше 15-ти).»
Дані вимоги є дискримінаційними до Скаржника в частині кількості працівників та очевидно свідчить про обмеження до учасників ринку.
Маючи менше 15-ти працівників, Скаржник не зможе взяти участь в закупівлі, при цьому повністю виконуючи кваліфікаційні критерії статті 16 Закону щодо наявності працівників. Питання кількості працівників неодноразово оскаржувалося в Антимонопольному комітету України (https://amcu.gov.ua/news/uzagalnena-praktika-kolegiyi-amku-tipovi-prichini-oskarzhennya-zakupivel), що свічдить про дискримінаційність умови з боку Замовника.
Тому, дана вимога є дискримінаційною та значно зменшує коло учасників. Учасник, який має працівників (менше 15-ти) з необхідним досвідом і здатний вчасно виконати умови договору та вимоги Технічного завдання щодо , прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам.
Враховуючи вищезазначене, керуючись статтями 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині кваліфікаційних критерії (додаток 2 до тендерної документації), де вказано кількість працівників не менше 15-ти.
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Дана вимога не має дискримінаційний характер, а навпаки підтверджує, те що учасник є дійсно надійним партнером на те, що в Учасника є працівники відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Адже Замовник не обмежив ніяк дану кількість працівників досвідом, освітою за спеціальністю тощо. А лише просить підтвердити, що дійсно Замовник надійний партнер, який має змогу виконати умови договору.
Дискримінація договір з виробником
Дата подання: 18 вересня 2021 00:02
Дата відповіді: 22 вересня 2021 16:30
Шановний Замовник! У Додатку 4 до документації вимагається надати :
- «Якщо Учасник не є виробником товару, то для підтвердження якості палива Учасник має надати копію Договору від виробника товару для підтвердження того, що паливо купується безпосередньо у виробника та якість палива відповідає даним, які зазначені виробником в паспорті якості.
.»
Дана вимога є очевидно дискримінаційною в частині «Договору з виробником» та значно зменшують коло учасників, так як Учасник, який має «договори поставки нафтопродуктів» не з виробниками та здатний вчасно виконати умови договору ( вимоги Технічного завдання), прийняти участь в закупівлі він не зможе, при цьому якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі будуть відповідати державним стандартам. Це дає підстави вважати інтерес Замовника щодо певного кола учасників/учасника.
Відповідно до чинного законодавства України поставка палива можлива на підставі різних правочинів. Зокрема, поставка палива може здійснюватися на підставі «договори поставки нафтопродуктів» з різними постачальниками і нема необхідності заключати прямий договір з виробником - порядок укладення яких регламентується главою 66 Цивільного Кодексу України.
Приймаючи до уваги позицію Антимонопольного комітету України з аналогічних питань щодо договору з виробником (рішення №20587-р/пк-пз від 05.11.2020 у процедурі UA-2020-10-09-005201-a, яку проводив саме цей ЗАМОВНИК.), вважаємо, що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації та порушив законні інтереси Скаржника.
Тобто, керуючись статтями 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та усунути вимогу щодо «договору з виробником» ( додаток 4 до тендерної документації).
У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного Комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. У проекті договору та технічних вимогах зазначено, що поставку товару відбувається наливом, що свідчить про передачу Товару бензовозами за адресою Замовника. Тому дана вимога є доцільною як підтвердження якості палива і що дійсно воно відповідає тим вимогам, які зазначено в паспорті якості. Так як поставка наливом, то Учасником має мати договірні відносини з виробником, для змоги виконати поставку товару.
Інформація про відміну
Дата відміни
01 жовтня 2021 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій