Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне агентство резерву України |
Код ЄДРПОУ: | 37472392 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Пушкінська 28 |
Контактна особа: |
Андрій Білокур +0961982182 a.bilokur@rezerv.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 червня 2023 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 липня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 липня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 липня 2023 18:00 |
Очікувана вартість: | 322 933 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти
Тендерна документація
30 червня 2023 16:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 червня 2023 16:01 |
ДОДАТОК 2 (Кваліфікація ст.16 + п. 47 Особливостей)2023.doc | |
30 червня 2023 16:01 |
ТД 1 (консерви свинина, яловичина) 06.2023.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього закону. Частиною 3 цієї статті встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, замовник має право самостійно визначати перелік інформації, яка необхідна для визначення якісної характеристики предмета закупівлі.
Дякуємо за звернення!
Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені вимоги до суб’єктів господарювання, які займаються виробництвом, а також обігом харчових продуктів. Зокрема, пунктом 55 статті 1 Закону визначено, що оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок.
Зрозуміло, якщо учасник не є виробником товару, то він може приймати участь у процедурі закупівлі.
Дякуємо за звернення!
Оцінка вимоги, визначеної замовником у пункті 3 Додатку 2 тендерної документації щодо підтвердження фінансової спроможності для учасника-суб’єкта малого підприємництва, яке визнане таким відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», в залежності від системи оподаткування буде здійснюватися за показником, що відображено в статті «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» відповідно до вимог Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 «Спрощена фінансова звітність», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 25 лютого 2000 року № 39 (зі змінами), Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07 лютого 2013 року № 73.
Дякуємо за звернення!
У пункті 1.2. Додатку 1 передбачено: «п. 1.2. Поставці та закладенню до державного резерву підлягають консерви м’ясні не раніше 14 днів та не пізніше 90 днів від дати виготовлення.». Учасник повинен у порядку, передбаченому тендерною документацією, підтвердити відповідність даної вимоги.
Дякуємо за звернення!
Відповідно до підпункту 8 пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації в оригіналі експертного висновку або протоколу випробувань компетентної акредитованої лабораторії, уповноваженої для цілей державного контролю, на консерви м’ясні повинно бути відображено відповідність всіх показників лабораторних випробувань вимогам ДСТУ 4450:2005, а випробовувана продукція за технічними та якісними характеристиками повинна відповідати вимогам, які зазначені замовником у Додатку 1 до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» встановлені вимоги до суб’єктів господарювання, які займаються виробництвом, а також обігом харчових продуктів. Зокрема, пунктом 55 статті 1 цього Закону визначено, що оператор ринку харчових продуктів (далі - оператор ринку) - суб’єкт господарювання, який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об’єктів санітарних заходів (крім матеріалів, що контактують з харчовими продуктами), і який відповідає за виконання вимог цього Закону та законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів. До операторів ринку належать фізичні особи, якщо вони провадять діяльність з метою або без мети отримання прибутку та займаються виробництвом та/або обігом харчових продуктів або інших об’єктів санітарних заходів. Оператором ринку також вважається агропродовольчий ринок.
Зрозуміло, якщо учасник не є виробником товару, то він може приймати участь у процедурі закупівлі.
Дякуємо за звернення!
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-07-21-000023 ● 478ee153dc504dd2a1289fb8646bbcab
- Статус: завершено ● Дата: 20 вересня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 липня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 липня 2023 13:02 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.07.2023 № 226
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2023-06-30-008034-a 30.06.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-25 09:18:34
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Консерви м'ясні ДК 021:2015 15130000-8 М'ясопродукти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-30-008034-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 5 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-07-26 18:36:52
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України
В межах проведення моніторингу процедури закупівлі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-07-31 16:28:34
Про надання пояснень (вдруге)
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі товару «Консерви м'ясні ДК 021:2015 15130000-8 М'ясопродукти» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-06-30-008034-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні документів, на які міститься посилання у відповіді замовника на пояснення від 26.07.2023, а саме:
- лист від 13.06.2023 № 1436/0/4-23 до УкрНДІ «Ресурс» щодо надання технічних та якісних характеристик консервів м’ясних;
- листи від 19.06.2023 № 402/05, від 27.06.2023 № 420/05 УкрНДІ «Ресурс» щодо надання технічних та якісних характеристик консервів м’ясних;
- лист від 28.06.2023 № 422/05 УкрНДІ «Ресурс» щодо орієнтовної ціни закупівлі консервів м’ясних;
- письмові запити цінових пропозицій до виробників, офіційних представників, дилерів та постачальників, що займаються виготовленням та реалізацією даної продукції (по 13 запитів по кожному виду консервів);
- отримані 3 цінові пропозиції щодо постачання консервів м’ясних.
Документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-03 12:10:47
Про надання пояснень (вдруге) на звернення
Пояснення надаються в межах моніторингу процедури закупівлі
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 серпня 2023 |
Порушення не виявлено
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Консерви м'ясні. М'ясо тушковане. Свинина безсортові ДК 021:2015 15130000-8 М'ясопродукти (15131400-9 Продукція зі свинини) |
Опис предмету закупівлі: |
ЛОТ 1: Консерви м’ясні. М'ясо тушковане. Свинина безсортові, розфасовані у металеві банки познаки 12, масою нетто 525 г, виготовлені згідно з ДСТУ 4450:2005 «Консерви м’ясні. М'ясо тушковане.Технічні умови»;
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 159 562 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 797 810,00 UAH з ПДВ |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом особи, уповноваженої на підписання електронної банківської гарантії. Електронна банківська гарантія має відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах за формою та відповідати вимогам, затвердженим наказом Мінекономіки від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (зі змінами). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника: не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1595620 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Переможець процедури закупівлі надає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 1% вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю: завдаток, який сплачується учасником на реєстраційний рахунок замовника або гарантія – безвідклична, безумовна банківська, що оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та такої, що не суперечить вимогам замовника, або гарантія - безвідклична, безумовна страхова, що оформлена відповідно до вимог Закону України «Про страхування», Правил добровільного страхування фінансових ризиків та такої, що не суперечить вимогам замовника. |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлену кожну партію продукції здійснюється протягом 30 (тридцяти) робочих днів з моменту отримання замовником документів, передбачених договором за наявності бюджетних асигнувань в розмірі 100% | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 червня 2023 16:01 |
ДОДАТОК 3 (ГЛ) свинина.docx |
30 червня 2023 16:01 |
ДОДАТОК 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ свинина.docx |
30 червня 2023 16:01 |
Додаток 1 до Додатку 1(ТС)Декларація.doc |
30 червня 2023 16:01 |
ДОДАТОК 1 (ТС) свинина.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 липня 2023 12:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЕМІ ОН |
156 858 000,00
UAH з ПДВ
|
156 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УКР ТМК" |
159 562 000,00
UAH з ПДВ
|
156 819 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ЕМІ ОН #40130226 |
Переможець |
156 000 000,00
UAH з ПДВ
|
14 липня 2023 12:28
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 31 липня 2023 18:33 |
Кінець періоду оскарження: | 11 серпня 2023 00:00 |
Дата скасування відміни: | 31 липня 2023 18:31 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема порушення строку укладення договорів |
31 липня 2023 18:33
|
Електронний підпис |
31 липня 2023 18:31
|
РІШЕННЯ (консерви) від 31.07.2023.pdf |
Дата подання: 03 серпня 2023 11:09
Дата оприлюднення: | 25 серпня 2023 14:50 |
Кінець періоду оскарження: | 05 вересня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 27 вересня 2023 13:16 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі" на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" та з урахуванням листа Мінекономіки від 21.08.2023 № 4698/0/1-23 у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товару |
25 серпня 2023 14:50
|
Електронний підпис |
25 серпня 2023 14:49
|
Рішення про відміну від 25.08.2023 (конс. м'ясні).pdf |
Дата подання: 04 вересня 2023 14:54