Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИРОБНИЧЕ УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НОВОВОЛИНСКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03339331 |
Місцезнаходження: | 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, вулиця Лісна 8 |
Контактна особа: |
Хижук Ліна +380679862961 vukg@nov-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 травня 2023 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 травня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 травня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 травня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 31 травня 2023 13:17 |
Початок аукціону: | 31 травня 2023 13:17 |
Очікувана вартість: | 1 036 228,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 181,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за надані Послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, на підставі належним чином оформлених Актів приймання-передачі наданих Послуг, підписаних Сторонами протягом 10 робочих днів від дати підписання | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 травня 2023 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 травня 2023 16:26 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ пр.верхн.pdf | |
23 травня 2023 16:26 |
ОГОЛОШЕННЯ до ТД пр.верхн.docx | |
23 травня 2023 16:26 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ особл пр.верхн.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-05-000016 ● c1c4b7b7ee91438ba52bde5fc083148f
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2023 13:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.09.2023 № 57
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 05.09.2023 № 57.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-05-23-013929-a 23.05.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-05 14:58:39
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний ремонт провулку Верхнівський в мicтi Hoвoвoлинcьк Boлинcькoï o6лacтi, Код за ДК 021:2015:45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-05-23-013929-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-08 15:01:59
Пояснення - відповідь на запит
Доброго дня!
1. Щодо запитання: Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
При розрахунку очікуваної вартості предмету закупівлі, розміру витрат та обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі: Поточний ремонт провулку Верхнівський в мicтi Hoвoвoлинcьк Boлинcькoï o6лacтi, Код за ДК 021:2015:45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (UA-2023-05-23-013929-a), Замовник керувався Законом України «Про публічні закупівлі», Постановою КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178 із змінами та доповненнями, наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Поточний ремонт провулку Верхнівський в мicтi Hoвoвoлинcьк Boлинcькoï o6лacтi, Код за ДК 021:2015:45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, були визначені згідно розробленої проектно-кошторисної документації (далі – ПКД), а саме – Робочого проекту №28-04-23, який затверджено 08.05.2023р.: Завдання на виготовлення проектної документації, Дефектний акт, Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва (копії витягів з ПКД додаються).
Згідно розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, а саме зведеного кошторисного розрахунку загальна кошторисна вартість по даному об’єкту становить 1 072 691,00 грн. з ПДВ. Очікувану вартість предмету закупівлі: Поточний ремонт провулку Верхнівський в мicтi Hoвoвoлинcьк Boлинcькoï o6лacтi, Код за ДК 021:2015:45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (UA-2023-05-23-013929-a), було визначено, виходячи з наступного: 1 072 691,00 грн. (загальна вартість об’єкту згідно ПКД) – 36 463,00 грн. (заплановані супутні послуги/роботи) = 1 036 228 грн. з ПДВ (очікувана вартість закупівлі робіт).
З врахуванням даних характеристик було розроблено та затверджено Додаток 2 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», який долучено до Тендерної документації Замовника (посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-23-013929-a).
На поточний ремонт вулиць та доріг комунальної власності було передбачено та виділено кошти, а саме фінансування об’єктів у 2023 році за рахунок коштів бюджету міської територіальної громади, згідно:
1) рішення Нововолинської міської ради від 19.12.2022 №18/25 «Про бюджет Нововолинської міської територіальної громади на 2023 рік» (опубліковано на офіційному сайті Нововолинської міської ради за посиланням: https://nov-rada.gov.ua/document/18-sesiia-vosmoho-sklykannia),
2) розпорядження міського голови 08.02.2023р. №16-р «Про затвердження переліку об’єктів, фінансування яких у 2023 році буде здійснюватися за рахунок коштів бюджету Нововолинської міської територіальної громади на поточний ремонт вулиць і доріг комунальної власності» (копія додається),
3) рішення Нововолинської міської ради від 22.03.2023р. №20/6 «Про внесення змін до рішення міської ради від 19 грудня 2022 року №18/25 «Про бюджет Нововолинської міської територіальної громади на 2023 рік» (опубліковано на офіційному сайті Нововолинської міської ради за посиланням: https://nov-rada.gov.ua/document/20-sesiia-vosmoho-sklykannia/),
4) листа виконавчого комітету Нововолинської міської ради від 23.03.2023р. №709/02-20/2-23 «Про виділення та перерозподіл коштів» (копія додається).
Принагідно повідомляємо, що на сьогоднішній день роботи по поточному ремонту виконані та оплачені згідно виставлених актів приймання-передачі наданих послуг.
2. Щодо запитання: Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Щодо підтвердження розміщення інформації, а саме технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі: Поточний ремонт провулку Верхнівський в мicтi Hoвoвoлинcьк Boлинcькoï o6лacтi, Код за ДК 021:2015:45230000-8 – Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (UA-2023-05-23-013929-a), повідомляємо, що дані розміщені на власному веб-сайті Нововолинської міської ради за посиланням https://nov-rada.gov.ua/derzhavni-zakupivli/ у розділі «Виробниче управління комунального господарства».
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Проте, звертаємо вашу увагу, що ВУКГ НМР не є в даному випадку одержувачем державних коштів. Оплата товару здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету в межах реального фінансування видатків.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 травня 2023 13:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Луцька ДПМК |
938 985,08
UAH з ПДВ
|
938 985,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "РОСТРАНС" |
946 960,34
UAH з ПДВ
|
946 960,34
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Луцька ДПМК #03579590 |
Рішення скасоване |
938 985,08
UAH з ПДВ
|
15 червня 2023 13:16
|
|
ТОВ Луцька ДПМК #03579590 |
Відхилено |
938 985,08
UAH з ПДВ
|
15 червня 2023 13:34
|
|
ПП "РОСТРАНС" #31964715 |
Переможець |
946 960,34
UAH з ПДВ
|
19 червня 2023 10:52
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 червня 2023 16:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 жовтня 2023 10:47
|
Електронний підпис | укладений |
20 вересня 2023 16:38
|
ДОД.УГОДА 2 від 20.09.2023р. до дог.419.pdf | зміни до договору |
20 вересня 2023 16:38
|
Електронний підпис | укладений |
14 липня 2023 08:34
|
ДОД.УГОДА 1 від 14.07.2023р. до дог.419.pdf | зміни до договору |
14 липня 2023 08:30
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2023 11:16
|
Договір 419 від 03.07.2023р. | укладений |
03 липня 2023 11:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Усунення помилки, що виникла під час підписання Договору та з метою покращення його умов |
Номер договору про закупівлю: | 419 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони вирішили зменшити загальну суму договору та виключити обсяги робіт, у виконанні яких відпала потреба з технічного завдання |
Номер договору про закупівлю: | 419 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |